Mag ik de versie van Laibach dan horen?quote:Op woensdag 29 december 2004 00:28 schreef Brighteyes het volgende:
Verzoekje for sentiment's sake...
Europe - The Final Countdown
Huidige stemming is meer Wake up dead, vanochtend opgestaan met een gruwelijke last van mijn rugquote:Op woensdag 29 december 2004 00:22 schreef nixxx het volgende:
Verzoekje: Megadeth - Die dead enough
quote:Op woensdag 29 december 2004 09:44 schreef stinkie het volgende:
Leuk nummer BE
Kan iemand mij van de lijst halen?
Je wátquote:Op woensdag 29 december 2004 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Plannen voor vandaag... zitten wachten tot de bel gaat. Mijn Fatboy wordt als het goed is vandaag geleverd!
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnenquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:32 schreef stinkie het volgende:
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnen
Zeg dan gewoon dat je een kussen gekocht hebt.quote:
Tis pas over dik 2 weken, dus wie weet wat er nog veranderen kan in die tijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
i know, maar het is nu 95% zeker dat ik niet kom, mocht ik van gedachten veranderen zie je me wel verschijnen
Cool! Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen.. Issie een beetje kat-bestendig, of heb je binnen een paar weken de vulling door je huis liggen?quote:Op woensdag 29 december 2004 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Plannen voor vandaag... zitten wachten tot de bel gaat. Mijn Fatboy wordt als het goed is vandaag geleverd!
Dat ligt aan het resultaat van die zelfreflectie.......quote:En verder is zelfreflectie ook erg ok...
Zal wel iets anders zijn:quote:
Vrienden van mij hebben er eentje, en die leeft nog steeds. Knappe kat die er doorheen komt. Het is van dat stugge rugzakken spul, heerlijk om op te zitten, maar niet snel kapot te krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2004 10:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Cool! Ik zit er ook aan te denken om er 1 aan te schaffen.. Issie een beetje kat-bestendig, of heb je binnen een paar weken de vulling door je huis liggen?
(Al is mijn kat op zich niet van de sloperige, maar van lekker klauwen in zachte spullen (dekbed) is hij niet vies.)
Ehm... tsja, het resultaat zullen een aantal 'goede voornemens' zijn, maar ja, dan moet je ook wel genoeg ruggegraat hebben om je daar aan te houden...quote:Dat ligt aan het resultaat van die zelfreflectie.......
het is een gitaar jahquote:Op woensdag 29 december 2004 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Veel plezier in Leiden!
Briljante gitaar-solo toch aan het begin van Sweet Child 'o Mine.
(althans, ik denk dat het een gitaar solo is, voor ik weer iets stoms zeg.)
*zweet van voorhoofd wist...quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef PPL het volgende:
het is een gitaar jah
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* Jernau.Morat.Gurgeh is naar Leiden..
Tot later Rockertjes!
De echte solo is uiteraard Duff McKagan's bassolo (met flanger) onder de door Slash continu herhaalde riff, maar basgitaar is ook gitaar natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef PPL het volgende:
het is een gitaar jah
Dat was het woord dat ik zocht ja... dat was ook waarom ik er niet zeker van was.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:46 schreef HeatWave het volgende:
technisch gezien is het een gitaar INTRO.
Aliveee it's aliiivveeee i tell you!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 11:41 schreef Blinky het volgende:
Ik ben er ook weer!
Ketter!!! Herkent gij niet het vette geluid van een Les Paul-Gibson?quote:Op woensdag 29 december 2004 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er zo goed als zeker van, maar ja, met die betweterige rockertjes hier wilde ik toch even een disclaimertje in bouwen.
[jeugd-sentiment-mode]quote:Op woensdag 29 december 2004 11:47 schreef Litpho het volgende:
De echte solo is uiteraard Duff McKagan's bassolo (met flanger) onder de door Slash continu herhaalde riff, maar basgitaar is ook gitaar natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2004 11:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik vind die van "November Rain" veel mooier eigenlijkWat GnR betreft...nog speciaal het CD singeltje aangeschaft
Doe mij die mening... prachtig nummer maar te vaak gedraaid, en Appetite for destruction is idd mijn favourite, hoewel ik Lies ook niet uit wil vlakken!quote:Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef HeatWave het volgende:
November rain is heel mooi, maar valt in het lijstje, compleet doodgedraaid, net als Enter Sandman, Bohemian Rhapsody ,summer of 69 etc etc.
Appetite for destruction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |