Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:46 schreef PPL het volgende:
Vernam ik nu dat ik jou vrijdag ook een gelukkig nieuwjaar ga zoenen ?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
Word zekers gezellie.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!
Lijkt me wel een gezellige bedoening daar!
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Word zekers gezellie.
Ik zal mijn knieen speciaal voor jou oppoetsen met turtle-wax, zodat ze blinken als een keutel in de maneschijn.
[afbeelding]
wat een raar gezegde eigenlijk...
Zal Mi2 ook wel een goed plan vindenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.
Anders pakken we een goede heldere lampquote:Op woensdag 29 december 2004 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!
Die is niet jaloers.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal Mi2 ook wel een goed plan vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:11 schreef PPL het volgende:
Die is niet jaloers.
Die weet wat ze voor geweldige kerel ze in huis heeft gehaald en voelt zicht totaal niet bedreigt.
Dat Weet Ik Wel Zeker!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Braafquote:Op woensdag 29 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Verdomme, ik ben een dagje puur met onzin bezig en het word opeens leuk
Ik zal vaker wegblijven stelletje *********
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:09 schreef nixxx het volgende:
Hmmm klinkt goed hoor schunnige trut![]()
edit en K's choice is ook goed... mesa likesa
Neequote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?
Uiteraard. Jij bent erquote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef nixxx het volgende:
Naar Dinteloord???![]()
Zeg... we krijgen hier toch niet een meet the parents meet he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |