Is het niet zo dat die met een rock top1000 allertijden bezig zijn ofzo ?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Op City FM draaien ze continu dezelfde nummers:
-Karma van John lennon
-Cocaine van Eric Clapton
-Abacadabra van Steve Miller.
Ik heb erop gelet en het is frappant. Dus ik vermoed idd. dat er een database is met niet zo bijster veel nummers. Of het is zo dat over sommige nummers geen rechten te hoeven worden betaald?
Het zal ook zeker met geld te maken hebben idd. Beetje jammer en dus ook DE reden waarom ik geen radio luister. De reclame vind ik nog niet zo erg, maar ik wil gewoon een BEETJE mijn smaak muziek en afwisseling. De hele dag Disturbed, Incubus, greenday zal ook gaan vervelen.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Op City FM draaien ze continu dezelfde nummers:
-Karma van John lennon
-Cocaine van Eric Clapton
-Abacadabra van Steve Miller.
Ik heb erop gelet en het is frappant. Dus ik vermoed idd. dat er een database is met niet zo bijster veel nummers. Of het is zo dat over sommige nummers geen rechten te hoeven worden betaald?
waarschijnlijk niks, dus reken er maar niet opquote:Op woensdag 29 december 2004 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis pas over dik 2 weken, dus wie weet wat er nog veranderen kan in die tijd.
Het nummer van Alice Cooper of het lange-haar-bandje met onder andere "Every rose has its thorn" ?quote:
take a wild guessquote:Op woensdag 29 december 2004 12:38 schreef PPL het volgende:
[..]
Het nummer van Alice Cooper of het lange-haar-bandje met onder andere "Every rose has its thorn" ?
Omstreeks 13:20 gesignaleerd in de steenstraat: 2 fokkersquote:Op woensdag 29 december 2004 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
Ojee, en ik wilde zo gaan winkelen in Leiden
FF een vermomming aandoen dan
Arrow classic rock heeft daar ook al last vanquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Vernam ik nu dat ik jou vrijdag ook een gelukkig nieuwjaar ga zoenen ?quote:
Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:46 schreef PPL het volgende:
Vernam ik nu dat ik jou vrijdag ook een gelukkig nieuwjaar ga zoenen ?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
Word zekers gezellie.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep! Het idee van jouw blote knietjes was zo verleidelijk!
Lijkt me wel een gezellige bedoening daar!
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:48 schreef HeatWave het volgende:
dat is een beetje vroeg op vrijdag.
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Word zekers gezellie.
Ik zal mijn knieen speciaal voor jou oppoetsen met turtle-wax, zodat ze blinken als een keutel in de maneschijn.
[afbeelding]
wat een raar gezegde eigenlijk...
Zal Mi2 ook wel een goed plan vindenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik wil d'r gewoon als eerste bij zijn.
Anders pakken we een goede heldere lampquote:Op woensdag 29 december 2004 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes doet een schiedgebedje voor een heldere hemel!
Die is niet jaloers.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal Mi2 ook wel een goed plan vinden.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:11 schreef PPL het volgende:
Die is niet jaloers.
Die weet wat ze voor geweldige kerel ze in huis heeft gehaald en voelt zicht totaal niet bedreigt.
Dat Weet Ik Wel Zeker!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Braafquote:Op woensdag 29 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Verdomme, ik ben een dagje puur met onzin bezig en het word opeens leuk
Ik zal vaker wegblijven stelletje *********
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:09 schreef nixxx het volgende:
Hmmm klinkt goed hoor schunnige trut![]()
edit en K's choice is ook goed... mesa likesa
Neequote:Op woensdag 29 december 2004 19:21 schreef Tessje het volgende:
[..]
Heb ik vandaag al gezegd dat ik je aanbid?
Uiteraard. Jij bent erquote:Op woensdag 29 december 2004 16:21 schreef PPL het volgende:
Volgens mij wordt het de 15e best gezellig !
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:07 schreef nixxx het volgende:
Naar Dinteloord???![]()
Zeg... we krijgen hier toch niet een meet the parents meet he??
Behangselplak?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?
Wie weet vloeit er iets moois uit?!
![]()
Hoi Blinkyquote:Op woensdag 29 december 2004 20:11 schreef Blinky het volgende:
Hoi Nixxx, je valt aardig bij Tessje in de smaak zie ik. En zij bij jou?
Wie weet vloeit er iets moois uit?!
![]()
quote:
Tuurlijk. Hoort erbij he...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hoi Blinkyjij er ook weer, ik hoorde je net ook op de fokradio uitzending van maandag... ff de meet spammen goed bezig
![]()
En Tessjewie weet wat dat wordt..
ze is nog jong he dus dat gaat wat langer mee
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 20:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoort erbij he...
En Tessje is een lekker wijf.![]()
quote:
Oh ja... je was zaterdag al niet helemaal lekker...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:01 schreef Aventura het volgende:
Ik hoest me echt de longen uit m'n lijf nu en voel me zwaaaar klote.
The Ramones- I Wanna Live
Das niet schunnigquote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja... je was zaterdag al niet helemaal lekker...dan maar, vanaf een afstandje...
* Litpho draait Ani diFranco - Little Plastic Castle voor Tessje *quote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef nixxx het volgende:
hehehehe elke keer weer als de eerste keer
Ja, maar mijn snot is net aan het verdwijnen... dus ik hoef effe niet meer.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das niet schunnig
Jij was degene die de definitie van schunnig gaf
schunnig doen is okayquote:Op woensdag 29 december 2004 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar mijn snot is net aan het verdwijnen... dus ik hoef effe niet meer.
Ik ga de volgende keer wel weer schunnig doen, ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |