Ik ben vrij hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:33 schreef Litpho het volgende:
Ha, een verzameltopic voor werkende mensen.
* Litpho luistert Metal Church - Beyond the black *
Mick Jagger - Let's work.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik de enige ben die werkt nu
Troost je, ik ben nu ook weer aan het werkquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef nixxx het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik stop er wel vroeg mee vandaag, lekker koken en dan naar de bios... welke film weet ik nog niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef nixxx het volgende:
Lang leve de oproep dienst !!!.. ik bedoel.. kut voor je
![]()
Verdomme lulquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef nixxx het volgende:
ehmmm dit gaat de verkeerde richting in.... neem stinkie maar (en ja dat kan je opvatten zoals je wilt)![]()
Macht, bier en muziek.quote:
* verschrikt opkijkt *quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef nixxx het volgende:
*Bier*nee dit is geen afleidingmaneuvre... echt niet
Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sorry, even taalpuristje spelen. Deze fout wordt echt veel te vaak gemaakt op fok
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenquote:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenik ben gewoon nog niet klaar voor trouwen en dat huiselijke gedoe
maar nu eerst boodschappen doen.....
Wel positief opvatten, ik ken je (nog) niet eens en wil nu al met je neuken... dat zegt meer over mij ... a woman ... any woman...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef Tessje het volgende:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.
Ik denk niet dat ik dit nog positief op ga vatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |