Je krijgt een biertje van ons allemaal hoor!quote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef Paxlie het volgende:
jah hoi, waarom werd ik hier niet gemist
en waarom staat er niet dat mijn verjaardag gevierd wordt, straks moet ik op eigen kosten dronken worden
Tja, eerst maar eens kijken wat het gebruikelijke afzeggen weer op gaat leveren. Als we er om 22:00 achtenkomen dat het niet meer past gaan we toch gewoon naar The Waterhole?quote:Op maandag 27 december 2004 11:51 schreef t-t het volgende:
Ik weet niet hoor, maar is de black & white niet ietwat klein voor zo'n groep mensen? Ik vond het de laatste keer al vrij krapjes.
So I heard.....quote:Op maandag 27 december 2004 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Hallo alleen.
De vorige pre-meet was weer erg ok.
Echt ruim is het niet, maar dat is niet erg toch? Lekker knus tegen elkaar aan staan?quote:Op maandag 27 december 2004 11:51 schreef t-t het volgende:
Ik weet niet hoor, maar is de black & white niet ietwat klein voor zo'n groep mensen? Ik vond het de laatste keer al vrij krapjes.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
So I heard.....
Volgende keer ben ik er gewoon bij.
Precies. Helemaal vooraan is op zich best wat ruimte. Plus een privé-barquote:Op maandag 27 december 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt ruim is het niet, maar dat is niet erg toch? Lekker knus tegen elkaar aan staan?
We moeten gewoon zorgen dat we een beetje op tijd zijn, dan kunnen we een behoorlijke hoek confisceren.
Ik neem wel een schoenlepel mee. Goeie .. middagquote:Op maandag 27 december 2004 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Precies. Helemaal vooraan is op zich best wat ruimte. Plus een privé-bar.
(Wat is het toch met mensen om e.e.a. direct zo negatief te benaderen? We gaan voor een gezellige avond, en dat gaat best lukken. Komen er nou echt zoveel mensen opdagen dat we mensen met schoenlepels de B&W in moeten persen, dan zijn er nog mogelijkheden genoeg om naar uit te wijken.)
t-t en negatief.... dat rijmt idd niet! Jij bent toch ons aller zonneschijntje?quote:Op maandag 27 december 2004 12:55 schreef t-t het volgende:
Negatief negatief, ik denk alleen maar vooruit
Niet?quote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga niet voor iedereen bier betalen, dat wordt mijn faillisement
Zo welvarend ben ik niet
Strippers vind ik echt helemaal niksquote:Op maandag 27 december 2004 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Maar goed, dat hoeft ook niet, toch? Jij bent ten slotte (bijna) jarig dan. Jij krijgt toch de kadootjes?
Stripper laten komen? Is dat wat?
Lijkt je me ook niet het type voor eigenlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 13:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Strippers vind ik echt helemaal niks
Kzie de lol er echt niet van in, ook niet bij anderen
quote:Op maandag 27 december 2004 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 1 cola vieux als cadeautje en Pax is happy denk ik.
Een cola vieux neem ik graag van Pax aan.quote:Op maandag 27 december 2004 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen 1 cola vieux als cadeautje en Pax is happy denk ik.
Buiten het feit dat Paxlie het niet ziet zitten, zijn schoenlepels en strippers wel zo'n natuurlijke combinatie?quote:Op maandag 27 december 2004 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Stripper laten komen? Is dat wat?
Daar is ons zonneschijntjequote:Op maandag 27 december 2004 14:02 schreef t-t het volgende:
[..]
Een cola vieux neem ik graag van Pax aan.![]()
Met bier is alles een natuurlijke combinatie.quote:Op maandag 27 december 2004 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Paxlie het niet ziet zitten, zijn schoenlepels en strippers wel zo'n natuurlijke combinatie?.
Neem jij je wapenstok dan mee? Mooie combinatie met mijn schoenlepelquote:Op maandag 27 december 2004 14:50 schreef Tessje het volgende:
Met bier is alles een natuurlijke combinatie.
Ik ga veel drinken om de 'mental pictures' kwijt te raken.......quote:Op maandag 27 december 2004 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neem jij je wapenstok dan mee? Mooie combinatie met mijn schoenlepel![]()
Dacht dak ergens had gezegt dak hallo kwam zeggen en een biertje mee ging pikkenquote:Op maandag 27 december 2004 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb jou er niet ingezet ORange, omdat jij het nog met zoveel maren en misschienen omkleedde dat ik dacht... hij komt toch niet.
quote:
kerstbonussen zijn okquote:Op maandag 27 december 2004 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Budget wordt ook aardig krapjes hier...
Niet gehad, maar dat houdt mij niet tegen om de kroeg in te gaan hoor.quote:
Nee, maar ik kan nu NOG vakerquote:Op maandag 27 december 2004 23:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet gehad, maar dat houdt mij niet tegen om de kroeg in te gaan hoor.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef Priapus het volgende:
Die kutmeet begint weer op een kuttijdstip.
En een bedje vrijhouden voor de allerarmsten onder ons?
Ja, hoor maar.
Het zal me benieuwen of er deugdelijke slotjes op de plee zitten
Jank niet zo opaquote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef Priapus het volgende:
Die kutmeet begint weer op een kuttijdsip.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan nu NOG vaker. Zoals net weer
.
quote:
Retorische vragen zijn okquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Was het weer spetterend, verrassend, shockerend en heftig?
Wrom nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:10 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mag ik nou mee?
Ik ben vrij hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:33 schreef Litpho het volgende:
Ha, een verzameltopic voor werkende mensen.
* Litpho luistert Metal Church - Beyond the black *
Mick Jagger - Let's work.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik de enige ben die werkt nu
Troost je, ik ben nu ook weer aan het werkquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:27 schreef nixxx het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik stop er wel vroeg mee vandaag, lekker koken en dan naar de bios... welke film weet ik nog niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:24 schreef nixxx het volgende:
Lang leve de oproep dienst !!!.. ik bedoel.. kut voor je
![]()
Verdomme lulquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef nixxx het volgende:
ehmmm dit gaat de verkeerde richting in.... neem stinkie maar (en ja dat kan je opvatten zoals je wilt)![]()
Macht, bier en muziek.quote:
* verschrikt opkijkt *quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef nixxx het volgende:
*Bier*nee dit is geen afleidingmaneuvre... echt niet
Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sorry, even taalpuristje spelen. Deze fout wordt echt veel te vaak gemaakt op fok
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenquote:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat we geen passionele sexrelatie kunnen hebbenik ben gewoon nog niet klaar voor trouwen en dat huiselijke gedoe
maar nu eerst boodschappen doen.....
Wel positief opvatten, ik ken je (nog) niet eens en wil nu al met je neuken... dat zegt meer over mij ... a woman ... any woman...quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef Tessje het volgende:
Ha! Je bent de derde vandaag die dat wilt.
Ik denk niet dat ik dit nog positief op ga vatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |