Nou, gewoon even fixenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:28 schreef PPL het volgende:
De openingspost ! Wat doe je ?
Gutquote:Op donderdag 23 december 2004 17:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, gewoon even fixen.
aai roel mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Gut
Zit ik hier een partij m'n best te doen, ben je me net te snel af...
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:43 schreef zwaaibaai het volgende:
brighteyes toe ze reskjoe???? die kan modden, edditten en meer van die dingen?????????
Ach ja, gebruik ik die rechten ook nog eensquote:Op donderdag 23 december 2004 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.
Het is nu weer okay
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:09 schreef Blinky het volgende:
Hallow ik ben er ook weer.
Er werd weer flink over mij geroddeld in mijn afwezigheid las ik daarstraks terug.
Maar toch zijn jullie nog steeds wel een beetje lief hoor
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gevolg: Hand opengehaald aan de scherven, en een grote teringzooi in de keuken. 1 voordeel: Bloed valt niet op in een plas rode wijn.
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
Nou..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
[/qote]
Gebruik ik toch nooit
[quote]
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg zwaai!
Topic openen betekent komen hè!
Dat wist je misschien nog niet, maar dan weet je het nu!
Ik zou best wel wat les willen hebben jaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:07 schreef Godshand het volgende:
Ah cool, Tessje drumt![]()
Wil je drumles van een drummer die al >10 jaar speelt?
Je mag 2 keer raden wat ik gebruikt hebquote:Op donderdag 23 december 2004 20:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.
Das wel raar eigenlijk.. heb je een ontsmettend middel... kan het bedervenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Ik hoop nergens op. Mijn werkgebied kennende gaat er gewoon om 17:00u iets enorm hard onderuit. En zie dan op vrijdagmiddag voor kerst maar eens storingsdiensten te pakken te krijgenquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:02 schreef stinkie het volgende:
mogguh
hopen dat vandaag een beetje snel voorbij is en dat ze niet weer tot 5 uur blijven plakken
Dit is gewoon te makkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 09:23 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen..
Ik ga vandaag eens lekker op mijn nieuwe drumstel rammen
Hij roept me
Succes Blinksterquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:23 schreef Blinky het volgende:
Ik heb heel klote geslapen, door toch wel de spanning van een laatste dag, ik was gisteren ook helmaal niet moe ofzo, ging er ook pas laat in, en duurde heel lang voor ik uiteindelijk in slaap viel.
Maar het is nu toch echt mijn laatste dag op school. Er moeten nog wel een paar dingen gedaan worden, maar na vandaag is het echt afgelopen.
Dus ondanks dat ik nu toch heel moe ben: It's a beautiful day - U2
Ja, ik vond het best een mooi compliment. Ondanks dat ik met deze klas wel het een en ander heb meegemaakt is dit toch wel een teken dat we ondanks alles nog iets leuks met elkaar bereikt hebben.quote:
Contradictio in terminis, zou je zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef nixxx het volgende:
lieve pubers!!
Dat maakt het juist zo bijzonder... had ik maar frans gehad van Blinky, dan had ik er misschien nog wat opgestoken...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:29 schreef Litpho het volgende:
Contradictio in terminis, zou je zeggen.
-edit- ok, foutloos latijn is niet te doen op de dag voor kerst blijkbaar-edit-
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Killing Joke - Kings and Queens
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:56 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben al een homo, nazi, klootzak......
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!![]()
Kon het niet laten...
Mag ik even meedoen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Dat komt omdat je zo met je tieten loopt te showen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
Hier stond er niemand in de rij.. Kon zo door lopen
Ik was vandaag zo'n debiel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Hoi Geyle snollebol!quote:
Oeh, nou die ligt hier klaar hoor. Met een rose strik eromquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:01 schreef Tessje het volgende:
Zeg Maanvis...
Wanneer krijg ik mijn kerstcadeautje?
Ik ook, was erg gezellig.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
Maar.... .... maar....... ... ...quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
kenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef Faithy het volgende:
hm.. zou ik evt. een lift kunnen krijgen van iemand (kijkt naar Sharkie![]()
)
Je bedoelt... Je gaat ons dronken voeren op jouw kosten.quote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef Paxlie het volgende:
jah hoi, waarom werd ik hier niet gemist
en waarom staat er niet dat mijn verjaardag gevierd wordt, straks moet ik op eigen kosten dronken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |