Contradictio in terminis, zou je zeggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef nixxx het volgende:
lieve pubers!!
Dat maakt het juist zo bijzonder... had ik maar frans gehad van Blinky, dan had ik er misschien nog wat opgestoken...quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:29 schreef Litpho het volgende:
Contradictio in terminis, zou je zeggen.
-edit- ok, foutloos latijn is niet te doen op de dag voor kerst blijkbaar-edit-
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Killing Joke - Kings and Queens
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:56 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben al een homo, nazi, klootzak......
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mensenkennis hoor! Die klanten van jou!![]()
Kon het niet laten...
Mag ik even meedoen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Dat komt omdat je zo met je tieten loopt te showen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:02 schreef Tessje het volgende:
Hier stond er niemand in de rij.. Kon zo door lopen
Ik was vandaag zo'n debiel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Kerst.
net 45 min in de rij gestaan om gewoon boodschappen te kunnen doen. Allerlei debielen met karren vol voer.....
Had ik al Kerstgezegd?
Hoi Geyle snollebol!quote:
Oeh, nou die ligt hier klaar hoor. Met een rose strik eromquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:01 schreef Tessje het volgende:
Zeg Maanvis...
Wanneer krijg ik mijn kerstcadeautje?
Ik ook, was erg gezellig.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
Maar.... .... maar....... ... ...quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
*SPAM* Spontane nieuwe premeet vanavond, in Black and White.
kenquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef Faithy het volgende:
hm.. zou ik evt. een lift kunnen krijgen van iemand (kijkt naar Sharkie![]()
)
Je bedoelt... Je gaat ons dronken voeren op jouw kosten.quote:Op maandag 27 december 2004 02:13 schreef Paxlie het volgende:
jah hoi, waarom werd ik hier niet gemist
en waarom staat er niet dat mijn verjaardag gevierd wordt, straks moet ik op eigen kosten dronken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |