Nou, gewoon even fixenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:28 schreef PPL het volgende:
De openingspost ! Wat doe je ?
Gutquote:Op donderdag 23 december 2004 17:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, gewoon even fixen.
aai roel mên!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Gut
Zit ik hier een partij m'n best te doen, ben je me net te snel af...
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:43 schreef zwaaibaai het volgende:
brighteyes toe ze reskjoe???? die kan modden, edditten en meer van die dingen?????????
Ach ja, gebruik ik die rechten ook nog eensquote:Op donderdag 23 december 2004 17:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Gurgeh heeft zich weer eens buiten RFD begeven.
Het is nu weer okay
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:09 schreef Blinky het volgende:
Hallow ik ben er ook weer.
Er werd weer flink over mij geroddeld in mijn afwezigheid las ik daarstraks terug.
Maar toch zijn jullie nog steeds wel een beetje lief hoor
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gevolg: Hand opengehaald aan de scherven, en een grote teringzooi in de keuken. 1 voordeel: Bloed valt niet op in een plas rode wijn.
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan heb jij ipv een witte Kerst een rode Kerst.
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
Nou..quote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Oeh, das een goede tip inderdaad! En dan een tip 3 van Blinky: kijk drie keer per jaar dezelfde verbandtrommel na op dingen die over de datum kunnen zijn en of er dingen moeten worden aangevuld. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
[/qote]
Gebruik ik toch nooit
[quote]
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh ja. Les 2: Voortaan na het verhuizen meteen de verbanddoos opvissen en ergens neerleggen. En er dus niet mee wachten totdat je je met een opengesneden hand staat af te vragen waar dat ding eigenlijk ligt.
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg zwaai!
Topic openen betekent komen hè!
Dat wist je misschien nog niet, maar dan weet je het nu!
Ik zou best wel wat les willen hebben jaquote:Op donderdag 23 december 2004 22:07 schreef Godshand het volgende:
Ah cool, Tessje drumt![]()
Wil je drumles van een drummer die al >10 jaar speelt?
Je mag 2 keer raden wat ik gebruikt hebquote:Op donderdag 23 december 2004 20:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pleepapier en ducktape, de verwondingen die ik daarmee verholpen heb...., echt, verbandtrommels zijn voor mietjes.
Das wel raar eigenlijk.. heb je een ontsmettend middel... kan het bedervenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef Blinky het volgende:
. Met name betadine en dergelijke hebben een beperkte houdbaarheidsdatum.
En je zal opeens maar geen pleisters/verbanden meer hebben. Toch jammer als de rest wel in orde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |