abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 december 2004 @ 13:45:28 #1
18653 crew  D.
pi_24157930
Vorige deeltjes zijn: 1|2|3|4|5|6|7|8|9
pi_24158063
tvp
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24158184
Netjes gedaan D.Rose!

* LintuxCx blijft de reekst ook weer fijn volgen. Zou wel leuk zijn als er aan het eind van dit deeltje ook weer iemand komt met een amazing discovery die veel mensen tot dan toe nog niet begrepen.

Waar is een nietverwijderaar als je 'm nodig hebt? MUST... TRY... NOW!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_24158384
Heel een papier volgeniet en leeggehaald en het gaat idd beter via de bovenkant

Nog nooit zo'n slechte tvp geplaatst
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:07:48 #5
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24158420
tvp
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24158632
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
pi_24158905
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Elin het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
Das een goeie
pi_24162369
zoeits dacht ik ook waarom zou je ergens niet mogen lopen??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_24162463
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie hadden Ze hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_24167172
tvp
pi_24168854
Een stuk of vier jaar terug (dat was in de tweede klas) waren we op vakantie in Frankrijk en daar op de camping was ik een paar Franse kinderen die even oud waren tegengekomen. ZMaar hoe hard ik ook mijn best deed Frans te praten, zij bleven maar Engels praten.
Een paar dagen terug ontdekte ik in een notitie-schriftje het antwoord: ik had per ongeluk uit zenuwachtigheid gezegd dat ik "anglais" was, en dat dan daarnaa snel verbeterd, maar dat had blijkbaar niet iedereen gehoord.
pi_24175758
Ik denk dat ik doorheb wat het verschil is tussen de kleuren mapjes in My active topics

Als ze rood zijn, heeft er iemand in gereageerd, nadat je hem voor de laatste keer hebt bekeken en in die geel/ bruine mapjes is gewoon nog niks veranderd!

Of zeg ik nu iets heel doms?
pi_24178344
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!

En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
+10 intelligent
pi_24179478
ik ben er net achter gekomen, dat adamsappel, natuurlijk van het verhaal adam en de appel en zo afkomt :p
..
pi_24179600
Ik dacht vroeger dat vliegveld valkenburg in Limburg lag
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24185729
Ik kwam twee jaar terug op een pijnlijke manier achter de reden waarom kanker patienten vaak kaal zijn.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_24185994
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef C3La het volgende:
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!

En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
oh dus...... en weet wat geleerd sta hier echt naar mijn monitor te staren als een debiel nu van verbazing
pi_24189014
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Is dat niet zo dan??
En waar ligt het dan wel?
domdomdom ik weet het...
pi_24189518
Dat de monden van spelers in films op Duitse zenders nooit helemaal gelijk liepen op de tekst die je hoorde, wist ik toen veel dat die films nagechroniseerd werden .
pi_24191952
ok.. wtf is TVP
pi_24192063
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef Marlboro-man het volgende:
ok.. wtf is TVP
terug vind post
046
Dank aan Yeahinho
pi_24197419
quote:
ok.. wtf is eenTVP
wtf kennen ze wel, maar tvp ho maar

TVP is Texturized Vegetable Protein

een TVP is een Terug Vind Post
pi_24197428
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan??
domdomdom ik weet het...
Dat ligt hier om de hoek, ergens bij leiden enzo..

ofzo
pi_24200904
quote:
ok.. wtf is TVP
Hehe die vraag wilde ik dus ook net stellen..

Waarom alleen tvp typen dan..? Kan je toch net zo goed gelijk wat zinnigs zeggen???
pi_24203193
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 14:27 schreef Rhoona het volgende:

[..]

Waarom alleen tvp typen dan..? Kan je toch net zo goed gelijk wat zinnigs zeggen???
tvp is makkelijker Als je daarna ooit eens de zoekfunctie gebruikt,
en zoekt op "user" en "tvp", heb je zó al je tvp's te pakken.

bookmarken kan natuurlijk ook
pi_24203273
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:47 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

terug vind post
Daar kwam ik dus een tijdje geleden ook pas achter...
© ©
pi_24203507
Heeeel lang gelden toen ik een jaar of 5 was stond mijn vader met een plank op een biefstuk te slaan.
Ik vroeg aan hem waarom hij dat deed, hij zei: 'ik dacht dat ik hem nog zag bewegen'
Jaren later pas achter gekomen dat hij het alleen maar deed om hem wat breder te maken..
pi_24203784
adriaan speelt de baron!!
en bassie B2!!!!
pi_24203867
ik lees net de vorige topics en adriaan speelt helemaal niet de baron, maar bas van goringem ofzo... nu weet ik het ook niet meer
Weet iemand het andwoord?

[ Bericht 10% gewijzigd door Lu_uK op 25-12-2004 18:22:23 ]
pi_24227484
quote:
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat misschien niet in Limburg zou liggen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 december 2004 @ 00:37:05 #32
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24227565
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom zou je ergens niet mogen lopen??
  • Omdat het gevaarlijk is.
  • Omdat het van iemand anders is die niet wil dat jij daar loopt? (Prive terrein dus..)
  • [KNE]-Mod
    pi_24233060
    mja DAT heb je dan nie echt door als je 3 bent
      maandag 27 december 2004 @ 12:38:36 #34
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_24233563
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Lu_uK het volgende:
    ik lees net de vorige topics en adriaan speelt helemaal niet de baron, maar bas van goringem ofzo... nu weet ik het ook niet meer
    Volgens mij in de eerste of 1e 2 series speelt hij wel de baron, pas later is er een andere acteur.
    [KNE]-Mod
    pi_24234060
    quote:

[..]

Is dat niet zo dan??
    domdomdom ik weet het...
    bij den haag toch
    pi_24234210
    quote:
    Op vrijdag 24 december 2004 10:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
    Ik denk dat ik doorheb wat het verschil is tussen de kleuren mapjes in My active topics

Als ze rood zijn, heeft er iemand in gereageerd, nadat je hem voor de laatste keer hebt bekeken en in die geel/ bruine mapjes is gewoon nog niks veranderd!

Of zeg ik nu iets heel doms?
    Bijna goed, Slarioux heeft het heel mooi uitgelegd i.c.m. de reset cookie-knop.
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 01:11 schreef Slarioux het volgende:
    Ok, ff serieus over dat knopje.

Reset cookie doet inderdaad niks met je cookie. Het heeft er zijlings mee te maken.

Replique houdt in de database bij wanneer jij hier voor het laatst bent geweest. Bij mij is dat 0:22 uur. Hoe die tijd precies bepaald wordt (soms reset ie vanzelf) is mij niet duidelijk, maar het boeit ook weinig.

Uitgaande van die 00:22, elk topic, met posts erin na 0:22, bijvoorbeeld 00:28, krijgt een rood mapje. Daarmee zie je dus in één oogopslag wat voor en na 0:22 uur is gepost. Nu denk je misschien, "wat de neuk heb ik daaraan? 0:22 zegt mij helemaal niks!".

Nou, daar is reset cookie voor uitgevonden. Stel, jij bent actief in General Chat en je hebt alle recente topics wel gelezen. Als je nou op op Reset Cookie drukt, wordt de tijd 1:09 (op het moment van schrijven is het namelijk 1:09).

Nu is het dus zo, dat alle posts VOOR 1:09 geel worden, en alles er NA wordt rood. Oftewel, op het moment dat je er op drukt wordt alles geel. Immers, tussen het drukken, en het bekijken van het forum zit nog geen seconde. De kans is dus erg klein dat er in die seconde gepost is.

Op het moment dat er WEL gepost wordt, wordt het mapje onmiddelijk rood. Immers, het is nu 1:10 en dat is NA 1:09. Rood dus. Dat rode mapje springt er ontzettend uit en jij ziet gelijk dat er een nieuwe post is! Als je die post(s) hebt gelezen, kan je weer op reset cookie rammen, en op die manier hou jij nieuwe posts heel scherp in de gaten!

Dat rode en gele mapjes verhaal werkt ook op de AT en de MyAT en op alle lijstjes, dus je kan altijd precies bijhouden wat je al wel en niet hebt gelezen.
    pi_24240778
    l
    quote:

[..]

Is dat niet zo dan??
    domdomdom ik weet het...
    Tussen Wassenaar en Oegstgeest, Links van de A44 ter hoogte van Leiden.
    pi_24243143
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:07 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      maandag 27 december 2004 @ 22:02:54 #39
    97745 Thorical
    finding a way
    pi_24243389
    Dat een kip ook eieren legt zonder haan, net als een vrouw maar dan zonder man.
      dinsdag 28 december 2004 @ 08:12:13 #40
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24250329
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef Thorical het volgende:
    Precies, en dat je dan geen ongeboren kuikentjes in pre-stadium zeg maar aan het eten bent...
    wat is dus vroeger dacht.
    Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
    als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
    Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
      woensdag 29 december 2004 @ 17:07:11 #41
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24279346
    Nog eentje dan. Ik dacht vroeger dat Alaska het noordelijke deel van Canada was. Dat de grens zeg maar horizontaal liep net zoals bij Canada/Amerika. Later kwam ik erachter dat juist alleen het Noord Westelijke deel Alaska is.
    als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
      donderdag 30 december 2004 @ 11:20:39 #42
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24294078
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 08:12 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Precies, en dat je dan geen ongeboren kuikentjes in pre-stadium zeg maar aan het eten bent...
    Ik dacht vroeger eigenlijk dat die haan er gewoon alleen maar bij moest zitten om er kuikentjes uit te laten komen
    Vampire Romance O+
      donderdag 30 december 2004 @ 16:19:16 #43
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_24299984
    Ik dacht vroeger dat de richtingaanwijzers van de auto's die voor en achter ons reden, kapot waren, ze gingen telkens aan en uit
    pi_24306199
    Paar jaar geleden ineens een helder moment gehad.
    The Sound of Music en Mary Poppins zijn mijn favoriete kersttijdfilms. Kom ik er een paar jaar geleden achter dat Julie Andrews in beide films de hoofdrol heeft. Dat was me dus echt niet opgevallen

Heeft iemand de ontnieter nog geprobeerd van het vorige deel? Ik vind het nog steeds een goeie.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      vrijdag 31 december 2004 @ 01:35:07 #45
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24310948
    Ik leer steeds nieuwe dingen in dit topic
    Vampire Romance O+
    pi_24323619
    Ik ben nu 22, maar ik was er totaan mijn 18e/19e heilig van overtuigd dat de katten die we vroeger hadden (totdat mijn zusje werd geboren, dus toen was ik 6) echt naar een boerderij waren weggebracht om daar verder te spelen...

snik...
    Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
    pi_24327396
    quote:
    Ik zal het je vertellen:

In de serie De schatkaart(naar lanzarote toe etc.(de eerste serie met japie erin ook) speelt adriaan de baron, dit is ook een hele andere baron(qua stem en uiterlijk) dan die in de verdwenen kroon, verzonken stad, europa en de reis door amerika, dus alleen in de schatkaart is adriaan de baron.
    Japie is wel altijd door bassie gespeeld.
    Now let me explain the difference between me and you,
    I practice real hard and do the tricks I do.
    I practice untill there are no tricks left,
    So I can make sure that I beat ya ass.
    pi_24327477
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 14:27 schreef Rhoona het volgende:

[..]

idd
    pi_24332872
    quote:
    Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
    Ik ben nu 22, maar ik was er totaan mijn 18e/19e heilig van overtuigd dat de katten die we vroeger hadden (totdat mijn zusje werd geboren, dus toen was ik 6) echt naar een boerderij waren weggebracht om daar verder te spelen...

snik...
    Dat is wel een heel sneu verhaal
      Moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 08:34:18 #50
    18653 crew  D.
    pi_24333868
    quote:

snik...
    *het nog steeds gelooft
    pi_24333912
    Ik heb tot aan mijn eerste aardrijkskunde lessen altijd geloofd dat alle provincies die eindigen op 'land' niet bij Nederland horen!

Heb nog steeds mijn twijfels over Friesland..
      zaterdag 1 januari 2005 @ 09:26:50 #52
    12674 Rebelle
    een, twee, drie
    pi_24333935
    Toen ik 4 was, was ik er heilig van overtuigd dat ik het liedje 'papegaaitje leef je nog' had verzonnen. Ik stond dan ook steeds weer verbaasd te kijken als een ander kind het liedje zong..."Hoe kennen zij de tekst toch?"
    pi_24336204
    Er is een liedje dat ze vaak met carnaval draaien, een Duits iets. Ik dacht al jaren dat ze zongen: Der Sultan is Tod, blijkt gisternacht na goed luisteren dat ze zingen: Der Sultan hat doosch.

Hij heeft dus dorst en is niet dood.... eeehhhhh ja
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_24339324
    Leuk topic altijd
    pi_24342572
    Hoor net van mijn zusje dat ze vroeger nooit begreep dat wanneer we in Duitsland waren en op de radio in het weerbericht hoorden dat het daar die dag zou regenen, ze het niet snapte dat zodra we de grens met Nederland over gingen het regenen niet stopte.

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:12:01 #56
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_24342734

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:07 ]
    Zerg schreef:
      zaterdag 1 januari 2005 @ 20:34:20 #57
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_24343104
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 17:37 schreef Lu_uK het volgende:
    Heeeel lang gelden toen ik een jaar of 5 was stond mijn vader met een plank op een biefstuk te slaan.
    Ik vroeg aan hem waarom hij dat deed, hij zei: 'ik dacht dat ik hem nog zag bewegen'
    Jaren later pas achter gekomen dat hij het alleen maar deed om hem wat breder te maken..
    Dan heb ik nog een nieuwtje voor je: er wordt niet alleen op een biefstuk geslagen om 'm breder te maken, maar vooral om 'm malser te maken.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_24364049
    Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat ze in Do They Know It's Christmas van band aid 'Feed The World' ipv 'Fever.. whoohoo' zingen
    Ik dacht altijd al, waar slaat dat Fever op
    pi_24385653
    quote:

snik...
    Oh my god!!! Ik ben die van mij zelfs nog gaan zoeken, zeiden ze dat ie weggelopen was..
    Ik krijg nu pas door dat ie daar misschien helemaal niet heen is gebracht..
    morgen maar even met mijn moeder gaan bellen
      dinsdag 4 januari 2005 @ 03:56:42 #60
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_24385788
    quote:
    Paul van Gorcum speelt de Baron in De verdwenen kroon, De verzonken stad, De geheimzinnige opdracht (reis door Europa) en De reis vol verrassingen (reis door Amerika). Hij speelt OOK de diamantair in De diamant en de professor in De huilende professor. Aad van Toor speelt de Baron in Het geheim van de schatkaart. In de overige series komt geen Baron voor, alleen de boevenbaas (Geheim van de Sleutel en De diamant), de plaaggeest (De plaaggeest) en professor Archibald Chagrijn (de huilende professor). Is alles nu duidelijk?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_24385799
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
    Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie hadden Ze hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
    AHAHAHAHHHAHAHAHA

Dat heb ik nou oook heeeeeel lang gedacht
      dinsdag 4 januari 2005 @ 04:54:17 #62
    111531 LaLaLena
    Says my name tag..
    pi_24386077
    Dat het onroerend goed is ipv onTroerend goed
    pi_24395071
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 04:54 schreef LaLaLena het volgende:
    Echt waar?

Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
      dinsdag 4 januari 2005 @ 20:51:46 #64
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_24398749
    Heb me jarenlang afgevraagd hoe een haan een ei bevrucht... Stelde me daarbij voor dat zo'n haan bij elk gelegd ei even z'n poot optilde om 'm te bevruchten...
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
      dinsdag 4 januari 2005 @ 23:56:36 #65
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_24401470
    tvp... dit is geweldig.. ik leer zoveel :p
      woensdag 5 januari 2005 @ 01:08:03 #66
    48510 Koen-BE
    ik adviseer...
    pi_24403028
    Ik dacht dat blauwe maandag zo'n zelfde 'iets' was als aswoensdag, goede vrijdag, witte donderdag
    ...en bespaar
      woensdag 5 januari 2005 @ 16:49:41 #67
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_24413715
    Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.

tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_24421058
    Ik moest een vriend van mij erop wijzen waarom het pretpark Walibi zo heet.
    Vandaar ook de mascotte...juist, een wallaby, geen kangaroe
    pi_24423161
    Ik las vroeger in mijn computerboekje dat je de muis omhoog moest doen om je pijltje te laten bewegen... Toen merkte ik dat die muis in de lucht houden niet veel hielp
    If you obey all the rules, you miss all the fun! :P
    pi_24429225
    Ik reed eens met m'n zus, 2 jaar jonger, ergens heen.
    We reden over de snelweg, en plots begint m'n zus heel hard te lachen, dus ik vraag waarom.
    Als ik beloofde niet te lachen, zou ze het vertellen. Mjaa juist.

Ze wees me op op die groene bordjes die aan geluidswanden enzo hangen,
    met die witten mannetjes die hard lijken te rennen.
    Die geven aan welke richting je uit moet naar de nooduitgang.

Ze vertelde dus dat zij járen dacht, dat die bordjes naar de toiletten leidden,
    en dat dat mannetje hard liep omdat het gewoon héle hoge nood had.

Ik moest echt de auto ff op de vluchtstrook zetten, want de tranen rolden over m'n wangen.
    ... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
      donderdag 6 januari 2005 @ 11:29:07 #71
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_24429287
    Ik reed eens met mijn zus over de A2, dan kom je langs een knooppunt dat heet Oog in Al.
    Dus mijn zus zegt zo, ik moet afslaan bij ' Oog in A-één'. Ze had dus al die tijd gedacht dat je die 'l' een ' 1' was. k Ik kwam niet meer bij
      donderdag 6 januari 2005 @ 11:55:14 #72
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24429784
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:
    Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.

[afbeelding]
    En dit is zo bij alle viewers
    Vampire Romance O+
      donderdag 6 januari 2005 @ 14:30:26 #73
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_24432325
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:55 schreef MouseOver het volgende:
    En dit is zo bij alle viewers
    Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.
    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_24432431
    *terugverwijzing naar nummertje 5, pagina 2.....

Mijn moeder heeft mij ooit wijsgemaakt dat je maar 1 keer op het knopje van een voetgangersstoplicht mocht duwen, omdat hij weer op rood zou springen als je er dan nog een keer op duwde. Dit heb ik echt veel langer geloofd dan ik graag zou bekennen.......
      donderdag 6 januari 2005 @ 15:01:46 #75
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24432840
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:30 schreef BdR het volgende:

[..]

Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.
    Ik zie geen diepte.. ik vond het al zo vreemd dat ze er twee keer opstonden

[edit]
    dat was vroegah.. tussen het moment dat ik wat ouder was en een uurtje geleden verbaasde ik me er juist weer over dat mensen in zo'n stom plastic ding wilden kijken om dan toevallig een plaatje te zien. Dan is dat mystery ook weer opgelost.
    [/edit]
    Vampire Romance O+
    pi_24434998
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:36 schreef Shagadelic het volgende:

Mijn moeder heeft mij ooit wijsgemaakt dat je maar 1 keer op het knopje van een voetgangersstoplicht mocht duwen, omdat hij weer op rood zou springen als je er dan nog een keer op duwde. Dit heb ik echt veel langer geloofd dan ik graag zou bekennen.......
    Net als met het knopje in de bus Dat als je een halte te vroeg had gedrukt, je gewoon weer op de knop kon drukken zodat het lichtje weer uitging en de chauffeur wist dat ie wel gewoon door kon rijden
    pi_24451695
    Ik dacht altijd dat het: 'shipload' was ipv 'shitload'.
    Als in, een heleboel: 'she is making a shitload of $$'.
      Moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 14:29:11 #78
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_24451759
    quote:

snik...

Daar gingen dus de 6 katten van mijn opa en oma heen
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_24451986
    Dat Toys'r'us niets met Dinosaurussen te maken heeft
      donderdag 13 januari 2005 @ 18:57:04 #80
    48510 Koen-BE
    ik adviseer...
    pi_24550344
    Ik dacht dat Prince (de zanger) de hoofdrol speelde in de eerste versie van Prince of Persia
    ...en bespaar
    pi_24555139
    quote:
    Op dinsdag 28 december 2004 08:12 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Ik zat eens op een forum waar een aantal (volwassen) mensen ervan overtuigd waren dat een dooier het ongeboren kuiken was. Want ze zijn toch allebei geel.
    ...
    pi_24560171
    er zijn ook oranje dooiers toch?
    pi_24561474
    Dat je FAQ niet als fuck uitspreekt
    pi_24561553
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 12:29 schreef SC8fan het volgende:
    Dat je FAQ niet als fuck uitspreekt
    Ghe ghe dat heb ik ook lang niet geweten.....tot mijn 20ste ofzo
      vrijdag 14 januari 2005 @ 14:55:10 #85
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_24563941
    Ik was nog klein, een jaar of 7. (denk ik)
    Ik schold een jongetje op het schoolplein uit omdat hij mijn speelding afpakte. De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ... Ik nam dit erg letterlijk en sta even later binnen mijn mond met zeep en water te spoelen. De juffrouw komt mij zoeken, en begint enorm hard te lachen, de trut.
    Zij hebben me nooit verteld wat er zo grappig aan was. Pas jaaaaren later kwam ik er achter dat dat figuurlijk bedoelt was.
    pi_24573486
    hoe spreek je FAQ uit

over die walibi, dat heb ik van de week ook aan een vriend moeten uitleggen. Hij geloofde ook niet dat ze in austrailie voorkwamen omdat daar heeel veel mensen woonen -> overgroote deel is woestijn. hij is notabene 15
    pi_24574105
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 00:28 schreef krozz56 het volgende:
    hoe spreek je FAQ uit

over die walibi, dat heb ik van de week ook aan een vriend moeten uitleggen. Hij geloofde ook niet dat ze in austrailie voorkwamen omdat daar heeel veel mensen woonen -> overgroote deel is woestijn. hij is notabene 15
    Ef Aj Qjue
      zaterdag 15 januari 2005 @ 07:20:55 #88
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24576641
    quote:
    Op vrijdag 14 januari 2005 14:55 schreef Maaark het volgende:
    Ik schold een jongetje op het schoolplein uit omdat hij mijn speelding afpakte. De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ... Ik nam dit erg letterlijk en sta even later binnen mijn mond met zeep en water te spoelen. De juffrouw komt mij zoeken, en begint enorm hard te lachen, de trut.
    Zij hebben me nooit verteld wat er zo grappig aan was. Pas jaaaaren later kwam ik er achter dat dat figuurlijk bedoelt was.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 07:32:14 #89
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_24576657
    waarom ik vroeger als klein kind van 7 al om 20h naar bed moest maar om 23h nog wakker was.
    zo maar eens gaan slapen
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
      zaterdag 15 januari 2005 @ 07:32:59 #90
    21560 dr.dunno
    shrivel me testes!
    pi_24576658
    quote:
    Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
    pi_24576700
    quote:
    [...]
    De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ...
    [...]
    Ik snap dan nog niet waarom ze dat zei...
    © ©
      zaterdag 15 januari 2005 @ 08:33:40 #92
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_24576733
    YMCA van The Village People.
    Toen dat in de hitparade stond zat ik nog op de lagere school en vond het geweldig! Een stratemaker, een politie agent, een indiaan etc. Ik herinner me nog dat de echte YMCA bezwaar had gemaakt tegen die plaat, maar ik wist niet waarom. Later nooit meer over nagedacht.
    Pas jaaaaaren later toen ik nog een keer terugzag realiseerde ik me dat het een gigantische gay act was

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
      zaterdag 15 januari 2005 @ 11:28:01 #93
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_24577829
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 08:07 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

Ik snap dan nog niet waarom ze dat zei...
    Omdat ik zo'n gozertje uitschold! snap dat dan!
    pi_24578054
    --

[ Bericht 99% gewijzigd door da_micha_man op 15-01-2005 11:45:17 ]
    © ©
    pi_24578057
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 11:28 schreef Maaark het volgende:

[..]

Omdat ik zo'n gozertje uitschold! snap dat dan!
    OOWWWW!! Dus daarom moest ik me mond altijd spoelen

Ik leer hier echt van mensen, ga zo door
    © ©
    pi_24580207

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:08 ]
    Zerg schreef:
    pi_24728888
    Wow eindelijk eens een contributie aan dit topic.

Ik heb net de Futurama-aflevering 'Less Than Hero' gekeken, waarin Leela's ouders het plotseling hadden over T-shirts en F-shirts, "voor mensen met twee armen aan dezelfde zijde". Toen begreep ik plotseling waarom T-shirts nou eigenlijk T-shirts heetten...
      maandag 24 januari 2005 @ 21:03:05 #98
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_24729935
    Sjeemp, nou je 't zegt...
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_24735601
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 09:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Ik heb tot aan mijn eerste aardrijkskunde lessen altijd geloofd dat alle provincies die eindigen op 'land' niet bij Nederland horen!
    Klinkt bekend. Vroegah ging ik met mijn ouders op bezoek bij familie in omgeving Tiel. Mijn vader vertelde toen "En we rijden nu Gelderland binnen", waarop ik dacht dat we in het buitenland zaten.
    pi_24736213
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 04:54 schreef LaLaLena het volgende:
    Herkenbaar :p
    pi_24736529
    quote:
    Op zaterdag 1 januari 2005 13:56 schreef Syrena het volgende:
    Er is een liedje dat ze vaak met carnaval draaien, een Duits iets. Ik dacht al jaren dat ze zongen: Der Sultan is Tod, blijkt gisternacht na goed luisteren dat ze zingen: Der Sultan hat doosch.

Hij heeft dus dorst en is niet dood.... eeehhhhh ja
    Eindelijk!!!

Je bent de beste!
    Live it!
      dinsdag 25 januari 2005 @ 10:47:25 #102
    96581 Manneke_Pils
    Deus. ['de:us]
    pi_24738144
    quote:
    Op zaterdag 15 januari 2005 08:33 schreef SeLang het volgende:
    YMCA van The Village People.
    Toen dat in de hitparade stond zat ik nog op de lagere school en vond het geweldig! Een stratemaker, een politie agent, een indiaan etc. Ik herinner me nog dat de echte YMCA bezwaar had gemaakt tegen die plaat, maar ik wist niet waarom. Later nooit meer over nagedacht.
    Pas jaaaaaren later toen ik nog een keer terugzag realiseerde ik me dat het een gigantische gay act was

[afbeelding]
    Is dat het! haha weer wat geleerd!

Eigenlijk wel heel fout, nu je een keer terugkijkt idd. naar dat plaatje
      dinsdag 25 januari 2005 @ 11:25:53 #103
    36326 Freezor
    Cold as stone
    pi_24738739
    Vroeger zat ik altijd achterin de auto bij me ouders en die hadden dan altijd Radio 2 op staan. En altijd als de slogan voorbij kwam hoorde ik, "Je gordel zit vast bij Radio 2". Dus ik dacht 'ja dat klopt' en besteedde er verder geen aandacht aan. Totdat ik een paar jaar terug het een keer goed hoorde, namelijk "Je hoort nog es wat bij Radio 2".

Eindelijk begreep ik het, ik snapte namelijk ook nooit hoe ze dat nou wisten dat me gordel vast zat.
    Something for your mind, your body and your soul.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:06:59 #104
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24748079
    Ik heb heel lang gedacht dat wanneer ik naar een Amerikaanse show, zoals bv de Oprah Winfrey Show,
    zat te kijken, de Amerikaanse zender een videocopie had gemaakt en dat dan opgestuurd had naar Nederland. (en andere landen)
    Dat de omroepen elke keer moesten bestellen welke shows wij hier wilden zien.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:17:16 #105
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24748298
    Mijn vader zei altijd, 'alleen bellen als je hoofd er af valt'.
    Zodat ik hem niet zou storen met elke kleinigheidje, op een leeftijd van 8 jaar dacht ik er pas goed over na .
    Viva los Vatos Locos
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:26:11 #106
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24748511
    Dubbelpost, sorry.

En dat er in mijn SNES kaboutertjes zaten die Mario naspeelde , dat is ook heel lang in mijn hoofd gebleven !

Ik las in de andere topic dat Bassie en Vlugge Japie het zelfde zijn, nu ik er aan denk zie ik het ook pas !

[ Bericht 32% gewijzigd door kokos op 25-01-2005 21:32:38 ]
    Viva los Vatos Locos
    pi_24748798
    tvp
    pi_24750656
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 14:36 schreef Shagadelic het volgende:

Ik dacht altijd dat als je op een knopje drukte van de stoplichten, dat er dan ergens een lampje aanging ofzo in zo'n centrale en dat iemand dan het stoplicht op groen zette Dus hoe vaker je drukt, hoe sneller ze het doen
      dinsdag 25 januari 2005 @ 23:24:35 #109
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_24750861

[ Bericht 46% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:08 ]
    Zerg schreef:
      woensdag 26 januari 2005 @ 00:40:06 #110
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24752638
    Ik heb jaaaren gedacht dat er in pindakaas ook echt kaas zat!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24752667
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 23:24 schreef Mikkie het volgende:
    Ik dacht vroeger altijd dat telefoons met stekkertjes werkten. Zeg maar, dat als je iemand belt... dan komt bij de centrale een piepje binnen via jouw stekkertje, met het nummer erbij waarmee je verbonden moet worden... en dat daar dan iemand op een bureaustoel zat die dan heel snel het goede andere stekkertje erbij pakte, en die snel in elkaar klikte, en dat je dat verbinding had.
    Ik vond het ook altijd al zo knap dat diegene zo snel was met stekkertjes vinden tussen die miljoenen aansluitingen...

Ach, heel vroeger ging dat idd ongeveer zo
      woensdag 26 januari 2005 @ 00:50:13 #112
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_24752798
    We reden naar de middelbare school altijd langs verzekeringsmaatschappij ANOZ. Die hadden een groot bord staan met slogan: verzekert van A tot Z.

Dat bord stond er in de eerste al. We zaten in de vijfde toen een meisje waar ik dus al die jaren mee naar school fietste, opeens zei: nu vat ik 'm!! Ik zo: uhh.. Zij: van A tot Z.. ANOZ.. tuurlijk!

Of is dit zo'n verhaal waar je bij geweest moet zijn?
      woensdag 26 januari 2005 @ 00:50:15 #113
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_24752799
    quote:
    Ik dacht vroeger altijd dat mensen die kleurenblind waren ook echt alles in puur zwartwit zagen..... Later leerde ik dat dit bij minder dan 1% van de kleurenblinden ook zo is, en dat de meesten gewoon bepaalde kleuren niet kunnen onderscheiden, of gevoelig zijn voor bepaalde hoeveelheden licht.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_24755876
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
    We reden naar de middelbare school altijd langs verzekeringsmaatschappij ANOZ. Die hadden een groot bord staan met slogan: verzekert van A tot Z.

Dat bord stond er in de eerste al. We zaten in de vijfde toen een meisje waar ik dus al die jaren mee naar school fietste, opeens zei: nu vat ik 'm!! Ik zo: uhh.. Zij: van A tot Z.. ANOZ.. tuurlijk!

Of is dit zo'n verhaal waar je bij geweest moet zijn?
    Ik snap nog steeds niet wat die NO er dan bijdoen Of is dit een erg blonde reactie?
      woensdag 26 januari 2005 @ 10:39:31 #115
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_24756043
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 21:06 schreef Rebbedebje het volgende:
    Ik heb heel lang gedacht dat wanneer ik naar een Amerikaanse show, zoals bv de Oprah Winfrey Show,
    zat te kijken, de Amerikaanse zender een videocopie had gemaakt en dat dan opgestuurd had naar Nederland. (en andere landen)
    Dat de omroepen elke keer moesten bestellen welke shows wij hier wilden zien.
    Dat is in grote lijnen toch ook zo? Of mis ik nu wat
    Vampire Romance O+
    pi_24756116
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Mja, dacht ik eigenlijk ook ja
    ~Leonard Cohen
    pi_24756192
    quote:

[..]

Eeeeehhhm, dat dacht ik dus ook.
    Ik weet in elk geval wel zéker dat ze series e.d. moeten bestellen in het buitenland (bv. detectiveseries). Hoe die dan hier binnenkomen, geen idee, ik denk op iets van DV-tape o.i.d.

Bij onze lokale omroep werkt dat wel zo, als we materiaal krijgen van andere (lokale) omroepen dan is dat op tape. Hmmmmmm. Ik ga eens kijken wat Google ervan zegt.
    pi_24756234
    http://krolive51.kro.nl/detectives/nieuws/2004/12_nw_aankoop.asp

Aankopen dus. En er liggen dingen op de plank (fysiek), dus dat zullen idd tapes of films zijn.
      woensdag 26 januari 2005 @ 18:07:23 #119
    71919 wonderer
    pi_24763463
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 00:40 schreef maartena het volgende:
    Ik heb jaaaren gedacht dat er in pindakaas ook echt kaas zat!
    Het mocht geen boter heten, want het was niet van zuivel gemaakt. Waarom het dan wel kaas mag heten (toch ook een melkproduct) is mij ook een raadsel
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    pi_24764365
    quote:
    Als iemand mij gevraagd had om 'm op te halen van vliegveld Valkenburg dan was ik ongetwijfeld naar Limburg gereden
    Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
    | Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
    pi_24764632
    Ik heb dus nog steeds geen idee hoe een fax werkt. Het schijnt dus niet zo te zijn dat zo'n papiertje zeg maar opgezogen wordt en dan ook daadwerkelijk fysiek er aan de andere kant weer uitkomt? Dat dacht ik namelijk altijd.

Edit: even opgezocht net bij Howstuffworks.com en daaruit blijkt dat het een soort scanner en printer in één is?
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      woensdag 26 januari 2005 @ 19:23:49 #122
    31820 Martineke
    Mama van Maxim en Romijn
    pi_24764684
    Bij het shell gebouw (+/- 100 meter hoog ) op het hofplein te Rotterdam staat een kruis met de tekst voor hen die vielen
    Toen ik op een zekere dag met vrienden voorbij liep zei ik : hoeveel zouden er dan bij de bouw naar beneden geflikkerd zijn ?

Ze hebben uren plat van het lachen gelegen, en ik was gewoon serieus

woensdag 26 januari 2005 @ 19:45:53 #123
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_24765035

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:08 ]
    Zerg schreef:
    pi_24765268
    Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:

Rock-en-rollend over de zandbak danst hij met je mee.

Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`

Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer...
      woensdag 26 januari 2005 @ 20:07:48 #125
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24765382
    quote:
    Ik dacht dat het allemaal via de sateliet ging.
    In plaats van moeilijk doen met honderden tapes enzo.
    Heb ik het dan al die tijd juist goed gehad?
      woensdag 26 januari 2005 @ 20:25:51 #126
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_24765798
    quote:
    Exactly!!
    zo dacht ik ook
    Trotse papa van Eden
      woensdag 26 januari 2005 @ 23:08:27 #127
    107004 Leep
    of wel natuurlijk
    pi_24769583
    quote:
    Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:

[afbeelding]
    dat komt omdat die stomme dingen niet gemaakt zijn op kinder hoofdjes. Ik kon vroeger maar door een gat kijken. Toen ik m laatst op de zolder vond, zag ik pas dat het 3d was
    of niet natuurlijk
    pi_24771457
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
    Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:

Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`

Weer wat geleerd. Ik deed hem altijd rock en roll en over de zandbak danst hij met je mee.
      donderdag 27 januari 2005 @ 01:29:25 #129
    93337 Henk_Telefoon
    zo is het, wat jij wil !
    pi_24771838
    Ik heb karen lang gedacht dat de koeien in berggebieden kortere voorpoten hadden dan de achterpoten .. Dit was mij eens verteld, ik bedoel, hoe konden ze anders rechtop blijven staan tegen zo'n schuine berg hé ..
    I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
      donderdag 27 januari 2005 @ 01:30:50 #130
    93337 Henk_Telefoon
    zo is het, wat jij wil !
    pi_24771851
    quote:

Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je mee
    I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
    pi_24771905
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 01:30 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je mee
    http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3

"ook nog de samba" is het
      donderdag 27 januari 2005 @ 02:02:58 #132
    35464 Don_Tom
    Leave the gun.Take the cannoli
    pi_24772118
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 18:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het mocht geen boter heten, want het was niet van zuivel gemaakt. Waarom het dan wel kaas mag heten (toch ook een melkproduct) is mij ook een raadsel
    Boter is een beschermde naam, er moet een bepaald vetpercentage ofzo inzitten om boter te mogen heten (daarom mag margarine bijvoorbeeld ook geen boter heten ). Dit is hetzelfde als bij mayonaise, dit moet geloof ik 80% olie ofzo bevatten om zo te mogen heten, daarom heet al het minder vette (en minder smakelijke) spul ook fritessaus.

Anyway, ze moesten dus opzoek naar een alternatief, tot iemand op "pindakaas" kwam omdat het wel lekker klinkt, een beetje als "leverkaas". Kaas is blijkbaar geen beschermde naam dus dit mag wel.
    Trouwauto nodig?
    Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
    BMW M3 Nurburgring project
    pi_24772291
    quote:
    op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende
    Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
    Neuken dus, 's nachts....

Daar kwam ik pas vorige week achter.

Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen

Wat een plat nummer (duh maar toch).
    Dan moet je eens naar K3 - Heya Mama luisteren:

Hittegolf, in de stad, Jongens en meisjes dansen
    Door de straten, Lekker uitgelaten

Ik wil jou, jij wil mij
    Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
    Jij mag me verslinden

Doe het héél zachtjes
    Geen kreetjes en geen lachjes
    Héél zachtjes, ’t Wordt een leuke zomer
    Lieve mooie dromen
    I’m gonna getcha!
    't gaat om hoe je ermee omgaat
    pi_24773056
    quote:

Oja, Boes! Grote herrie thuis. Ik zong: Hij kan fietsband repareren, waarop mijn moeder: NEEHEE, het is: hij kan IETS van repareren!

Nou, bekvechten, en zij alle andere situaties opnoemen van toen ik twee was ofzo en ook dingen verkeerd verstond (NOS was bij mij EOS en Paulus de Boskabouter werd Paulus Kaboskabouter. En er was ook iets met dat liedje van Maja de Bij, maar dat heb ik verdrongen denk ik).

[edit} even gegoogled, en ik had meer gelijk!! Ze zingen: En een fietsband repareren!!
    Straks even vragen of mam het liedje van Boes nog kent
      donderdag 27 januari 2005 @ 09:17:55 #135
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_24773481
    Pas jaren later hoorde ik dat Acda en de Munnik niet zingen 'kam de schaamhaar nu maar weg', maar 'kan dus gaan waarheen ie wil'.
    pi_24773542
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 01:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
    Ik heb karen lang gedacht dat de koeien in berggebieden kortere voorpoten hadden dan de achterpoten .. Dit was mij eens verteld, ik bedoel, hoe konden ze anders rechtop blijven staan tegen zo'n schuine berg hé ..
    De beste die ik hier tot nu toe tegen gekomen ben.
    pi_24835783
    Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
    Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
      zondag 30 januari 2005 @ 17:49:10 #138
    7152 Inbox4me
     Zo kijk ik altijd
    pi_24836145
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
    Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
    *Beluisterd heeft*

Nou je het zegt....

Ik kwam er vandaag ook achter dat de stem van Bart in de Simpsons wordt ingesproken door een vrouw. Leerzaam dagje
    Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
    pi_24836928
    Kheb zelf eigenlijk niks te vertellen, maar wil wel even een tvp plaatsen .
    pi_24837321
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef Thorical het volgende:
    Nuttig topic dit.

pi_24837471
    quote:
    *Ook nu pas doorheeft *
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      zondag 30 januari 2005 @ 20:49:22 #142
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_24838990

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:46:09 ]
    Zerg schreef:
    pi_24839033
    quote:
    Jullie luisteren gewoon niet naar de tekst ofzo?
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_24839214
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 20:52 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Jullie luisteren gewoon niet naar de tekst ofzo?
    "maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"

Ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie dwangmatig destructief was.

pi_24839370
    Mijn vriend heeft als kind heel lang gedacht dat het paard het mannetje was en de koe het vrouwtje.
    pi_24839441
    Heel heel vroeger snapte ik dus nix van eb en vloed enzo. Dacht toen dat als je maar genoeg steentjes in de zee gooide en hard stampte in het water dat de zee dan boos werd en na je toe kwam en als je dan weer aardig deed tegen de zee dat hij zich dan weer terug trok
    Let's do some living before we die
      zondag 30 januari 2005 @ 22:21:24 #147
    71919 wonderer
    pi_24840093
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef Murray het volgende:

[..]

"maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"

Ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie dwangmatig destructief was.

Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...
    pi_24842035
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...
    Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:
    quote:
    Acda en de Munnik - Niet of nooit geweest

Ik zie twee mensen op het strand
    Vlak bij het water, hand in hand
    De zon zakt, ze zwijgen van geluk
    Ik ken haar net, want dat ben jij
    Ze lacht naar hem, hij lijkt op mij
    Maar dat kan niet, want ik maak alles stuk
    Ik kan die jongen toch nooit zijn
    Die rust, die liefde, niets voor mij
    Maar waarom lijkt het dan toch zo vertrouwd?
    Ik heb je lief, zoals je ziet
    Maar ergens klopt er hier iets niet
    Ik draag een ring maar 'k heb jou nooit getrouwd

Ik ben mezelf niet
    Of al die jaren nooit geweest
    Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
    Ik ben mezelf niet of nooit geweest

Ik zie twee mensen, ze gaan staan
    Ze draait zich om, we moeten gaan
    Kijk in haar ogen en zie dezelfde pijn
    Twee mensen eerder al verbonden
    Al die verliefdheid, wat een zonde
    We zijn het allebei maar willen het niet zijn

Ik ben mezelf niet
    Of al die jaren nooit geweest
    Ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest
    Ik ben mezelf niet of nooit geweest

Oh, laat het de zon zijn
    Oh, laat het het strand zijn
    Laat het de zee zijn
    Laat mij iets doen nu
    Waardoor je mij nooit meer wilt zien
    O, laat het het zout zijn
    Laat het mij allerdomste fout zijn
    Maar laat me dit nooit meer vergeten
    Nooit meer vergeten
    Dit nooit meer vergeten, bovendien

Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
    Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
    Ik ben mezelf niet of nooit geweest.
    Ja? Jij snap?
      maandag 31 januari 2005 @ 00:04:08 #149
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_24842404
    Toch lijkt me een onderdeel van de kwaliteit van dit liedje, dat je het ook zo kan interpreteren als je zelf wil. Het kan met vreemdgaan te maken hebben, maar het hoeft niet.
      maandag 31 januari 2005 @ 02:07:22 #150
    71919 wonderer
    pi_24844337
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:
    [..]

Ja? Jij snap?
    Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.
    pi_24847037
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.
    Het lijkt mij toch wel heel duidelijk, hij is getrouwd, maar niet met haar:

Ik draag een ring maar 'k heb jou nooit getrouwd

En:

Ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest

Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
    pi_24847098
    Dat kan ook wijzen op een mislopend huwelijk waarin hij zichzelf niet voelt.
    Dat hij zeg maar tijdens dat huwelijk.. zichzelf niet of nooit geweesd is.
    ~Leonard Cohen
    pi_24847131
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Dat kan ook wijzen op een mislopend huwelijk waarin hij zichzelf niet voelt.
    Dat hij zeg maar tijdens dat huwelijk.. zichzelf niet of nooit geweest is.
    Ja dat is ook mijn versie
    Ik heb het zo vaak gehoord dat het nu in de categorie 'zeikleid' valt.
      maandag 31 januari 2005 @ 10:50:28 #154
    85784 karper
    vissen is me handelsmerk
    pi_24847152
    ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit

kwam ik niet zo lang gelden achter
    pi_24847406
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:

Krijg nou wat.
    ~Leonard Cohen
    pi_24849331
    Ik herinner me nog iets leuks van toen ik een jaar of 7 was. De kater van mijn opa en oma lag op sterven op de deel (van een boerderij). We gaven hem wat water en meer konden we eigenlijk niet doen. Hij lag heel zielig een beetje te miauwen. Maar, wat kreeg ik als ik héél zielig was? Juist, een aspirientje of iets dergelijks. Dus ik ging in het medicijnkastje op zoek naar de aluminium buis met aspirines. En daar stond het: tegen hoofdpijn, menstruatieklachten, een kater...

Ik holde dus met die buis in mijn hand naar mijn moeder en zei dat we dat aan de poes moesten geven. Het hielp namelijk. Het heeft me een hele tijd gekost om tot me door te laten dringen dat het woord kater niet op het beest kat sloeg maar op een toestand na dronkenschap
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      maandag 31 januari 2005 @ 16:24:31 #157
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_24852202
    Dat Dolf uit Alfred J Kwak natuurlijk gewoon Hitler aan het naspelen was met zn kraaijenpartij
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
    pi_24852676
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef numero_uno het volgende:
    Dat Dolf uit Alfred J Kwak natuurlijk gewoon Hitler aan het naspelen was met zn kraaijenpartij
    en winnie het zwarte eendje met het accent stiekum winnie mandela was
    pi_24852961
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 01:38 schreef Swolly het volgende:

[..]

http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3

"ook nog de samba" is het
    Geweldig kan je van die site nog meer 'kindernet tunes' halen?
    pi_24853803
    Ik begreep jaren later pas dat wanneer er in een rouwadvertentie stond: 'overleden is onze moeder, onze oma en mijn zus', sprake was van 1 overleden persoon en niet 3... Erg he?
    pi_24854033
    dat rembo en rembo in het echt geen broers zijn!
      maandag 31 januari 2005 @ 23:54:05 #162
    85784 karper
    vissen is me handelsmerk
    pi_24855346
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 11:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Krijg nou wat.
    praatgroep en samen 2 jaar in therapie
    pi_24856841
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 17:36 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Geweldig kan je van die site nog meer 'kindernet tunes' halen?
    http://users.pandora.be/MichaelHemelaer/Tunes.htm

pi_24857158
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:

Ik dacht altijd dat 't een bloemetje was
    Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
    pi_24857885
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 01:39 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat 't een bloemetje was
    Is het ook, alleen de kern van dat bloemetje is een vuist.

Ook mee in de praatgroep?
    ~Leonard Cohen
    pi_24867810
    Ik dacht altijd dat Kampers uit Kampen kwamen en niet uit een woonwagenkamp
    pi_24873286
    quote:

Boes springt altijd zo heen en weer dus de zandbak vond ik ook erg logisch
    Ik kwam er ongeveer een jaar geleden pas achter
      dinsdag 1 februari 2005 @ 23:39:20 #168
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_24873751
    quote:

Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer..
    Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak hadden
      dinsdag 1 februari 2005 @ 23:52:38 #169
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_24874109
    ik heb heel lang gedacht dat 'Honky Tonky Shanghai' (wat wij op de basischool zongen, volgens de leraren was dat hetzelfde als 'wel gefeliciteerd!' ) eigenlijk helemaal niet 'wel gefeliciteerd' betekend...
    pi_24874241
    dat de vinger van tommy blauw is, waarom? vraag dat maar aan pino.
    "the object of war is not die for your country, but to make the other bastard die for his"
    General George S.Patton
    pi_24875146
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 23:52 schreef Orealo het volgende:
    ik heb heel lang gedacht dat 'Honky Tonky Shanghai' (wat wij op de basischool zongen, volgens de leraren was dat hetzelfde als 'wel gefeliciteerd!' ) eigenlijk helemaal niet 'wel gefeliciteerd' betekend...
    Wat betekent het dan wel?

M'n Chinees is niet meer wat het geweest is .
    pi_24875960
    Ik dacht vroeger altijd dat TBS en TBC hetzelfde waren, dus dat als iemand veroordeeld werd tot bijv. 5 jaar gevangenisstraf en TBS dacht ik elke keer dat zo iemand dan gewoon de ziekte TBC kreeg ingespoten..
    the liver is evil, it must be punished
      woensdag 2 februari 2005 @ 05:00:02 #173
    12172 Rabieluh
    Pronopower! Fight the ploon!
    pi_24877364
    quote:
    Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak hadden
    `

Damn dacht dat ik dus tot 10 seconden geleden ook al jaren

'over de zandbak'
    Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
    pi_24877407
    Ik dacht altijd dat het autonieuw was
    pi_24877466
    Ik kwam er ook net achter dat dat liedje met 'who the fuck is allice?' over een vrouw gaat die verhuisd is. Ik vond het gewoon wel een grappige tekst; ik verstond toch de rest niet.
      woensdag 2 februari 2005 @ 07:54:38 #176
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24877605
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 01:26 schreef Roosje11 het volgende:
    Ik dacht vroeger altijd dat TBS en TBC hetzelfde waren, dus dat als iemand veroordeeld werd tot bijv. 5 jaar gevangenisstraf en TBS dacht ik elke keer dat zo iemand dan gewoon de ziekte TBC kreeg ingespoten..
    dacht ik dus ook...
    pi_24877704
    vroeger toen ik lief en onschuldig was en mijn broers al wat groter en minder onschuldig, nam ik nog wel eens taalgebruik over.. daarvan kreeg je dit soort tafereeltjes:

"marrit, weet je wel wat een lul is?"
    "jawel hoor!!! dat is een klierjongen!"

zelfs ik was ooit zo lief en onschuldig
    pi_24880079
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef MarMar het volgende:
    vroeger toen ik lief en onschuldig was en mijn broers al wat groter en minder onschuldig, nam ik nog wel eens taalgebruik over.. daarvan kreeg je dit soort tafereeltjes:

"marrit, weet je wel wat een lul is?"
    "jawel hoor!!! dat is een klierjongen!"

zelfs ik was ooit zo lief en onschuldig
    Ik heb zoiets gehad met Pom bear (Hoe schrijf je dat ??), een berelekker zoutje!
    Toen maakte ik in groep 5 daar nog van (met behulp van ouderen natuurlijk ) Masturbeer, een berelekker zoutje!

Tot ik dat ook op een familiefeestje riep, en mijn ouders mij even uitlegde, dat dat vies was, en dat ik het maar bij het origineel moest houden
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:46:00 #179
    39297 Tichelaar
    4 8 15 16 23 42
    pi_24886973
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Ik heb zoiets gehad met Pom bear (Hoe schrijf je dat ??), een berelekker zoutje!
    Toen maakte ik in groep 5 daar nog van (met behulp van ouderen natuurlijk ) Masturbeer, een berelekker zoutje!

Tot ik dat ook op een familiefeestje riep, en mijn ouders mij even uitlegde, dat dat vies was, en dat ik het maar bij het origineel moest houden
    Is masturberen vies?
    Asjemenou
    pi_24889083
    Toen ik 7 was ofzo hadden we een cd speler met afstandsbediening en op die afstandsbediening zaten 3 groene knopjes vroeg toen aan me vader waar die voor waren en hij zei dat als je daar op drukt ontploft de cd speler geloofde het niet echt maar op drukken durfde ik niet.
    pi_24889561
    En je hebt zeker nog steeds niet begrepen dat er meer dan één leesteken in een post voor mag komen?
    pi_24890002
    Mijn zus (4 jaar ouder) heeft mij heel vroeger aangeleerd dat al het water wat bij ons uit de kraan kwam daarna doorstroomde naar de arme landen in Afrika. Dus gingen we altijd heel lang de kraan open laten staan, zodat zij ook schoon water zouden krijgen Soms gooiden we er zelfs shampoo doorheen, dan konden ze zich wassen
    We moeten er nog regelmatig om lachen...
    ovide - Ovide - viOde - videO - video
    pi_24890267
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 18:46 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Is masturberen vies?
    Weer iets dat je pas op latere leeftijd hebt begrepen
    pi_24902833
    Dat Tracy Chapman een vrouw is...
    the liver is evil, it must be punished
    pi_24903322
    Ik heb bij heel veel teksten van acda en de munnik dat ik ze niet versta en wat anders meezing.
    Ik dacht echt dat ze in dat liedje over het vondelpark zongen' ''Hoer op het vondelpark vannacht''
    ipv ''Hoe rook het vondelpark vannacht'' en nog wel veel meer van dat soort dingen.

Van dat liedje van Boes zong ik ook ''over de zandbak'' maar in dat filmpje is dat dan ook te zien volgens mij.
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
    pi_24910586
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 18:46 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Is masturberen vies?
    Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmij
    pi_24911468
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
    [..]

Van dat liedje van Boes zong ik ook ''over de zandbak'' maar in dat filmpje is dat dan ook te zien volgens mij.
    Juist, das ook de reden dat eigenlijk iedereen het fout zong volgens mij .

Boes
      vrijdag 4 februari 2005 @ 01:12:49 #188
    39297 Tichelaar
    4 8 15 16 23 42
    pi_24913677
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 22:59 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmij
    Maar je hebt het dan wel al gedaan, baby's doen het iig wel of peuters dat weet ik niet meer, pas later als schaamte ontwikkeld is doe je het niet meer zomaar
    Asjemenou
      vrijdag 4 februari 2005 @ 10:01:26 #189
    34974 trigt013
    Ik weet ook niet wat ik doe.
    pi_24917125
    Ik heb jarenlang gelooft, dat de band Kiss hun gezichten hadden getatoeerd. En dus had ik de conclusie erop genomen dat ze hun gezichten weer normaal hadden laten tatoeeren na het opbreken van de bank. Nooit aan smink gedacht tot ze weer op tv verschenen in de jaren 90.
    Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
    pi_24918144
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef Lu_uK het volgende:
    en bassie B2!!!!
    bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japie of heb ik dat nog steeds niet begrepen?
    pi_24920601
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:

[..]

bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japie of heb ik dat nog steeds niet begrepen?
    Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.

Bassie is idd Vlugge Japie, al kwam ik daar ook pas vorig jaar achter .
    pi_24921106
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:

[..]

klopt foutje van mij
    pi_24923840
    quote:
    Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.

Bassie is idd Vlugge Japie, al kwam ik daar ook pas vorig jaar achter .
    *weer wat geleerd *
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      vrijdag 4 februari 2005 @ 23:08:16 #194
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_24927888
    Ik dacht eerst dat Volumia! een vrouw was hihiih

http://users.pandora.be/MichaelHemelaer/Tunes.htm

Dit pwnt echt ik download die hele site gewoon
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_24931684
    Horeca = hotel, recreatie, café.

Heb ik voor 3 weken geleden nooit geweten
    © ©
    pi_24931870
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 08:05 schreef da_micha_man het volgende:
    Horeca = hotel, recreatie, café.

Heb ik voor 3 weken geleden nooit geweten
    is het geen hotel, restaurant, café?

dat heb ik altijd gedacht
      zaterdag 5 februari 2005 @ 09:57:37 #197
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_24932101
    Ik dacht vroeger dat Turkye en Marokko naast elkaar lagen, blijken er de nodige landen tussen te liggen
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
      zaterdag 5 februari 2005 @ 10:35:28 #198
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_24932425
    aftershave, gebruik je NA het SCHEREN!
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      zaterdag 5 februari 2005 @ 11:48:37 #199
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_24933427
    Ik dacht vroeger altijd dat als je met je auto naar rechts wilde je stuur linksom moest draaien (en andersom natuurlijk). Toen ik danook mijn eerste rijles kreeg en ik het eerste bochtje moest nemen, reed ik bijna een tuin in
      zaterdag 5 februari 2005 @ 11:54:24 #200
    85784 karper
    vissen is me handelsmerk
    pi_24933509
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 09:14 schreef Timmai het volgende:

[..]

is het geen hotel, restaurant, café?

dat heb ik altijd gedacht
    is hotel,restaurant,cafe
      zaterdag 5 februari 2005 @ 12:04:15 #201
    76407 -erwin-
    liberaal intellectueel
    pi_24933668
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef Lu_uK het volgende:
    en bassie B2!!!!
    Echt waar?!
    fotoboek.fok.nl/-erwin-
    Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
    Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
    pi_24935723
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 09:57 schreef Charmian het volgende:
    Ik dacht vroeger dat Turkye en Marokko naast elkaar lagen, blijken er de nodige landen tussen te liggen
    Mwah een paar duizend kilometer maar

Volgensmij zijn er nog 5 miljoen anderen die dit niet weten hoor
    pi_24935827
    Ik dacht vroeger dat de wereld uit drie landen bestond: Nederland, België en China.. .
    pi_24936715
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 14:03 schreef Ricky_ het volgende:
    Ik dacht vroeger dat de wereld uit drie landen bestond: Nederland, België en China.. .
    !
    pi_24939026
    Goh, nooit bij stilgestaan eigenlijk
      zaterdag 5 februari 2005 @ 18:53:58 #206
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_24940855
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 17:06 schreef VjenneKloetn het volgende:
    Goh, nooit bij stilgestaan eigenlijk
    Bij wat?
    pi_24940894
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 11:48 schreef Charmian het volgende:
    Ik dacht vroeger altijd dat als je met je auto naar rechts wilde je stuur linksom moest draaien (en andersom natuurlijk). Toen ik danook mijn eerste rijles kreeg en ik het eerste bochtje moest nemen, reed ik bijna een tuin in
    WTF Dit meen je niet? Op je 18de dacht je dat nog steeds?
    pi_24941031
    Ik heb heel lang gedacht dat een auto net zo hard ging als dat de teller maximaal aankon.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_24941043
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 18:53 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Bij wat?
    Bij dat HoReCa
    pi_24941044
    Ik snap pas sinds enkele maanden waarom god (of goddelijkheid) wordt gesymboliseerd met een driehoek. Best wel een openbaring...
    www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
    pi_24941074
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
    Ik snap pas sinds enkele maanden waarom god (of goddelijkheid) wordt gesymboliseerd met een driehoek. Best wel een openbaring...
    vertel dan ook waarom
    Azwethinkweiz
    pi_24941130
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 19:09 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

vertel dan ook waarom
    Dat is een veel te lang verhaal, maar als je de insteek wilt begrijpen dan moet je maar es het 666-artikel op m'n site lezen. (geen spam, er werd om gevraagd. )
      zaterdag 5 februari 2005 @ 19:12:45 #213
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_24941147
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 18:57 schreef Youssef het volgende:

[..]

WTF Dit meen je niet? Op je 18de dacht je dat nog steeds?
    Yep, ik heb ook geen idee waar het vandaan kwam
    pi_24941960
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 19:12 schreef Charmian het volgende:

[..]

Yep, ik heb ook geen idee waar het vandaan kwam
    Hmm, ik herken dat ook ergens van . Weet alleen niet meer waarvan .
      zondag 6 februari 2005 @ 02:33:12 #215
    39297 Tichelaar
    4 8 15 16 23 42
    pi_24947788
    Ik dacht dat hennen uit een ei kwamen en hanen rechtstreeks uit de hen
    Asjemenou
    pi_24947873
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
    Ik hoop alleen dat je die info niet uit de Da Vinci Code of zo hebt Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat de helft in Dan Brown's boeken niet klopt (en dan bedoel ik de als 'feiten' aangeleverde info en niet het fictieve verhaal).
    pi_24947917
    Toen ik een jaar of 5 oud was 2 jaar terug dus hoorde ik t bed van mijn ouders piepen.
    Omdat ik toendertijd een fobie betreffende inbrekers opgebouwd had ging ik héél stil kijken op hun slaapkamer. Mijn moeder kon immers iets aangedaan worden door een inbreker.....
    Ik kijk door de deur die op een kiertje stond, en ik zie mijn ouders dus 'hupsen'........
    Mijn vader 'on top'...gewoon de missionarishouding dus......

Ik heb wérkelijk waar jááárenlang gedacht dat de man bovenop móest!! Als er dan een inbreker in huis kwam dan kon de man als eerste eraf om de inbreker te verjagen.

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
    pi_24947933
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 02:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop alleen dat je die info niet uit de Da Vinci Code of zo hebt Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat de helft in Dan Brown's boeken niet klopt (en dan bedoel ik de als 'feiten' aangeleverde info en niet het fictieve verhaal).
    Nee gelukkig niet, ik zoek in oude culturen en geschriften. En natuurlijk ook in de nieuwe werken, maar ik probeer zoveel mogelijk terug naar de basis te gaan. Ik hou niet van boeken die fictie met non-fictie door elkaar gooien. Tijdsverspilling en loos entertainment. De echte wereld bevat al genoeg fictie.
    pi_24947961
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:

Nee gelukkig niet, ik zoek in oude culturen en geschriften. En natuurlijk ook in de nieuwe werken, maar ik probeer zoveel mogelijk terug naar de basis te gaan. Ik hou niet van boeken die fictie met non-fictie door elkaar gooien. Tijdsverspilling en loos entertainment. De echte wereld bevat al genoeg fictie.
    perfect! (sinds ik ben gaan graven in het verleden blijk ik allerlei info in mijn brein te bezitten die niet blijkt te kloppen, heel frustrerend)
    pi_24947970
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 02:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

perfect! (sinds ik ben gaan graven in het verleden blijk ik allerlei info in mijn brein te bezitten die niet blijkt te kloppen, heel frustrerend)
    Maar wel heerlijk om die frustratie om te zetten in absorbatie van en verwondering voor nieuwe materie.
    pi_24948029
    Inderdaad Een soort constant "dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt" maar dan in de vorm van "dingen waarvan je pas jaaaaaren later begreep dat ze niet kloppen/waar zijn".
    pi_24948079
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 03:07 schreef Isabeau het volgende:
    Inderdaad Een soort constant "dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt" maar dan in de vorm van "dingen waarvan je pas jaaaaaren later begreep dat ze niet kloppen/waar zijn".
    Inderdaad. 't is fascinerend om te zien dat er al duizenden jaren foute ideeen worden gevolgd. Wat nog fascinerender is, is dat er soms bewust wordt gekozen om foutieve (of makkelijker te manipuleren) informatie te verspreiden. Ik noem maar iets als het Christendom waarvan de gemiddelde gristen niet weet wat in het evangelie van Thomas staat. Terwijl dat het oudste is en het meest waarheidsgetrouw de figuur Jezus beschrijft. Klopt voor geen meter om veel oudere geschriften (100+ jaar na datum) voor waar aan te nemen en de eerdere geschriften af te doen als ongelovige Thomassen. Maar de insteek van Thomas en Jezus zal te boeddhistisch zijn geweest om de heren pauzen te bevredigen in hun machtsspelletjes. Zoekt onder een steen en gij vindt mij, dat is wat anders dan geloven dat Jezus de zoon van God is, of zelfs de plaatsvervanger op aarde. Ontiegelijk fascinerend om gelovigen te zien eigenlijk. Ik ben zelf ook gelovig, maar het boek waarin mijn ding staat moet nog geschreven worden.

Maar erhm, enigszins offtopic.
      zondag 6 februari 2005 @ 03:20:13 #223
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24948115
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 11:48 schreef Charmian het volgende:
    Nooit voor je 18e in een auto gezeten ? Dat het je nooit is opgevallen dat de bestuurder de andere kant op stuurt
    It's okay to be white
    pi_24948138
    Behoorlijk offtopic, maar desalniettemin een zeer interessant onderwerp. Aangezien de orthodoxe kerk de strijd won (en de winnaars schrijven de geschiedenis), is er helaas veel kennis verloren gegaan. Met dank aan Nag Hammadi weten we nu weer iets meer, maar toch helaas nog erg weinig.

Ik dacht op de lagere school dat god een man met baard op een troon was met allemaal vrouwelijke engelen om hem heen die harp speelden. En dat is weer ontopic
    pi_24948185
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 03:23 schreef Isabeau het volgende:
    Behoorlijk offtopic, maar desalniettemin een zeer interessant onderwerp. Aangezien de orthodoxe kerk de strijd won (en de winnaars schrijven de geschiedenis), is er helaas veel kennis verloren gegaan. Met dank aan Nag Hammadi weten we nu weer iets meer, maar toch helaas nog erg weinig.
    Alle sacrale (goddelijke) kennis zit al in jezelf, dat is de bottom line uit de oude geschriften. Maar om dat te kunnen bevatten moet je op zoektocht naar het bewustzijn. Sommigen doen dat door gevoel, anderen (zoals ik) hebben daar de ratio voor nodig. Maar de ratio huppelt achter en uiteindelijk gaat het weer naar gevoel. Enneuh, vroeger wist ik dat allemaal niet dus het is ontopic.
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 03:23 schreef Isabeau het volgende:
    Ik dacht op de lagere school dat god een man met baard op een troon was met allemaal vrouwelijke engelen om hem heen die harp speelden. En dat is weer ontopic
    Ik dacht als kind dat Maria door een Romein werd verkracht en dat niet durfde te zeggen tegen Jozef. Mijn godsdienstleraar was aardig verontwaardigd toen ik vroeg waarom dat geen optie was.

en misschien is het wel waar ook.
    pi_24948199
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 03:29 schreef seriewoordenaar het volgende:

Ik dacht als kind dat Maria door een Romein werd verkracht en dat niet durfde te zeggen tegen Jozef. Mijn godsdienstleraar was aardig verontwaardigd toen ik vroeg waarom dat geen optie was.

en misschien is het wel waar ook.
    schrijf er een boek over!!
    pi_24948207
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 03:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

schrijf er een boek over!!
    Whehehe, naah. The Life Of Brian is al es gedaan.

interessante blog heb je trouwens.
    pi_24965665
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef karper het volgende:

[..]

is hotel,restaurant,cafe
    Woops, dan wist ik het dus nog steeds niet. Naja, ik heb vandaag wel weer wat geleerd
    © ©
      maandag 7 februari 2005 @ 12:25:49 #229
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_24969170
    Dacht altijd als het ging onweren of regenen dat er een zepplin overvloog. Met daarin weermannen die dan aan een touw trokken om het te laten regenen. En het onweer werd veroorzaakt door de die grote ballon op de zeppelin.
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
    pi_24969715
    wist sinds een paar jaar pas dat veel frisdrank van dezelfde fabrikant was.. b.v. 7up, sisi en pepsie van frumona is..
    Dit keer zonder signature
      maandag 7 februari 2005 @ 14:12:45 #231
    81273 tommytheman
    zie ook mijn andere post
    pi_24970847
    Weet pas nu dat een ionisatie-elektrode de ionisatie stroom door een vlam meet, omdat een vlam bij een ideale verbranding geleid
    pi_24971394
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 14:12 schreef tommytheman het volgende:
    Weet pas nu dat een ionisatie-elektrode de ionisatie stroom door een vlam meet, omdat een vlam bij een ideale verbranding geleid
    owwhh prutsertje.. wist je dat nog niet... goeie middag dat wist ik al lang
    Dit keer zonder signature
      maandag 7 februari 2005 @ 16:50:50 #233
    61927 DaveM
    uitgefokt
    pi_24972968
    Dat niet iedereen voor het geluk geboren is.
    pi_24973367
    Sinds een paar weken weet ik dat Spongebob een spons moet voorstellen en niet een gatenkaas.
      maandag 7 februari 2005 @ 17:33:51 #235
    96581 Manneke_Pils
    Deus. ['de:us]
    pi_24973563
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef zeepsop het volgende:
    Sinds een paar weken weet ik dat Spongebob een spons moet voorstellen en niet een gatenkaas.
    Echt!?! Misschien moet je zn Engelse naam, eens letterlijk naar het Nederlands vertalen

Of kijken wie er allemaal in de zee onder een ananas wonen
    pi_24973679
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 17:33 schreef Manneke_Pils het volgende:

Echt!?! Misschien moet je zn Engelse naam, eens letterlijk naar het Nederlands vertalen
    Ik kijk het nooit. Ik zie altijd alleen die gele poppetjes in de winkel en ik dacht dus dat het een kaaspoppetje was.........totdat ik een paar weken geleden zijn naam letterlijk vertaalde.
    pi_24973700
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef zeepsop het volgende:

[..]

Ik kijk het nooit. Ik zie altijd alleen die gele poppetjes in de winkel en ik dacht dus dat het een kaaspoppetje was.........totdat ik een paar weken geleden zijn naam letterlijk vertaalde.
    pi_24973817
    lol
    The Ultimate Fighting Championship (UFC) @ www.MMA-DVD.com
    pi_24973917
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 14:12 schreef tommytheman het volgende:
    Dan weet je zeker ook wat een brandende kaars doet in de magnetron,....?

dit is trouwens ook een tvp
    pi_24975668
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 12:59 schreef Ericjuh het volgende:
    wist sinds een paar jaar pas dat veel frisdrank van dezelfde fabrikant was.. b.v. 7up, sisi en pepsie van frumona is..
    7-up, Sisi en Pepsi worden in Nederland gebotteld en gedistribueerd door Vrumona (heeft hier het alleenrecht op voor NL) , maar zijn geen eigendom van Vrumona (Vrumona is weer onderdeel van Heineken International).

Heineken, Amstel, Brand, Karlsberg, Lingen's Blond, Shandy, Wieckse Witte en zelfs het Dreher bier wat ik op vakantie in Hongarije zoop, zijn allemaal van Heineken International. bron

The Coca-Cola Company heeft een hele waslijst aan merken:

Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Aquarius, Bonaqua, Chaudfontaine, Dr. Pepper, Evian, Minute Maid en Nestea zijn de bekendste. bron

Zo zijn Mountain Dew ( ) en Lipton Iced Tea weer van Pepsi. bron
      dinsdag 8 februari 2005 @ 02:08:44 #241
    39297 Tichelaar
    4 8 15 16 23 42
    pi_24981741
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 19:56 schreef Swolly het volgende:

[..]

7-up, Sisi en Pepsi worden in Nederland gebotteld en gedistribueerd door Vrumona (heeft hier het alleenrecht op voor NL) , maar zijn geen eigendom van Vrumona (Vrumona is weer onderdeel van Heineken International).

Heineken, Amstel, Brand, Karlsberg, Lingen's Blond, Shandy, Wieckse Witte en zelfs het Dreher bier wat ik op vakantie in Hongarije zoop, zijn allemaal van Heineken International. bron

The Coca-Cola Company heeft een hele waslijst aan merken:

Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Aquarius, Bonaqua, Chaudfontaine, Dr. Pepper, Evian, Minute Maid en Nestea zijn de bekendste. bron

Zo zijn Mountain Dew ( ) en Lipton Iced Tea weer van Pepsi. bron
    Interessant, heb ik nooit geweten. Ik zal volgende keer mijn oom eens Amstel voorzetten als ie om een Heineken vraagt
    Asjemenou
    pi_24982270
    Het is beter dat men jaloers op je is, dan dat ze je zielig vinden..
      dinsdag 8 februari 2005 @ 22:02:59 #243
    33969 babsjuh
    Net zo eigenwijs als groot!
    pi_24993433
    Pas toen ik op de lagere school wat topografie kreeg voorgeschoteld kwam ik er achter dat het plaatje waar de weerman op tv altijd voor stond, een kaart van Nederland was.
    Tot die tijd dacht ik altijd dat dat een tekening van god in een luie stoel voor moest stellen: Zeeland was de baard, Limburg z'n arm die hij langs de stoel naar beneden liet hangen, de waddeneilanden z'n haar. In mijn gedachtengang toen heel logisch: god maakte toch het weer?
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
      dinsdag 8 februari 2005 @ 22:10:22 #244
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24993573

Hoe bedenk je het
    Gelovig opgevoed trouwens ?
    It's okay to be white
      dinsdag 8 februari 2005 @ 22:17:41 #245
    81273 tommytheman
    zie ook mijn andere post
    pi_24993671
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 17:54 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:

[..]

Dan weet je zeker ook wat een brandende kaars doet in de magnetron,....?

dit is trouwens ook een tvp
    een brandende kaas veroorzaakt plasma bogen in je apparaat, dat zijn een soort bliksemschichten dus, ziet er ook erg spectaculair in in het donker.
      dinsdag 8 februari 2005 @ 22:55:51 #246
    33969 babsjuh
    pi_24993993
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:10 schreef Chokeme het volgende:

Hoe bedenk je het
    Gelovig opgevoed trouwens ?
    Nope, maar toen ik een jaar of 4 was, was ik heel erg bezig met het weer: waarom onweert het, hoe komt het dat het regent, waarom is het regen en geen sneeuw, dat soort vragen. Maar de "echte" uitleg daarover was aan mij nog niet besteed, dat kon ik nog niet bevatten. Vandaar dat mijn moeder uiteindelijk uit een soort wanhoop, na ellenlange uitleg-sessies, zei dat god dat allemaal regelde. Nou, dan moest dat ook die knakker zijn die op dat plaatje stond
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
      dinsdag 8 februari 2005 @ 22:58:39 #247
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_24994036
    It's okay to be white
    pi_24994404
    vroeger dacht ik dat de eredivisie alleen maar uit PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse bestond
    Op de km/u teller van een auto had (heb?) je bij 50km/u een rood streepje..ik dacht eerst dat dat de max. snelheid van de auto kon zijn
    Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
    pi_24995285
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
    Ik heb heel lang gedacht dat een auto net zo hard ging als dat de teller maximaal aankon.
    Whaha ikke ook

En ik maar denken dat de nieuwe Citroen BX 1.4 in 1988 220 km/u kon

Niet dus
      dinsdag 8 februari 2005 @ 23:58:50 #250
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_24995631
    Vroeger dacht ik dat mijn ouders altijd gelijk hadden. Jammer dat ik dat ooit ben kwijt geraakt. Was wel makkelijk eigenlijk.

Een vriend van me zei een keer: maar hij heeft toch al meer dan 3 albums uit?? Omdat er ergens stond: single from forthcoming album.. Wel een mooie op zich.
      woensdag 9 februari 2005 @ 01:11:23 #251
    111260 Charmian
    a little joy
    pi_24998499
    Ik heb vroeger 1 moment gedacht dat water sproeien op een brande lamp een leuk sisgeluidje zou geven. Ik werd verrast met een knal en vele glasscherfjes.
      woensdag 9 februari 2005 @ 01:12:02 #252
    24361 Neva
    Mania lovin'
    pi_24998510
    waarom mijn oudjes altijd op oud en nieuw om elf uur naar boven gingen
    pi_25003496
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:12 schreef Neva het volgende:
    En waarom deden ze dat dan?
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:11:59 #254
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_25003664
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef babsjuh het volgende:
    Pas toen ik op de lagere school wat topografie kreeg voorgeschoteld kwam ik er achter dat het plaatje waar de weerman op tv altijd voor stond, een kaart van Nederland was.
    Tot die tijd dacht ik altijd dat dat een tekening van god in een luie stoel voor moest stellen: Zeeland was de baard, Limburg z'n arm die hij langs de stoel naar beneden liet hangen, de waddeneilanden z'n haar. In mijn gedachtengang toen heel logisch: god maakte toch het weer?
    Dan heb je wel veel fantasie

pi_25003921
    Ik snapte die wereldkaart ook nooit echt. Tot ik op gegeven moment Nederland vond op de wereldkaart en toen begreep ik het
      woensdag 9 februari 2005 @ 11:52:31 #256
    33969 babsjuh
    pi_25004200
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef Christine het volgende:

[..]

Dan heb je wel veel fantasie

[afbeelding]
    Hey, ik was pas 4
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
    pi_25004361
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 01:12 schreef Neva het volgende:
    Leg eens uit?
    pi_25009806
    Gisteren hoorde ik dat Arctos Grieks is voor beer. Als je dit weet, weet je ook waarom Arctica (de Noordpool) en Antarctica (de Zuidpool) zo heten, en op welke poolkap de ijsberen leven.
    pi_25011308
    Dat het LOM school is, en niet LOMP school
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
      woensdag 9 februari 2005 @ 22:43:11 #260
    106956 Varkensdarm
    Salad Fingers...
    pi_25013827
    tvp
    pi_25017842
    quote:
    Op woensdag 9 februari 2005 20:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
    Voor degenen die zich nu afvragen wat het eigenlijk betekent:
    LOM staat voor leer- en opvoedingsmoeilijkheden.
    pi_25017937
    quote:
    Hehe.. . Ik heb jaaaren LOMP school gedacht en gezegd! Begreep al niet waar dat vandaan kwam
    pi_25018041
    Ik begreep pas heel laat dat iedereen anders denkt
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_25018953
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 23:13 schreef Onderbroek het volgende:
    vroeger dacht ik dat de eredivisie alleen maar uit PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse bestond
    ..... En Vitesse???
    pi_25019434
    quote:
    Dat heb ik ook jaren gedacht. Uit mijn klas vertrokken gaandeweg de bassisschool 3 kinderen naar dat type onderwijs. Die kinderen lagen stuk voor stuk achter op de rest van de klas, maar dat maakten ze weer goed door altijd de boel de terroriseren. Ze waren luidruchtig, en absoluut vechtersbazen. Dus ik redeneerde: die kinderen gaan naar een andere school waar alle lompe kinderen terechtkomen. Aldus: de lompschool.
      donderdag 10 februari 2005 @ 09:56:49 #266
    94046 PM-girl
    pi_25019439
    Als kind kende ik de Albert Heijn supermarkt, maar dit logo noemde ik de AN, ik had niet in de gaten dat het logo de afkorting bevatte van Albert Heijn.....
    *
    pi_25020545
    quote:
    dat denk ik eigenlijk nog steeds....
    pi_25020645
    quote:
    Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Aventura het volgende:
    Ik reed eens met mijn zus over de A2, dan kom je langs een knooppunt dat heet Oog in Al.
    Dus mijn zus zegt zo, ik moet afslaan bij ' Oog in A-één'. Ze had dus al die tijd gedacht dat je die 'l' een ' 1' was. k Ik kwam niet meer bij
    Zijn een heleboel mensen die dat denken....heb een tijdje bij die afslag in de buurt gewoond. Ben zelf ook maa rgaan zeggen dat ze afslag oog in A1 moesten nemen als er mensen op bezoek kwamen. werkte altijd perfect
    pi_25020702
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 20:11 schreef JeRa het volgende:
    Wow eindelijk eens een contributie aan dit topic.

Ik heb net de Futurama-aflevering 'Less Than Hero' gekeken, waarin Leela's ouders het plotseling hadden over T-shirts en F-shirts, "voor mensen met twee armen aan dezelfde zijde". Toen begreep ik plotseling waarom T-shirts nou eigenlijk T-shirts heetten...
    en weer een helder moment hier (ik wou dat ik blond was, dan kon ik me iig ergens achter verschuilen).
    pi_25020719
    Ik dacht altijd dat mensen vroeger met een springveer schreven, ipv de ganzeveer! En ook al zag ik plaatjes in boeken of films met mensen die met een ganzeveer schreven, ik bleef het denken, ik associeerde het totaal niet met elkaar.

Ook dacht bij 'de aarde heeft een kern van steen' dat er binnen in de aarde een gemetselde bol van baksteen zat.... en me maar afvragen wie dat dan in GODESNAAM gemetseld had....

Dat van 'over de zandbak' hoorde ik ook bij BoesBoes, BoesBoes... sterker nog, ik leerde pas in dit forum hoe het eigenlijk gezongen werd...
    pi_25021213
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

Ligt het daar niet dan
    pi_25021268
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef lucienne2 het volgende:

[..]

Ik heb 't dus over dat vliegveld waar soms belangrijk bezoek voor de regering aankomt. En dat ligt dus bij Valkenburg in Zuid-Holland.
    - I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
    pi_25021345
    Ik dacht ook heel vroeger (toen ik een jaar of 8 was) dat als je een diep gat graafde je op een gegeven moment in Australie terecht kwam.. Op een zekere dag heb ik dus hier in de tuin een gat lopen graven totdat er zoveel water in stond dat ik niet meer erin kon staan .

[ Bericht 1% gewijzigd door Sport_Life op 10-02-2005 13:01:28 ]
    pi_25021409
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef Sport_Life het volgende:
    Ik dacht ook heel vroeger (toen ik een jaar of 8 was) dat als je een diep gat graafd je op een gegeven moment in Australie terecht kwam.. Op een zekere dag heb ik dus hier in de tuin een gat lopen graven totdat er zoveel water in stond dat ik niet meer erin kon staan .
    Je bent niet de enige
      donderdag 10 februari 2005 @ 14:24:14 #275
    94046 PM-girl
    pi_25023425
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef babsjuh het volgende:
    ik kan nu geen weerbericht meer zien zonder aan gods aangezicht te denken....hahaha
    *
      donderdag 10 februari 2005 @ 15:01:24 #276
    35464 Don_Tom
    pi_25023939
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef Sport_Life het volgende:
    Ik dacht ook heel vroeger (toen ik een jaar of 8 was) dat als je een diep gat graafde je op een gegeven moment in Australie terecht kwam..
    Dat is in principe ook zo....
    Praktisch misschien niet haalbaar ivm kleinigheden als hete aardkern en dat je vrij diep moet graven etc etc maar toch.... alleen was het toch ergens tussen australie en nieuw zeeland in waar je uitkwam? of heb ik dit nou altijd verkeerd begrepen..?
    Trouwauto nodig?
    pi_25024052
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 15:01 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Praktisch misschien niet haalbaar ivm kleinigheden als hete aardkern en dat je vrij diep moet graven etc etc maar toch.... alleen was het toch ergens tussen australie en nieuw zeeland in waar je uitkwam? of heb ik dit nou altijd verkeerd begrepen..?
    Nee, volgens mij klopt dat wel ja, ik dacht het iig ook altijd.....niet dat dat ook maar enige garantie geeft hoor
    pi_25029168
    Ik dacht vroeger altijd dat engels en nederlandse woorden te vertalen waren door letters te vervangen. Dus bijvoorbeeld de K door de C vervangen etc. Dus toen ik voor het eerst woordjes moest leren vond ik dat maar stom omdat er toch een "wisseltruk" is.

reactie op gat graven naar australie:
    Dit dacht ik ook altijd, maar het kon volgens mij niet omdat je in de zee uitkomt en dan al het water uit de zee in dat gat zou stromen waardoor wij verdrinken (wel leuk nadenkertje of dat echt zo zou zijn)
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
    pi_25033173
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 15:01 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Nou ja zoiets zal mij toen wel een keer verteld zijn en ik dacht daadwerkelijk dat je na een paar dagen graven met een plastic schepje in Australie uit zou komen . Het werd helemaal spanned toen er water in kwam! .
      vrijdag 11 februari 2005 @ 02:20:52 #280
    35464 Don_Tom
    pi_25034154
    quote:
    Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

reactie op gat graven naar australie:
    Dit dacht ik ook altijd, maar het kon volgens mij niet omdat je in de zee uitkomt en dan al het water uit de zee in dat gat zou stromen waardoor wij verdrinken (wel leuk nadenkertje of dat echt zo zou zijn)
    Oh shit, kan ik morgen dat schepje weer terugbrengen naar Bart Smit....

Als je met "wij" de Nederlanders in het algemeen bedoelt klopt dat natuurlijk sowsio niet, het water stopt in de aardkern, anders zou het weer teruggetrokken worden...
    Trouwauto nodig?
      vrijdag 11 februari 2005 @ 07:44:14 #281
    97079 Jeff89
    Conquer All
    pi_25035061
    De game developer Infogrames, heet helemaal geen infogames...Echt, 3 jaar lang gewoon overheen gelezen. Gelukkig heten ze nu Atari...
    pi_25035137
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 07:44 schreef Jeff89 het volgende:
    De game developer Infogrames, heet helemaal geen infogames...Echt, 3 jaar lang gewoon overheen gelezen. Gelukkig heten ze nu Atari...
    Who cares?

Ik las ook altijd Sietske ipv Sietse in de Kameleon reeks, kwam er pas na een paar boeken achter.
    En Sietske bekt lekkerder
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
      vrijdag 11 februari 2005 @ 08:12:30 #283
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_25035158
    Als ik vroeger vervelend was dan zei mijn moeder: "Als je niet gauw ophoudt sturen we je naar een kostschool en daar eten ze brood met spinnen erop! "

Believe me..... heel lang bang geweest
    Niet mieten! Door gieten!
    pi_25035432
    huh
    pi_25035509
    Een paar dagen terug kwam ik er achter dat een verstands kies zo heet om dat hij zo ver achter in de mond staat (verre stand). Het was wel een openbaring
    Eet smakelijk en slaap lekker!
    pi_25035667
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef bonzai-bart het volgende:
    Een paar dagen terug kwam ik er achter dat een verstands kies zo heet om dat hij zo ver achter in de mond staat (verre stand). Het was wel een openbaring
    WTF, serieus?!
    pi_25035793
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef bonzai-bart het volgende:
    dit wist ik ook niet hoor, ik dacht altijd dat het te maken had dat die kiezen meestal rond je 18e doorkomen (op je 18e..volwassen...verstand...etc )
    pi_25035830
    dat dacht ik dus ook, als in "verstand komt met de jaren"
      vrijdag 11 februari 2005 @ 09:33:40 #289
    113221 GoZaHh
    is watching you
    pi_25035863
    yah dat denkt ieder1...
    nadat ik deze topic heb geleze bennik egt 10x wyzer btw :X
    watann - ?
      Moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 09:55:37 #290
    5428 crew  miss_sly
    pi_25036087
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 00:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger altijd dat mensen die kleurenblind waren ook echt alles in puur zwartwit zagen..... Later leerde ik dat dit bij minder dan 1% van de kleurenblinden ook zo is, en dat de meesten gewoon bepaalde kleuren niet kunnen onderscheiden, of gevoelig zijn voor bepaalde hoeveelheden licht.....
    Hier ook Leek me best saai en lastig, alleen zwart-wit
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      vrijdag 11 februari 2005 @ 10:07:48 #291
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_25036243
    Over de verstandskiezen.
    Dat denken een heleboel mensen juist verkeerd denk ik. Je had het eerst goed, want in het engels is het *wisdomteeth*...
    pi_25036481
    Ook nog eentje van mij; Vroeger toen ik nog klein en lief was had ik op school geleerd dat je de letter "C" in een woord de ene keer als een "kaa" uitspreekt en de andere keer als een "see". Vol trots zei ik toen ik thuis kwam en de TV aanzette dat er "resleem" op de TV was. Tijd later begreep iedereen me pas dat ik "reclame" bedoelde
      vrijdag 11 februari 2005 @ 11:58:58 #293
    94046 PM-girl
    pi_25037769
    Toen ik al lang niet meer in de goedheiligman geloofde maar mijn 6 jaar jongere zusje wel, liepen ik, mijn zusje en mijn moeder rond sinterklaastijd in de tuin. Mijn moeder riep toen ineens, o ik zag net een zwarte piet wegduiken!!
    Ik heb nog zeker 2 a 3 jaar gedacht dat ze echt iemand (verkleed als piet) had zien lopen op t dak en had niet door dat ze dat riep om de schijn voor mijn zusje op te houden en er dus niemand liep....
    *
    pi_25037859
    Ik dacht altijd dat als ik de radio utizette dat ze daar gewoon stopte met praten enz. totdat ik hem weer aanzette.. Zodat ik weer verder kon luiseren .
      vrijdag 11 februari 2005 @ 16:03:33 #295
    71919 wonderer
    pi_25041839
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 10:07 schreef Rebbedebje het volgende:
    Over de verstandskiezen.
    Dat denken een heleboel mensen juist verkeerd denk ik. Je had het eerst goed, want in het engels is het *wisdomteeth*...
    De kiezen die daarvoor zitten, werden factory teeth genoemd. Als die namelijk waren doorgekomen, waren kinderen oud genoeg om in de fabriek te werken...
    pi_25041944
    paar weken geleden ging ik weer Aladin kijken, en die papagaai als die bij al die beesten opeens staat in die vijver... in het echt zegt die; heb je het benauwd

maar ik verstond altijd, heb je pinda's op.... vraag me niet waarom
    Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
    Jij bent te sexii voor Fok :{w.
    pi_25043119
    ik dacht vroeger altijd dat als je een gat ging graven, je uitkwam in china ?
    ...failure is not my enemy
    the fear of failure is my enemy.
    pi_25043822
    Jarenlang gedacht dat mensen aardiger zouden worden naarmate ze ouder werden. Mijn ouders en mijn vriendjes ' ouders waren namelijk veel aardiger tegen mij. Totdat mijn broer naar de middelbare school ging.

Ik heb altijd gedacht dat iedereen hetzelfde eens was over wat nou links en rechts is in de politiek.
    Links zou protectionistisch van aard moeten zijn en rechts zou voor een zoveel mogelijke vrije markt staan.
    Ik stond ook raar te kijken toen ik hoorde wie voor en wie tegen uitbreiding van Turkije in de EU was en waarom.
    Naar mijn gevoel moest had namelijk rechts vóór de uitbreiding moeten zijn aangezien het de vrije markt bevorde en links tegen omdat ze hun subsidies in eigen land wilde houden.

Ik dacht dat de domste Nederlanders gemiddeld slimmer waren dan de Jerry Springer mensen en dat in de politiek altijd de verstandigste keuzes werden gemaakt omdat wij Nederlanders objectiever waren.

Maar niet begrijpen waarom 69 nou zo vaak het geluksgetal van 'coole' amerikanse gasten in films was en zo vaak voorkwam in telefoonnummers op bepaald soort reclames. Ik had op mijn 16e gevraagd wat het nou was aan twee leeftijdsgenootjes. Denk ik uitgelachen te worden(omdat ik dan naief zou moeten zijn), wisten ze het ook niet!!

Dat Statisfaction en Mastrubate niet goed gespeld is.

Wat michael jackson zong in Smooth Criminal. Niet "everyone's watching, are you watching, are you watching any?" maar "Annie are you okay"

Dat ik geen fijne verjaardag in het chinees heb gezongen...Ik kom daar eigenlijk nu pas achter door in dit forum te lezen. Ik wist wel dat iemand die ook dacht dat die 'happy birtday' in het chinees zong, geen chinees was omdat er shang hai in voor kwam. Maar die beweerde weer dat ik Noord-Chinees zong en hij Zuid-Chinees(cantonees).

Ik dacht heel lang dat als je in de horeca werkte, bij stripclubs, karaoke bars, escort services en dergelijke werkte.

Dat ik dacht om te cool gevonden te worden, dat ik moest luisteren naar mijn oudere broer, die mij elke keer weer uit legde wat ik nu weer volgens hem fout deed en waarom dit wel en niet cool was.
    Ik kan me het nog steeds herinneren. "Kijk, als je zo loopt ben niet cool. Maar als je zo loopt wel cool."

Om 'cool'(populair) te kunnen worden, dacht ik dat ik moest proberen vriendjes te worden met de coolste gasten

Dat sociaal zijn, niet lange verhalen kunnen vertellen inhoud.

Dat als je uit de middelbare school komt, niet zomaar een eigen appartementje krijgt en er zoiets bestaat als studentenhuizen met 10+ studenten.

Het liedje "Vriendschap is een illusie". Ik begreep wel wat daar stond. Maar ja, het duurde nog jaren totdat ik tot de conclusie was gekomen.

vrijdag 11 februari 2005 @ 18:19:30 #299
    94046 PM-girl
    pi_25043986
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 18:07 schreef Mr_Single het volgende:
    Dat ik dacht om te cool gevonden te worden, dat ik moest luisteren naar mijn oudere broer, die mij elke keer weer uit legde wat ik nu weer volgens hem fout deed en waarom dit wel en niet cool was.
    Ik kan me het nog steeds herinneren. "Kijk, als je zo loopt ben niet cool. Maar als je zo loopt wel cool."

Om 'cool'(populair) te kunnen worden, dacht ik dat ik moest proberen vriendjes te worden met de coolste gasten
    Ik dacht toen ik 10 jaar oud was dat je op de middelbare school Guns n' Roses en Metallica mooi moest vinden (mijn buurmeisje en buurjongen zaten op de middelbare school en waren er gek op, net als hun vrienden).Dit was begin jaren 90.

Ik dacht heel cool te zijn door vast alle bandjes op te nemen enzo!
    Bleek het 3 jaar later toch meer Charley Lownoise, Ace of Base etc. te zijn!(wat ik toen ook veel mooier vond)
    *
      vrijdag 11 februari 2005 @ 18:54:25 #300
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_25044658
    over die verstandkiezen nog even: ik heb het laatst aan studenten tandheelkunde gevraagd en die wisten het zelf niet eens. Ze herinnerden zich nog wel 'een discussie daarover in het eerste jaar'. Dit begint interessant te worden. Belgen noemen een verstandskies overigens wijsheidstand, maar ik ben aanhanger van de 'verstaande' theorie.
    pi_25045525
    engels: Wisdom teeth
    belgisch: wijsheidstand

lijkt me toch wel met verstand te maken hebben en niet met verstaand
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')