Das een goeiequote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Elin het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
oh dus...... en weet wat geleerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef C3La het volgende:
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!
En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
Is dat niet zo dan??quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Ik dacht vroeger dat vliegveld valkenburg in Limburg lag
wtf kennen ze wel, maar tvp ho maarquote:
Dat ligt hier om de hoek, ergens bij leiden enzo..quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan??
En waar ligt het dan wel?
domdomdom ik weet het...
Hehe die vraag wilde ik dus ook net stellen..quote:
tvp is makkelijkerquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hehe die vraag wilde ik dus ook net stellen..
Waarom alleen tvp typen dan..? Kan je toch net zo goed gelijk wat zinnigs zeggen???![]()
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat misschien niet in Limburg zou liggenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom zou je ergens niet mogen lopen??
Volgens mij in de eerste of 1e 2 series speelt hij wel de baron, pas later is er een andere acteur.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Lu_uK het volgende:
ik lees net de vorige topics en adriaan speelt helemaal niet de baron, maar bas van goringem ofzo... nu weet ik het ook niet meer
Weet iemand het andwoord?
bij den haag tochquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan??
domdomdom ik weet het...
Bijna goed, Slarioux heeft het heel mooi uitgelegd i.c.m. de reset cookie-knop.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:38 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik denk dat ik doorheb wat het verschil is tussen de kleuren mapjes in My active topics
Als ze rood zijn, heeft er iemand in gereageerd, nadat je hem voor de laatste keer hebt bekeken en in die geel/ bruine mapjes is gewoon nog niks veranderd!
Of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op maandag 27 december 2004 01:11 schreef Slarioux het volgende:
Ok, ff serieus over dat knopje.
Reset cookie doet inderdaad niks met je cookie. Het heeft er zijlings mee te maken.
Replique houdt in de database bij wanneer jij hier voor het laatst bent geweest. Bij mij is dat 0:22 uur. Hoe die tijd precies bepaald wordt (soms reset ie vanzelf) is mij niet duidelijk, maar het boeit ook weinig.
Uitgaande van die 00:22, elk topic, met posts erin na 0:22, bijvoorbeeld 00:28, krijgt een rood mapje. Daarmee zie je dus in één oogopslag wat voor en na 0:22 uur is gepost. Nu denk je misschien, "wat de neuk heb ik daaraan? 0:22 zegt mij helemaal niks!".
Nou, daar is reset cookie voor uitgevonden. Stel, jij bent actief in General Chat en je hebt alle recente topics wel gelezen. Als je nou op op Reset Cookie drukt, wordt de tijd 1:09 (op het moment van schrijven is het namelijk 1:09).
Nu is het dus zo, dat alle posts VOOR 1:09 geel worden, en alles er NA wordt rood. Oftewel, op het moment dat je er op drukt wordt alles geel. Immers, tussen het drukken, en het bekijken van het forum zit nog geen seconde. De kans is dus erg klein dat er in die seconde gepost is.
Op het moment dat er WEL gepost wordt, wordt het mapje onmiddelijk rood. Immers, het is nu 1:10 en dat is NA 1:09. Rood dus. Dat rode mapje springt er ontzettend uit en jij ziet gelijk dat er een nieuwe post is! Als je die post(s) hebt gelezen, kan je weer op reset cookie rammen, en op die manier hou jij nieuwe posts heel scherp in de gaten!
Dat rode en gele mapjes verhaal werkt ook op de AT en de MyAT en op alle lijstjes, dus je kan altijd precies bijhouden wat je al wel en niet hebt gelezen.
Tussen Wassenaar en Oegstgeest, Links van de A44 ter hoogte van Leiden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan??
domdomdom ik weet het...
Precies, en dat je dan geen ongeboren kuikentjes in pre-stadium zeg maar aan het eten bent...quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef Thorical het volgende:
Dat een kip ook eieren legt zonder haan, net als een vrouw maar dan zonder man.
Ik dacht vroeger eigenlijk dat die haan er gewoon alleen maar bij moest zitten om er kuikentjes uit te laten komenquote:Op dinsdag 28 december 2004 08:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Precies, en dat je dan geen ongeboren kuikentjes in pre-stadium zeg maar aan het eten bent...
wat is dus vroeger dacht.
Ik zal het je vertellen:quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Lu_uK het volgende:
ik lees net de vorige topics en adriaan speelt helemaal niet de baron, maar bas van goringem ofzo... nu weet ik het ook niet meer
iddquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:27 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Hehe die vraag wilde ik dus ook net stellen..
Waarom alleen tvp typen dan..? Kan je toch net zo goed gelijk wat zinnigs zeggen???![]()
Dat is wel een heel sneu verhaalquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Ik ben nu 22, maar ik was er totaan mijn 18e/19e heilig van overtuigd dat de katten die we vroeger hadden (totdat mijn zusje werd geboren, dus toen was ik 6) echt naar een boerderij waren weggebracht om daar verder te spelen...
snik...
*het nog steeds gelooftquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Ik ben nu 22, maar ik was er totaan mijn 18e/19e heilig van overtuigd dat de katten die we vroeger hadden (totdat mijn zusje werd geboren, dus toen was ik 6) echt naar een boerderij waren weggebracht om daar verder te spelen...
snik...
Dan heb ik nog een nieuwtje voor je: er wordt niet alleen op een biefstuk geslagen om 'm breder te maken, maar vooral om 'm malser te maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:37 schreef Lu_uK het volgende:
Heeeel lang gelden toen ik een jaar of 5 was stond mijn vader met een plank op een biefstuk te slaan.
Ik vroeg aan hem waarom hij dat deed, hij zei: 'ik dacht dat ik hem nog zag bewegen'
Jaren later pas achter gekomen dat hij het alleen maar deed om hem wat breder te maken..
Oh my god!!! Ik ben die van mij zelfs nog gaan zoeken, zeiden ze dat ie weggelopen was..quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
snik...
Paul van Gorcum speelt de Baron in De verdwenen kroon, De verzonken stad, De geheimzinnige opdracht (reis door Europa) en De reis vol verrassingen (reis door Amerika). Hij speelt OOK de diamantair in De diamant en de professor in De huilende professor. Aad van Toor speelt de Baron in Het geheim van de schatkaart. In de overige series komt geen Baron voor, alleen de boevenbaas (Geheim van de Sleutel en De diamant), de plaaggeest (De plaaggeest) en professor Archibald Chagrijn (de huilende professor). Is alles nu duidelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Lu_uK het volgende:
AHAHAHAHHHAHAHAHAquote:Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie haddenZe hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:54 schreef LaLaLena het volgende:
Dat het onroerend goed is ipv onTroerend goed
En dit is zo bij alle viewersquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:
Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.
[afbeelding]
Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.quote:
Ik zie geen diepte.. ik vond het al zo vreemd dat ze er twee keer opstondenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:30 schreef BdR het volgende:
[..]
Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.
Net als met het knopje in de busquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:36 schreef Shagadelic het volgende:
*terugverwijzing naar nummertje 5, pagina 2.....
Mijn moeder heeft mij ooit wijsgemaakt dat je maar 1 keer op het knopje van een voetgangersstoplicht mocht duwen, omdat hij weer op rood zou springen als je er dan nog een keer op duwde. Dit heb ik echt veel langer geloofd dan ik graag zou bekennen.......![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
snik...
Ik zat eens op een forum waar een aantal (volwassen) mensen ervan overtuigd waren dat een dooier het ongeboren kuiken was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:12 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Precies, en dat je dan geen ongeboren kuikentjes in pre-stadium zeg maar aan het eten bent...
wat is dus vroeger dacht.
Ef Aj Qjuequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:28 schreef krozz56 het volgende:
hoe spreek je FAQ uit![]()
over die walibi, dat heb ik van de week ook aan een vriend moeten uitleggen. Hij geloofde ook niet dat ze in austrailie voorkwamen omdat daar heeel veel mensen woonen -> overgroote deel is woestijn. hij is notabene 15
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:55 schreef Maaark het volgende:
Ik was nog klein, een jaar of 7. (denk ik)
Ik schold een jongetje op het schoolplein uit omdat hij mijn speelding afpakte. De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ... Ik nam dit erg letterlijk en sta even later binnen mijn mond met zeep en water te spoelen. De juffrouw komt mij zoeken, en begint enorm hard te lachen, de trut.
Zij hebben me nooit verteld wat er zo grappig aan was. Pas jaaaaren later kwam ik er achter dat dat figuurlijk bedoelt was.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:55 schreef Maaark het volgende:
Ik was nog klein, een jaar of 7. (denk ik)
Ik schold een jongetje op het schoolplein uit omdat hij mijn speelding afpakte. De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ... Ik nam dit erg letterlijk en sta even later binnen mijn mond met zeep en water te spoelen. De juffrouw komt mij zoeken, en begint enorm hard te lachen, de trut.
Zij hebben me nooit verteld wat er zo grappig aan was. Pas jaaaaren later kwam ik er achter dat dat figuurlijk bedoelt was.![]()
Ik snap dan nog niet waarom ze dat zei...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:55 schreef Maaark het volgende:
[...]
De juffrouw zegt "Mark! ga je mond spoelen!" ...
[...]
Omdat ik zo'n gozertje uitschold! snap dat dan!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:07 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik snap dan nog niet waarom ze dat zei...![]()
OOWWWW!! Dus daarom moest ik me mond altijd spoelenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:28 schreef Maaark het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n gozertje uitschold! snap dat dan!![]()
Klinkt bekend. Vroegah ging ik met mijn ouders op bezoek bij familie in omgeving Tiel. Mijn vader vertelde toen "En we rijden nu Gelderland binnen", waarop ik dacht dat we in het buitenland zaten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 09:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb tot aan mijn eerste aardrijkskunde lessen altijd geloofd dat alle provincies die eindigen op 'land' niet bij Nederland horen!![]()
Herkenbaar :pquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:54 schreef LaLaLena het volgende:
Dat het onroerend goed is ipv onTroerend goed
Eindelijk!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:56 schreef Syrena het volgende:
Er is een liedje dat ze vaak met carnaval draaien, een Duits iets. Ik dacht al jaren dat ze zongen: Der Sultan is Tod, blijkt gisternacht na goed luisteren dat ze zingen: Der Sultan hat doosch.
Hij heeft dus dorst en is niet dood.... eeehhhhh ja![]()
Is dat het! haha weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:33 schreef SeLang het volgende:
YMCA van The Village People.
Toen dat in de hitparade stond zat ik nog op de lagere school en vond het geweldig! Een stratemaker, een politie agent, een indiaan etc. Ik herinner me nog dat de echte YMCA bezwaar had gemaakt tegen die plaat, maar ik wist niet waarom. Later nooit meer over nagedacht.
Pas jaaaaaren later toen ik nog een keer terugzag realiseerde ik me dat het een gigantische gay act was
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat als je op een knopje drukte van de stoplichten, dat er dan ergens een lampje aanging ofzo in zo'n centrale en dat iemand dan het stoplicht op groen zettequote:Op donderdag 6 januari 2005 14:36 schreef Shagadelic het volgende:
*terugverwijzing naar nummertje 5, pagina 2.....
Mijn moeder heeft mij ooit wijsgemaakt dat je maar 1 keer op het knopje van een voetgangersstoplicht mocht duwen, omdat hij weer op rood zou springen als je er dan nog een keer op duwde. Dit heb ik echt veel langer geloofd dan ik graag zou bekennen.......![]()
Ach, heel vroeger ging dat idd ongeveer zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat telefoons met stekkertjes werkten. Zeg maar, dat als je iemand belt... dan komt bij de centrale een piepje binnen via jouw stekkertje, met het nummer erbij waarmee je verbonden moet worden... en dat daar dan iemand op een bureaustoel zat die dan heel snel het goede andere stekkertje erbij pakte, en die snel in elkaar klikte, en dat je dat verbinding had.
Ik vond het ook altijd al zo knap dat diegene zo snel was met stekkertjes vinden tussen die miljoenen aansluitingen...
quote:Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie haddenZe hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
![]()
Ik snap nog steeds niet wat die NO er dan bijdoenquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
We reden naar de middelbare school altijd langs verzekeringsmaatschappij ANOZ. Die hadden een groot bord staan met slogan: verzekert van A tot Z.
Dat bord stond er in de eerste al. We zaten in de vijfde toen een meisje waar ik dus al die jaren mee naar school fietste, opeens zei: nu vat ik 'm!! Ik zo: uhh.. Zij: van A tot Z.. ANOZ.. tuurlijk!
Of is dit zo'n verhaal waar je bij geweest moet zijn?
Dat is in grote lijnen toch ook zo? Of mis ik nu watquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:06 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat wanneer ik naar een Amerikaanse show, zoals bv de Oprah Winfrey Show,
zat te kijken, de Amerikaanse zender een videocopie had gemaakt en dat dan opgestuurd had naar Nederland. (en andere landen)
Dat de omroepen elke keer moesten bestellen welke shows wij hier wilden zien.![]()
Mja, dacht ik eigenlijk ook jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat is in grote lijnen toch ook zo? Of mis ik nu wat
Eeeeehhhm, dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het mocht geen boter heten, want het was niet van zuivel gemaakt. Waarom het dan wel kaas mag heten (toch ook een melkproduct) is mij ook een raadselquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:40 schreef maartena het volgende:
Ik heb jaaaren gedacht dat er in pindakaas ook echt kaas zat!
Als iemand mij gevraagd had om 'm op te halen van vliegveld Valkenburg dan was ik ongetwijfeld naar Limburg geredenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Ik dacht dat het allemaal via de sateliet ging.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef MouseOver het volgende:
Exactly!!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
![]()
dat komt omdat die stomme dingen niet gemaakt zijn op kinder hoofdjes. Ik kon vroeger maar door een gat kijken. Toen ik m laatst op de zolder vond, zag ik pas dat het 3d wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:
Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.
[afbeelding]
Weer wat geleerd. Ik deed hem altijd rock en roll en over de zandbak danst hij met je mee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Rock-en-rollend over de zandbak danst hij met je mee.
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer...
Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je meequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:30 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je mee
Boter is een beschermde naam, er moet een bepaald vetpercentage ofzo inzitten om boter te mogen heten (daarom mag margarine bijvoorbeeld ook geen boter heten ). Dit is hetzelfde als bij mayonaise, dit moet geloof ik 80% olie ofzo bevatten om zo te mogen heten, daarom heet al het minder vette (en minder smakelijke) spul ook fritessaus.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het mocht geen boter heten, want het was niet van zuivel gemaakt. Waarom het dan wel kaas mag heten (toch ook een melkproduct) is mij ook een raadsel
Dan moet je eens naar K3 - Heya Mama luisteren:quote:op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
Oja, Boes! Grote herrie thuis. Ik zong: Hij kan fietsband repareren, waarop mijn moeder: NEEHEE, het is: hij kan IETS van repareren!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb karen lang gedacht dat de koeien in berggebieden kortere voorpoten hadden dan de achterpoten .. Dit was mij eens verteld, ik bedoel, hoe konden ze anders rechtop blijven staan tegen zo'n schuine berg hé ..
*Beluisterd heeft*quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
Nuttig topic dit.quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef Thorical het volgende:
Dat een kip ook eieren legt zonder haan, net als een vrouw maar dan zonder man.
*Ook nu pas doorheeftquote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
"maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"quote:Op zondag 30 januari 2005 20:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]Jullie luisteren gewoon niet naar de tekst ofzo?
Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...quote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef Murray het volgende:
[..]
"maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"
Ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie dwangmatig destructief was.
Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...
Ja? Jij snap?quote:Acda en de Munnik - Niet of nooit geweest
Ik zie twee mensen op het strand
Vlak bij het water, hand in hand
De zon zakt, ze zwijgen van geluk
Ik ken haar net, want dat ben jij
Ze lacht naar hem, hij lijkt op mij
Maar dat kan niet, want ik maak alles stuk
Ik kan die jongen toch nooit zijn
Die rust, die liefde, niets voor mij
Maar waarom lijkt het dan toch zo vertrouwd?
Ik heb je lief, zoals je ziet
Maar ergens klopt er hier iets niet
Ik draag een ring maar 'k heb jou nooit getrouwd
Ik ben mezelf niet
Of al die jaren nooit geweest
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
Ik zie twee mensen, ze gaan staan
Ze draait zich om, we moeten gaan
Kijk in haar ogen en zie dezelfde pijn
Twee mensen eerder al verbonden
Al die verliefdheid, wat een zonde
We zijn het allebei maar willen het niet zijn
Ik ben mezelf niet
Of al die jaren nooit geweest
Ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
Oh, laat het de zon zijn
Oh, laat het het strand zijn
Laat het de zee zijn
Laat mij iets doen nu
Waardoor je mij nooit meer wilt zien
O, laat het het zout zijn
Laat het mij allerdomste fout zijn
Maar laat me dit nooit meer vergeten
Nooit meer vergeten
Dit nooit meer vergeten, bovendien
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest.
Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:
[..]
Ja? Jij snap?
Het lijkt mij toch wel heel duidelijk, hij is getrouwd, maar niet met haar:quote:Op maandag 31 januari 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.
Ja dat is ook mijn versiequote:Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat kan ook wijzen op een mislopend huwelijk waarin hij zichzelf niet voelt.
Dat hij zeg maar tijdens dat huwelijk.. zichzelf niet of nooit geweest is.
Krijg nou wat.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:
ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit
kwam ik niet zo lang gelden achter
en winnie het zwarte eendje met het accent stiekum winnie mandela wasquote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef numero_uno het volgende:
Dat Dolf uit Alfred J Kwak natuurlijk gewoon Hitler aan het naspelen was met zn kraaijenpartij
Geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:38 schreef Swolly het volgende:
[..]
http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3
"ook nog de samba" is het
http://users.pandora.be/MichaelHemelaer/Tunes.htmquote:Op maandag 31 januari 2005 17:36 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Geweldigkan je van die site nog meer 'kindernet tunes' halen?
Ik dacht altijd dat 't een bloemetje wasquote:Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:
ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit
kwam ik niet zo lang gelden achter
Is het ook, alleen de kern van dat bloemetje is een vuist.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:39 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 't een bloemetje was
Boes springt altijd zo heen en weer dus de zandbak vond ik ook erg logischquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak haddenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer..
Wat betekent het dan wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:52 schreef Orealo het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat 'Honky Tonky Shanghai' (wat wij op de basischool zongen, volgens de leraren was dat hetzelfde als 'wel gefeliciteerd!' ) eigenlijk helemaal niet 'wel gefeliciteerd' betekend...![]()
`quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak hadden
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:26 schreef Roosje11 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat TBS en TBC hetzelfde waren, dus dat als iemand veroordeeld werd tot bijv. 5 jaar gevangenisstraf en TBS dacht ik elke keer dat zo iemand dan gewoon de ziekte TBC kreeg ingespoten..![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef MarMar het volgende:
vroeger toen ik lief en onschuldig was en mijn broers al wat groter en minder onschuldig, nam ik nog wel eens taalgebruik over.. daarvan kreeg je dit soort tafereeltjes:
"marrit, weet je wel wat een lul is?"
"jawel hoor!!! dat is een klierjongen!"zelfs ik was ooit zo lief en onschuldig
Is masturberen vies?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Ik heb zoiets gehad met Pom bear (Hoe schrijf je dat ??), een berelekker zoutje!
Toen maakte ik in groep 5 daar nog van (met behulp van ouderen natuurlijk) Masturbeer, een berelekker zoutje!
Tot ik dat ook op een familiefeestje riep, en mijn ouders mij even uitlegde, dat dat vies was, en dat ik het maar bij het origineel moest houden
Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmijquote:
Juist, das ook de reden dat eigenlijk iedereen het fout zong volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Van dat liedje van Boes zong ik ook ''over de zandbak'' maar in dat filmpje is dat dan ook te zien volgens mij.
Maar je hebt het dan wel al gedaan, baby's doen het iig wel of peuters dat weet ik niet meer, pas later als schaamte ontwikkeld is doe je het niet meer zomaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmij
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japiequote:Op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef Lu_uK het volgende:
adriaan speelt de baron!!
en bassie B2!!!!
Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:
[..]
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japieof heb ik dat nog steeds niet begrepen?
klopt foutje van mijquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:
[..]
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japieof heb ik dat nog steeds niet begrepen?
*weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.
Bassie is idd Vlugge Japie, al kwam ik daar ook pas vorig jaar achter.
is het geen hotel, restaurant, café?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:05 schreef da_micha_man het volgende:
Horeca = hotel, recreatie, café.
Heb ik voor 3 weken geleden nooit geweten
is hotel,restaurant,cafequote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
is het geen hotel, restaurant, café?
dat heb ik altijd gedacht![]()
Echt waar?!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef Lu_uK het volgende:
adriaan speelt de baron!!
en bassie B2!!!!
Mwah een paar duizend kilometer maarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:57 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht vroeger dat Turkye en Marokko naast elkaar lagen, blijken er de nodige landen tussen te liggen![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:03 schreef Ricky_ het volgende:
Ik dacht vroeger dat de wereld uit drie landen bestond: Nederland, België en China...
Bij wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:06 schreef VjenneKloetn het volgende:
Goh, nooit bij stilgestaan eigenlijk
WTFquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:48 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je met je auto naar rechts wilde je stuur linksom moest draaien (en andersom natuurlijk). Toen ik danook mijn eerste rijles kreeg en ik het eerste bochtje moest nemen, reed ik bijna een tuin in![]()
![]()
vertel dan ook waaromquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik snap pas sinds enkele maanden waarom god (of goddelijkheid) wordt gesymboliseerd met een driehoek. Best wel een openbaring...
Dat is een veel te lang verhaal, maar als je de insteek wilt begrijpen dan moet je maar es het 666-artikel op m'n site lezen. (geen spam, er werd om gevraagd.quote:
Yep, ik heb ook geen idee waar het vandaan kwamquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTFDit meen je niet? Op je 18de dacht je dat nog steeds?
Hmm, ik herken dat ook ergens vanquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook geen idee waar het vandaan kwam![]()
Ik hoop alleen dat je die info niet uit de Da Vinci Code of zo hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:07 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik snap pas sinds enkele maanden waarom god (of goddelijkheid) wordt gesymboliseerd met een driehoek. Best wel een openbaring...
Nee gelukkig niet, ik zoek in oude culturen en geschriften. En natuurlijk ook in de nieuwe werken, maar ik probeer zoveel mogelijk terug naar de basis te gaan. Ik hou niet van boeken die fictie met non-fictie door elkaar gooien. Tijdsverspilling en loos entertainment. De echte wereld bevat al genoeg fictie.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je die info niet uit de Da Vinci Code of zo hebtIk kwam er bijvoorbeeld achter dat de helft in Dan Brown's boeken niet klopt (en dan bedoel ik de als 'feiten' aangeleverde info en niet het fictieve verhaal).
quote:Op zondag 6 februari 2005 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:
Nee gelukkig niet, ik zoek in oude culturen en geschriften. En natuurlijk ook in de nieuwe werken, maar ik probeer zoveel mogelijk terug naar de basis te gaan. Ik hou niet van boeken die fictie met non-fictie door elkaar gooien. Tijdsverspilling en loos entertainment. De echte wereld bevat al genoeg fictie.
Maar wel heerlijk om die frustratie om te zetten in absorbatie van en verwondering voor nieuwe materie.quote:Op zondag 6 februari 2005 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]perfect! (sinds ik ben gaan graven in het verleden blijk ik allerlei info in mijn brein te bezitten die niet blijkt te kloppen, heel frustrerend)
Inderdaad. 't is fascinerend om te zien dat er al duizenden jaren foute ideeen worden gevolgd. Wat nog fascinerender is, is dat er soms bewust wordt gekozen om foutieve (of makkelijker te manipuleren) informatie te verspreiden. Ik noem maar iets als het Christendom waarvan de gemiddelde gristen niet weet wat in het evangelie van Thomas staat. Terwijl dat het oudste is en het meest waarheidsgetrouw de figuur Jezus beschrijft. Klopt voor geen meter om veel oudere geschriften (100+ jaar na datum) voor waar aan te nemen en de eerdere geschriften af te doen als ongelovige Thomassen. Maar de insteek van Thomas en Jezus zal te boeddhistisch zijn geweest om de heren pauzen te bevredigen in hun machtsspelletjes. Zoekt onder een steen en gij vindt mij, dat is wat anders dan geloven dat Jezus de zoon van God is, of zelfs de plaatsvervanger op aarde. Ontiegelijk fascinerend om gelovigen te zien eigenlijk. Ik ben zelf ook gelovig, maar het boek waarin mijn ding staat moet nog geschreven worden.quote:Op zondag 6 februari 2005 03:07 schreef Isabeau het volgende:
InderdaadEen soort constant "dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt" maar dan in de vorm van "dingen waarvan je pas jaaaaaren later begreep dat ze niet kloppen/waar zijn".
Nooit voor je 18e in een auto gezeten ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:48 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je met je auto naar rechts wilde je stuur linksom moest draaien (en andersom natuurlijk). Toen ik danook mijn eerste rijles kreeg en ik het eerste bochtje moest nemen, reed ik bijna een tuin in![]()
![]()
Alle sacrale (goddelijke) kennis zit al in jezelf, dat is de bottom line uit de oude geschriften. Maar om dat te kunnen bevatten moet je op zoektocht naar het bewustzijn. Sommigen doen dat door gevoel, anderen (zoals ik) hebben daar de ratio voor nodig. Maar de ratio huppelt achter en uiteindelijk gaat het weer naar gevoel. Enneuh, vroeger wist ik dat allemaal niet dus het is ontopic.quote:Op zondag 6 februari 2005 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Behoorlijk offtopic, maar desalniettemin een zeer interessant onderwerp. Aangezien de orthodoxe kerk de strijd won (en de winnaars schrijven de geschiedenis), is er helaas veel kennis verloren gegaan. Met dank aan Nag Hammadi weten we nu weer iets meer, maar toch helaas nog erg weinig.
Ik dacht als kind dat Maria door een Romein werd verkracht en dat niet durfde te zeggen tegen Jozef. Mijn godsdienstleraar was aardig verontwaardigd toen ik vroeg waarom dat geen optie was.quote:Op zondag 6 februari 2005 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op de lagere school dat god een man met baard op een troon was met allemaal vrouwelijke engelen om hem heen die harp speelden.En dat is weer ontopic
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 03:29 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik dacht als kind dat Maria door een Romein werd verkracht en dat niet durfde te zeggen tegen Jozef. Mijn godsdienstleraar was aardig verontwaardigd toen ik vroeg waarom dat geen optie was.
en misschien is het wel waar ook.![]()
Whehehe, naah. The Life Of Brian is al es gedaan.quote:
owwhh prutsertje.. wist je dat nog niet... goeie middag dat wist ik al langquote:Op maandag 7 februari 2005 14:12 schreef tommytheman het volgende:
Weet pas nu dat een ionisatie-elektrode de ionisatie stroom door een vlam meet, omdat een vlam bij een ideale verbranding geleid![]()
Echt!?!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef zeepsop het volgende:
Sinds een paar weken weet ik dat Spongebob een spons moet voorstellen en niet een gatenkaas.![]()
Ik kijk het nooit. Ik zie altijd alleen die gele poppetjes in de winkel en ik dacht dus dat het een kaaspoppetje was.........totdat ik een paar weken geleden zijn naam letterlijk vertaalde.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Echt!?!Misschien moet je zn Engelse naam, eens letterlijk naar het Nederlands vertalen
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:40 schreef zeepsop het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit. Ik zie altijd alleen die gele poppetjes in de winkel en ik dacht dus dat het een kaaspoppetje was.........totdat ik een paar weken geleden zijn naam letterlijk vertaalde.![]()
Dan weet je zeker ook wat een brandende kaars doet in de magnetron,....?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:12 schreef tommytheman het volgende:
Weet pas nu dat een ionisatie-elektrode de ionisatie stroom door een vlam meet, omdat een vlam bij een ideale verbranding geleid![]()
7-up, Sisi en Pepsi worden in Nederland gebotteld en gedistribueerd door Vrumona (heeft hier het alleenrecht op voor NL) , maar zijn geen eigendom van Vrumona (Vrumona is weer onderdeel van Heineken International).quote:Op maandag 7 februari 2005 12:59 schreef Ericjuh het volgende:
wist sinds een paar jaar pas dat veel frisdrank van dezelfde fabrikant was.. b.v. 7up, sisi en pepsie van frumona is..
Interessant, heb ik nooit geweten. Ik zal volgende keer mijn oom eens Amstel voorzetten als ie om een Heineken vraagtquote:Op maandag 7 februari 2005 19:56 schreef Swolly het volgende:
[..]
7-up, Sisi en Pepsi worden in Nederland gebotteld en gedistribueerd door Vrumona (heeft hier het alleenrecht op voor NL) , maar zijn geen eigendom van Vrumona (Vrumona is weer onderdeel van Heineken International).
Heineken, Amstel, Brand, Karlsberg, Lingen's Blond, Shandy, Wieckse Witte en zelfs het Dreher bier wat ik op vakantie in Hongarije zoop, zijn allemaal van Heineken International. bron
The Coca-Cola Company heeft een hele waslijst aan merken:
Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Aquarius, Bonaqua, Chaudfontaine, Dr. Pepper, Evian, Minute Maid en Nestea zijn de bekendste. bron
Zo zijn Mountain Dew () en Lipton Iced Tea weer van Pepsi. bron
een brandende kaas veroorzaakt plasma bogen in je apparaat, dat zijn een soort bliksemschichten dus, ziet er ook erg spectaculair in in het donker.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:54 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook wat een brandende kaars doet in de magnetron,....?![]()
dit is trouwens ook een tvp
Nope, maar toen ik een jaar of 4 was, was ik heel erg bezig met het weer: waarom onweert het, hoe komt het dat het regent, waarom is het regen en geen sneeuw, dat soort vragen. Maar de "echte" uitleg daarover was aan mij nog niet besteed, dat kon ik nog niet bevatten. Vandaar dat mijn moeder uiteindelijk uit een soort wanhoop, na ellenlange uitleg-sessies, zei dat god dat allemaal regelde. Nou, dan moest dat ook die knakker zijn die op dat plaatje stondquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:10 schreef Chokeme het volgende:
Hoe bedenk je het![]()
Gelovig opgevoed trouwens ?
Whaha ikke ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat een auto net zo hard ging als dat de teller maximaal aankon.
En waarom deden ze dat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:12 schreef Neva het volgende:
waarom mijn oudjes altijd op oud en nieuw om elf uur naar boven gingen![]()
Dan heb je wel veel fantasiequote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef babsjuh het volgende:
Pas toen ik op de lagere school wat topografie kreeg voorgeschoteld kwam ik er achter dat het plaatje waar de weerman op tv altijd voor stond, een kaart van Nederland was.![]()
Tot die tijd dacht ik altijd dat dat een tekening van god in een luie stoel voor moest stellen: Zeeland was de baard, Limburg z'n arm die hij langs de stoel naar beneden liet hangen, de waddeneilanden z'n haar. In mijn gedachtengang toen heel logisch: god maakte toch het weer?
Hey, ik was pas 4quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel fantasie
[afbeelding]
Leg eens uit?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:12 schreef Neva het volgende:
waarom mijn oudjes altijd op oud en nieuw om elf uur naar boven gingen![]()
Voor degenen die zich nu afvragen wat het eigenlijk betekent:quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dat het LOM school is, en niet LOMP school![]()
Hehe..quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
..... En Vitesse???quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:13 schreef Onderbroek het volgende:
vroeger dacht ik dat de eredivisie alleen maar uit PSV, Ajax, Feyenoord en Vitesse bestond
Dat heb ik ook jaren gedacht. Uit mijn klas vertrokken gaandeweg de bassisschool 3 kinderen naar dat type onderwijs. Die kinderen lagen stuk voor stuk achter op de rest van de klas, maar dat maakten ze weer goed door altijd de boel de terroriseren. Ze waren luidruchtig, en absoluut vechtersbazen. Dus ik redeneerde: die kinderen gaan naar een andere school waar alle lompe kinderen terechtkomen. Aldus: de lompschool.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:36 schreef MevrouwKoRn het volgende:
dat denk ik eigenlijk nog steeds....quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Zijn een heleboel mensen die dat denken....heb een tijdje bij die afslag in de buurt gewoond. Ben zelf ook maa rgaan zeggen dat ze afslag oog in A1 moesten nemen als er mensen op bezoek kwamen. werkte altijd perfectquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:29 schreef Aventura het volgende:
Ik reed eens met mijn zus over de A2, dan kom je langs een knooppunt dat heet Oog in Al.
Dus mijn zus zegt zo, ik moet afslaan bij ' Oog in A-één'. Ze had dus al die tijd gedacht dat je die 'l' een ' 1' was. k Ik kwam niet meer bij
en weer een helder moment hier (ik wou dat ik blond was, dan kon ik me iig ergens achter verschuilen).quote:Op maandag 24 januari 2005 20:11 schreef JeRa het volgende:
Woweindelijk eens een contributie aan dit topic.
Ik heb net de Futurama-aflevering 'Less Than Hero' gekeken, waarin Leela's ouders het plotseling hadden over T-shirts en F-shirts, "voor mensen met twee armen aan dezelfde zijde". Toen begreep ik plotseling waarom T-shirts nou eigenlijk T-shirts heetten...
Ligt het daar niet danquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat denk ik eigenlijk nog steeds....
Ik heb 't dus over dat vliegveld waar soms belangrijk bezoek voor de regering aankomt. En dat ligt dus bij Valkenburg in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:10 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
dat denk ik eigenlijk nog steeds....
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef Sport_Life het volgende:
Ik dacht ook heel vroeger (toen ik een jaar of 8 was) dat als je een diep gat graafd je op een gegeven moment in Australie terecht kwam.. Op een zekere dag heb ik dus hier in de tuin een gat lopen graven totdat er zoveel water in stond dat ik niet meer erin kon staan.
ik kan nu geen weerbericht meer zien zonder aan gods aangezicht te denken....hahahaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:02 schreef babsjuh het volgende:
Pas toen ik op de lagere school wat topografie kreeg voorgeschoteld kwam ik er achter dat het plaatje waar de weerman op tv altijd voor stond, een kaart van Nederland was.![]()
Tot die tijd dacht ik altijd dat dat een tekening van god in een luie stoel voor moest stellen: Zeeland was de baard, Limburg z'n arm die hij langs de stoel naar beneden liet hangen, de waddeneilanden z'n haar. In mijn gedachtengang toen heel logisch: god maakte toch het weer?
Dat is in principe ook zo....quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:00 schreef Sport_Life het volgende:
Ik dacht ook heel vroeger (toen ik een jaar of 8 was) dat als je een diep gat graafde je op een gegeven moment in Australie terecht kwam..
Nee, volgens mij klopt dat wel ja, ik dacht het iig ook altijd.....niet dat dat ook maar enige garantie geeft hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:01 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dat is in principe ook zo....
Praktisch misschien niet haalbaar ivm kleinigheden als hete aardkern en dat je vrij diep moet graven etc etc maar toch.... alleen was het toch ergens tussen australie en nieuw zeeland in waar je uitkwam? of heb ik dit nou altijd verkeerd begrepen..?
Nou ja zoiets zal mij toen wel een keer verteld zijn en ik dacht daadwerkelijk dat je na een paar dagen graven met een plastic schepje in Australie uit zou komenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:01 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dat is in principe ook zo....
Praktisch misschien niet haalbaar ivm kleinigheden als hete aardkern en dat je vrij diep moet graven etc etc maar toch.... alleen was het toch ergens tussen australie en nieuw zeeland in waar je uitkwam? of heb ik dit nou altijd verkeerd begrepen..?
Oh shit, kan ik morgen dat schepje weer terugbrengen naar Bart Smit....quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
reactie op gat graven naar australie:
Dit dacht ik ook altijd, maar het kon volgens mij niet omdat je in de zee uitkomt en dan al het water uit de zee in dat gat zou stromen waardoor wij verdrinken (wel leuk nadenkertje of dat echt zo zou zijn)
Who cares?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:44 schreef Jeff89 het volgende:
De game developer Infogrames, heet helemaal geen infogames...Echt, 3 jaar lang gewoon overheen gelezen. Gelukkig heten ze nu Atari...
WTF, serieus?!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef bonzai-bart het volgende:
Een paar dagen terug kwam ik er achter dat een verstands kies zo heet om dat hij zo ver achter in de mond staat (verre stand). Het was wel een openbaring![]()
dit wist ik ook niet hoor, ik dacht altijd dat het te maken had dat die kiezen meestal rond je 18e doorkomenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:58 schreef bonzai-bart het volgende:
Een paar dagen terug kwam ik er achter dat een verstands kies zo heet om dat hij zo ver achter in de mond staat (verre stand). Het was wel een openbaring![]()
Hier ookquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:50 schreef maartena het volgende:
[..]Ik dacht vroeger altijd dat mensen die kleurenblind waren ook echt alles in puur zwartwit zagen..... Later leerde ik dat dit bij minder dan 1% van de kleurenblinden ook zo is, en dat de meesten gewoon bepaalde kleuren niet kunnen onderscheiden, of gevoelig zijn voor bepaalde hoeveelheden licht.....
De kiezen die daarvoor zitten, werden factory teeth genoemd. Als die namelijk waren doorgekomen, waren kinderen oud genoeg om in de fabriek te werken...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:07 schreef Rebbedebje het volgende:
Over de verstandskiezen.
Dat denken een heleboel mensen juist verkeerd denk ik. Je had het eerst goed, want in het engels is het *wisdomteeth*...
Ik dacht toen ik 10 jaar oud was dat je op de middelbare school Guns n' Roses en Metallica mooi moest vinden (mijn buurmeisje en buurjongen zaten op de middelbare school en waren er gek op, net als hun vrienden).Dit was begin jaren 90.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:07 schreef Mr_Single het volgende:
Dat ik dacht om te cool gevonden te worden, dat ik moest luisteren naar mijn oudere broer, die mij elke keer weer uit legde wat ik nu weer volgens hem fout deed en waarom dit wel en niet cool was.
Ik kan me het nog steeds herinneren. "Kijk, als je zo loopt ben niet cool. Maar als je zo loopt wel cool."
Om 'cool'(populair) te kunnen worden, dacht ik dat ik moest proberen vriendjes te worden met de coolste gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |