Dan heb ik nog een nieuwtje voor je: er wordt niet alleen op een biefstuk geslagen om 'm breder te maken, maar vooral om 'm malser te maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:37 schreef Lu_uK het volgende:
Heeeel lang gelden toen ik een jaar of 5 was stond mijn vader met een plank op een biefstuk te slaan.
Ik vroeg aan hem waarom hij dat deed, hij zei: 'ik dacht dat ik hem nog zag bewegen'
Jaren later pas achter gekomen dat hij het alleen maar deed om hem wat breder te maken..
Oh my god!!! Ik ben die van mij zelfs nog gaan zoeken, zeiden ze dat ie weggelopen was..quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Ik ben nu 22, maar ik was er totaan mijn 18e/19e heilig van overtuigd dat de katten die we vroeger hadden (totdat mijn zusje werd geboren, dus toen was ik 6) echt naar een boerderij waren weggebracht om daar verder te spelen...
snik...
Paul van Gorcum speelt de Baron in De verdwenen kroon, De verzonken stad, De geheimzinnige opdracht (reis door Europa) en De reis vol verrassingen (reis door Amerika). Hij speelt OOK de diamantair in De diamant en de professor in De huilende professor. Aad van Toor speelt de Baron in Het geheim van de schatkaart. In de overige series komt geen Baron voor, alleen de boevenbaas (Geheim van de Sleutel en De diamant), de plaaggeest (De plaaggeest) en professor Archibald Chagrijn (de huilende professor). Is alles nu duidelijk?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:11 schreef Lu_uK het volgende:
ik lees net de vorige topics en adriaan speelt helemaal niet de baron, maar bas van goringem ofzo... nu weet ik het ook niet meer
Weet iemand het andwoord?
AHAHAHAHHHAHAHAHAquote:Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie haddenZe hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:54 schreef LaLaLena het volgende:
Dat het onroerend goed is ipv onTroerend goed
En dit is zo bij alle viewersquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:
Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.
[afbeelding]
Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.quote:
Ik zie geen diepte.. ik vond het al zo vreemd dat ze er twee keer opstondenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:30 schreef BdR het volgende:
[..]
Yep, viewer maakt niet zoveel uit, het gaat om die schijfjes. Het zijn 14 plaatjes, eigenlijk zijn het zijn 7 paartjes van 2 foto's, steeds een linker foto en een rechter foto. En die linker en rechter foto verschillen dus een klein beetje van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |