Ik dacht dat het allemaal via de sateliet ging.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:39 schreef MouseOver het volgende:
Dat is in grote lijnen toch ook zo? Of mis ik nu wat
Exactly!!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:36 schreef cappp het volgende:
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie haddenZe hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
![]()
dat komt omdat die stomme dingen niet gemaakt zijn op kinder hoofdjes. Ik kon vroeger maar door een gat kijken. Toen ik m laatst op de zolder vond, zag ik pas dat het 3d wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:49 schreef BdR het volgende:
Iedereen had vroegâh wel zo'n ViewMaster, maar de dia's die je daarmee bekijkt zijn dus stereogrammen. Dus 3D stereofoto's met diepte, dat was me nooit opgevallen. Daar kwam ik pas achter toen ik begin vorig jaar een stereocamera gekocht had en me wat ging verdiepen dat soort foto's.
[afbeelding]
Weer wat geleerd. Ik deed hem altijd rock en roll en over de zandbak danst hij met je mee.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Rock-en-rollend over de zandbak danst hij met je mee.
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer...
Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je meequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:30 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was Rock en roll en andere samba danst hij met je mee
Boter is een beschermde naam, er moet een bepaald vetpercentage ofzo inzitten om boter te mogen heten (daarom mag margarine bijvoorbeeld ook geen boter heten ). Dit is hetzelfde als bij mayonaise, dit moet geloof ik 80% olie ofzo bevatten om zo te mogen heten, daarom heet al het minder vette (en minder smakelijke) spul ook fritessaus.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het mocht geen boter heten, want het was niet van zuivel gemaakt. Waarom het dan wel kaas mag heten (toch ook een melkproduct) is mij ook een raadsel
Dan moet je eens naar K3 - Heya Mama luisteren:quote:op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef magicalnight het volgende
Guus Meeuwis zingt: En 's nachts... gaat het ritme door!! kedeng kedeng...
Neuken dus, 's nachts....
Daar kwam ik pas vorige week achter.
Ik dacht gewoon gezellig 's nachts in de kroeg kedeng kedeng roepen
Wat een plat nummer (duh maar toch).
Oja, Boes! Grote herrie thuis. Ik zong: Hij kan fietsband repareren, waarop mijn moeder: NEEHEE, het is: hij kan IETS van repareren!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2005 01:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik heb karen lang gedacht dat de koeien in berggebieden kortere voorpoten hadden dan de achterpoten .. Dit was mij eens verteld, ik bedoel, hoe konden ze anders rechtop blijven staan tegen zo'n schuine berg hé ..
*Beluisterd heeft*quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
Nuttig topic dit.quote:Op maandag 27 december 2004 22:02 schreef Thorical het volgende:
Dat een kip ook eieren legt zonder haan, net als een vrouw maar dan zonder man.
*Ook nu pas doorheeftquote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
Heb me een paar maanden geleden pas gerealiseerd dat het lied "niet of nooit geweest" van Acda en de Munnik over vreemdgaan gaat...
quote:Op zondag 30 januari 2005 17:28 schreef hotbeeb het volgende:
"maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"quote:Op zondag 30 januari 2005 20:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]Jullie luisteren gewoon niet naar de tekst ofzo?
Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...quote:Op zondag 30 januari 2005 21:34 schreef Murray het volgende:
[..]
"maar dat kan niet, want ik maak alles stuk"
Ik heb altijd gewoon gedacht dat 'ie dwangmatig destructief was.
Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:quote:Op zondag 30 januari 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan relaties toch op wel meer manieren stuk maken dan alleen vreemdgaan? Ik heb het er nooit aan afgehoord, dat het per se over vreemdgaan ging...
Ja? Jij snap?quote:Acda en de Munnik - Niet of nooit geweest
Ik zie twee mensen op het strand
Vlak bij het water, hand in hand
De zon zakt, ze zwijgen van geluk
Ik ken haar net, want dat ben jij
Ze lacht naar hem, hij lijkt op mij
Maar dat kan niet, want ik maak alles stuk
Ik kan die jongen toch nooit zijn
Die rust, die liefde, niets voor mij
Maar waarom lijkt het dan toch zo vertrouwd?
Ik heb je lief, zoals je ziet
Maar ergens klopt er hier iets niet
Ik draag een ring maar 'k heb jou nooit getrouwd
Ik ben mezelf niet
Of al die jaren nooit geweest
Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
Ik zie twee mensen, ze gaan staan
Ze draait zich om, we moeten gaan
Kijk in haar ogen en zie dezelfde pijn
Twee mensen eerder al verbonden
Al die verliefdheid, wat een zonde
We zijn het allebei maar willen het niet zijn
Ik ben mezelf niet
Of al die jaren nooit geweest
Ik ben de schoenmaker bij de verkeerde leest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest
Oh, laat het de zon zijn
Oh, laat het het strand zijn
Laat het de zee zijn
Laat mij iets doen nu
Waardoor je mij nooit meer wilt zien
O, laat het het zout zijn
Laat het mij allerdomste fout zijn
Maar laat me dit nooit meer vergeten
Nooit meer vergeten
Dit nooit meer vergeten, bovendien
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
Ik ben mezelf niet of al die jaren nooit geweest
Ik ben mezelf niet of nooit geweest.
Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, lees het allemaal op je gemak nog een keertje door dan:
[..]
Ja? Jij snap?
Het lijkt mij toch wel heel duidelijk, hij is getrouwd, maar niet met haar:quote:Op maandag 31 januari 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.
Ja dat is ook mijn versiequote:Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat kan ook wijzen op een mislopend huwelijk waarin hij zichzelf niet voelt.
Dat hij zeg maar tijdens dat huwelijk.. zichzelf niet of nooit geweest is.
Krijg nou wat.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:
ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit
kwam ik niet zo lang gelden achter
en winnie het zwarte eendje met het accent stiekum winnie mandela wasquote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef numero_uno het volgende:
Dat Dolf uit Alfred J Kwak natuurlijk gewoon Hitler aan het naspelen was met zn kraaijenpartij
Geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:38 schreef Swolly het volgende:
[..]
http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3
"ook nog de samba" is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |