Het lijkt mij toch wel heel duidelijk, hij is getrouwd, maar niet met haar:quote:Op maandag 31 januari 2005 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb meer zoiets, de "ik" heeft hiervoor alleen maar one night stands gehad en is nu ineens verliefd. Ik zie wel hoe je erbij komt, ik heb het alleen nooit zo gezien. 't Lijkt de bijbel wel, ook voor meerdere interpretaties vatbaar.
Ja dat is ook mijn versiequote:Op maandag 31 januari 2005 10:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat kan ook wijzen op een mislopend huwelijk waarin hij zichzelf niet voelt.
Dat hij zeg maar tijdens dat huwelijk.. zichzelf niet of nooit geweest is.
Krijg nou wat.quote:Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:
ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit
kwam ik niet zo lang gelden achter
en winnie het zwarte eendje met het accent stiekum winnie mandela wasquote:Op maandag 31 januari 2005 16:24 schreef numero_uno het volgende:
Dat Dolf uit Alfred J Kwak natuurlijk gewoon Hitler aan het naspelen was met zn kraaijenpartij
Geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2005 01:38 schreef Swolly het volgende:
[..]
http://users.cbcfree.net/cb005472/Tv_Tunes_-_Boes..mp3
"ook nog de samba" is het
http://users.pandora.be/MichaelHemelaer/Tunes.htmquote:Op maandag 31 januari 2005 17:36 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Geweldigkan je van die site nog meer 'kindernet tunes' halen?
Ik dacht altijd dat 't een bloemetje wasquote:Op maandag 31 januari 2005 10:50 schreef karper het volgende:
ik heb nooit geweten dat het teken van de pvda een vuist zit
kwam ik niet zo lang gelden achter
Is het ook, alleen de kern van dat bloemetje is een vuist.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:39 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 't een bloemetje was
Boes springt altijd zo heen en weer dus de zandbak vond ik ook erg logischquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Rock-en-rollend over de zandbak danst hij met je mee.
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer...
Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak haddenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
Over verkeerd begrepen liedjes: Boes. Ik weet niet of dat nu nog op TV is, maar een jaar of 15 geleden keek ik daar altijd naar. Sinds mij 8e heb ik die tune altijd zo gezongen:
Rock-en-rollend over de zandbak danst hij met je mee.
Afgelopen zondag zong ik dit, en werd heel raar aangekeken. Het schijnt te moeten zijn `Rock-en-roll en ook nog de samba danst hij met je mee`
Oeps. En dat klinkt dan meteen ook een heel stuk logischer..
Wat betekent het dan wel?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:52 schreef Orealo het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat 'Honky Tonky Shanghai' (wat wij op de basischool zongen, volgens de leraren was dat hetzelfde als 'wel gefeliciteerd!' ) eigenlijk helemaal niet 'wel gefeliciteerd' betekend...![]()
`quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik ook nooit geweten... ik dacht ook altijd dat ze het over de zandbak hadden
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:26 schreef Roosje11 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat TBS en TBC hetzelfde waren, dus dat als iemand veroordeeld werd tot bijv. 5 jaar gevangenisstraf en TBS dacht ik elke keer dat zo iemand dan gewoon de ziekte TBC kreeg ingespoten..![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 08:17 schreef MarMar het volgende:
vroeger toen ik lief en onschuldig was en mijn broers al wat groter en minder onschuldig, nam ik nog wel eens taalgebruik over.. daarvan kreeg je dit soort tafereeltjes:
"marrit, weet je wel wat een lul is?"
"jawel hoor!!! dat is een klierjongen!"zelfs ik was ooit zo lief en onschuldig
Is masturberen vies?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Ik heb zoiets gehad met Pom bear (Hoe schrijf je dat ??), een berelekker zoutje!
Toen maakte ik in groep 5 daar nog van (met behulp van ouderen natuurlijk) Masturbeer, een berelekker zoutje!
Tot ik dat ook op een familiefeestje riep, en mijn ouders mij even uitlegde, dat dat vies was, en dat ik het maar bij het origineel moest houden
Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmijquote:
Juist, das ook de reden dat eigenlijk iedereen het fout zong volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Van dat liedje van Boes zong ik ook ''over de zandbak'' maar in dat filmpje is dat dan ook te zien volgens mij.
Maar je hebt het dan wel al gedaan, baby's doen het iig wel of peuters dat weet ik niet meer, pas later als schaamte ontwikkeld is doe je het niet meer zomaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Als 7 jarig jongetje wist ik nog niet eens wat het was volgensmij
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japiequote:Op zaterdag 25 december 2004 18:02 schreef Lu_uK het volgende:
adriaan speelt de baron!!
en bassie B2!!!!
Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:
[..]
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japieof heb ik dat nog steeds niet begrepen?
klopt foutje van mijquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef stame het volgende:
[..]
bassie speelt toch niet B2, hij speelt toch vlugge Japieof heb ik dat nog steeds niet begrepen?
*weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Adriaan is de baron, in de eerste serie dan.
Bassie is idd Vlugge Japie, al kwam ik daar ook pas vorig jaar achter.
is het geen hotel, restaurant, café?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:05 schreef da_micha_man het volgende:
Horeca = hotel, recreatie, café.
Heb ik voor 3 weken geleden nooit geweten
is hotel,restaurant,cafequote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
is het geen hotel, restaurant, café?
dat heb ik altijd gedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |