Ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:05 schreef Berkery het volgende:
Verrassende lijst, maar toch ook weer niet.
John Miles staat erin![]()
Laten we dat nog maar eens benadrukken!quote:Goed werk Menjo!![]()
![]()
Dit jaar 163 inzendingen, vorig jaar weet ik niet meer precies maar dat waren er iets van 80. En tussen haakjes is idd de positie vorige jaar ((re) is een plaat die er vorig jaar niet in stond maar het jaar daarvoor wel).quote:Op woensdag 22 december 2004 22:12 schreef Nolius het volgende:
Menjo: hoeveel inzendingen waren er en hoeveel is dat meer dan vorig jaar? En dat tussen haakjes is van vorig jaar neem ik aan? (is voor een FP bericht)
Ja, die komt later.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:34 schreef Sidekick het volgende:
Menjo, heb je ook een totale lijst (in een tekst-bestandje zoals je vorig vorig jaar ook had)?
ben ik het helemaal eens!quote:Oh, en van mij had minstens de helft er ook niet in gehoeven maar dat krijg je als er meer mensen meedoen. Ik snap eigenlijk zowiezo niet waarom al die cliche-top100allertijden platen nog steeds zo populair zijn. Vaak zijn het niet eens de beste nummers van die artiesten, zeker niet als je ze al zo vaak hebt gehoord.
Ik vind hem geweldig, lied dat ik altijd kan luisteren waar dan ookquote:Op woensdag 22 december 2004 22:52 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Die staat in de Boring 100, Radjesh![]()
niet goed gekekenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:24 schreef ranja het volgende:
Bram, Hotel california staat op 18 en de Beatles op 98.
Na het zien van de individuele lijstjes had ik Helter skelter er wel in verwacht. Kan ook zijn dat ik daar meer op lette omdat die ook in mijn lijst staatquote:Op donderdag 23 december 2004 00:25 schreef BramK het volgende:
niet goed gekekenmaar de beatles toch wel te laag !
Inderdaad, jammerquote:Op donderdag 23 december 2004 02:29 schreef placebeau het volgende:
Placebo verdwijnt bijna van de lijst
Ja wtf wil je anders dan? 50 cent of Snoop dogg oid in de top 100 aller tijden?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef bird666 het volgende:
Wat een flut lijst. Ieder jaar het zelfde en alleen maar gitaar herrie. Ik weet het goed gemaakt, ik luister gewoon geen radio deze maand
En daar had jij (en anderen met jou) het een en ander aan kunnen veranderen door mee te stemmenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef bird666 het volgende:
Wat een flut lijst. Ieder jaar het zelfde en alleen maar gitaar herrie.
Moet 'men' spannender stemmenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Klasse Menjo!
En zullen we volgend jaar voor een iets spannendere lijst gaan?
Jep... verrassend is het niet meer, het gaat bij zo'n beetje elke lijst tussen die 2 en November Rain van GnR...quote:Op donderdag 23 december 2004 10:45 schreef Seborik het volgende:
Metallica - One wordt de nieuwe Bohemian Rhapsody.
Zegt iets over de eigen mening van bepaalde fokkers hier, want die hebben ze dus niet als ze hun muzieksmaak laten beinvloeden door iemand die voortdurend campagne voert tegen een band die hij/zij toevallig niet goed vindt. Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:29 schreef placebeau het volgende:
.
.
.
Minder fijn:
.
Het radioheadgebash van tong80 en co werkt
Als dat inderdaad aan de campagne ligt heb je misschien gelijk, maar gegeven de grotere opkomst denk ik dat de elitaire Radioheadstemmers dit jaar gewoon verder door het plebs werden overstemd dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef peaceman het volgende:
Zegt iets over de eigen mening van bepaalde fokkers hier, want die hebben ze dus niet als ze hun muzieksmaak laten beinvloeden door iemand die voortdurend campagne voert tegen een band die hij/zij toevallig niet goed vindt. Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.
Goed punt, zou heel goed kunnen! Maar buiten dat vind ik zo'n campagne zielig. Maar ach, waar maak ik me druk om, vindt hij zelf immers alleen maar leuk.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat inderdaad aan de campagne ligt heb je misschien gelijk, maar gegeven de grotere opkomst denk ik dat de elitaire Radioheadstemmers dit jaar gewoon verder door het plebs werden overstemd dan voorgaande jaren.
zelfde meningquote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef RichardQuest het volgende:
Bedankt in ieder geval voor het maken. De lijst zelf is mijn smaak niet, maar goed
ja, is jammer. los van het feit dat ik radiohead een topband vindt, vindt ik het wat sneu om je mening zo op te dringen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..] Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.
met alle respect: het IS ook het beste nummer van metallica. niet omdat jij of ik het wel of niet het mooiste vinden, maar omdat het zo'n enorme invloed heeft gehad. het is heel anders dan de rest van hun songs, maar het heeft wel nog steeds de "duistere" feel van metal, hoewel het absoluut geen harde plaat is. hierdoor heeft metallica een barriere doorbroken: ze hebben de sfeer van hardrock/metal naar een breder publiek gebracht, waarvan velen later ook naar de heftigere platen van ze zijn gaan luisteren. dat maakt het nummer m.i. tot een waardige nummer 1.quote:even nog een mening over een plaat: Wat is er in vredesnaam mooi aan het meest uitgemolken nummer van Metallica: Nothing else matters??????????????? Kapotgedraaid (en daar was niet veel voor nodig) en nog steeds zijn er mensen die dat als beste nummer (of 1 van de beste nummers) van Metallica zien.
Ik hoor Nothing Else Matters wat dat betreft eigenlijk niet anders dan als een power-ballad, en die waren al gemeengoed sinds in ieder geval Aerosmith's Dream On. Ik wil Metallica best wel een invloedrijk plaatsje toedichten in de muziekgeschiedenis maar dit lijkt me nauwelijks de reden.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:16 schreef punchdrunk het volgende:
met alle respect: het IS ook het beste nummer van metallica. niet omdat jij of ik het wel of niet het mooiste vinden, maar omdat het zo'n enorme invloed heeft gehad. het is heel anders dan de rest van hun songs, maar het heeft wel nog steeds de "duistere" feel van metal, hoewel het absoluut geen harde plaat is. hierdoor heeft metallica een barriere doorbroken: ze hebben de sfeer van hardrock/metal naar een breder publiek gebracht, waarvan velen later ook naar de heftigere platen van ze zijn gaan luisteren. dat maakt het nummer m.i. tot een waardige nummer 1.
Hé spreek voor jezelf! Een fok!nerd is niet hetzelfde als een computernerd.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Webmaster_j het volgende:
grappig dat de mensen die gestemd hebben (lees : computernerds) ook van rock houden...
Dank voor de motivatie.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:16 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
met alle respect: het IS ook het beste nummer van metallica. niet omdat jij of ik het wel of niet het mooiste vinden, maar omdat het zo'n enorme invloed heeft gehad. het is heel anders dan de rest van hun songs, maar het heeft wel nog steeds de "duistere" feel van metal, hoewel het absoluut geen harde plaat is. hierdoor heeft metallica een barriere doorbroken: ze hebben de sfeer van hardrock/metal naar een breder publiek gebracht, waarvan velen later ook naar de heftigere platen van ze zijn gaan luisteren. dat maakt het nummer m.i. tot een waardige nummer 1.
bij een top honderd aller tijden moet je - denk ik - "verder luisteren dan je oor lang is". het is niet zomaar een lijst leuke plaatjes: de culturele, artistieke en maatschappelijke relevantie telt wat mij betreft net zo hard mee.
als voorbeeld zou je ook Bohemian rhapsody kunnen noemen. dat nummer kan ik ook niet meer horen, maar het heeft wel ervoor gezorgd dat rockmuziek uit het verdom hoekje kwam. dit nummer werd van jong tot oud beluisterd, en zelfs de ouderen moesten toegeven dat dit toch wel een knap staaltje muziek was. zelfde geld voor popmuziek in het algemeen toen de beatles hun intrede deden.
Eensquote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hé spreek voor jezelf! Een fok!nerd is niet hetzelfde als een computernerd.![]()
ik claim er niet meer van te weten dan de rest van de posters hoor. het blijft muziek, en het blijft een subjectieve zaak. dit is slechts mijn visie op de zaak. ik denk dat dit nummer van grote waarde is geweest, juist omdat het zo'n populair, kapotgedraaid nummer is geworden.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dank voor de motivatie.
Zo had ik dat nummer nog nooit bekeken, maar er vanuitgaande dat je weet waar je over praat, zal ik nummer wat vriendelijker behandelen in woorden, al zal het in mijn collectie blijven ontbreken.
Wat betreft je opmerking "verder luisteren dan je oor lang is", daar ben ik het volledig mee eens.
Ik heb echter nooit geweten dat dit bewuste nummer van Metallica zo belangrijk is geweest. Nog nooit ergens gelezen of gehoord. Neemt niet weg dat ik het gewoon niet mooi vind.
nouja, zoals ik zei: het is slechts mijn visie erop. het hangt natuurlijk af van je leeftijd, welke muziek je van te voren luisterde, etc. als je voor die tijd al een rock/metal liefhebber was, kan ik me voorstellen dat je er niets aan vind. Maar mijn moeder heeft de black album gekocht, vanwege dat nummer. om maar even te illustreren wat ik bedoel.quote:Volgens mij wordt de invloed van Nothing Else Matters hier dan ook op een vreselijke wijze overschat.
Dat is een zelfde soort iets als mensen deden bij More than words van Extreme. Ook van die plaat dacht iedereen dat het vol zou staan met ballads hahaha... En is je moeder nog steeds blij dat ze het album gekocht heeft?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
nouja, zoals ik zei: het is slechts mijn visie erop. het hangt natuurlijk af van je leeftijd, welke muziek je van te voren luisterde, etc. als je voor die tijd al een rock/metal liefhebber was, kan ik me voorstellen dat je er niets aan vind. Maar mijn moeder heeft de black album gekocht, vanwege dat nummer. om maar even te illustreren wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:16 schreef punchdrunk het volgende:
bij een top honderd aller tijden moet je - denk ik - "verder luisteren dan je oor lang is". het is niet zomaar een lijst leuke plaatjes: de culturele, artistieke en maatschappelijke relevantie telt wat mij betreft net zo hard mee.
Welke van de twee is het nou? Cultureel, artistiek en maatschappelijk relevant of slechts jouw visie van jouw eigen kleine kringetje (omgeving, leeftijdsgenoten, etc.)?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef punchdrunk het volgende:
nouja, zoals ik zei: het is slechts mijn visie erop. het hangt natuurlijk af van je leeftijd, welke muziek je van te voren luisterde, etc. als je voor die tijd al een rock/metal liefhebber was, kan ik me voorstellen dat je er niets aan vind. Maar mijn moeder heeft de black album gekocht, vanwege dat nummer. om maar even te illustreren wat ik bedoel.
mijns inziens is het eerste wel degelijk het belangrijkste. maar het is natuurlijk ook een feit dat de verschillende aspecten daarvan bij verschillende groepen anders geinterpreteerd worden. mensen die nu tussen de 50 en 60 zijn, zullen veel meer hebben meegekregen hoe de beatles de muziekwereld beinvloed hebben, terwijl de 20-ers van nu de invloed van bijvoorbeeld metallica, the prodigy en radiohead veel hoger schatten. het is volgens mij dus wel belangrijk om de relevantie van het nummer te beschouwen, alleen zal iedereen dat doen vanuit zijn eigen perspectief (leeftijd, genre)quote:Op donderdag 23 december 2004 14:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Welke van de twee is het nou? Cultureel, artistiek en maatschappelijk relevant of slechts jouw visie van jouw eigen kleine kringetje (omgeving, leeftijdsgenoten, etc.)?.
vast wel. punt is dat ze nu wel weet wat rock/metal is, hoe het klinkt en wat mensen er leuk aan vinden.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is een zelfde soort iets als mensen deden bij More than words van Extreme. Ook van die plaat dacht iedereen dat het vol zou staan met ballads hahaha... En is je moeder nog steeds blij dat ze het album gekocht heeft?
zelfde geld ook voor music evolution van buckshot lefonque. iedereen kocht die plaat vanwege "another day" en schrok zich wild toen die vol bleek te staan met drum 'n'bass, rap, fusion en raprock.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is een zelfde soort iets als mensen deden bij More than words van Extreme. Ook van die plaat dacht iedereen dat het vol zou staan met ballads hahaha...
ehm ik weet t niet hoor.... rockballads zijn altijd populair geweest. Kijk maar eens naar de verzamel cd's van bijvoorbeeld knuffelrock en rockballads. Maar of dat de mensen die dat soort cd's kopen nou inzicht heeft gegeven in wat rock/metal is... dat waag ik toch te betwijfelen. Mensen die niet van harde muziek houden, haken immer over het algemeen af na 1 keer luisteren....quote:Op donderdag 23 december 2004 14:52 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
vast wel. punt is dat ze nu wel weet wat rock/metal is, hoe het klinkt en wat mensen er leuk aan vinden.
Op zich heb je in het bovenstaande natuurlijk gelijk (alhoewel het grotendeels inderdaad over individuele perspectieven gaat ipv het grote plaatje), maar ik denk dat je wat betreft het belang van Nothing Else Matters gewoon echt te krap kijkt. De enige reden waarom dat nummer op enige wijze vernieuwend was, was dat het een nieuwe insteek was binnen het oeuvre van Metallica. Er waren al ruimschoots daarvoor powerballads aangekomen bij het grote publiek wat normaliter ook niet met de hardere rock werd geconfronteerd.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:50 schreef punchdrunk het volgende:
mijns inziens is het eerste wel degelijk het belangrijkste. maar het is natuurlijk ook een feit dat de verschillende aspecten daarvan bij verschillende groepen anders geinterpreteerd worden. mensen die nu tussen de 50 en 60 zijn, zullen veel meer hebben meegekregen hoe de beatles de muziekwereld beinvloed hebben, terwijl de 20-ers van nu de invloed van bijvoorbeeld metallica, the prodigy en radiohead veel hoger schatten. het is volgens mij dus wel belangrijk om de relevantie van het nummer te beschouwen, alleen zal iedereen dat doen vanuit zijn eigen perspectief (leeftijd, genre)
das dan jouw mening, ik vind summer en afrika wel degelijk goeie nummers !quote:Op donderdag 23 december 2004 13:00 schreef spacemangraig het volgende:
Er staan echt vreselijke nummers in:
Don't speak, Iris, Africa, Summer of '69 enz. Allemaal skyradio 'rock'. bah.
dat 'weer'valt wel mee, kijk maar naar de posities van vorig jaar...quote:Op donderdag 23 december 2004 10:06 schreef belsen het volgende:Alleen wel weer een hoog top 2000, top 100 allertijden troep aan de top...
wel ja geef Tong maar alle creditsquote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef peaceman het volgende:
Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.
Ik voel me niet aangesproken. Aan geen enkele van de nummers in de top 10 ben ik medeplichtig. Aan de rest van de top 100 ook maar in zeer geringe mate, zo te zien. Ben dus wel erg benieuwd naar de volledige lijst!quote:Op donderdag 23 december 2004 07:25 schreef Nolius het volgende:
Ik zie veel negatieve reacties op de lijst... toch raar als men er zelf op gestemd heeft![]()
quote:
Stelling: er wordt geen goede muziek meer gemaakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Werd er maar weer gewoon goede muziek gemaakt, dan kon Metallica's one eindelijk eens met pensioen
probeer maar eens een top 10 lijstje te genereren sinds 2000quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:24 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Stelling: er wordt geen goede muziek meer gemaakt.
heel makkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:29 schreef Harry_Sack het volgende:
probeer maar eens een top 10 lijstje te genereren sinds 2000
Als die grens maar zo ruwweg na, ik noem maar een datum, 5 april 1994 ligt vind ik het bestquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:26 schreef Z het volgende:
Laten we volgend jaar een grens trekken, plaaten ouder dan 5 jaar mogen niet mee doen!
ik denk inderdaad dat dit zeker een rol speelt, omdat iedereen die zich verdiept in zijn soort muziekstijl veel meer nummers tegenkomt dan iemand die altijd muziek via de radio hoort via een van de grote zenders. Maar het geeft ook te denken. Want als alle mensen die hun muziekstijl helemaal uitpluizen nou ook op metallica en queen zouden stemmen, maar dat is niet het geval. Zij (en ik ook) hebben juist de neiging nummers te kiezen die ze zelf mooi vinden, en niet het nummer wat het bekendste is geworden van een album.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:42 schreef JedaiNait het volgende:
...werken de 'kenners' elkaar ook tegen, want die kiezen allemaal weer net een ander 'onbekend' nummer.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die grens maar zo ruwweg na, ik noem maar een datum, 5 april 1994 ligt vind ik het best.
visceusquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef pfaf het volgende:
Grumpey heeft 100% gelijk.
Het is een visceuze cirkel.
Maar toch blijft het onbegrijpelijk dat mensen nummers als One en vooral dat oersaaie, kut-Smells like teen spirit echt mooi vinden.
Als er niet over te twisten valt mag je uiteraard zeggen dat je het een kutlijst vindt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:01 schreef Nolius het volgende:
Over smaak valt helaas niet te twisten...
163 stemmers is niet mis, dus toch is de lijst gewoon representatief. Volgens jaar dus meestemmen!
klopt !quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:01 schreef Nolius het volgende:
Over smaak valt helaas niet te twisten...
163 stemmers is niet mis, dus toch is de lijst gewoon representatief.
Aaah, kijk eens... Da's wel een interessant lijstje!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:29 schreef menjo het volgende:
Hier iig de nummers 101 - 200:
Ah, klik dan hier voor de complete lijst. (dat is dus artiest - titel - punten - keren genoemd)quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:26 schreef thaleia het volgende:
Dat was vorig jaar ook al zo, dat 101-200 leuker was. Ik vind dit jaar ook 101-200 nog niet zo heel leuk, ik gok dat 201-300 NOG leuker is
Hoi, hoi, hoiquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:29 schreef menjo het volgende:
Hier iig de nummers 101 - 200:
116 Elliott Smith - Waltz #2 (XO)
Ik vrees dat 't voor mij erg moeilijk wordtquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:27 schreef Nolius het volgende:
meer over de radio-uitzending op 2 januari
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:02 schreef Vork het volgende:
Ik had ook eigenlijk een lijstje in moeten vullen, allicht had-ie dan de top100 gehaald
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:57 schreef Vork het volgende:
Ik vind wel dat je in een aanloop naar de top100 toch minstens een keer Elliott Smith - Waltz #2 (XO) moet draaien.
jammer.... andere mensen die zin hebben een stuk van de lijst te presenteren?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:06 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't voor mij erg moeilijk wordt.
Ga je die nog ergens uploadenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:51 schreef JaWi het volgende:
Ok, ik ben bezig om de top 100 in een aparte mp3 map te zetten. Het liefst de 200. Alle nummers volldig en in goede kwaliteit..
Ruslana kwam van mijquote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef CaAl het volgende:
Voor wie het interessant vindt, hier wat statistieken.
De artiesten met de meeste punten zijn:
1) Metallica 9031
2) U2 7438
3) Radiohead 7027
4) Queen 6818
5) Nirvana 6661
6) REM 6474
7) Beatles 5919
8) Guns N' Roses 5574
9) Red Hot Chili Peppers 4998
10) Muse 4866
De minste punten (9) zijn voor Kyo, Normaal, Of The Wand & The Moon en Ruslana
De top 10 van bands met de meeste stemmen ziet er ongeveer hetzelfde uit: Metallica (116), U2 (105), Radiohead (99), Queen/REM (93), Nirvana (92), Beatles (89), RHCP (74), GnR (72), Rolling Stones/Muse/Pearl Jam (68)
De Beatles hebben de meeste verschillende nummers in de lijst:
1) Beatles 35
2) Nirvana 28
3) Metallica 27
4) Queen 27
5) U2 27
Het eeuwige lot van de Beatles. Gaat in alle lijsten zo. Er wordt op zoveel verschillende nummers gestemd dat ze nooit met 1 nummer echt bovenaan komen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef CaAl het volgende:
De Beatles hebben de meeste verschillende nummers in de lijst:
't Gaat niet in alle lijsten zo. Wel in deze; en ook in die van Radio 2, maar die is gecensureerd. In de Top 1000 van Veronica voert Queen de aantal-songs-in-de-lijst ranglijst aan. Als ik het me goed herinner komen daarna eerst nog de Stones, Madonna, U2 en Phil Collins, en dan pas de Beatles. En in de Arrow Rock 500 scoren Stones, Pink Floyd en Neil Young (als je Crosby, Stills, Nash & Young en Crosby, Nash & Young ook bij hem meetelt) ook vaker dan de Beatles.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Het eeuwige lot van de Beatles. Gaat in alle lijsten zo. Er wordt op zoveel verschillende nummers gestemd dat ze nooit met 1 nummer echt bovenaan komen.
Ach ja...
In de 2e Top 100 aller tijden lijst van Veronica (1969) stond "Hey Jude" van de Beatles bovenaan.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Het eeuwige lot van de Beatles. Gaat in alle lijsten zo. Er wordt op zoveel verschillende nummers gestemd dat ze nooit met 1 nummer echt bovenaan komen.
Ach ja...
Ik krijg ineens een idee om het iets spannender te maken:quote:Op donderdag 23 december 2004 10:33
zullen we volgend jaar voor een iets spannendere lijst gaan?
Gitaar muziek (rock)quote:
Mja dit soort reacties dragen dus niet echt bij aan een discussie. Hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:07 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Gitaar muziek (rock)
Is meestal tijdloos, kun je niet zeggen van die trance troep, van DJ tiesto horen we over een tijdje niks meer terug, gelukkig maar![]()
wat beurlap zei zeker wel? shut up techno kid...quote:Op zondag 2 januari 2005 11:24 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Mja dit soort reacties dragen dus niet echt bij aan een discussie. Hou dan gewoon je mond.
Bij radio 2 mocht je maximaal 10 nummers kiezen, en waar o waar stond BoRhap?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:17 schreef bankrupcy het volgende:
Is het geen idee om de volgende keer alleen een top-10 te laten insturen. Dat voorkomt dat veel mensen Queen - Bohemian Rhapsody opnemen in hun lijst
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:32 schreef methodmich het volgende:
De door mij bij verscheidene nummers geschreven begeleidende teksten zullen later ook in dit topic verschijnen, trouwens.
Speciaal voor M_M_G.
AC/DC was vóór Muse. Verkeerde volgorde op de radio.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:15 schreef Zanderrr het volgende:
Hebben ze AC/DC nou overgeslagen? Ik hoorde net Muse en daarna Dire Straits?
ze vinden t nog te vroeg voor WLR wellichtquote:Op zondag 2 januari 2005 13:15 schreef Zanderrr het volgende:
Hebben ze AC/DC nou overgeslagen? Ik hoorde net Muse en daarna Dire Straits?
toen was ik nog niet op de streamquote:Op zondag 2 januari 2005 13:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
AC/DC was vóór Muse. Verkeerde volgorde op de radio.
Zo te horen hebben ze het nu nog te druk met Sunchaser's seksgrappen..quote:Op zondag 2 januari 2005 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuke stukjes Methodmich!
Het zou nog leuker zijn als ze die stukjes ook nog gebruiken!
Nu Janequote:
Dat zal ik dan wel zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie is die geit in de studio?
Ja, dan moeten jullie er maar oudere platen in stemmen hoor.quote:
Over een half uur of zo. Is dat goed?quote:Op zondag 2 januari 2005 14:55 schreef Seborik het volgende:
Ha, Jane, wanneer gaan jullie bellen?
quote:
Ik heb een tijdje 'Ik heb een toet-toet-toeter op mijn waterscooter' van de Gebroeders Ko als ringtone gebruikt.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Met Elephant uit 2003 werden The White Stripes definitief groot. Plaat van het jaar en zelfs een notering in de hitlijsten voor Seven Nation Army, dat inmiddels zelfs promoveerde tot ringtone voor mobieltjes. Dan weet je: een nummer is echt groot.
Grap-je.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 'Ik heb een toet-toet-toeter op mijn waterscooter' van de Gebroeders Ko als ringtone gebruikt.
Nou, dat is geen groot nummer wou je zeggen...quote:Op zondag 2 januari 2005 15:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 'Ik heb een toet-toet-toeter op mijn waterscooter' van de Gebroeders Ko als ringtone gebruikt.
Kate komt binnenkort weer met een nieuw album: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1413115,00.htmlquote:Op zondag 2 januari 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Kate zelf werd kluizenaar en er is de laatste jaren niets meer van haar vernomen. Ergens hoop ik nog stilletjes dat ze onder het raam van haar Heathcliff staat en met haar fantastische stem Wuthering Heights in zijn richting kweelt.
Mooi bericht ja!quote:Op zondag 2 januari 2005 15:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kate komt binnenkort weer met een nieuw album: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1413115,00.html
*luchtgitaar paktquote:Op zondag 2 januari 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Waarschuwing voor het trommelvlies: AC / DC!
Die is niet zo bekend... Ik vond het al opvallend dat Jeanny in de top100 staaat en niet Rock me Amadeus.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:18 schreef Berkery het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen inclusief mevrouw berkery gek zijn van "Jeanny", Der Kommissar is 10 keer beter maar is nergens te bekennen![]()
Jeanny is dan ook beter dan Rock me Amadeus, al vind ik ze beiden niet erg goedquote:Op zondag 2 januari 2005 16:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die is niet zo bekend... Ik vond het al opvallend dat Jeanny in de top100 staaat en niet Rock me Amadeus.
Het is gewoon een prachtnummer.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:00 schreef JaWi het volgende:
Nooit begrepen wat deze in de lijst doet. Laat staan zo hoog.
Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow
Nee hoor, ik ken er sowieso al 3.quote:
Nee, dat is MHM.quote:
Ze kunnen ook gewoon het kortere Waltz #2 XO draaien.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:15 schreef Sidekick het volgende:
Nou, ik ben benieuwd hoeveel nummers niet worden gedraaid aangezien er veel te weinig tijd is. Als de #1 maar wel volledig wordt gedraaid. Je kan uiteraard niet het populairste nummer van de Fokkers inkorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |