Ja wtf wil je anders dan? 50 cent of Snoop dogg oid in de top 100 aller tijden?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef bird666 het volgende:
Wat een flut lijst. Ieder jaar het zelfde en alleen maar gitaar herrie. Ik weet het goed gemaakt, ik luister gewoon geen radio deze maand
En daar had jij (en anderen met jou) het een en ander aan kunnen veranderen door mee te stemmenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:08 schreef bird666 het volgende:
Wat een flut lijst. Ieder jaar het zelfde en alleen maar gitaar herrie.
Moet 'men' spannender stemmenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:33 schreef DaisyDuke het volgende:
Klasse Menjo!
En zullen we volgend jaar voor een iets spannendere lijst gaan?
Jep... verrassend is het niet meer, het gaat bij zo'n beetje elke lijst tussen die 2 en November Rain van GnR...quote:Op donderdag 23 december 2004 10:45 schreef Seborik het volgende:
Metallica - One wordt de nieuwe Bohemian Rhapsody.
Zegt iets over de eigen mening van bepaalde fokkers hier, want die hebben ze dus niet als ze hun muzieksmaak laten beinvloeden door iemand die voortdurend campagne voert tegen een band die hij/zij toevallig niet goed vindt. Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.quote:Op donderdag 23 december 2004 02:29 schreef placebeau het volgende:
.
.
.
Minder fijn:
.
Het radioheadgebash van tong80 en co werkt
Als dat inderdaad aan de campagne ligt heb je misschien gelijk, maar gegeven de grotere opkomst denk ik dat de elitaire Radioheadstemmers dit jaar gewoon verder door het plebs werden overstemd dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef peaceman het volgende:
Zegt iets over de eigen mening van bepaalde fokkers hier, want die hebben ze dus niet als ze hun muzieksmaak laten beinvloeden door iemand die voortdurend campagne voert tegen een band die hij/zij toevallig niet goed vindt. Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.
Goed punt, zou heel goed kunnen! Maar buiten dat vind ik zo'n campagne zielig. Maar ach, waar maak ik me druk om, vindt hij zelf immers alleen maar leuk.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat inderdaad aan de campagne ligt heb je misschien gelijk, maar gegeven de grotere opkomst denk ik dat de elitaire Radioheadstemmers dit jaar gewoon verder door het plebs werden overstemd dan voorgaande jaren.
zelfde meningquote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef RichardQuest het volgende:
Bedankt in ieder geval voor het maken. De lijst zelf is mijn smaak niet, maar goed
ja, is jammer. los van het feit dat ik radiohead een topband vindt, vindt ik het wat sneu om je mening zo op te dringen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..] Beetje zielig van Tong80 & co en zijn/haar volgers.
met alle respect: het IS ook het beste nummer van metallica. niet omdat jij of ik het wel of niet het mooiste vinden, maar omdat het zo'n enorme invloed heeft gehad. het is heel anders dan de rest van hun songs, maar het heeft wel nog steeds de "duistere" feel van metal, hoewel het absoluut geen harde plaat is. hierdoor heeft metallica een barriere doorbroken: ze hebben de sfeer van hardrock/metal naar een breder publiek gebracht, waarvan velen later ook naar de heftigere platen van ze zijn gaan luisteren. dat maakt het nummer m.i. tot een waardige nummer 1.quote:even nog een mening over een plaat: Wat is er in vredesnaam mooi aan het meest uitgemolken nummer van Metallica: Nothing else matters??????????????? Kapotgedraaid (en daar was niet veel voor nodig) en nog steeds zijn er mensen die dat als beste nummer (of 1 van de beste nummers) van Metallica zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |