Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef HeatWave het volgende:. Gaan ze de reunie van mijn Ardennenweekend op de 15 plannen
.
HW kan mij anders wel de sleutels geven hoor als hij dat makkelijker vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... als jij er niet bent, kunnen wij met Blinky een afterparty bouwen in jouw huis!
Ja, hallo!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef HeatWave het volgende:. Gaan ze de reunie van mijn Ardennenweekend op de 15 plannen
.
I like the way you think, scheelt me ook weer een nachtnetritje met het risico in R'dam wakker te worden... ja dat is wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... als jij er niet bent, kunnen wij met Blinky een afterparty bouwen in jouw huis!
Joh! Da's nog niks!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:29 schreef nixxx het volgende:
I like the way you think, scheelt me ook weer een nachtnetritje met het risico in R'dam wakker te worden... ja dat is wel eens gebeurden nee dat is NIET grappig
![]()
Gelukkig heeft niemand mijn sleutel....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Da's op zich eigenlijk best knap. Zelfs met de NS als 'hulpmiddel'.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh! Da's nog niks!
Sandertje heeft er na de eerste indrinkmeet 9 uur over gedaan om thuis te komen!
Blinky kan er vast wel voor zorgen dat er een raampje of balkondeur net niet helemaal goed gesloten isquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand mijn sleutel....
Ik zal bij de bouwput van de nieuwbouw dit weekend een voorhamer regelen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als jij nou niet zo komen (wat overigens onacceptabel isquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof dat hij zelfs in Zeeland is geweest en toen weer terug naar A'dam of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Da's op zich eigenlijk best knap. Zelfs met de NS als 'hulpmiddel'.
Ging-ie soms kruipend naar huisquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh! Da's nog niks!
Sandertje heeft er na de eerste indrinkmeet 9 uur over gedaan om thuis te komen!
HW moet zich gewoon niet laten kennen en komen opdagen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar als jij nou niet zo komen (wat overigens onacceptabel is) en Blinky zou natuurlijk wel gewoon nog steeds heel graag willen komen zou jij natuurlijk een heel onaardig vriendje zijn als je haar niet even voor een weekendje de sleutels van je huis zou geven!
Yeay!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel
Jeej! Afterparty met Blinky én Heatwave!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel, maar ik heb vooralsnog wel godsgruwelijk de pestpokkegrafpest in....
Verrassing!quote:Ondanks mijn net gekregen Portable DVD speler.
Mèn.. Doe mij ook een bedrijf dat met dergelijke speeltjes strooit!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel, maar ik heb vooralsnog wel godsgruwelijk de pestpokkegrafpest in....
Ondanks mijn net gekregen Portable DVD speler.
Anders neemt ie die leuke dames van hem maar mee naar de meet, is ook weer leuk voor julliequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
HW moet zich gewoon niet laten kennen en komen opdagen.
Als iemand met een datum voor een reünie komt gaat het meestal om een voorstel.
Tijd genoeg dus nog om een andere datum te bedingen.
Leuk voor bij je in de auto !quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ondanks mijn net gekregen Portable DVD speler.
Schat... ik wil alleen jou maarquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders neemt ie die leuke dames van hem maar mee naar de meet, is ook weer leuk voor jullie
* opgelucht is *quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk kom ik wel gewoon, dit stond eerder vast.
* zich indenken kan *quote:Maar dat neemt niet weg dat ik het wel behoorlijk klote vind dat ik niet bij die reunie kan zijn.
Verrek, zo ging mijn kerstborrel ook.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden vanochtend onze kerst"borrel" 300 bedden in een grote zaal, ontbijt op bed, Mathilde santing en Xander de bousodinges, toespraak van Joop van de Ende, en gezelschap van Krajicek en nog wat BN;ers.
Was wel een leuk begin, met 180 callcentre meisjes in bed.
Waarom heb ik dat nou nooitquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Was wel een leuk begin, met 180 callcentre meisjes in bed.
Dus ik begrijp hieruit dat ik Boe de lijst kan laten updaten?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Verrek, zo ging mijn kerstborrel ook.
We lagen zo'n 20 meter uit elkaar maar ja, technisch gezien hebben we het beld gedeeldquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat ik Boe de lijst kan laten updaten?
HeatWave en Aventura hebben het bed gedeeld?
Deze is gewoon te makkelijk en te flauw om in te koppen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Aventura het volgende:
We lagen zo'n 20 meter uit elkaar maar ja, technisch gezien hebben we het beld gedeeld
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat ik Boe de lijst kan laten updaten?
HeatWave en Aventura hebben het bed gedeeld?
Je hebt iedereen in de gaten gehouden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..], er zijn GEEN handelingen verricht die geleid hebben, of hadden kunnen leiden tot een orgasme.
Het gaat ff tussen mij en Aventura nuquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt iedereen in de gaten gehouden?.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat ff tussen mij en Aventura nu.
Dat bedrijf klinkt steeds leuker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
De rest heeft wel een kerstorgie gehouden?
![]()
zal de balkondeur zijn, de raampjes haalt ze nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Blinky kan er vast wel voor zorgen dat er een raampje of balkondeur net niet helemaal goed gesloten is.
* Blinky slaat stinkiequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
zal de balkondeur zijn, de raampjes haalt ze niet
Mens, ik drijf gewoon van m'n stoel af, zo lek ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Tessje het volgende:
Ik wil dat iemand achter de schermen even lekt
Gefeliciteerdquote:
De borrel is vandaag.. of eigenlijk...was vandaag. De meet is over 1 maand, en daar ga ik zeker heenquote:
quote:
Er zal nu niks meer gestoken worden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef Tessje het volgende:
De aankomende weken zullen zwaar worden
Het zal zwaar worden Tessje, maar tis ws niet anders dan politiewerkquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef Tessje het volgende:
Sharkie hij kan weer omhoog ja
En mooi dat je alsnog komt
Nixxx, de tag komt vanzelf.. eerst even rustig aan doen..
Allemaal fansquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:57 schreef HeatWave het volgende:
niet om te zeiken, maar er zijn al tig tessje feli topics jongens.
Nog 2 uurtjes en ik ben jarigquote:
dankjequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef Tessje het volgende:
Alvast gefeliciteerd Orange
Ik ben naar bed
Morgen!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 06:53 schreef Tessje het volgende:
Hey ik ben nog blauwer
Vandaag een drukke dag... Met pepperspray en praktijk...
Zal er vandaag iets minder zijn dan normaal...
Prettige dag allemaal..
quote:
Hier ook. Mijn nagels beginnen al weer blauw uit te slaan. Sjaal is om, zometeen mijn omslagdoek-deken-ding maar weer om en de straalkachel aan.quote:
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef Paxlie het volgende:
Mijn broek is trouwens ook nog zeiknat van het motorrijden vanochtend
Mijn leren broek is stukquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte inquote:* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Kheb een onwijs stoer motorpakquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Bij geile leren broeken denk ik altijd aan Jim Morrisonquote:
Ja maar... nou... ehm... ik bedoelde ook gewoon een beetje liefde. As in kumbaja, reach out and touch, music was my first love enzo!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte in.
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet toe!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb een onwijs stoer motorpak
Alleen de broek aandoen duurt zo vertieft lang
En dat voor een ritje van nog geen 10 minuten (het was rustig, khad wind mee, reed in ene 150)
Dus de broek maar achterwege gelaten. Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet doe!
Dus ik loop nog steeds over van medelijden voor je.
Jim!
Ik vind leren broeken juist heel erg fijn. Zeker met uitgaan... Bier over je broek? Volgende dag even een vochtig doekje er over en klaar. En ze slijten een stuk minder snel dan spijkerbroeken, want daar ga ik echt in no time doorheen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
Jim Morrison was zo fucking hotquote:
Precies. Zolang dat verschrikkelijk overspeelde orgeltje zich maar koest houdtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... om zo af en toe eens tegenaan te kijken... Weinig mis mee hoor!
Nou en, hij was toch fucking hot. En bereik is niet allesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs ik heb een groter bereik dan Jim
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Die link volg ik niet helemaal eigenlijk.....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Ach, je hebt een beetje smaak en een algemene ontwikkeling, of je hebt het niet he?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Wat een faggotquote:
Oeh.... lekker!quote:
Ok, that's it! End of medelijden...quote:
yeah!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
Boeiendquote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
*mental picture*quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Boeiend
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Tot over een uurtje![]()
"Sir, are you classified as human?"quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Incorrect sir, I'm just a hunk of meatquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
Danwel de door Larry Niven gepopulariseerde term "corpsicle", origineel van Frederik Pohlquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef Tessje het volgende:
Jim Morrison
Ik zou mijn hond er nog van af trappen...
Nu gaan alle vrouwen hier mij buiten sluiten
Pepperspray doet auw trouwens
Gavin is okay..quote:Op woensdag 22 december 2004 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt heel erg lekker
![]()
Net als Gavin Rossdale van Bush, om in rockachtige sferen te blijven
[afbeelding]
![]()
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Blinky het volgende:
Als we het dan over lekkere bekende mannen hebben :
[afbeelding]
Welliswaar al van een paar jaar terug, maar hij blijft mooi![]()
Bruel - Demain le monde!
Natalie Portman is niet frans toch? Laat staan een Fransoos.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef nixxx het volgende:
mijn favoriete fransoos sinds de film Leon
[afbeelding]
* nixxx Tessje liktquote:
Als je Rob Halford nou als leernicht aanduidt, OK. Maar Jim Morisson? Alsof elke man met een leren broek aan meteen een nicht isquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gavin is okay..
Maar die leernicht iew nee...Het spijt me
Ik vind hem gewoon zooooo onaantrekkelijk..
Wie is nu niet te soft voor jouquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...
Die bewaren we even voor het nageslacht!quote:
Richie Sambora. Leuke soloalbums tot dusver.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:54 schreef Blinky het volgende:
En Bruel heeft een tijdje de gitarist van Bon Jovi in zijn band gehad. Bij de eerste serie concerten van 1994 deed hij mee
Nou ja, yummy...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef Aventura het volgende:
Yummy.
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, yummy...
DIT is jummie:
[afbeelding].
Ook al helemaaaaal niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2004 14:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!
[afbeelding]
De 15e? Lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:31 schreef Aventura het volgende:
Zijn er trouwens mensen die vooraf iets willen eten?
Je hebt het over 15 januari? Ik wil dan wel iets gaan eten ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:31 schreef Aventura het volgende:
Zijn er trouwens mensen die vooraf iets willen eten?
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
(Een oud en nieuw pré-meet is wmb trouwens ook nog steeds een optie. Ik heb ten eerste nog niks gepland, en ten tweede best zin om het eens in A'dam te vieren.)
Als het ijzer nog heet is kun je het omsmedenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik net andere plannen aan het smeden...
Echt... hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als het ijzer nog heet is kun je het omsmeden.
Eerst maar eens kijken hoeveel mensen er uberhaupt willen gaan eten?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Aventura het volgende:
Ja, of misschien een ander restaurant?
Mr. Coco leent zich niet zo voor grotere groepen of wel?
hmm.. Hoe is de calzone daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Toscane is zeer okayquote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Als je je er maar niet aan verbrandt danquote:Op woensdag 22 december 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Plannetje heeft namelijk wel te maken met een ijzertje dat ik nog ergens in het vuur had liggen.
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hmm.. Hoe is de calzone daar?
Ik wil hem IN mijn pizza calzone.quote:Ripley - woensdag 22 december 2004 @ 14:52
Toscane is zeer okay
En nuno is nog meer okay
OK. Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.
Weet jij wel waar dat vlees allemaal ingezeten heeft?quote:Ik wil hem IN mijn pizza calzone.
Ik heb hele goede vuurvaste handschoenen inmiddels...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je je er maar niet aan verbrandt dan.
5 kwartier ongeveer. En dan nog naar huis reizen.quote:
Wie heeft jou veto-recht gegevenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
nou, dan ga ik maar voor de bediening zeg maarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.
En de italiaan heeft ook lekkere dingen hoor!
De enige goede man is een dode man?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:03 schreef Ripley het volgende:
Jim Morrison was zo fucking hot![]()
![]()
![]()
Precies mijn type![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De enige goede man is een dode man?
Vergeet niet: rijke dopehead met halflang haarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:53 schreef Ripley het volgende:![]()
![]()
Die is ook aardig accuraat, maar ik bedoelde meer: broodmagere dopehead met halflang haar
hee kijk nouquote:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee kijk nou
Tessje is blauw
en sober tegerlijktijd
Ik wil best wel wat invullen hoorquote:
Stelletje huilliesquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...
idd.. pre meetquote:Trouwens JMG.. Pre-meet in Amsterdam met oud en nieuw klinkt niet zo gek..
*teruggooit*quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
Dan gooi ik gewoon nog ff een lekker ding in de groep.
James Hetfield - Metallica
[afbeelding]
Enter Sandman
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
wat een kutavond
eerst de motor dood, daarna stap ik in een plas (degene die mijn laarzen gezien hebben weten wat dat betekend) en op de snelweg begeeft de rits van mijn jack het en dat is koud
pfffff, BMW rijderquote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!
Pffttt...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
Hey! Jij hier?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil best wel wat invullen hoor![]()
(foklurker)
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
So What is ook gaaf... Geen idee van welk album dat is eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
Metallica - Welcome home (Sanitarium)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
dat ik me dood verveel op mijn werk.......quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier?
Wat wil je invullen dan? Dat je ook komt?
Ja, heel Justice...is top, net als master of puppets. TBA, load en reload hebben ook hele goeie nummers verder hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Metallica - Welcome home (Sanitarium)
Dat is nou een echt *stil* *mooi* nummer van Metallica.
Vervelen op je werk is niet best.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
dat ik me dood verveel op mijn werk.......
hoest met u? ( uche uche )
een kennerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vervelen op je werk is niet best.
Met mij is het prima hoor! Met jou?
Maar wel weer werk!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:21 schreef zwaaibaai het volgende:
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)
* nog steeds aan het lurken
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Tessje het volgende:
Cats and dogs op TV.. Of hoe het dan ook heet..
* PdeHoog draait Highway To Hell, speciaal voor nixxxquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef nixxx het volgende:
AC/DC Highway to Hell verzoekt
Tarjaquote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, yummy...
DIT is jummie:
[afbeelding].
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet het volume op maximaal
*plof*
hmmmm....dat waren dus mijn speakers
sryquote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
*plof*
* PdeHoog wijst naar nixxxquote:
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
*plof*
Degene die dat soort dingen doet met mijn installatie is zijn/haar leven niet meer zeker.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?.
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?.
Kben ook niet echt vrij hoor tussen kerste en Nieuwjaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:22 schreef HeatWave het volgende:net wakker, mooie tijd
.
Helaas niet vrij tussen ke:rst en O&N. Wel fijn een feestje met O&N.
Mên, ik heb er al een halve werkdag opzittenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:22 schreef HeatWave het volgende:net wakker, mooie tijd
.
Helaas niet vrij tussen ke:rst en O&N. Wel fijn een feestje met O&N.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft nu mental picture van HW en PPL in scouting kleding.
Met van die schattige blote knietjes en afgezakte sokken.
Gurgeh verslikt zich in z'n koffie.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft nu mental picture van HW en PPL in scouting kleding.
Met van die schattige blote knietjes en afgezakte sokken.
Roep anders ff een RFD'er erbij ?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hmm.. er werkt iets niet goed met de 'me' tag zo te zien.
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:34 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave gaat zo ff wat van zijn kerstbonus uitgeven....
En in één vloeiende beweging door van de ene fantasie naar de anderequote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Mijn fantasietjes, wat doen jullie!
[..]
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:36 schreef Litpho het volgende:
En in één vloeiende beweging door van de ene fantasie naar de andere.
weet ik nog niet eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?
That's our HeatWave!quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef HeatWave het volgende:
weet ik nog niet eigenlijk
iets duurs.
Een waarheid als een koe!quote:Op donderdag 23 december 2004 11:56 schreef nixxx het volgende:
uitgesteld plezier is fijner zeggen ze wel...
Een dooie???quote:
quote:
ja, of het valt enorm tegenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:56 schreef nixxx het volgende:
uitgesteld plezier is fijner zeggen ze wel...
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je.. Ik ga gewoon stoppen met roken.
Yeah right, Aventura wannabe.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je.. Ik ga ewoon stoppen met roken.
Ik heb dan ook niet gezegd voor hoelang ik dat doequote:
Jij staat niet op met een peuk in je bek! Wannabe roker!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel stoppen, maar iig pas na de feestdagen. En niet op 1 jan, massagedrag is niet ok.
Inmiddels ook wel bijna hoor, iig wel na het eerste bakkie koffie, vandaar...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij staat niet op met een peuk in je bek! Wannabe roker!
stoppen staat ook hier heel hoog op het verlanglijstje, maar idd ook niet op 1 januari, te veel druk enzo.
Ik ook niet, moet er niet aan denken zelfs.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Inmiddels ook wel bijna hoor, iig wel na het eerste bakkie koffie, vandaar...
Maar stoppen met al die feestjes in het verschiet, gaat nooit lukken.
Cewl! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:48 schreef Ripley het volgende:
Yeay! onverwachte een fikse salarisopslag krijgen roelt
"Air on Maiden" wel eens gezien? Ik heb me echt heel erg vermaakt bij hun optredens op Graspop vorig jaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Air guitar roels, dit tegen de foute heersende algemene mening in.
Hoe doen dance-liefehbbers het? Air-sample machine? Air-goeiemuziek-verkrachting?
Je moet wat vaker naar Mental Theo on the Road kijken.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Air guitar roels, dit tegen de foute heersende algemene mening in.
Hoe doen dance-liefehbbers het? Air-sample machine? Air-goeiemuziek-verkrachting?
Ik zou nog liever een trein wegkoppenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Je moet wat vaker naar Mental Theo on the Road kijken.
Jij wel, maar HW's interesse in jong grut is berucht.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een trein wegkoppen.
Om zo inzicht te krijgen in de psyche van het 14 jarig meisje?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Jij wel, maar HW's interesse in jong grut is berucht.
Het zou mij derhalve weinig verbzaen als 'ie stiekum kijkt zo af en toe.
Neuh.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Om zo inzicht te krijgen in de psyche van het 14 jarig meisje?
We vallen hem binnenkort wel weer live lastig met zijn vermeende pedofiliequote:Op donderdag 23 december 2004 14:07 schreef PPL het volgende:
Laat maar.
Hij's off-line en dan is het niet leuk om te zuigen en te etteren.
Wanneer komt hij met zijn autobiografie?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
We vallen hem binnenkort wel weer live lastig met zijn vermeende pedofilie![]()
Ik schatte Blinky toch wat ouder inquote:Op donderdag 23 december 2004 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
We vallen hem binnenkort wel weer live lastig met zijn vermeende pedofilie![]()
Misschien is zij wel degene die geïnteresseerd is in de Breezer van de Maand en doet HW alleen maar onderzoek om haar te plezierenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik schatte Blinky toch wat ouder in.
Somehow I doubt thatquote:Op donderdag 23 december 2004 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is zij wel degene die geïnteresseerd is in de Breezer van de Maand en doet HW alleen maar onderzoek om haar te plezieren.
Ja, die is gelukkig wel op een mooie leeftijdquote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik schatte Blinky toch wat ouder in.
Zoals (gelukkig) wel meerdere hierquote:Op donderdag 23 december 2004 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die is gelukkig wel op een mooie leeftijd![]()
smoesjuuuussssss!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
stoppen staat ook hier heel hoog op het verlanglijstje, maar idd ook niet op 1 januari, te veel druk enzo.
Welk adres dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef Tessje het volgende:
Brighteyes trut.. Nu ben je al naar huis en ik mailde je rond 1 uur
Blijft toch een mooi tijdverdrijf op je werk hè!quote:Op donderdag 23 december 2004 15:38 schreef zwaaibaai het volgende:
* belt weer verder en lurkt
zeker welquote:Op donderdag 23 december 2004 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Blijft toch een mooi tijdverdrijf op je werk hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |