Vervelen op je werk is niet best.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
dat ik me dood verveel op mijn werk.......
hoest met u? ( uche uche )
een kennerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vervelen op je werk is niet best.
Met mij is het prima hoor! Met jou?
Maar wel weer werk!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:21 schreef zwaaibaai het volgende:
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)
* nog steeds aan het lurken
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Tessje het volgende:
Cats and dogs op TV.. Of hoe het dan ook heet..
* PdeHoog draait Highway To Hell, speciaal voor nixxxquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef nixxx het volgende:
AC/DC Highway to Hell verzoekt
Tarjaquote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, yummy...
DIT is jummie:
[afbeelding].
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet het volume op maximaal
*plof*
hmmmm....dat waren dus mijn speakers
sryquote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
*plof*
* PdeHoog wijst naar nixxxquote:
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
*plof*
Degene die dat soort dingen doet met mijn installatie is zijn/haar leven niet meer zeker.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?.
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, ik zie dat mijn speciaal behandelde illegale kopie van Highway to Hell zijn werk heeft gedaan?.
Kben ook niet echt vrij hoor tussen kerste en Nieuwjaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:22 schreef HeatWave het volgende:net wakker, mooie tijd
.
Helaas niet vrij tussen ke:rst en O&N. Wel fijn een feestje met O&N.
Mên, ik heb er al een halve werkdag opzittenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:22 schreef HeatWave het volgende:net wakker, mooie tijd
.
Helaas niet vrij tussen ke:rst en O&N. Wel fijn een feestje met O&N.
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft nu mental picture van HW en PPL in scouting kleding.
Met van die schattige blote knietjes en afgezakte sokken.
Gurgeh verslikt zich in z'n koffie.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft nu mental picture van HW en PPL in scouting kleding.
Met van die schattige blote knietjes en afgezakte sokken.
Roep anders ff een RFD'er erbij ?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hmm.. er werkt iets niet goed met de 'me' tag zo te zien.
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?quote:Op donderdag 23 december 2004 11:34 schreef HeatWave het volgende:
* HeatWave gaat zo ff wat van zijn kerstbonus uitgeven....
En in één vloeiende beweging door van de ene fantasie naar de anderequote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Damn! Mijn fantasietjes, wat doen jullie!
[..]
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:36 schreef Litpho het volgende:
En in één vloeiende beweging door van de ene fantasie naar de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |