Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet toe!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb een onwijs stoer motorpak
Alleen de broek aandoen duurt zo vertieft lang
En dat voor een ritje van nog geen 10 minuten (het was rustig, khad wind mee, reed in ene 150)
Dus de broek maar achterwege gelaten. Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet doe!
Dus ik loop nog steeds over van medelijden voor je.
Jim!
Ik vind leren broeken juist heel erg fijn. Zeker met uitgaan... Bier over je broek? Volgende dag even een vochtig doekje er over en klaar. En ze slijten een stuk minder snel dan spijkerbroeken, want daar ga ik echt in no time doorheen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
Jim Morrison was zo fucking hotquote:
Precies. Zolang dat verschrikkelijk overspeelde orgeltje zich maar koest houdtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... om zo af en toe eens tegenaan te kijken... Weinig mis mee hoor!
Nou en, hij was toch fucking hot. En bereik is niet allesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs ik heb een groter bereik dan Jim
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Die link volg ik niet helemaal eigenlijk.....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Ach, je hebt een beetje smaak en een algemene ontwikkeling, of je hebt het niet he?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Wat een faggotquote:
Oeh.... lekker!quote:
Ok, that's it! End of medelijden...quote:
yeah!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
Boeiendquote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
*mental picture*quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Boeiend
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Tot over een uurtje![]()
"Sir, are you classified as human?"quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Incorrect sir, I'm just a hunk of meatquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
Danwel de door Larry Niven gepopulariseerde term "corpsicle", origineel van Frederik Pohlquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef Tessje het volgende:
Jim Morrison
Ik zou mijn hond er nog van af trappen...
Nu gaan alle vrouwen hier mij buiten sluiten
Pepperspray doet auw trouwens
Gavin is okay..quote:Op woensdag 22 december 2004 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt heel erg lekker
![]()
Net als Gavin Rossdale van Bush, om in rockachtige sferen te blijven
[afbeelding]
![]()
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Blinky het volgende:
Als we het dan over lekkere bekende mannen hebben :
[afbeelding]
Welliswaar al van een paar jaar terug, maar hij blijft mooi![]()
Bruel - Demain le monde!
Natalie Portman is niet frans toch? Laat staan een Fransoos.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef nixxx het volgende:
mijn favoriete fransoos sinds de film Leon
[afbeelding]
* nixxx Tessje liktquote:
Als je Rob Halford nou als leernicht aanduidt, OK. Maar Jim Morisson? Alsof elke man met een leren broek aan meteen een nicht isquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gavin is okay..
Maar die leernicht iew nee...Het spijt me
Ik vind hem gewoon zooooo onaantrekkelijk..
Wie is nu niet te soft voor jouquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...
Die bewaren we even voor het nageslacht!quote:
Richie Sambora. Leuke soloalbums tot dusver.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:54 schreef Blinky het volgende:
En Bruel heeft een tijdje de gitarist van Bon Jovi in zijn band gehad. Bij de eerste serie concerten van 1994 deed hij mee
Nou ja, yummy...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef Aventura het volgende:
Yummy.
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, yummy...
DIT is jummie:
[afbeelding].
Ook al helemaaaaal niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2004 14:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |