Morgen!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 06:53 schreef Tessje het volgende:
Hey ik ben nog blauwer
Vandaag een drukke dag... Met pepperspray en praktijk...
Zal er vandaag iets minder zijn dan normaal...
Prettige dag allemaal..
quote:
Hier ook. Mijn nagels beginnen al weer blauw uit te slaan. Sjaal is om, zometeen mijn omslagdoek-deken-ding maar weer om en de straalkachel aan.quote:
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef Paxlie het volgende:
Mijn broek is trouwens ook nog zeiknat van het motorrijden vanochtend
Mijn leren broek is stukquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte inquote:* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Kheb een onwijs stoer motorpakquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Bij geile leren broeken denk ik altijd aan Jim Morrisonquote:
Ja maar... nou... ehm... ik bedoelde ook gewoon een beetje liefde. As in kumbaja, reach out and touch, music was my first love enzo!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte in.
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet toe!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb een onwijs stoer motorpak
Alleen de broek aandoen duurt zo vertieft lang
En dat voor een ritje van nog geen 10 minuten (het was rustig, khad wind mee, reed in ene 150)
Dus de broek maar achterwege gelaten. Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet doe!
Dus ik loop nog steeds over van medelijden voor je.
Jim!
Ik vind leren broeken juist heel erg fijn. Zeker met uitgaan... Bier over je broek? Volgende dag even een vochtig doekje er over en klaar. En ze slijten een stuk minder snel dan spijkerbroeken, want daar ga ik echt in no time doorheen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
Jim Morrison was zo fucking hotquote:
Precies. Zolang dat verschrikkelijk overspeelde orgeltje zich maar koest houdtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... om zo af en toe eens tegenaan te kijken... Weinig mis mee hoor!
Nou en, hij was toch fucking hot. En bereik is niet allesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs ik heb een groter bereik dan Jim
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Die link volg ik niet helemaal eigenlijk.....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Ach, je hebt een beetje smaak en een algemene ontwikkeling, of je hebt het niet he?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Wat een faggotquote:
Oeh.... lekker!quote:
Ok, that's it! End of medelijden...quote:
yeah!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
Boeiendquote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |