Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet toe!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb een onwijs stoer motorpak
Alleen de broek aandoen duurt zo vertieft lang
En dat voor een ritje van nog geen 10 minuten (het was rustig, khad wind mee, reed in ene 150)
Dus de broek maar achterwege gelaten. Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's dan weer niet handig... wel hebben en niet aandoen. Ik zou bijna geneigd zijn om te zeggen 'eigen schuld' enzo, maar ja, mijn weeiige hart laat dat niet doe!
Dus ik loop nog steeds over van medelijden voor je.
Jim!
Ik vind leren broeken juist heel erg fijn. Zeker met uitgaan... Bier over je broek? Volgende dag even een vochtig doekje er over en klaar. En ze slijten een stuk minder snel dan spijkerbroeken, want daar ga ik echt in no time doorheen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Een leren broek vind ik trouwens niet lekker zitten, dat ademt ook heel slecht
Jim Morrison was zo fucking hotquote:
Precies. Zolang dat verschrikkelijk overspeelde orgeltje zich maar koest houdtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... om zo af en toe eens tegenaan te kijken... Weinig mis mee hoor!
Nou en, hij was toch fucking hot. En bereik is niet allesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs ik heb een groter bereik dan Jim
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Die link volg ik niet helemaal eigenlijk.....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Ach, je hebt een beetje smaak en een algemene ontwikkeling, of je hebt het niet he?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Wat een faggotquote:
Oeh.... lekker!quote:
Ok, that's it! End of medelijden...quote:
yeah!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
Boeiendquote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
*mental picture*quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Boeiend
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Tot over een uurtje![]()
"Sir, are you classified as human?"quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Incorrect sir, I'm just a hunk of meatquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
Danwel de door Larry Niven gepopulariseerde term "corpsicle", origineel van Frederik Pohlquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef Tessje het volgende:
Jim Morrison
Ik zou mijn hond er nog van af trappen...
Nu gaan alle vrouwen hier mij buiten sluiten
Pepperspray doet auw trouwens
Gavin is okay..quote:Op woensdag 22 december 2004 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem echt heel erg lekker
![]()
Net als Gavin Rossdale van Bush, om in rockachtige sferen te blijven
[afbeelding]
![]()
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Blinky het volgende:
Als we het dan over lekkere bekende mannen hebben :
[afbeelding]
Welliswaar al van een paar jaar terug, maar hij blijft mooi![]()
Bruel - Demain le monde!
Natalie Portman is niet frans toch? Laat staan een Fransoos.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:14 schreef nixxx het volgende:
mijn favoriete fransoos sinds de film Leon
[afbeelding]
* nixxx Tessje liktquote:
Als je Rob Halford nou als leernicht aanduidt, OK. Maar Jim Morisson? Alsof elke man met een leren broek aan meteen een nicht isquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gavin is okay..
Maar die leernicht iew nee...Het spijt me
Ik vind hem gewoon zooooo onaantrekkelijk..
Wie is nu niet te soft voor jouquote:Op woensdag 22 december 2004 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Neh... die vind ik toch echt te softerig...
Die bewaren we even voor het nageslacht!quote:
Richie Sambora. Leuke soloalbums tot dusver.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:54 schreef Blinky het volgende:
En Bruel heeft een tijdje de gitarist van Bon Jovi in zijn band gehad. Bij de eerste serie concerten van 1994 deed hij mee
Nou ja, yummy...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef Aventura het volgende:
Yummy.
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou ja, yummy...
DIT is jummie:
[afbeelding].
Ook al helemaaaaal niet verkeerd inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2004 14:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Tarja? Nah...Dan liever Christina Scabbia!
[afbeelding]
De 15e? Lijkt me gezellig.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:31 schreef Aventura het volgende:
Zijn er trouwens mensen die vooraf iets willen eten?
Je hebt het over 15 januari? Ik wil dan wel iets gaan eten ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:31 schreef Aventura het volgende:
Zijn er trouwens mensen die vooraf iets willen eten?
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
(Een oud en nieuw pré-meet is wmb trouwens ook nog steeds een optie. Ik heb ten eerste nog niks gepland, en ten tweede best zin om het eens in A'dam te vieren.)
Als het ijzer nog heet is kun je het omsmedenquote:Op woensdag 22 december 2004 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik net andere plannen aan het smeden...
Echt... hoe je het voor elkaar krijgt...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als het ijzer nog heet is kun je het omsmeden.
Eerst maar eens kijken hoeveel mensen er uberhaupt willen gaan eten?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Aventura het volgende:
Ja, of misschien een ander restaurant?
Mr. Coco leent zich niet zo voor grotere groepen of wel?
hmm.. Hoe is de calzone daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Toscane is zeer okayquote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Als je je er maar niet aan verbrandt danquote:Op woensdag 22 december 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Plannetje heeft namelijk wel te maken met een ijzertje dat ik nog ergens in het vuur had liggen.
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hmm.. Hoe is de calzone daar?
Ik wil hem IN mijn pizza calzone.quote:Ripley - woensdag 22 december 2004 @ 14:52
Toscane is zeer okay
En nuno is nog meer okay
OK. Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.
Weet jij wel waar dat vlees allemaal ingezeten heeft?quote:Ik wil hem IN mijn pizza calzone.
Ik heb hele goede vuurvaste handschoenen inmiddels...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je je er maar niet aan verbrandt dan.
5 kwartier ongeveer. En dan nog naar huis reizen.quote:
Wie heeft jou veto-recht gegevenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
nou, dan ga ik maar voor de bediening zeg maarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.
En de italiaan heeft ook lekkere dingen hoor!
De enige goede man is een dode man?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:03 schreef Ripley het volgende:
Jim Morrison was zo fucking hot![]()
![]()
![]()
Precies mijn type![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De enige goede man is een dode man?
Vergeet niet: rijke dopehead met halflang haarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:53 schreef Ripley het volgende:![]()
![]()
Die is ook aardig accuraat, maar ik bedoelde meer: broodmagere dopehead met halflang haar
hee kijk nouquote:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee kijk nou
Tessje is blauw
en sober tegerlijktijd
Ik wil best wel wat invullen hoorquote:
Stelletje huilliesquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...
idd.. pre meetquote:Trouwens JMG.. Pre-meet in Amsterdam met oud en nieuw klinkt niet zo gek..
*teruggooit*quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
Dan gooi ik gewoon nog ff een lekker ding in de groep.
James Hetfield - Metallica
[afbeelding]
Enter Sandman
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
wat een kutavond
eerst de motor dood, daarna stap ik in een plas (degene die mijn laarzen gezien hebben weten wat dat betekend) en op de snelweg begeeft de rits van mijn jack het en dat is koud
pfffff, BMW rijderquote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!
Pffttt...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
Hey! Jij hier?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil best wel wat invullen hoor![]()
(foklurker)
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
So What is ook gaaf... Geen idee van welk album dat is eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
Metallica - Welcome home (Sanitarium)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
dat ik me dood verveel op mijn werk.......quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier?
Wat wil je invullen dan? Dat je ook komt?
Ja, heel Justice...is top, net als master of puppets. TBA, load en reload hebben ook hele goeie nummers verder hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Metallica - Welcome home (Sanitarium)
Dat is nou een echt *stil* *mooi* nummer van Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |