Eerst maar eens kijken hoeveel mensen er uberhaupt willen gaan eten?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef Aventura het volgende:
Ja, of misschien een ander restaurant?
Mr. Coco leent zich niet zo voor grotere groepen of wel?
hmm.. Hoe is de calzone daar?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Toscane is zeer okayquote:Op woensdag 22 december 2004 14:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik dacht aan eten in Toscane, ook in de Haarlemmerstraat. Is een zeer betaalbare Italiaan, veel zitruimte ook daar.
Als je je er maar niet aan verbrandt danquote:Op woensdag 22 december 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Plannetje heeft namelijk wel te maken met een ijzertje dat ik nog ergens in het vuur had liggen.
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
hmm.. Hoe is de calzone daar?
Ik wil hem IN mijn pizza calzone.quote:Ripley - woensdag 22 december 2004 @ 14:52
Toscane is zeer okay
En nuno is nog meer okay
OK. Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 22 december 2004 15:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Veeeel!!! Meer dan je opkunt ws. er zit artisjok in, ham, salami, parika, champignons en overgoten met een Bolognese saus die overheerlijk is. En maar 8,9 euro.
Weet jij wel waar dat vlees allemaal ingezeten heeft?quote:Ik wil hem IN mijn pizza calzone.
Ik heb hele goede vuurvaste handschoenen inmiddels...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je je er maar niet aan verbrandt dan.
5 kwartier ongeveer. En dan nog naar huis reizen.quote:
Wie heeft jou veto-recht gegevenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
Mee eten is prima en ik roep mijn veto uit tegen de italiaan, ik wil Coco's spareribs eens proberen. De onbeperkte
nou, dan ga ik maar voor de bediening zeg maarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh, er zullen vast nog wel een paar 'after-meets' gehouden worden ook, gok ik. Plenty kans op spareribs dus.
En de italiaan heeft ook lekkere dingen hoor!
De enige goede man is een dode man?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:03 schreef Ripley het volgende:
Jim Morrison was zo fucking hot![]()
![]()
![]()
Precies mijn type![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De enige goede man is een dode man?
Vergeet niet: rijke dopehead met halflang haarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:53 schreef Ripley het volgende:![]()
![]()
Die is ook aardig accuraat, maar ik bedoelde meer: broodmagere dopehead met halflang haar
hee kijk nouquote:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee kijk nou
Tessje is blauw
en sober tegerlijktijd
Ik wil best wel wat invullen hoorquote:
Stelletje huilliesquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...
idd.. pre meetquote:Trouwens JMG.. Pre-meet in Amsterdam met oud en nieuw klinkt niet zo gek..
*teruggooit*quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
Dan gooi ik gewoon nog ff een lekker ding in de groep.
James Hetfield - Metallica
[afbeelding]
Enter Sandman
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
wat een kutavond
eerst de motor dood, daarna stap ik in een plas (degene die mijn laarzen gezien hebben weten wat dat betekend) en op de snelweg begeeft de rits van mijn jack het en dat is koud
pfffff, BMW rijderquote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!
Pffttt...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
Hey! Jij hier?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil best wel wat invullen hoor![]()
(foklurker)
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
So What is ook gaaf... Geen idee van welk album dat is eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
Metallica - Welcome home (Sanitarium)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
dat ik me dood verveel op mijn werk.......quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier?
Wat wil je invullen dan? Dat je ook komt?
Ja, heel Justice...is top, net als master of puppets. TBA, load en reload hebben ook hele goeie nummers verder hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Metallica - Welcome home (Sanitarium)
Dat is nou een echt *stil* *mooi* nummer van Metallica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |