Jim Morrison was zo fucking hotquote:
Precies. Zolang dat verschrikkelijk overspeelde orgeltje zich maar koest houdtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah... om zo af en toe eens tegenaan te kijken... Weinig mis mee hoor!
Nou en, hij was toch fucking hot. En bereik is niet allesquote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Zelfs ik heb een groter bereik dan Jim
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
Het valt me wel op dat het kerstmis begint te worden. Allemaal verliefde vrouwen
Die link volg ik niet helemaal eigenlijk.....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:16 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Ach, je hebt een beetje smaak en een algemene ontwikkeling, of je hebt het niet he?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig. niet "mars" Jim, JIm Morrison van de Doors man! Komop ff met me...
Wat een faggotquote:
Oeh.... lekker!quote:
Ok, that's it! End of medelijden...quote:
yeah!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
Boeiendquote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, that's it! End of medelijden...
* Brighteyes sleept Paxlie inclusief natte broek aan zijn oor naar de vriescel om hem daar een uurtje tot bezinning te laten komen!
*mental picture*quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
Boeiend
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Tot over een uurtje![]()
"Sir, are you classified as human?"quote:Op woensdag 22 december 2004 11:34 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie wandelt vrolijk naar de vriezer, doet zijn shirt uit en stapt naar binnen.
Incorrect sir, I'm just a hunk of meatquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
Danwel de door Larry Niven gepopulariseerde term "corpsicle", origineel van Frederik Pohlquote:Op woensdag 22 december 2004 11:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Sir, are you classified as human?"
"Negative, I'm a meat popsickle.".
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:09 schreef Tessje het volgende:
Jim Morrison
Ik zou mijn hond er nog van af trappen...
Nu gaan alle vrouwen hier mij buiten sluiten
Pepperspray doet auw trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |