Vergeet niet: rijke dopehead met halflang haarquote:Op woensdag 22 december 2004 17:53 schreef Ripley het volgende:![]()
![]()
Die is ook aardig accuraat, maar ik bedoelde meer: broodmagere dopehead met halflang haar
hee kijk nouquote:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee kijk nou
Tessje is blauw
en sober tegerlijktijd
Ik wil best wel wat invullen hoorquote:
Stelletje huilliesquote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef Tessje het volgende:
Ja men.. Nu eerst alle verwensingen en haattopics overleven en dan gaan we verder met leven...
idd.. pre meetquote:Trouwens JMG.. Pre-meet in Amsterdam met oud en nieuw klinkt niet zo gek..
*teruggooit*quote:Op woensdag 22 december 2004 20:36 schreef es70 het volgende:
Dan gooi ik gewoon nog ff een lekker ding in de groep.
James Hetfield - Metallica
[afbeelding]
Enter Sandman
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!quote:Op woensdag 22 december 2004 20:54 schreef stinkie het volgende:
wat een kutavond
eerst de motor dood, daarna stap ik in een plas (degene die mijn laarzen gezien hebben weten wat dat betekend) en op de snelweg begeeft de rits van mijn jack het en dat is koud
pfffff, BMW rijderquote:Op woensdag 22 december 2004 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss eens met Paxlie gaan praten... Die is heel goed met kou!
Pffttt...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
Hey! Jij hier?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik wil best wel wat invullen hoor![]()
(foklurker)
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*teruggooit*
The thing that should not be
So What is ook gaaf... Geen idee van welk album dat is eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
Metallica - Welcome home (Sanitarium)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, DAT is Metallica op zijn best, the black album is prima verder hoor, maar dat is weer het album dat iedereen kent, met als gevolg, doodgedraaid.
dat ik me dood verveel op mijn werk.......quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Jij hier?
Wat wil je invullen dan? Dat je ook komt?
Ja, heel Justice...is top, net als master of puppets. TBA, load en reload hebben ook hele goeie nummers verder hoor.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Metallica - Welcome home (Sanitarium)
Dat is nou een echt *stil* *mooi* nummer van Metallica.
Vervelen op je werk is niet best.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:11 schreef zwaaibaai het volgende:
dat ik me dood verveel op mijn werk.......
hoest met u? ( uche uche )
een kennerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef HeatWave het volgende:
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)quote:Op woensdag 22 december 2004 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vervelen op je werk is niet best.
Met mij is het prima hoor! Met jou?
Maar wel weer werk!quote:Op woensdag 22 december 2004 21:21 schreef zwaaibaai het volgende:
ookbest, behalve dat ik me verveel ( en te veel bel, ik werk weer op een callcentre)
* nog steeds aan het lurken
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:50 schreef Tessje het volgende:
Cats and dogs op TV.. Of hoe het dan ook heet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |