* Blinky slaat stinkiequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
zal de balkondeur zijn, de raampjes haalt ze niet
Mens, ik drijf gewoon van m'n stoel af, zo lek ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Tessje het volgende:
Ik wil dat iemand achter de schermen even lekt
Gefeliciteerdquote:
De borrel is vandaag.. of eigenlijk...was vandaag. De meet is over 1 maand, en daar ga ik zeker heenquote:
quote:
Er zal nu niks meer gestoken worden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef Tessje het volgende:
De aankomende weken zullen zwaar worden
Het zal zwaar worden Tessje, maar tis ws niet anders dan politiewerkquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef Tessje het volgende:
Sharkie hij kan weer omhoog ja
En mooi dat je alsnog komt
Nixxx, de tag komt vanzelf.. eerst even rustig aan doen..
Allemaal fansquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:57 schreef HeatWave het volgende:
niet om te zeiken, maar er zijn al tig tessje feli topics jongens.
Nog 2 uurtjes en ik ben jarigquote:
dankjequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef Tessje het volgende:
Alvast gefeliciteerd Orange
Ik ben naar bed
Morgen!!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 06:53 schreef Tessje het volgende:
Hey ik ben nog blauwer
Vandaag een drukke dag... Met pepperspray en praktijk...
Zal er vandaag iets minder zijn dan normaal...
Prettige dag allemaal..
quote:
Hier ook. Mijn nagels beginnen al weer blauw uit te slaan. Sjaal is om, zometeen mijn omslagdoek-deken-ding maar weer om en de straalkachel aan.quote:
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef Paxlie het volgende:
Mijn broek is trouwens ook nog zeiknat van het motorrijden vanochtend
Mijn leren broek is stukquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte inquote:* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Kheb een onwijs stoer motorpakquote:Op woensdag 22 december 2004 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je niet een fijn waterdicht pakje dan? Of zo'n geile leren broek?
* Brighteyes straalt ook wat warmte uit richting Gurgeh!
Bij geile leren broeken denk ik altijd aan Jim Morrisonquote:
Ja maar... nou... ehm... ik bedoelde ook gewoon een beetje liefde. As in kumbaja, reach out and touch, music was my first love enzo!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou, hier is het niet koud. Integendeel zelfs, dus ik ga zo maar weer eens even de serverruimte in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |