weet ik nog niet eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wat voor leuk speeltje ga je aanschaffen?
That's our HeatWave!quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef HeatWave het volgende:
weet ik nog niet eigenlijk
iets duurs.
Een waarheid als een koe!quote:Op donderdag 23 december 2004 11:56 schreef nixxx het volgende:
uitgesteld plezier is fijner zeggen ze wel...
Een dooie???quote:
quote:
ja, of het valt enorm tegenquote:Op donderdag 23 december 2004 11:56 schreef nixxx het volgende:
uitgesteld plezier is fijner zeggen ze wel...
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je.. Ik ga gewoon stoppen met roken.
Yeah right, Aventura wannabe.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je.. Ik ga ewoon stoppen met roken.
Ik heb dan ook niet gezegd voor hoelang ik dat doequote:
Jij staat niet op met een peuk in je bek! Wannabe roker!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil ook wel stoppen, maar iig pas na de feestdagen. En niet op 1 jan, massagedrag is niet ok.
Inmiddels ook wel bijna hoor, iig wel na het eerste bakkie koffie, vandaar...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij staat niet op met een peuk in je bek! Wannabe roker!
stoppen staat ook hier heel hoog op het verlanglijstje, maar idd ook niet op 1 januari, te veel druk enzo.
Ik ook niet, moet er niet aan denken zelfs.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij staat niet op met een peuk in je bek! Wannabe roker!
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Inmiddels ook wel bijna hoor, iig wel na het eerste bakkie koffie, vandaar...
Maar stoppen met al die feestjes in het verschiet, gaat nooit lukken.
Cewl! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:48 schreef Ripley het volgende:
Yeay! onverwachte een fikse salarisopslag krijgen roelt
"Air on Maiden" wel eens gezien? Ik heb me echt heel erg vermaakt bij hun optredens op Graspop vorig jaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Air guitar roels, dit tegen de foute heersende algemene mening in.
Hoe doen dance-liefehbbers het? Air-sample machine? Air-goeiemuziek-verkrachting?
Je moet wat vaker naar Mental Theo on the Road kijken.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:
Air guitar roels, dit tegen de foute heersende algemene mening in.
Hoe doen dance-liefehbbers het? Air-sample machine? Air-goeiemuziek-verkrachting?
Ik zou nog liever een trein wegkoppenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Je moet wat vaker naar Mental Theo on the Road kijken.
Jij wel, maar HW's interesse in jong grut is berucht.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou nog liever een trein wegkoppen.
Om zo inzicht te krijgen in de psyche van het 14 jarig meisje?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Jij wel, maar HW's interesse in jong grut is berucht.
Het zou mij derhalve weinig verbzaen als 'ie stiekum kijkt zo af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |