Deze is gewoon te makkelijk en te flauw om in te koppen!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:11 schreef Aventura het volgende:
We lagen zo'n 20 meter uit elkaar maar ja, technisch gezien hebben we het beld gedeeld
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat ik Boe de lijst kan laten updaten?
HeatWave en Aventura hebben het bed gedeeld?
Je hebt iedereen in de gaten gehouden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..], er zijn GEEN handelingen verricht die geleid hebben, of hadden kunnen leiden tot een orgasme.
Het gaat ff tussen mij en Aventura nuquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je hebt iedereen in de gaten gehouden?.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat ff tussen mij en Aventura nu.
Dat bedrijf klinkt steeds leuker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
De rest heeft wel een kerstorgie gehouden?
![]()
zal de balkondeur zijn, de raampjes haalt ze nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Blinky kan er vast wel voor zorgen dat er een raampje of balkondeur net niet helemaal goed gesloten is.
* Blinky slaat stinkiequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
zal de balkondeur zijn, de raampjes haalt ze niet
Mens, ik drijf gewoon van m'n stoel af, zo lek ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef Tessje het volgende:
Ik wil dat iemand achter de schermen even lekt
Gefeliciteerdquote:
De borrel is vandaag.. of eigenlijk...was vandaag. De meet is over 1 maand, en daar ga ik zeker heenquote:
quote:
Er zal nu niks meer gestoken worden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:29 schreef Tessje het volgende:
De aankomende weken zullen zwaar worden
Het zal zwaar worden Tessje, maar tis ws niet anders dan politiewerkquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef Tessje het volgende:
Sharkie hij kan weer omhoog ja
En mooi dat je alsnog komt
Nixxx, de tag komt vanzelf.. eerst even rustig aan doen..
Allemaal fansquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:57 schreef HeatWave het volgende:
niet om te zeiken, maar er zijn al tig tessje feli topics jongens.
Nog 2 uurtjes en ik ben jarigquote:
dankjequote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef Tessje het volgende:
Alvast gefeliciteerd Orange
Ik ben naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |