Niet meer in de Indy500, volgens mij is ie gestopt. Misschien nog zo'n toeristenklasse, ik weet het niet...quote:Op maandag 20 december 2004 08:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet jij of Arie Luyendijk nog racet?
is weer wat anders als een licht slingerquote:
Assolutamente!quote:Op maandag 20 december 2004 08:57 schreef just me het volgende:
[..]
is weer wat anders als een licht slinger![]()
als je het maar gezellig hebt gehad DD
Eenschquote:Op maandag 20 december 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Is het al weer bijna kerst?
Mooi zo, dan is het ook alweer snel voorbij
Haten is een groot woord...quote:Op maandag 20 december 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Ik haat December, uit de grond van mijn hart.
Sven Kramer is een klein lichtpuntje
Ja idd die uit mijn avatar was ook smerig maar deze bahquote:Op maandag 20 december 2004 08:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, wat een smerige overtreding.
Ik ben dol op grote woordenquote:
quote:A long December van de Counting Crows doet me altijd veel in december
dat SCH hier niet op reageertquote:Op maandag 20 december 2004 09:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe staat het hier?
doe dan ook gewoon een plaid over je benen als je zo stil zitquote:Op maandag 20 december 2004 09:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het koud man.
Ik kan mijn thermische lange onderbroek nergens vindenquote:Op maandag 20 december 2004 09:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe dan ook gewoon een plaid over je benen als je zo stil zit
je moet met dit weer ook niet met je leren string de straat op !!!quote:Op maandag 20 december 2004 09:55 schreef SCH het volgende:
Ik kan mijn thermische lange onderbroek nergens vinden
Maar homo's zijn toch zo dol op gezelligheid, knusheid, kaarsjes en fictieve vrede op aarde enzo? Verstoor mijn eenzijdige en eenvoudige blik op de wereld nou niet iedere keer.quote:Op maandag 20 december 2004 09:30 schreef SCH het volgende:
Ik haat December, uit de grond van mijn hart.
Jazeker wel, maar dan liever in juni.quote:Op maandag 20 december 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar homo's zijn toch zo dol op gezelligheid, knusheid, kaarsjes en fictieve vrede op aarde enzo?
quote:
Die van deze kant lijkt aan de betere hand. Hoest wel nog steeds als een Seabertquote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef DIGGER het volgende:
Mascotte van deze kant is overigens nog steeds ziek, verkouden.
Slaapt meer, huilt meer, eet minder.
Jeemig - ik dacht dat ie een kerel wasquote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef DIGGER het volgende:
Mascotte van deze kant is overigens nog steeds ziek, verkouden.
Slaapt meer, huilt meer, eet minder.
Hij werd ziek gedurende Heerenveen - Beveren, dus ik acht je op z'n minst mede verantwoordelijk.quote:Op maandag 20 december 2004 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeemig - ik dacht dat ie een kerel was
Zo ervaar ik dat ook hoor - ik straal kilo's energie jullie kant uit.quote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij werd ziek gedurende Heerenveen - Beveren, dus ik acht je op z'n minst mede verantwoordelijk.
Jammer dat jij die kilo's zelf dan niet kwijt raaktquote:Op maandag 20 december 2004 10:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo ervaar ik dat ook hoor - ik straal kilo's energie jullie kant uit.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 11:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jammer dat jij die kilo's zelf dan niet kwijt raakt
dikke mensen zijn wel gezellig tenminste !!!! (daarom doe ik hier ook zo gezelligquote:
quote:
Ben jij dik dan???quote:Op maandag 20 december 2004 11:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dikke mensen zijn wel gezellig tenminste !!!! (daarom doe ik hier ook zo gezellig)
ik ken ze slanker (1.82m/88kg) maar ECHT dik ook weer niet !quote:
187/104quote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ken ze slanker (1.82m/88kg) maar ECHT dik ook weer niet !
valt mee tochquote:
Voor een Bokser in de Heavyweight klasse ja.quote:
Vooral zo doorgaanquote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
Lekker om al vakantie te hebben, terwijl iedereen om je heen nog druk bezig is
Wrijf het er maar weer in.quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen
Lekker om al vakantie te hebben, terwijl iedereen om je heen nog druk bezig is
hij heeft de afgelopen jaren nog weleens een poging gedaan Indianapolis te winnen maar voor de rest doet hij niet meer dan zn zoon helpen die ook niet onverdienstelijk racet.quote:Op maandag 20 december 2004 08:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die glühwein sla ik over, maar het kerstkransje niet.
Weet jij of Arie Luyendijk nog racet?
Fechtuh??quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor een Bokser in de Heavyweight klasse ja.
Goede keuze, DB...quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
Hmm weer even stemmenquote:Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 4
Den Bosch is leuk winkelenquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
O, en dus voor FC Den Haag kan er weer geen bedankje vanaf?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Oh...en de voetbalclubs die hebben meegewerkt aan het verder verhogen van de feestvreugde wil ik ook nog even bedanken: bedankt PSV en Feyenoord.![]()
heeft ie je gaatjes gevuld?quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Blumchen het volgende:
Pff weer terug van de tandarts... Hij heeft me gemeen veel pijn gedaan
![]()
Sorry, ik kon nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag onverwachts een huis vol familie en en lieve vrienden(waaronder Brighteyes en SCH)
quote:
lijkt me ook niet echt leuk. maar je hebt t nu achter de rug!quote:Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een zenuwkanaalbehandeling... Das nie leuk!
![]()
ja en ik kon ook nietquote:
Hallo, ik krijg al een heel klein stukje staart - stel dat de Goude SCHrokop er ook nog was geweest.quote:
Mijn reusquote:Op maandag 20 december 2004 14:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is N?
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?quote:
alleen zing jij beter natuurlijkquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ik dacht een soort konijnquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ben er nog hoor !!!quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
Ze worden stil van mn aanwezigheidquote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
enquote:Vorige week kon je op FOK! 2 kaarten voor een geweldige Songfestivalavond winnen. De winnaars:
DIGGER
la.femme.nikita
mistermaniac
Space-Chinees
BettyB
quote:FOK!forum grootste van Nederland
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Marketingfacts
Gepubliceerd: maandag 20 december 2004 @ 15:03
Rooseboom, node en airell hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Het FOK!forum behoort tot de twintig grootste fora van de wereld. Dat blijkt uit uit gegevens van de website Big-Boards.com die de grootte van fora bijhoudt op basis van het aantal berichten dat op deze fora staat. FOK! neemt wereldwijd een zesde plek in. Van de Nederlandse sites is FOK! de grootste.
Naast het FOK!forum (24 miljoen berichten) staat Gathering Of Tweakers ook in de lijst. Met 14 miljoen berichten staat dit forum op de dertiende plaats.
Gaia Online, naar het gelijknamige Amerikaanse online rollenspel, voert de top twintig aan. De makers van Gaia claimen echter dat er een kwart miljard berichten zijn geplaatst. De 160 miljoen die Big-Boards heeft geregistreerd zijn "slechts" de berichten die gearchiveerd zijn.
ach ja...ipv aanwezigheid....minste wat ik kon doen !!quote:
lijkt me een mooie opleiding....ben alleen een beetje te oud ben ik bang !!quote:Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zich aan het inlezen is om misschien toch maar eens zijn "als-ik-later-groot-ben-beroep"-studie te gaan volgen, journalistiek in Tilburg...
dus is mijn advies....DOEN !!!!quote:Op maandag 20 december 2004 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat dat betreft zit ik dus op een cruciaal punt... Als ik in september dan daadwerkelijk ga beginnen ben ik 23, tis dan denk ik nu of nooit...
DIGGER durft eindelijk uit de kast te komen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
DIGGER is een songfestivalliefhebber.
namen moeten we hebben !!quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, was een relatief leuk dagje. Broertje van een oud Utrecht-keeper nog ontmoet.
Ehhhhhquote:Op maandag 20 december 2004 16:25 schreef VoreG het volgende:
Niks persoonlijks hoor Digger, maar wat moet je met het songfestival.
quote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien hier?
Zei die van mij ook alquote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je ook van die nike's he
[afbeelding]
Sorryquote:Op maandag 20 december 2004 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
BS toch
Jammer dat deze pas is geweest...
Wapenaarquote:Op maandag 20 december 2004 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bjoro, denk recenter.
quote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Pascal's mammie is chiropodiste?
Wat is het verschil met een podoloog dan eik?
verschil is dat podoloog niet zoveel punten opbrengt bij scrabblequote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Pascal's mammie is chiropodiste?
Wat is het verschil met een podoloog dan eik?
Tnxx, ik was te lui om zelf te zoekenquote:Op maandag 20 december 2004 18:32 schreef pascalheister het volgende:
![]()
Podoloog is als pedicure/huisarts er ook niets meer aan kan doen
http://home.wxs.nl/~baand000/podologie.html
hebben je voetjes een behandeling nodig dan?quote:Op maandag 20 december 2004 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, ik was te lui om zelf te zoeken![]()
En eik. weet ik het ook wel, maar bedankt voor deze opfriscursus
En dan heb ik NU nog een week vakantie dames en heren.
Geen verhuizingen, verjaardagen, dingen die moeten... alleen nog gewoon uitrusten en genieten.
En dat ga ik met zeer volle teugjes doen
*trekt alvast een wijntje open*
quote:Op maandag 20 december 2004 19:03 schreef pascalheister het volgende:
hebben je voetjes een behandeling nodig dan?
Have fun!quote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat weer quizzen zuipen in de kroeg
Yup. Ik was m'n Wilco-avatar zat.quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe avatar Pfaf?
Ja, jij en alle andere Hools die daaran een bijdrage hebben geleverd nog bedankt.quote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Golfer.
Heb je je boek al gelezen?
Kijk maar eens bij De Makers en klik vervolgens op Onderzoek. Dan staat er bij Nederland jouw naam. (Bij toeval ontdekt)quote:Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Mijn naam?? Ik heb bij mijn weten niks gedaan. Reddiablo heeft me benaderd, maar meer niet. In het spel zelf?
Het enige wat nog zou kunnen is dat er via Russ Kelsall iets gebeurd is, maar anders??
* pascalheister wil hem ook nog graag zienquote:Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, zaterdag ging niet door
Over een uurtje naar Oceans Twelve
Kwestie van gewenning.quote:Op maandag 20 december 2004 21:57 schreef Vom het volgende:
Wat is er in Fok!snaam met het forum aan de hand?![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 21:29 schreef Againzender het volgende:
Kaboem, reset doet wonderen kennelijk!
rubbereend, nog een reminder: om 22:00 uur de Never mind the buzzcocks kerstspecial!
das wel veel maar zo'n forum als fok moet daar toch tegen bestand zijn ze weten dat ze de grootste zijnquote:Op maandag 20 december 2004 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]helemaal niet meer aan gedacht, nu meteen gezapt
t forum was volgens Breuls een uurtje geleden op Fokradio langzaam omdat er 2200 mensen bezig waren op t forum
lijkt mij ook, de nummer 6 van de wereld hoort snelheid te hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 22:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
das wel veel maar zo'n forum als fok moet daar toch tegen bestand zijn ze weten dat ze de grootste zijn
straks gaat Fok tenonder aan zijn eigen succes !quote:Op maandag 20 december 2004 22:48 schreef Dos37 het volgende:
das wel veel maar zo'n forum als fok moet daar toch tegen bestand zijn ze weten dat ze de grootste zijn
dan heeft niemand meer echte vriendenquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef Bjoro het volgende:
straks gaat Fok tenonder aan zijn eigen succes !
Appelsapje graag.quote:Op maandag 20 december 2004 22:47 schreef Bjoro het volgende:
nog ff een biertje neemt !
iemand anders nog iets ?
quote:
ik lees in een ander topic Maastrichtquote:Op maandag 20 december 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de tip.Is toch niks anders op.
Wat is trouwens DE stad van Nederland geworden ?
ja idd niets dus doe nou maar het mooiste dorpquote:Op maandag 20 december 2004 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maastricht inderdaad.
Burgemeester van M'Stricht ook de beste burgemeester. Groningen is de veiligste, Smallingerland is de schoonste en Veenendaal is de groenste stad van Nederland.
Voor wat het waard is
dat het rollen niet uit de hand escaleert natuurlijkquote:
stond op een andere site dusquote:Roller Controller
--------------------------------------------------------------------------------
Missschien zijn er mensen die vanavond naar veronica hebben zitten kijken naar het progamma "Het beste idee". Dat gaat dus over mensen die nuttige uitvindingen hebben verzonnen en dat aan 4 juryleden moeten tonen (soort idols idee dus). Vanavond was er dus een man die een soort gamepad gamestick (of hoe je het ook noemen mag) uitgevonden. Het is een skippybal met een knop tussen je benen en 2 bij je voeten. Zo kan je dus lekker springen in je slaapkamer en schoppen tegen je skippybal,, Dit ding heet dus de Roller Controller. (vraag me niet bij welk spel je dit moet gebruiken want dat vertelde hij er dus niet bij). Hij heeft dit dus ontworpen omdat de kids van tegenwoordig nix anders doen dan alleen maar computeren en dus te dik word! Met deze skippybal zijn kinderen dus actief bezig tijdens het computeren.
Wat vinden jullie van deze uitvinding?? hij heeft de finale hiermee al bereikt,, maar mij lijkt het dus helemaal nix om zo'n groot ding in je huis te hebben. Maar opzich ook weer goed tegenover die luie kinderen
dat zeiden ze ook van het wielquote:
VBL interesseert me niets op het momentquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Dubbele baco dan maar na het resultaat van gisteren?
hoe komt t?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
VBL interesseert me niets op het moment
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdagquote:
Ok sorry .. ik ben van het weekend weggeweest, dan heb ik waarschijnlijk iets gemist.. sorryquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
VBL interesseert me niets op het moment
Wat kut, DG...sterkte ermee...quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdag
het 3e opa/oma sterfgeval in 9 maanden
ow, klotezooi man. Sterkte ermee. Zaterdag, dan zit je er nu dus nog midden tussenin, wanneer ide begrafenis?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdag
het 3e opa/oma sterfgeval in 9 maanden
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef Eilanden het volgende:
Sorry DG .. dat wist ik niet ... sterkte voor jou en je familie
dat is wel verstandig ja, ff gaan werken. Maar sterkte de komende dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.
woensdag de crematie.
In maart en augustus zijn mijn andere oma en opa gegaan maar dat was min of meer verwacht,was wel kut maar je wist dat het er aan zat te komen.
Deze keer niet,opgenomen in het ziekenhuis afgelopen vrijdag vanwege hevige benauwdheid en zaterdagochtend vroeg tot ieders verrassing overleden,gewoon zwaar kut.
Ga morgen toch wat uurtjes werken voor de afleiding
Precies en dat hakt er behoorlijk in eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:39 schreef Eilanden het volgende:
Om in 9 maanden drie opa's/oma's te verliezen is bizar en moet moeilijk te bevatten zijn.
Opgelost, hoop ik.quote:
Klote DG.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.
woensdag de crematie.
In maart en augustus zijn mijn andere oma en opa gegaan maar dat was min of meer verwacht,was wel kut maar je wist dat het er aan zat te komen.
Deze keer niet,opgenomen in het ziekenhuis afgelopen vrijdag vanwege hevige benauwdheid en zaterdagochtend vroeg tot ieders verrassing overleden,gewoon zwaar kut.
Ga morgen toch wat uurtjes werken voor de afleiding
De onze is zo goed als beter. Hoest nog wel wat en heeft doorkomende tandjestijn, maar geen griep meer...quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:25 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen.
Mascotte nog steeds ziek hiero, 't schiet maar niet op. Eet met moeite maar een krappe 2 1/2e fles en 1 potje per dag, daar waar ie normaal 4 flessen echt leeg zuipt en 2 potjes eet...en het hoesten is ook nog niet weg...
Zeker fris buiten, er vliegt hier net ook een enorme zwerm ganzen over. Alleen vliegen ze naar het noordoosten, is dat niet de verkeerde kant opquote:
Misschien hebben ze een oefenwedstrijd tegen Skonto Riga?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:56 schreef Againzender het volgende:
er vliegt hier net ook een enorme zwerm ganzen over. Alleen vliegen ze naar het noordoosten, is dat niet de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een oefenwedstrijd tegen Skonto Riga?
over hypocriete kerstgedachtes gesprokenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:50 schreef DIGGER het volgende:
M'n schoonmams heeft gisteren een hele stapel Roccoco voor me gemaakt![]()
En van een klant hier ook al een kilo oak smoked Irish salmon gehad en er staan nog heel wat wijn en andere (sterke) drank te verdelen hier (en nog meer zalm).
Ik heb helemaal geen hekel meer aan kerst
So shoot me, heel jaar hard voor gewerktquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over hypocriete kerstgedachtes gesproken
OK, ik zal weer stil zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
quote:
Tja...nederlandse schoonfamiliequote:Op dinsdag 21 december 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
So shoot me, heel jaar hard voor gewerkt(en van bedrijf uit krijgen we geen ene fuck).
Vroeger had ik altijd een hekel aan kerst (geforceerd gezellig en chic doen), maar sinds ik een Italiaanse schoonfamilie heb, vind ik het hartstikke gezellig, lekker met z'n allen de hele dag(en) eten, drinken en zingen.
En nee, de hele religieuze gedachte achter kerst interesseert me idd geen fuck, tis gewoon een gezellig familiefeest voor mij.
Feitelijk gebruiken we dus gewoon het feit dat met kerst 'iedereen' vrij is en dus samen kan komen, om met een groot gezelfschap feest te vieren met enorm veel eten en drinken.
Vrijdag en zaterdag staan me tesamen al een gang of 30 te wachten
Ik idd de leeftijd waarop de kans bestaat dat het kan gebeuren en ze hebben mooie leeftijden bereikt,83,79 en 76,maar het blijft toch verdomde hard om binnen 9 maanden ze alle 3 te verliezen,maar goed,tis niet anders.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:58 schreef golfer het volgende:
Sterkte DG.
Je hebt nu de leeftijd dat grootouders uit je leven verdwijnen.
Bluezz en ik zitten met krakkemikkige ouders en zijn ons geestelijk aan het voorbereiden om daar afscheid van te nemen, hetgeen ook binnen enige tijd onherroepelijk zal zijn.
Het blijft raar om opeens zonder mensen die je je hele leven al kent te moeten doorgaan.
hij heeft eruit gelegen dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
hee t forum werkt weermiddag iedereen
Dat inderdaad erg snel achter elkaar.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik idd de leeftijd waarop de kans bestaat dat het kan gebeuren en ze hebben mooie leeftijden bereikt,83,79 en 76,maar het blijft toch verdomde hard om binnen 9 maanden ze alle 3 te verliezen,maar goed,tis niet anders.
Gecondoleerd DGquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik idd de leeftijd waarop de kans bestaat dat het kan gebeuren en ze hebben mooie leeftijden bereikt,83,79 en 76,maar het blijft toch verdomde hard om binnen 9 maanden ze alle 3 te verliezen,maar goed,tis niet anders.
Heuj, er is nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
Vroeger had ik altijd een hekel aan kerst (geforceerd gezellig en chic doen), maar ...
vind ik het hartstikke gezellig
Ik nog 1 oma, gelukkig.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb nog 1 opa over, en die houdt het nog wel ff vol.
Ik heb nog een vrijgezel schoonzusje in de aanbiedingquote:
Sorry, maar hier moest ik toch ff om lachen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:18 schreef DIGGER het volgende:
vodn ze dat ze nog kon autorijden, maar ze wist zich geen raad met beslagen ruiten, dus reed ze maar met het raam open......over een fietspad heen, moeder en kind net missend vol op een stilstaande bus....
Hmf... Ik heb al een vriendin + schoonfamilie die en mij en mijn club waarderenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijgezel schoonzusje in de aanbieding
Alleen, je clubvoorkeur![]()
quote:
leeftijd+neukbaar?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijgezel schoonzusje in de aanbieding
Alleen, je clubvoorkeur![]()
30 + daar ga ik niet over.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn opa en oma van moeders kant nooit gekend, en dat blijft jammer.
heb jij geluk dat er nog meiden zijn die op starwars personen vallenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hmf... Ik heb al een vriendin + schoonfamilie die en mij en mijn club waarderen.
That was a long long time agoquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij geluk dat er nog meiden zijn die op starwars personen vallen
M.I.L.F.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij biedt zo'n bejaarde aan VG aan?
Hey, mijn vrouw is ook 5 en een half jaar ouder!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij biedt zo'n bejaarde aan VG aan?
tis d'r idd ook aan te zienquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, mijn vrouw is ook 5 en een half jaar ouder!![]()
Zoek maar eens op Google.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is MILF?
Inderdaad, nu ben ik ook benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is MILF?
En jij je maar afvragen waar die hoofdpijn toch telkens vandaan komtquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:10 schreef Blumchen het volgende:
Zoo.. hoofdpijn is een beetje weg.. strakkies lekker kerstborrel(lees 3 uur gratis drinken)
Zin in!!
Whehe.. Maar gister niks gedronken... En ook nog een dingen geleerd.. Dr was een vraag.. welk bier gaat langer mee.. groen felsje of bruin flesjequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waar die hoofdpijn toch telkens vandaan komt![]()
Bjorooooooquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef Bjoro het volgende:
hee PH geef ff je recentie hier als je hem hebt bekeken, ik ben best wel benieuwd !!
Bruin natuurlijk, da's logischquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:17 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe.. Maar gister niks gedronken... En ook nog een dingen geleerd.. Dr was een vraag.. welk bier gaat langer mee.. groen felsje of bruin flesje
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruin natuurlijk, da's logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |