O, en dus voor FC Den Haag kan er weer geen bedankje vanaf?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Oh...en de voetbalclubs die hebben meegewerkt aan het verder verhogen van de feestvreugde wil ik ook nog even bedanken: bedankt PSV en Feyenoord.![]()
heeft ie je gaatjes gevuld?quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Blumchen het volgende:
Pff weer terug van de tandarts... Hij heeft me gemeen veel pijn gedaan
![]()
Sorry, ik kon nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag onverwachts een huis vol familie en en lieve vrienden(waaronder Brighteyes en SCH)
quote:
lijkt me ook niet echt leuk. maar je hebt t nu achter de rug!quote:Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een zenuwkanaalbehandeling... Das nie leuk!
![]()
ja en ik kon ook nietquote:
Hallo, ik krijg al een heel klein stukje staart - stel dat de Goude SCHrokop er ook nog was geweest.quote:
Mijn reusquote:Op maandag 20 december 2004 14:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is N?
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?quote:
alleen zing jij beter natuurlijkquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ik dacht een soort konijnquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ben er nog hoor !!!quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
Ze worden stil van mn aanwezigheidquote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |