Fechtuh??quote:Op maandag 20 december 2004 11:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor een Bokser in de Heavyweight klasse ja.
Goede keuze, DB...quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
Hmm weer even stemmenquote:Op maandag 20 december 2004 12:21 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers: [TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - Ronde 4
Den Bosch is leuk winkelenquote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker eten en dan mijn vriendin ophalen en dan nog even naar de winkels in Den Bosch, denk ik. Fijn, zo'n ADV-dag.
O, en dus voor FC Den Haag kan er weer geen bedankje vanaf?quote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Oh...en de voetbalclubs die hebben meegewerkt aan het verder verhogen van de feestvreugde wil ik ook nog even bedanken: bedankt PSV en Feyenoord.![]()
heeft ie je gaatjes gevuld?quote:Op maandag 20 december 2004 13:34 schreef Blumchen het volgende:
Pff weer terug van de tandarts... Hij heeft me gemeen veel pijn gedaan
![]()
Sorry, ik kon nietquote:Op maandag 20 december 2004 13:18 schreef golfer het volgende:
Gistermiddag onverwachts een huis vol familie en en lieve vrienden(waaronder Brighteyes en SCH)
quote:
lijkt me ook niet echt leuk. maar je hebt t nu achter de rug!quote:Op maandag 20 december 2004 13:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een zenuwkanaalbehandeling... Das nie leuk!
![]()
ja en ik kon ook nietquote:
Hallo, ik krijg al een heel klein stukje staart - stel dat de Goude SCHrokop er ook nog was geweest.quote:
Mijn reusquote:Op maandag 20 december 2004 14:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Wie is N?
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?quote:
alleen zing jij beter natuurlijkquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ik dacht een soort konijnquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk jij ook dat tonijn een soort vogel is?
Ben er nog hoor !!!quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
Ze worden stil van mn aanwezigheidquote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, het slaat weer helemaal dood als jij binnenkomt![]()
enquote:Vorige week kon je op FOK! 2 kaarten voor een geweldige Songfestivalavond winnen. De winnaars:
DIGGER
la.femme.nikita
mistermaniac
Space-Chinees
BettyB
quote:FOK!forum grootste van Nederland
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Marketingfacts
Gepubliceerd: maandag 20 december 2004 @ 15:03
Rooseboom, node en airell hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Het FOK!forum behoort tot de twintig grootste fora van de wereld. Dat blijkt uit uit gegevens van de website Big-Boards.com die de grootte van fora bijhoudt op basis van het aantal berichten dat op deze fora staat. FOK! neemt wereldwijd een zesde plek in. Van de Nederlandse sites is FOK! de grootste.
Naast het FOK!forum (24 miljoen berichten) staat Gathering Of Tweakers ook in de lijst. Met 14 miljoen berichten staat dit forum op de dertiende plaats.
Gaia Online, naar het gelijknamige Amerikaanse online rollenspel, voert de top twintig aan. De makers van Gaia claimen echter dat er een kwart miljard berichten zijn geplaatst. De 160 miljoen die Big-Boards heeft geregistreerd zijn "slechts" de berichten die gearchiveerd zijn.
ach ja...ipv aanwezigheid....minste wat ik kon doen !!quote:
lijkt me een mooie opleiding....ben alleen een beetje te oud ben ik bang !!quote:Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zich aan het inlezen is om misschien toch maar eens zijn "als-ik-later-groot-ben-beroep"-studie te gaan volgen, journalistiek in Tilburg...
dus is mijn advies....DOEN !!!!quote:Op maandag 20 december 2004 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat dat betreft zit ik dus op een cruciaal punt... Als ik in september dan daadwerkelijk ga beginnen ben ik 23, tis dan denk ik nu of nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |