enquote:Vorige week kon je op FOK! 2 kaarten voor een geweldige Songfestivalavond winnen. De winnaars:
DIGGER
la.femme.nikita
mistermaniac
Space-Chinees
BettyB
quote:FOK!forum grootste van Nederland
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: Marketingfacts
Gepubliceerd: maandag 20 december 2004 @ 15:03
Rooseboom, node en airell hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Het FOK!forum behoort tot de twintig grootste fora van de wereld. Dat blijkt uit uit gegevens van de website Big-Boards.com die de grootte van fora bijhoudt op basis van het aantal berichten dat op deze fora staat. FOK! neemt wereldwijd een zesde plek in. Van de Nederlandse sites is FOK! de grootste.
Naast het FOK!forum (24 miljoen berichten) staat Gathering Of Tweakers ook in de lijst. Met 14 miljoen berichten staat dit forum op de dertiende plaats.
Gaia Online, naar het gelijknamige Amerikaanse online rollenspel, voert de top twintig aan. De makers van Gaia claimen echter dat er een kwart miljard berichten zijn geplaatst. De 160 miljoen die Big-Boards heeft geregistreerd zijn "slechts" de berichten die gearchiveerd zijn.
ach ja...ipv aanwezigheid....minste wat ik kon doen !!quote:
lijkt me een mooie opleiding....ben alleen een beetje te oud ben ik bang !!quote:Op maandag 20 december 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman zich aan het inlezen is om misschien toch maar eens zijn "als-ik-later-groot-ben-beroep"-studie te gaan volgen, journalistiek in Tilburg...
dus is mijn advies....DOEN !!!!quote:Op maandag 20 december 2004 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat dat betreft zit ik dus op een cruciaal punt... Als ik in september dan daadwerkelijk ga beginnen ben ik 23, tis dan denk ik nu of nooit...
DIGGER durft eindelijk uit de kast te komen.quote:Op maandag 20 december 2004 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
DIGGER is een songfestivalliefhebber.
namen moeten we hebben !!quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, was een relatief leuk dagje. Broertje van een oud Utrecht-keeper nog ontmoet.
Ehhhhhquote:Op maandag 20 december 2004 16:25 schreef VoreG het volgende:
Niks persoonlijks hoor Digger, maar wat moet je met het songfestival.
quote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien hier?
Zei die van mij ook alquote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg je ook van die nike's he
[afbeelding]
Sorryquote:Op maandag 20 december 2004 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
BS toch
Jammer dat deze pas is geweest...
Wapenaarquote:Op maandag 20 december 2004 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bjoro, denk recenter.
quote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Pascal's mammie is chiropodiste?
Wat is het verschil met een podoloog dan eik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |