dat het rollen niet uit de hand escaleert natuurlijkquote:
stond op een andere site dusquote:Roller Controller
--------------------------------------------------------------------------------
Missschien zijn er mensen die vanavond naar veronica hebben zitten kijken naar het progamma "Het beste idee". Dat gaat dus over mensen die nuttige uitvindingen hebben verzonnen en dat aan 4 juryleden moeten tonen (soort idols idee dus). Vanavond was er dus een man die een soort gamepad gamestick (of hoe je het ook noemen mag) uitgevonden. Het is een skippybal met een knop tussen je benen en 2 bij je voeten. Zo kan je dus lekker springen in je slaapkamer en schoppen tegen je skippybal,, Dit ding heet dus de Roller Controller. (vraag me niet bij welk spel je dit moet gebruiken want dat vertelde hij er dus niet bij). Hij heeft dit dus ontworpen omdat de kids van tegenwoordig nix anders doen dan alleen maar computeren en dus te dik word! Met deze skippybal zijn kinderen dus actief bezig tijdens het computeren.
Wat vinden jullie van deze uitvinding?? hij heeft de finale hiermee al bereikt,, maar mij lijkt het dus helemaal nix om zo'n groot ding in je huis te hebben. Maar opzich ook weer goed tegenover die luie kinderen
dat zeiden ze ook van het wielquote:
VBL interesseert me niets op het momentquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:21 schreef Eilanden het volgende:
Dubbele baco dan maar na het resultaat van gisteren?
hoe komt t?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
VBL interesseert me niets op het moment
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdagquote:
Ok sorry .. ik ben van het weekend weggeweest, dan heb ik waarschijnlijk iets gemist.. sorryquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
VBL interesseert me niets op het moment
Wat kut, DG...sterkte ermee...quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdag
het 3e opa/oma sterfgeval in 9 maanden
ow, klotezooi man. Sterkte ermee. Zaterdag, dan zit je er nu dus nog midden tussenin, wanneer ide begrafenis?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wegens het onverwachts overlijden van mijn oma afgelopen zaterdag
het 3e opa/oma sterfgeval in 9 maanden
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:30 schreef Eilanden het volgende:
Sorry DG .. dat wist ik niet ... sterkte voor jou en je familie
dat is wel verstandig ja, ff gaan werken. Maar sterkte de komende dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.
woensdag de crematie.
In maart en augustus zijn mijn andere oma en opa gegaan maar dat was min of meer verwacht,was wel kut maar je wist dat het er aan zat te komen.
Deze keer niet,opgenomen in het ziekenhuis afgelopen vrijdag vanwege hevige benauwdheid en zaterdagochtend vroeg tot ieders verrassing overleden,gewoon zwaar kut.
Ga morgen toch wat uurtjes werken voor de afleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |