verschil is dat podoloog niet zoveel punten opbrengt bij scrabblequote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Pascal's mammie is chiropodiste?
Wat is het verschil met een podoloog dan eik?
Tnxx, ik was te lui om zelf te zoekenquote:Op maandag 20 december 2004 18:32 schreef pascalheister het volgende:
![]()
Podoloog is als pedicure/huisarts er ook niets meer aan kan doen
http://home.wxs.nl/~baand000/podologie.html
hebben je voetjes een behandeling nodig dan?quote:Op maandag 20 december 2004 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, ik was te lui om zelf te zoeken![]()
En eik. weet ik het ook wel, maar bedankt voor deze opfriscursus
En dan heb ik NU nog een week vakantie dames en heren.
Geen verhuizingen, verjaardagen, dingen die moeten... alleen nog gewoon uitrusten en genieten.
En dat ga ik met zeer volle teugjes doen
*trekt alvast een wijntje open*
quote:Op maandag 20 december 2004 19:03 schreef pascalheister het volgende:
hebben je voetjes een behandeling nodig dan?
Have fun!quote:Op maandag 20 december 2004 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat weer quizzen zuipen in de kroeg
Yup. Ik was m'n Wilco-avatar zat.quote:Op maandag 20 december 2004 19:48 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe avatar Pfaf?
Ja, jij en alle andere Hools die daaran een bijdrage hebben geleverd nog bedankt.quote:Op maandag 20 december 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Golfer.
Heb je je boek al gelezen?
Kijk maar eens bij De Makers en klik vervolgens op Onderzoek. Dan staat er bij Nederland jouw naam. (Bij toeval ontdekt)quote:Op maandag 20 december 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Mijn naam?? Ik heb bij mijn weten niks gedaan. Reddiablo heeft me benaderd, maar meer niet. In het spel zelf?
Het enige wat nog zou kunnen is dat er via Russ Kelsall iets gebeurd is, maar anders??
* pascalheister wil hem ook nog graag zienquote:Op maandag 20 december 2004 19:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, zaterdag ging niet door
Over een uurtje naar Oceans Twelve
Kwestie van gewenning.quote:Op maandag 20 december 2004 21:57 schreef Vom het volgende:
Wat is er in Fok!snaam met het forum aan de hand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |