Klote DG.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kon je niet weten,ben gisteren ook niet geweest om die reden.
woensdag de crematie.
In maart en augustus zijn mijn andere oma en opa gegaan maar dat was min of meer verwacht,was wel kut maar je wist dat het er aan zat te komen.
Deze keer niet,opgenomen in het ziekenhuis afgelopen vrijdag vanwege hevige benauwdheid en zaterdagochtend vroeg tot ieders verrassing overleden,gewoon zwaar kut.
Ga morgen toch wat uurtjes werken voor de afleiding
De onze is zo goed als beter. Hoest nog wel wat en heeft doorkomende tandjestijn, maar geen griep meer...quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:25 schreef DIGGER het volgende:
Goeiemorgen.
Mascotte nog steeds ziek hiero, 't schiet maar niet op. Eet met moeite maar een krappe 2 1/2e fles en 1 potje per dag, daar waar ie normaal 4 flessen echt leeg zuipt en 2 potjes eet...en het hoesten is ook nog niet weg...
Zeker fris buiten, er vliegt hier net ook een enorme zwerm ganzen over. Alleen vliegen ze naar het noordoosten, is dat niet de verkeerde kant opquote:
Misschien hebben ze een oefenwedstrijd tegen Skonto Riga?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:56 schreef Againzender het volgende:
er vliegt hier net ook een enorme zwerm ganzen over. Alleen vliegen ze naar het noordoosten, is dat niet de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een oefenwedstrijd tegen Skonto Riga?
over hypocriete kerstgedachtes gesprokenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:50 schreef DIGGER het volgende:
M'n schoonmams heeft gisteren een hele stapel Roccoco voor me gemaakt![]()
En van een klant hier ook al een kilo oak smoked Irish salmon gehad en er staan nog heel wat wijn en andere (sterke) drank te verdelen hier (en nog meer zalm).
Ik heb helemaal geen hekel meer aan kerst
So shoot me, heel jaar hard voor gewerktquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over hypocriete kerstgedachtes gesproken
OK, ik zal weer stil zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |