Hmf... Ik heb al een vriendin + schoonfamilie die en mij en mijn club waarderenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijgezel schoonzusje in de aanbieding
Alleen, je clubvoorkeur![]()
quote:
leeftijd+neukbaar?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijgezel schoonzusje in de aanbieding
Alleen, je clubvoorkeur![]()
30 + daar ga ik niet over.quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn opa en oma van moeders kant nooit gekend, en dat blijft jammer.
heb jij geluk dat er nog meiden zijn die op starwars personen vallenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hmf... Ik heb al een vriendin + schoonfamilie die en mij en mijn club waarderen.
That was a long long time agoquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij geluk dat er nog meiden zijn die op starwars personen vallen
M.I.L.F.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij biedt zo'n bejaarde aan VG aan?
Hey, mijn vrouw is ook 5 en een half jaar ouder!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en jij biedt zo'n bejaarde aan VG aan?
tis d'r idd ook aan te zienquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, mijn vrouw is ook 5 en een half jaar ouder!![]()
Zoek maar eens op Google.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is MILF?
Inderdaad, nu ben ik ook benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:11 schreef DutchGooner het volgende:
WTF is MILF?
En jij je maar afvragen waar die hoofdpijn toch telkens vandaan komtquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:10 schreef Blumchen het volgende:
Zoo.. hoofdpijn is een beetje weg.. strakkies lekker kerstborrel(lees 3 uur gratis drinken)
Zin in!!
Whehe.. Maar gister niks gedronken... En ook nog een dingen geleerd.. Dr was een vraag.. welk bier gaat langer mee.. groen felsje of bruin flesjequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waar die hoofdpijn toch telkens vandaan komt![]()
Bjorooooooquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef Bjoro het volgende:
hee PH geef ff je recentie hier als je hem hebt bekeken, ik ben best wel benieuwd !!
Bruin natuurlijk, da's logischquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:17 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe.. Maar gister niks gedronken... En ook nog een dingen geleerd.. Dr was een vraag.. welk bier gaat langer mee.. groen felsje of bruin flesje
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bruin natuurlijk, da's logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |