abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:08:28 #205
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24518241
tis ongelofelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24518258
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:08 schreef Dos37 het volgende:
tis ongelofelijk
En dan jouw usericon...
pi_24518260
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:58 schreef Grimm het volgende:
ja vreselijk voor die vent, nooit meer voetballen laat staan goed lopen.
zal wel en aardige schadeclaim worden voor die vent
idd, ik denk dat dat ook wel redelijk meespeelt in zijn overweging wel of niet naar de rechter te stappen, niet alleen het uitbannen van geweld
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:11:46 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24518275
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24518412
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:08 schreef MaxPower het volgende:
een aanslag die echt zelden vertoond is op de nederlandse velden... je gaat weer aan Danny Hoekman denken, nou dat is toch bijna 20 jaar geleden gok ik.
Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?

Maar inderdaad echt heel erg lullig voor Kokmeijer... Hopen dat ze die Spartaan wat zwaarder pakken(qua schorsing/rechtszaak dan)
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:26:41 #210
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24518421
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
Maar ik vind het zo suf dat Kokmeijer niet gewoon spreekt over een schadevergoeding wegens gederfde inkomsten. Maar over 'verbanning van geweld', moet hij van z'n advocaat proberen nobel over te komen? Ik vind dit juist nogal schijnheilig overkomen, terwijl als hij gewoon zegt dat hij schadevergoeding wil ik hem alle gelijk van de wereld geef.
pi_24518513
Trieste afloop zo.

Heel veel sterkte voor Niels, hopelijk geneest z'n been nog wel zo dat ie over een tijd weer kan lopen. En niet te vergeten sterkete met het beginnen van een carriere na het voebal, als ie straks het ziekenhuis uit mag...

[ Bericht 45% gewijzigd door Sassie op 11-01-2005 15:50:18 ]
pi_24518696
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:25 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?

Maar inderdaad echt heel erg lullig voor Kokmeijer... Hopen dat ze die Spartaan wat zwaarder pakken(qua schorsing/rechtszaak dan)
Klopt maar is slechts 4 jaar geleden gebeurd..
pi_24518782
Godsamme zeg. Dat ie misschien niet eens meer normaal kan lopen vind ik nog het ergste.

Heel erg triest dit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:57:18 #214
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24518815
damn
OJAAJOH?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:59:52 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_24518845
12 wedstrijden om iemands been volledig kapot te schoppen , de knvb mag toch ook wel eens serieus in eigen boezem kijken hier ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_24519030
Die Rachid Bouazouan moet gewoon een straf krijgen dat hij zijn hele leven niet meer in het betaald voetbal mag spelen.
[14.gif]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:27:32 #217
90464 R4V3
Forza PSV
pi_24519185
quote:
Misschien dat ie strafrechtelijk vervolgd wordt? Dit valt niet binnen normaal gedrag, volgens mij valt het best te verdedigen dat dit toebrengen van zwaar lichamelijk letsel is.
pi_24519227
Ik dat het OM Bouazouan strafrechtelijk moet gaan vervolgen wegens zware mishandeling. Dat lijkt mij wel op z'n plaats. En dan geen boete maar een celstraf. Het strafrecht biedt daar genoeg mogelijkheden voor. Op zware mishandeling staat maximaal 4 jaar en zware mishandeling waarbij opzet bewezen is maximaal 6 jaar. Dus meneer kan wat mij betreft wat jaartjes tussen vier muren gaan slijten.

En die 12 wedstrijden is natuurlijk een lachertje.
pi_24519306
quote:
Het OM kan op eigen houtje besluiten iemand strafrechtelijk te vervolgens. Een schadevergoeding staat los van strafrechtelijke veroordeling. Als het een beetje mee zit draait Bouazouan de bak in en moet hij tevens een forse schadevergoeding betalen (denk dan bijvoorbeeld aan de finaciele schade Kokmeijer heeft omdat hij zijn werk niet meer kan uitvoeren maar ook de psychische schade zal wsslijk vergoed moeten worden). Moge hij, Bouazouan, branden in de hel.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:31:31 #220
pi_24519918
En hebben ze zo bij Sparta nog altijd niet het idee gekregen om die barbaar gewoon te ontslaan ?
pi_24520176
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 14:57 schreef Stpan het volgende:
...
PS1, ik begrijp dat Kokmeijer Bouazouan zwaarder wil straffen, en ook ik vind 12 wedstrijden laag. Alleen zijn genoemde doel (geweld uitbannen op de velden) bereik je er denk ik niet mee omdat het meer een ongeluk was dan een bewuste poging iemand verrot te schoppen.
...
Meer een ongeluk?! Toen ik het op tv zag (en ik had nog niet gehoord wat er was gebeurd), zag ik al lang en breed aankomen dat die Bouazouan een achterlijke overtreding ging maken, o.a. aan zijn houding en manier van lopen. Echt belachelijk en gigantisch kut voor Niels, hij was net weer op de weg terug.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_24520307
Wat verschrikkelijk voor hem zeg. Dat je carriere naar de klote gaat is al erg maar hij nu misschien niet eens meer gewoon zou kunnen lopen, verschrikkelijk.

Die gozer van Sparta heeft is ook mooi de lul natuurlijk (en terecht). Als Kokmeijer niet zo ernstig geblesseerd zou zijn geraakt was hij nooit zo zwaar gestraft.
...drop it like it's hot...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:03:39 #223
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24520317
Tsja je ziet genoeg belachelijke overtredingen...Neem nou laatst die "aanslag" op Meerdink. Hoor je niemand meer over. Het is natuurlijk lomp en onbesuisd inkomen, maar niemand gaat er in met de gdachte " Die ga ik ff zn been breken". =

Ik verbaas me over de verontwaardiging tot op zekere hoogte. Er gebeurd genoeg smerigs op de Nederlandse velden...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24520345
Idd echt erg voor hem. Zo komt op het sportjournaal gaat het er ook over.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 19:15:57 #225
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24520456
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 15:09 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En dan jouw usericon...
Yeah I know
pi_24521403
Kokmeijer moet gewoon een fikse schadevergoeding eisen bij de burgerlijke rechter! Die krijgt hij ook, want dit hoort echt niet bij de normale risico's van het spel (bij sport gelden "verlaagde "zorgvuldigheidsnormen). Laat die Rachid maar lekker doorvoetballen, mag ie zijn centjes afdragen. WAt een idioot zeg!
Ga het iig wel goed volgen!
geniet nooit met mate
pi_24521495
Ik hoop voor Niels dat hij ooit nog fatsoenlijk zal kunnen lopen. De rechter zal hem ongetwijfeld in het gelijk stellen, maar het is heel erg jammer dat hij z'n voetbalcarriere nu kan vergeten.
That's all folks!
pi_24521732
Dit gun ik niemand. Vreselijk dit. En ook gewoon idioot om zo'n overtreding te maken. Beseft diegene dan wel waar hij mee bezig is? Hoe haal je het in je hoofd om iemand uberhaupt zo neer te halen? Een van de dingen die je leert is naar de bal kijken en niet naar de man, dus hoe krijg je het dan voor elkaar om een man neer te halen als de bal allang weg is?

Dit moet gewoon berecht worden als het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Alsof je zoiets binnen de kalklijnen wel mag doen zonder vervolgd te worden.
All good things must come to an end...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:42:01 #229
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24521821
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Praag het volgende:
Dit gun ik niemand. Vreselijk dit. En ook gewoon idioot om zo'n overtreding te maken. Beseft diegene dan wel waar hij mee bezig is? Hoe haal je het in je hoofd om iemand uberhaupt zo neer te halen? Een van de dingen die je leert is naar de bal kijken en niet naar de man, dus hoe krijg je het dan voor elkaar om een man neer te halen als de bal allang weg is?
Hij ging ook vast niet het duel in om iemand blijvend letsel toe de brengen....
pi_24521886
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij ging ook vast niet het duel in om iemand blijvend letsel toe de brengen....
Nee, maar toch, denk even na met waar je mee bezig bent zou ik zeggen.
All good things must come to an end...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:00:55 #231
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24522137
Tackles is niet echt de specialiteit van aanvallende spelers. Vreselijk dom, maar dat weet hij zelf nu onderhand ook wel.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 januari 2005 @ 22:12:24 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_24522329
Wat een verademing blijkt het forum vandaag weer eens te zijn met de FP.

In de downtime even gekeken en gepost in het topic op de FP.

De rascisten waren in de overhand. Je zou daar maar mod zijn, de banknop blijft dan rood lijkt me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24522347
ik zeg, hopen dat hij iig nog een normaal leven kan leiden en goed kan lopen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24522727
Nu wederom bij het sportjournaal voor degenen die het nog niet gezien hebben..
sig verwijderd door FA
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:39:18 #235
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24522813
Iedereen zegt hier "Niemand gaat een duel in om iemand blijvend letsel toe te brengen" en "het was een ongeluk" of "tackles zijn niet de specialiteit van aanvallende spelers". Dat doet er niet toe. De intentie om iemand een rotschop (ongeacht welke consequentie daar aan vast zou zitten) te verkopen was er, en het resultaat is iemand die misschien nooit mee normaal kan lopen. Blessures als van Djibril Cisse, dat zijn ongelukken. Dit is gewoon een ordinaire schofterige kutovertreding en 't is schandalig dat je er dan met niet eens een half jaartje bankzitten vanaf komt.
pi_24522909
Aan de ene kant, vind ik dat ze die Spartaan mogen schorsen voor zn leven en een schadevergoeding is ook terecht.... maar aan de andere kant, vind ik het een beetje jammer dat alleen voetballers die een overtreding maken waarbij dit soort dingen gebeuren hard gestraft worden. Over eenzelfde tackle waarbij alleen de betreffende speler gewoon weer verder kan lopen hoor je nooit meer iemand en soms wordt er niet eens rood voor gegeven...... Dat laatste vind ik eigenlijk iets dat moet gaan veranderen.... ongeacht of iemand geblesseerd raakt of niet moet er een fikse straks gegeven worden (+20 wedstrjden schorsing).
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
  dinsdag 11 januari 2005 @ 23:55:46 #237
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24523962
Ik kreeg een sms van een vriend van me: (beetje Jan Mulder achtige humor, dus niet schrikken)

Gaan we Bouazouan ophangen op de Brink (dat is in Deventer) of stenigen voor het Kasteel?

Ik liet hem weten: als Kokmeijer hem vergeven heeft, denk ik niet dat wij achter moeten blijven.

Ik zie genoeg van dit soort overtredingen waar het allemaal net goed gaat. Kokmeijer zijn werkende leven is kapot gemaakt, maar Bouazouan heeft van 3 seconden verstandsverbijstering ook heel veel last en daarom heb ik ook met die jongen te doen.

Overigens ook pijnlijk dat afgelopen zondag tijdens een benefietwedstrijd voor Azië in de Adelaarshorst. geen woord aan Kokmeijer werd gespendeerd, terwijl de speaker toch aardig praatgraag was. Het is triest, jongens, maar ik denk dat het signaal afgeven, dat je na een fout toch verder kan, belangrijker is, dan het signaal dat je zwaar gestraft zult worden als je de fout in gaat.
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:08:47 #238
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_24524178
schiet die bouazouan in z'n knie schijven
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:11:17 #239
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_24524225
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:08 schreef Grimm het volgende:
laat die gast maar voetballen, anders kan hij de schadeclaim niet opbrengen
.
  woensdag 12 januari 2005 @ 00:58:01 #240
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24525151
errug triest dit.

Schorsen voor het leven die hap
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:06:38 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24525322
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 00:08 schreef Grimm het volgende:
Kunnen dit soort, en soortgelijke stompzinnige reakties hier achterwege blijven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24525377
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kreeg een sms van een vriend van me: (beetje Jan Mulder achtige humor, dus niet schrikken)

Gaan we Bouazouan ophangen op de Brink (dat is in Deventer) of stenigen voor het Kasteel?

Ik liet hem weten: als Kokmeijer hem vergeven heeft, denk ik niet dat wij achter moeten blijven.

Ik zie genoeg van dit soort overtredingen waar het allemaal net goed gaat. Kokmeijer zijn werkende leven is kapot gemaakt, maar Bouazouan heeft van 3 seconden verstandsverbijstering ook heel veel last en daarom heb ik ook met die jongen te doen.

Overigens ook pijnlijk dat afgelopen zondag tijdens een benefietwedstrijd voor Azië in de Adelaarshorst. geen woord aan Kokmeijer werd gespendeerd, terwijl de speaker toch aardig praatgraag was. Het is triest, jongens, maar ik denk dat het signaal afgeven, dat je na een fout toch verder kan, belangrijker is, dan het signaal dat je zwaar gestraft zult worden als je de fout in gaat.
Wijze woorden van een mede-Eagle
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24525444
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Wat een verademing blijkt het forum vandaag weer eens te zijn met de FP.

In de downtime even gekeken en gepost in het topic op de FP.

De rascisten waren in de overhand. Je zou daar maar mod zijn, de banknop blijft dan rood lijkt me.

hopen dat ze te dom zijn om het forum te ontdekken...

Laat die Bouazouan maar lekker spelen, kan hij mooi Kokmeijer terugbetalen. Gewoon zijn hele carriere de helft afstaan lijkt me wel een gepaste straf...
pi_24526362
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Da's erg jammer (ook al was het niet het hoofddoel), moge het ruimschoots goedgemaakt worden op de 25e. Alleen zal Niels het wel helaas vanuit Rotterdam zal moeten meemaken.
pi_24526645
Het is verschrikkelijk voor Kokmeijer, maar ook voor Bouazouan, even ter overdenking:

In de fantastische wedstrijd tegen Zweden afgelopen EK (omdat we wonnen op penalties) ging onze, weer in de armen gesloten, veteraan Frank de Boer gruwelijk in de fout met een tackle tegen Ljungberg. "We" mogen "blij" zijn dat Frank met dit "de Boertje" zijn eigen enkel bijna afschreef ipv het been van eerder genoemde Zweed. De plaats van impact was bijna identiek en toch horen en hebben we weinig verder gehoord van deze aanslag.

Wat bepaald dat iemand voor de rest van zijn carriere aan de schandpaal genageld dient te zijn?
Atje zeggen is adje doen!
pi_24526758
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef At_Fundum het volgende:
Het is verschrikkelijk voor Kokmeijer, maar ook voor Bouazouan, even ter overdenking:

In de fantastische wedstrijd tegen Zweden afgelopen EK (omdat we wonnen op penalties) ging onze, weer in de armen gesloten, veteraan Frank de Boer gruwelijk in de fout met een tackle tegen Ljungberg. "We" mogen "blij" zijn dat Frank met dit "de Boertje" zijn eigen enkel bijna afschreef ipv het been van eerder genoemde Zweed. De plaats van impact was bijna identiek en toch horen en hebben we weinig verder gehoord van deze aanslag.

Wat bepaald dat iemand voor de rest van zijn carriere aan de schandpaal genageld dient te zijn?
De Boer ging met een hele andere instelling het duel in. Ok, hij was veel te laat, trapte ook redelijk door, maar echt niet zo hard als B. , die kwam écht in als een bezetene en véél te laat en echt wel een stuk hoger dan die van de Boer.
pi_24526850
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef At_Fundum het volgende:
Kom nu toch Bouazouan is een volwassen kerel en hij moet de consequenties voor de volle 100% dragen.
pi_24526928
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:05 schreef Steijn het volgende:

[..]

Kom nu toch Bouazouan is een volwassen kerel en hij moet de consequenties voor de volle 100% dragen.
Tuurlijk moet hij dat. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij een overtreding in zet met als doel kokmeijers carriere naar de klote te helpen. En het lijkt mij niet fijn om met dat gevoel rond te moeten lopen.
pi_24526935
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:16 schreef Nyluzzz het volgende:
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij een overtreding in zet met als doel kokmeijers carriere naar de klote te helpen.
Maar het is niet geheel onbekend dat dat tot de mogelijkheden behoort bij een dergelijke overtreding.
pi_24526945
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar het is niet geheel onbekend dat dat tot de mogelijkheden behoort bij een dergelijke overtreding.
Dan zou je elkaar wel ongeveer persoonlijk moeten haten. En ik ken de situatie niet precies maar volgens mij is dat niet het geval. En dan nog: waarom zou je carriere van de van go ahead eagles naar de maan helpen?
  woensdag 12 januari 2005 @ 07:11:06 #251
pi_24527380
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:19 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dan zou je elkaar wel ongeveer persoonlijk moeten haten. En ik ken de situatie niet precies maar volgens mij is dat niet het geval. En dan nog: waarom zou je carriere van de van go ahead eagles naar de maan helpen?
Tja, als ik morgen beslis om met 130 km/h door een zone 30 voor een school te razen omdat ik gehaast ben heb ik ook niet de intentie om het leven van x aantal schoolkinderen naar de maan te helpen , maar de kans is verdomd groot dat het zal gebeuren en dan moet ik daar ook de gevolgen van dragen ...
  woensdag 12 januari 2005 @ 08:49:57 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24527914
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 03:19 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal leuke aardige en verzachtende omstandigheden die lekker makkelijk te verdedigen zijn, maar simpelweg was 'ie blijkbaar enorm gefrustreerd en dat botvierde 'ie op een ander. Ik zie er geen verschil tussen of je dat nou op een voetbalveld doet, of na het stappen. Natuurlijk ging 'ie er niet in met het idee even lekker iemands carriere kapot te maken, net zoals die gast die die stoeptegel van een viaduct af gooide niet de intentie had om iemand dood te gooien.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:10:18 #253
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24528848
Pffff, lul niet zo dom Twi.
A.M.A.B
pi_24528940
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Waarom lult ie dom? Ik vind het wel zinnig wat ie zegt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:26:53 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24529126
En ik niet...
A.M.A.B
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:27:07 #256
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_24529130
Iedere supporter moet als hij die Bouzabon (of zoiets) ziet spelen begroeten met een daverend fluitconcert, als elke club in het betaalde voetbal dat nou eens deed. Hopelijk leert die relaap dan eens dat je niet zo kunt inkomen met gestrekt been op die hoogte, hij ging namelijk nooit voor de bal. Was een aanslag op iemands benen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:31:53 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_24529195
als ik dat doe op de tribune kom ik maandagavond bij "opsporing verzocht" dus oppakken die gast en gewoon een straf geven. Een keer een schop uitdelen is prima, hoort erbij; maar dit ken nie.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24529360
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef manny het volgende:
als ik dat doe op de tribune kom ik maandagavond bij "opsporing verzocht"
Voor een beetje fluiten? Ik denk het niet..
sig verwijderd door FA
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:06:26 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24529731
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Jaja, dat zeg je alleen omdat 'ie bij Feyenoord speelt.
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Bouzabon (of zoiets)

Even serieus Cart_Man, wat is er precies dom aan. Iemand doet iets zonder er over na te denken wat de consequenties ervan zijn, en omdat 'ie het "niet zo erg" bedoeld had, moet je 'm gelijk in bescherming nemen? Je kunt wel met zo'n slappe reactie komen als die je zegt, maar ga er dan op z'n minst op in, om in ieder geval de schijn te wekken serieus genomen te willen worden in plaats van de alwetende uit te hangen.
pi_24529849
Ik vond het wel raar dat Kokmeijer het hem vergeven had
zou ik toch niet zo snel kunnen doen

en nu het definitief is dat zijn carričre afgelopen is, is dat extra zuur
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:17:27 #261
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24529888
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vond het wel raar dat Kokmeijer het hem vergeven had
zou ik toch niet zo snel kunnen doen

en nu het definitief is dat zijn carričre afgelopen is, is dat extra zuur
Vind ik dus fantastisch. Dit signaal van Kokmeijer mogen wij als liefhebbers, volgers en supporters ook niet negeren.

'Ik haat hem niet, ik haat wat hij gedaan heeft'

En zo is het. Haat heb je alleen jezelf maar mee.
pi_24529915
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 08:49 schreef twi het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal leuke aardige en verzachtende omstandigheden die lekker makkelijk te verdedigen zijn, maar simpelweg was 'ie blijkbaar enorm gefrustreerd en dat botvierde 'ie op een ander. Ik zie er geen verschil tussen of je dat nou op een voetbalveld doet, of na het stappen. Natuurlijk ging 'ie er niet in met het idee even lekker iemands carriere kapot te maken, net zoals die gast die die stoeptegel van een viaduct af gooide niet de intentie had om iemand dood te gooien.
Het zijn allemaal dingen die je in een vlaag van verstandsverbijstering doet en ik praat het ook helemaal niet goed. Maar ik zeg wel dat je met de gedachte dat je zoiets geflikt hebt moet leven en dat is niet fijn. Maar misschien is dat dan ook wel weer een goede straf.
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:21:12 #263
73305 Stpan
pi_24529949
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Iedere supporter moet als hij die Bouzabon (of zoiets) ziet spelen begroeten met een daverend fluitconcert, als elke club in het betaalde voetbal dat nou eens deed. Hopelijk leert die relaap dan eens dat je niet zo kunt inkomen met gestrekt been op die hoogte, hij ging namelijk nooit voor de bal. Was een aanslag op iemands benen.
Ja al die fluitconcerten die Keane, Bosvelt, Totti, Frank de Boer (die overtreding was een lager ingezette tackle op het EK, maar wel net zo 'te laat' als die van Rachid B en zonder ernstige gevolgen) ook krijgen..........

Ik vind het knap dat sommige mensen in die jongen z'n hoofd kunnen kijken en spreken over aanslagen en frustraties, alsof die jongen nog geleerd moet worden dat zo'n belachelijke tackle niet mag. Goh, zou hij dat niet geweten hebben?

Twi, over wat had RB gefrustreerd moeten zijn bij die tackle? Hij was aardig ingevallen met een assist op z'n naam. Kokmeijer was niet z'n directe tegenstander dus die kunnen ook geen voorgeschiedenis hebben gehad.
Veel plausibeler is om aan te nemen dat RB in zijn overijverigheid om zich te bewijzen een gigantische inschattingsfout maakte met alle verschrikkelijke gevolgen van dien.
Het maakt de actie niet minder erg, de gevolgen worden er niet minder van, maar ik vind gewoon dat RB onterecht als een soort slachter wordt afgeschilderd.

Maar goed, Rachid B is een jonge knul zonder status en eerlijk gezegd ook niet al te talentvol. Voor zover hij ooit een kans heeft gehad het te maken in het betaalde voetbal zal dat nu verkeken zijn. Dat lijkt me icm een eventuele financiele genoegdoening, genoeg straf in deze zaak met alleen maar verliezers.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stpan op 12-01-2005 11:36:56 ]
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:32:05 #264
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24530132
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:18 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dingen die je in een vlaag van verstandsverbijstering doet en ik praat het ook helemaal niet goed. Maar ik zeg wel dat je met de gedachte dat je zoiets geflikt hebt moet leven en dat is niet fijn. Maar misschien is dat dan ook wel weer een goede straf.
Precies. Het zal hier al wel gezegd zijn, maar dit soort overtredingen gebeuren echt wekelijks. Men komt gewoon steeds wilder in op de tegenstander. Neem inderdaad de overtreding van F. de Boer op het EK, dat had net zo af kunnen lopen als bij Kokmeijer.

Hopen dat men hier ook wat van leert en ook harder optreed wanneer deze overtredingen begaan worden zonder een afloop als deze. Te vaak krijgt een speler voor een grove overtreding waarbij hij iemand zn benen wel kan breken een te lage straf in (rode/gele kaart) of na de wedstrijd (aantal wedstrijden).
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:35:14 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24530166
Het is geen slachter, zeer zeker niet. Ik ken die hele jongen niet, maar al was het de paus zelve, dan nog kan je zoiets gewoon niet verdedigen. De intentie van hem en al die andere spelers inderdaad is genoeg om ertegen op te treden, ook tegen de spelers die jij noemde (en nog wel meer). Maar je blijft altijd van zulke acties houden, vrees ik. Dat komt nu eenmaal om de een of andere reden soms bij mensen boven. Overijverigheid, frustratie, misschien een wraakactie op een speler die wat flikte tegen jou of een medespeler. Dit soort dingen zullen helaas voor blijven komen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:40:39 #266
73305 Stpan
pi_24530215
De actie wordt door niemand verdedigd twi, geen haar op m'n hoofd die vindt dat de overtreding minder erg, schandalig of wat dan ook is door welke 'verzachtende' omstandigheid dan ook.
Misschien niet helemaal eerlijk tegenover jou, maar goed, op het Sparta-forum, op de frontpage en ook hier zijn al zoveel berichten waardoor je bijna zou moeten geloven dat Bouazouan eerst in trainingskamp is gegaan om zo'n actie daarna opzettelijk uit te voeren dat ik wat in de verdediging schiet.
pi_24531019
Hij was toch gefrustreerd vanwege een niet gegeven penalty?
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:08:56 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24531085
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef MaxPower het volgende:
ja dat zeiden ze op het filmpje maarja maar afwachten mooi stuk in de Telegraaf
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:21:58 #269
73305 Stpan
pi_24531268
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef MaxPower het volgende:
Hij zegt zelf van niet. Het zou natuurlijk kunnen, ik kan net zo min in RB's hoofd kijken als ieder ander. Bovendien was RB zelf niet betrokken bij die niet gegeven penalty, dus dat lijkt me wat ver gezocht. Maar nogmaals, ik gis ook maar wat.

PS, een mooi stuk in de Telegraaf? Ik vrees weer een lekker opruiend stuk over het beest Rachid B. ofzo. Ooit een foto met onderschrift in de Telegraaf aangaande Boukhari die een rechtzaak verdiende, maar dat is een heel ander verhaal.
pi_24531478
Nou ja, die actie volgde vlak na die penalty-situatie, en je kon vanaf 10 meter zien aankomen dat hij een vliegende tackle ging maken, dus er moet iets gespeeld hebben.
pi_24531605
Volgens de Nederlandse wet is dit zware mishandeling en krijgt de heer B. een mooi strafblad
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:02:37 #272
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24533827
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Volgens de Nederlandse wet is dit zware mishandeling en krijgt de heer B. een mooi strafblad
er moet dan altijd nog wel bewezen worden dat er opzet in het spel was en volgens mij is dit in een recratieve sfeer gebeurd. Wat ik daarmee wil zeggen is dat op het voetbalveld gebeuren dit soort dingen niet dat ik het goed keur. Maar voetbal is een fysieke sport de verdedeging van B. zal kunnen zeggen dat die maar moet gaan schaken wil die niet fysiek in de problemen komen
pi_24533947
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:02 schreef Dos37 het volgende:

[..]

er moet dan altijd nog wel bewezen worden dat er opzet in het spel was en volgens mij is dit in een recratieve sfeer gebeurd. Wat ik daarmee wil zeggen is dat op het voetbalveld gebeuren dit soort dingen niet dat ik het goed keur. Maar voetbal is een fysieke sport de verdedeging van B. zal kunnen zeggen dat die maar moet gaan schaken wil die niet fysiek in de problemen komen
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
pi_24534032
Jezus.. Wat hoor ik nou dan weer?!
Fluitconcerten e.d.?! Dát is echt zielig..
Die jongen die is nu al helemaal gebroken door z'n daad en hij krijgt waarschijnlijk nog een straf.
Laat het daarmee klaar zijn!
Kokmeijer gaat er echt niet beter van worden. Ik wil niet zeggen dat het bij voetbal hoort, daar was de overtreding te hard voor, maar zoiets kan altijd gebeuren.
Dit keer betekend het einde carriere, maar er zijn zat voetballers die aan hetzelfde lot zijn ontsnapt en daar hoor je niemand meer over.
RB heeft de pech dat Kokmeijer zijn been breekt, het is ook niet goed te praten, maar het is gebeurd. RB zal zijn straf krijgen en daarmee basta.

En dat zeg ik als Eagle, laat supporters hun kop erbij houden. Laten we het voetbal leuk houden, dat doe je niet door een speler de wedstrijd uit te schoppen of te fluiten..
pi_24534058
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Zo kan je wel voor iedere schop/elleboog/kopstoot die je krijgt naar de rechter stappen.. Tis ook een beetje 'het spel' natuurlijk..
pi_24534089
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over..
Hou kan je dat in godsnaam nou met elkaar vergelijken?! Je weet niet waar je over praat man
Een schop op het voetbalveld of iemand doodrijden in dronken toestand, jij ziet het verschil niet?!
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:25:00 #277
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24534122
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.

Tuurlijk had hij dat niet moeten doen maarja ik zou me afvragen of deze zaak ooit voorkomt je moet bewijzen dat er kwade opzet in het spel was.
pi_24534176
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.
Dit voorbeeld begrijp ik niet helemaal
quote:
Tuurlijk had hij dat niet moeten doen maarja ik zou me afvragen of deze zaak ooit voorkomt je moet bewijzen dat er kwade opzet in het spel was.

Ik vraag me eigenlijk af of het wel nodig is te bewijzen dat er sprake was van kwade opzet. Per ongeluk of niet, het was een absurde overtreding.
pi_24534214
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Zo kan je wel voor iedere schop/elleboog/kopstoot die je krijgt naar de rechter stappen.. Tis ook een beetje 'het spel' natuurlijk..
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.

En andere overtredingen waar geen letsel bij ontstaat doen niet ter zake, daar beslist de bond over en niet de rechter. En uiteraard wordt er wel met 2 maten gemeten door de bond maar dat wisten we al langer.
  woensdag 12 januari 2005 @ 18:24:22 #280
73305 Stpan
pi_24535032
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 17:30 schreef MaxPower het volgende:
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.

En andere overtredingen waar geen letsel bij ontstaat doen niet ter zake, daar beslist de bond over en niet de rechter. En uiteraard wordt er wel met 2 maten gemeten door de bond maar dat wisten we al langer.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Ik vond het trouwens ook op z'n minst verbazingwekkend te noemen dat de spelersbond (geen idee wie of wat, niet goed op zitten letten) gister bij Studio Sport aankondigde te kijken of er een voorziening kon worden opgericht voor gevallen als deze. *mompelt iets over kalfjes en putten

Hoevaak zie je wel niet overtredingen waarbij je denkt, t'is een wonder dat z'n been er nog aanzit. En pas bij beelden van bungelende benen met alle fatale gevolgen moet zo'n bond gaan aankondigen een voorziening te treffen? Zij weten toch net zo goed dat tackles als deze gelukkig niet alledaags zijn, maar toch zeker niet zeldzaam? Pas nu er zeldzaam blessureleed wordt opgelopen (waar je volgens mij van geluk mag spreken dat dit zeldzaam is) komen ze hiermee aanzetten. Mosterd na de maaltijd in het geval van Kokmeijer.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:28:33 #281
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_24757954
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.

Als ze bij Sparta the guts hebben ontslaan ze zo'n speler.

Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.

En over onze vriend Kokmeijer: gisteren op de televisie nog de beelden gezien van zijn verminkte been en het trieste verhaal moeten aanhoren dat hij waarschijnlijk niet meer zal kunnenlopen. Ik heb het heel erg met hem te doen, weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:57:19 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24758467
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
Als je het naar Go Ahead Eagles stuurt, sturen zij het door.
GAE: Vetkampstraat 1, 7416 WK Deventer.
Succes!
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:09:56 #283
73305 Stpan
pi_24758698
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.
Zover ik weet ligt Kokmeijer toch nog in het Erasmus MC? Dat adres staat hier ook ergens in deze thread, maar via GA Eagles sturen lijkt me het handigst.

Overigens, van die subsidies. Ik weet niet of het waar is wat je zegt. Ik heb er iig nog nooit van gehoord, maar het zou me aan de 1e kant niets verbazen, dus een bronnetje zou ik wel fijn vinden! (mail maar aub, om niet hier offtopic te geraken). Maar ik zie niet in wat het met een eventueel ontslag te maken heeft, Bouazouan heeft simpelweg een profcontract, zonder enige subsidie en daarbij gelden alle wetten en regels voor ontslag zoals die ook voor jou en mij gelden.
pi_24763587
Ik geloof best dat Sparta subsidie krijgt om wat irritante Marokkaantjes te laten voetballen, maar die zullen ze dan dumpen in een B3-elftal of iets dergelijks. Die gaan ze niet mee laten doen met de A-selectie natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24763786
In diezelfde beelden op SBS6 zag je ook die jongen die die tackle maakte lijkbleek in de catacomben lopen, waarschijnlijk nadat hij bij Kokmeijer was gaan kijken. Niet dat het te vergelijken is met hoe Kokmeijer zich op dat moment voelde, maar meer om aan te geven dat je die speler ook weer niet als gewetenloze "moordenaar" moet gaan neerzetten.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:13:23 #286
73305 Stpan
pi_24765500
quote:
Politie verhoort Bouaouzan

De recherche in Rotterdam heeft Spartaan Rachid Bouaouzan verhoort over de overtreding die hij op 17 december beging op Niels Kokmeijer.
Door die actie moest de speler van Go Ahead een einde maken aan zijn voetballoopbaan.

Kokmeijer is dinsdag voor de vijfde keer geopereerd. Er is in het Erasmus Medisch Centrum een stuk huid uit zijn bovenbeen verwijderd en op de wond aan het onderbeen gezet. Wanneer de wond gaat helen mag Kokmeijer eindelijk het ziekenhuis verlaten.
pi_24780454
Dindsdag bij de bekerwedstrijd tegen Willem II waren er ook een aantal steunbetuigingen aan Niels:

Bron: http://www.ga-eagles.nl

Ook had SBS6 rondom de bekerwedstrijd ook nog een item over hem (en ook over Deventer) had ik gelezen, helaas heb ik de uitzending zelf niet gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sassie op 27-01-2005 20:38:07 ]
pi_24782430
Dat vond ik wel een mooie reportage van Sierd de Vos.
That's all folks!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:54:35 #289
73305 Stpan
pi_24798681
Ik heb de uitzending ook niet gezien. Dat 'Niels had langs deze lijn moeten spelen' spandoek is wel het spandoek dat het meest de spijker op de kop slaat.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:19:45 #290
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24950882
D'n Opkikker zal 'm goed doen!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:55:58 #291
73305 Stpan
pi_24968505
Kokmeijer mag ziekenhuis verlaten
2005-02-07, 10:59
Door: Erik Schulenberg

Na een verblijf van ruim anderhalve maand mag Niels Kokmeijer, voormalig voetballer van Go Ahead Eagles, waarschijnlijk vanmiddag het ziekenhuis in Rotterdam verlaten. Wel moet hij nog een laatste onderzoek ondergaan aan zijn zwaar getroffen been.

Eenmaal thuis moet Kokmeijer het rustig aan doen, en zal zijn been abslouut nog niet mogen belasten. Wel mag hij zich met krukken door het huis voortbewegen.

Over een paar weken zal Kokmeijer pas echt kunnen beginnen met de revalidatie. Het is echter nog de vraag of de voormalig aanvaller van Go Ahead Eagles ooit weer normaal kan lopen. De doktoren hebben hun twijfels, doordat een zenuw op het verwonde been nog niet goed functioneert, zo meldt de Telegraaf.

Kokmeijer liep op 17 december in het duel met Sparta een open dubbele beenbreuk op, na een wilde tackle van tegenstander Rachid Bouaouzan. Al snel werd duidelijk dat hij zijn loopbaan in het betaalde voetbal moest beëindigen. Hij onderging in het Rotterdamse ziekenhuis vijf operaties.

Kokmeijer heeft na het incident aangifte gedaan bij de politie. Hij beschuldigt Bouaouzan van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Het onderzoek rond deze aangifte loopt nog.

Bouaouzan kreeg een schorsing van tien wedstrijden. Daarnaast legde werkgever Sparta hem een straf op. De speler werd teruggezet naar het tweede elftal en mocht niet mee naar het trainingskamp in Turkije.
pi_25057437
Kokmeijer morgen te gast bij Holland Sport 17:00 Ned. 3.
pi_25074981
Wat zag dat been er uit .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 13 februari 2005 @ 20:59:29 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25075765
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
pi_25075983
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dus wel

Wel knap dat hij daar gaat liggen, maar wat een pijnlijke beelden zeg. Dat ze hem daar weer mee moeten confronteren (maar daarvan zal hij wel op de hoogte zijn geweest). En dan is het ook niet eens zeker of hij ooit wel weer gewoon kan lopen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_25089493
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling begint over een kwartier op Ned.3.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:20:29 #297
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25091258
Ik was aan het trainen.. gelukkig. Ik hoef dat niet meer te zien hoor.

Op zich wel ironisch dat dit topic zo dicht gaat en Niels Kokmeijer dan in de vergetelheid raakt.
pi_25091367
Bij Voetbal Insite kwam het ook ter sprake.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25091571
Rachid B.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:42:20 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25091629
Wat nou Rachid B.? Doe alsjeblieft normaal, vent.

Moeilijk genoeg om na zoiets je carričre te vervolgen.
pi_25091652
Daar heeft Rachid het zelf naar gemaakt met deze doldrieste actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')