abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:41:21 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63123668
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Stpan het volgende:

[..]

Hehe, dan kicken we over 8 jaar ook tegelijk dit topic
Als je dit zo leest hoop ik dus ook dat Rachid Bouaouzan een schadevergoeding krijgt, het is niet zijn schuld dat de carrière van huilerige Kokmeijer aan diggelen is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:55:38 #102
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_63124028
Ho ho, dat zijn wel erg voorbarige conclusies.

Even resumeren (en verbeter me aub als ik het fout heb, ik zeg dit uit het blote hoofd):

- Rachid Bouaouzan heeft door het OM geintieerde procedure een taakstraf gekregen van 240 uur.
- Sparta heeft Kokmeijer een schadevergoeding betaald.
- Kokmeijer ziet daarom af van een civiele procedure tegen Sparta en Bouaouzan om een nog hogere claim los te peuteren.

Bouaouzan zou dan een rechtzaak moeten starten om 240 uur dienstverlening terug te claimen.
Sparta heeft dit onderzoek ingesteld om die schadevergoeding weer op het Erasmus MC te kunnen verhalen.

Ik denk dat Bouaouzan zich rustig houd, immers hij is bestraft voor zijn daad. De gevolgen zijn niet minder ernstig door het wel of niet aanwezig zijn van een medische misser. Hoewel het OM natuurlijk tot vervolging is overgegaan toen bleek dat Kokmeijer nooit meer zou kunnen voetballen, zo mediabewust is het OM dan weer wel en Bouaouzan was een makkelijk 'voorbeeld' voor de natie dat dit soort excessen niet kunnen.

De rol van Sparta is duidelijk. Kokmeijer blijft erbuiten, tenzij hij (ook) geld wil lospeuteren van het Erasmus MC.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 november 2008 @ 14:20:28 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63128876
dit gaat een lang verhaal worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')