idd, ik denk dat dat ook wel redelijk meespeelt in zijn overweging wel of niet naar de rechter te stappen, niet alleen het uitbannen van geweldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:58 schreef Grimm het volgende:
ja vreselijk voor die vent, nooit meer voetballen laat staan goed lopen.
zal wel en aardige schadeclaim worden voor die vent
Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:08 schreef MaxPower het volgende:
een aanslag die echt zelden vertoond is op de nederlandse velden... je gaat weer aan Danny Hoekman denken, nou dat is toch bijna 20 jaar geleden gok ik.
Maar ik vind het zo suf dat Kokmeijer niet gewoon spreekt over een schadevergoeding wegens gederfde inkomsten. Maar over 'verbanning van geweld', moet hij van z'n advocaat proberen nobel over te komen? Ik vind dit juist nogal schijnheilig overkomen, terwijl als hij gewoon zegt dat hij schadevergoeding wil ik hem alle gelijk van de wereld geef.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
Klopt maar is slechts 4 jaar geleden gebeurd..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?
Maar inderdaad echt heel erg lullig voor Kokmeijer... Hopen dat ze die Spartaan wat zwaarder pakken(qua schorsing/rechtszaak dan)
Misschien dat ie strafrechtelijk vervolgd wordt? Dit valt niet binnen normaal gedrag, volgens mij valt het best te verdedigen dat dit toebrengen van zwaar lichamelijk letsel is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
Het OM kan op eigen houtje besluiten iemand strafrechtelijk te vervolgens. Een schadevergoeding staat los van strafrechtelijke veroordeling. Als het een beetje mee zit draait Bouazouan de bak in en moet hij tevens een forse schadevergoeding betalen (denk dan bijvoorbeeld aan de finaciele schade Kokmeijer heeft omdat hij zijn werk niet meer kan uitvoeren maar ook de psychische schade zal wsslijk vergoed moeten worden). Moge hij, Bouazouan, branden in de hel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |