idd, ik denk dat dat ook wel redelijk meespeelt in zijn overweging wel of niet naar de rechter te stappen, niet alleen het uitbannen van geweldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:58 schreef Grimm het volgende:
ja vreselijk voor die vent, nooit meer voetballen laat staan goed lopen.
zal wel en aardige schadeclaim worden voor die vent
Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:08 schreef MaxPower het volgende:
een aanslag die echt zelden vertoond is op de nederlandse velden... je gaat weer aan Danny Hoekman denken, nou dat is toch bijna 20 jaar geleden gok ik.
Maar ik vind het zo suf dat Kokmeijer niet gewoon spreekt over een schadevergoeding wegens gederfde inkomsten. Maar over 'verbanning van geweld', moet hij van z'n advocaat proberen nobel over te komen? Ik vind dit juist nogal schijnheilig overkomen, terwijl als hij gewoon zegt dat hij schadevergoeding wil ik hem alle gelijk van de wereld geef.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
Klopt maar is slechts 4 jaar geleden gebeurd..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:25 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Een jaar of 7 geleden heeft iemand(barry van galen??) Richard Stricker de voetbalwereld toch "uitgeholpen"?
Maar inderdaad echt heel erg lullig voor Kokmeijer... Hopen dat ze die Spartaan wat zwaarder pakken(qua schorsing/rechtszaak dan)
Misschien dat ie strafrechtelijk vervolgd wordt? Dit valt niet binnen normaal gedrag, volgens mij valt het best te verdedigen dat dit toebrengen van zwaar lichamelijk letsel is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Zal bij de rechter wel voornamelijk gaan over een schadevergoeding, want de rechter in Nederland heeft niets te zeggen over de schorsingsstrafmaat van de voetbalbond.
Het OM kan op eigen houtje besluiten iemand strafrechtelijk te vervolgens. Een schadevergoeding staat los van strafrechtelijke veroordeling. Als het een beetje mee zit draait Bouazouan de bak in en moet hij tevens een forse schadevergoeding betalen (denk dan bijvoorbeeld aan de finaciele schade Kokmeijer heeft omdat hij zijn werk niet meer kan uitvoeren maar ook de psychische schade zal wsslijk vergoed moeten worden). Moge hij, Bouazouan, branden in de hel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
Meer een ongeluk?! Toen ik het op tv zag (en ik had nog niet gehoord wat er was gebeurd), zag ik al lang en breed aankomen dat die Bouazouan een achterlijke overtreding ging maken, o.a. aan zijn houding en manier van lopen. Echt belachelijk en gigantisch kut voor Niels, hij was net weer op de weg terug.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:57 schreef Stpan het volgende:
...
PS1, ik begrijp dat Kokmeijer Bouazouan zwaarder wil straffen, en ook ik vind 12 wedstrijden laag. Alleen zijn genoemde doel (geweld uitbannen op de velden) bereik je er denk ik niet mee omdat het meer een ongeluk was dan een bewuste poging iemand verrot te schoppen.
...
Yeah I knowquote:
Hij ging ook vast niet het duel in om iemand blijvend letsel toe de brengen....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:36 schreef Praag het volgende:
Dit gun ik niemand. Vreselijk dit. En ook gewoon idioot om zo'n overtreding te maken. Beseft diegene dan wel waar hij mee bezig is? Hoe haal je het in je hoofd om iemand uberhaupt zo neer te halen? Een van de dingen die je leert is naar de bal kijken en niet naar de man, dus hoe krijg je het dan voor elkaar om een man neer te halen als de bal allang weg is?
Nee, maar toch, denk even na met waar je mee bezig bent zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij ging ook vast niet het duel in om iemand blijvend letsel toe de brengen....
laat die gast maar voetballen, anders kan hij de schadeclaim niet opbrengenquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:08 schreef Grimm het volgende:
schiet die bouazouan in z'n knie schijven
Kunnen dit soort, en soortgelijke stompzinnige reakties hier achterwege blijven?quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:08 schreef Grimm het volgende:
schiet die bouazouan in z'n knie schijven
Wijze woorden van een mede-Eaglequote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kreeg een sms van een vriend van me: (beetje Jan Mulder achtige humor, dus niet schrikken)
Gaan we Bouazouan ophangen op de Brink (dat is in Deventer) of stenigen voor het Kasteel?
Ik liet hem weten: als Kokmeijer hem vergeven heeft, denk ik niet dat wij achter moeten blijven.
Ik zie genoeg van dit soort overtredingen waar het allemaal net goed gaat. Kokmeijer zijn werkende leven is kapot gemaakt, maar Bouazouan heeft van 3 seconden verstandsverbijstering ook heel veel last en daarom heb ik ook met die jongen te doen.
Overigens ook pijnlijk dat afgelopen zondag tijdens een benefietwedstrijd voor Azië in de Adelaarshorst. geen woord aan Kokmeijer werd gespendeerd, terwijl de speaker toch aardig praatgraag was. Het is triest, jongens, maar ik denk dat het signaal afgeven, dat je na een fout toch verder kan, belangrijker is, dan het signaal dat je zwaar gestraft zult worden als je de fout in gaat.
hopen dat ze te dom zijn om het forum te ontdekken...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Wat een verademing blijkt het forum vandaag weer eens te zijn met de FP.
In de downtime even gekeken en gepost in het topic op de FP.
De rascisten waren in de overhand. Je zou daar maar mod zijn, de banknop blijft dan rood lijkt me.
Da's erg jammer (ook al was het niet het hoofddoel), moge het ruimschoots goedgemaakt worden op de 25e. Alleen zal Niels het wel helaas vanuit Rotterdam zal moeten meemaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Overigens ook pijnlijk dat afgelopen zondag tijdens een benefietwedstrijd voor Azië in de Adelaarshorst. geen woord aan Kokmeijer werd gespendeerd, terwijl de speaker toch aardig praatgraag was. Het is triest, jongens, maar ik denk dat het signaal afgeven, dat je na een fout toch verder kan, belangrijker is, dan het signaal dat je zwaar gestraft zult worden als je de fout in gaat.
De Boer ging met een hele andere instelling het duel in. Ok, hij was veel te laat, trapte ook redelijk door, maar echt niet zo hard als B. , die kwam écht in als een bezetene en véél te laat en echt wel een stuk hoger dan die van de Boer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef At_Fundum het volgende:
Het is verschrikkelijk voor Kokmeijer, maar ook voor Bouazouan, even ter overdenking:
In de fantastische wedstrijd tegen Zweden afgelopen EK (omdat we wonnen op penalties) ging onze, weer in de armen gesloten, veteraan Frank de Boer gruwelijk in de fout met een tackle tegen Ljungberg. "We" mogen "blij" zijn dat Frank met dit "de Boertje" zijn eigen enkel bijna afschreef ipv het been van eerder genoemde Zweed. De plaats van impact was bijna identiek en toch horen en hebben we weinig verder gehoord van deze aanslag.
Wat bepaald dat iemand voor de rest van zijn carriere aan de schandpaal genageld dient te zijn?
Kom nu toch Bouazouan is een volwassen kerel en hij moet de consequenties voor de volle 100% dragen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:42 schreef At_Fundum het volgende:
Het is verschrikkelijk voor Kokmeijer, maar ook voor Bouazouan, even ter overdenking:
Tuurlijk moet hij dat. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij een overtreding in zet met als doel kokmeijers carriere naar de klote te helpen. En het lijkt mij niet fijn om met dat gevoel rond te moeten lopen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kom nu toch Bouazouan is een volwassen kerel en hij moet de consequenties voor de volle 100% dragen.
Maar het is niet geheel onbekend dat dat tot de mogelijkheden behoort bij een dergelijke overtreding.quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:16 schreef Nyluzzz het volgende:
Maar ik kan me niet voorstellen dat hij een overtreding in zet met als doel kokmeijers carriere naar de klote te helpen.
Dan zou je elkaar wel ongeveer persoonlijk moeten haten. En ik ken de situatie niet precies maar volgens mij is dat niet het geval. En dan nog: waarom zou je carriere van de van go ahead eagles naar de maan helpen?quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar het is niet geheel onbekend dat dat tot de mogelijkheden behoort bij een dergelijke overtreding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |