Tja, als ik morgen beslis om met 130 km/h door een zone 30 voor een school te razen omdat ik gehaast ben heb ik ook niet de intentie om het leven van x aantal schoolkinderen naar de maan te helpen , maar de kans is verdomd groot dat het zal gebeuren en dan moet ik daar ook de gevolgen van dragen ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:19 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dan zou je elkaar wel ongeveer persoonlijk moeten haten. En ik ken de situatie niet precies maar volgens mij is dat niet het geval. En dan nog: waarom zou je carriere van de van go ahead eagles naar de maan helpen?
Dat zijn allemaal leuke aardige en verzachtende omstandigheden die lekker makkelijk te verdedigen zijn, maar simpelweg was 'ie blijkbaar enorm gefrustreerd en dat botvierde 'ie op een ander. Ik zie er geen verschil tussen of je dat nou op een voetbalveld doet, of na het stappen. Natuurlijk ging 'ie er niet in met het idee even lekker iemands carriere kapot te maken, net zoals die gast die die stoeptegel van een viaduct af gooide niet de intentie had om iemand dood te gooien.quote:Op woensdag 12 januari 2005 03:19 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dan zou je elkaar wel ongeveer persoonlijk moeten haten. En ik ken de situatie niet precies maar volgens mij is dat niet het geval. En dan nog: waarom zou je carriere van de van go ahead eagles naar de maan helpen?
Waarom lult ie dom? Ik vind het wel zinnig wat ie zegt...quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Pffff, lul niet zo dom Twi.
Voor een beetje fluiten? Ik denk het niet..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:31 schreef manny het volgende:
als ik dat doe op de tribune kom ik maandagavond bij "opsporing verzocht"
Jaja, dat zeg je alleen omdat 'ie bij Feyenoord speelt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:10 schreef Cart_man het volgende:
Pffff, lul niet zo dom Twi.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Bouzabon (of zoiets)
Vind ik dus fantastisch. Dit signaal van Kokmeijer mogen wij als liefhebbers, volgers en supporters ook niet negeren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:14 schreef ASSpirine het volgende:
Ik vond het wel raar dat Kokmeijer het hem vergeven had
zou ik toch niet zo snel kunnen doen
en nu het definitief is dat zijn carrière afgelopen is, is dat extra zuur
Het zijn allemaal dingen die je in een vlaag van verstandsverbijstering doet en ik praat het ook helemaal niet goed. Maar ik zeg wel dat je met de gedachte dat je zoiets geflikt hebt moet leven en dat is niet fijn. Maar misschien is dat dan ook wel weer een goede straf.quote:Op woensdag 12 januari 2005 08:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal leuke aardige en verzachtende omstandigheden die lekker makkelijk te verdedigen zijn, maar simpelweg was 'ie blijkbaar enorm gefrustreerd en dat botvierde 'ie op een ander. Ik zie er geen verschil tussen of je dat nou op een voetbalveld doet, of na het stappen. Natuurlijk ging 'ie er niet in met het idee even lekker iemands carriere kapot te maken, net zoals die gast die die stoeptegel van een viaduct af gooide niet de intentie had om iemand dood te gooien.
Ja al die fluitconcerten die Keane, Bosvelt, Totti, Frank de Boer (die overtreding was een lager ingezette tackle op het EK, maar wel net zo 'te laat' als die van Rachid B en zonder ernstige gevolgen) ook krijgen..........quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Iedere supporter moet als hij die Bouzabon (of zoiets) ziet spelen begroeten met een daverend fluitconcert, als elke club in het betaalde voetbal dat nou eens deed. Hopelijk leert die relaap dan eens dat je niet zo kunt inkomen met gestrekt been op die hoogte, hij ging namelijk nooit voor de bal. Was een aanslag op iemands benen.
Precies. Het zal hier al wel gezegd zijn, maar dit soort overtredingen gebeuren echt wekelijks. Men komt gewoon steeds wilder in op de tegenstander. Neem inderdaad de overtreding van F. de Boer op het EK, dat had net zo af kunnen lopen als bij Kokmeijer.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:18 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dingen die je in een vlaag van verstandsverbijstering doet en ik praat het ook helemaal niet goed. Maar ik zeg wel dat je met de gedachte dat je zoiets geflikt hebt moet leven en dat is niet fijn. Maar misschien is dat dan ook wel weer een goede straf.
ja dat zeiden ze op het filmpje maarja maar afwachten mooi stuk in de Telegraafquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef MaxPower het volgende:
Hij was toch gefrustreerd vanwege een niet gegeven penalty?
Hij zegt zelf van niet. Het zou natuurlijk kunnen, ik kan net zo min in RB's hoofd kijken als ieder ander. Bovendien was RB zelf niet betrokken bij die niet gegeven penalty, dus dat lijkt me wat ver gezocht. Maar nogmaals, ik gis ook maar wat.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:03 schreef MaxPower het volgende:
Hij was toch gefrustreerd vanwege een niet gegeven penalty?
er moet dan altijd nog wel bewezen worden dat er opzet in het spel was en volgens mij is dit in een recratieve sfeer gebeurd. Wat ik daarmee wil zeggen is dat op het voetbalveld gebeuren dit soort dingen niet dat ik het goed keur. Maar voetbal is een fysieke sport de verdedeging van B.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Volgens de Nederlandse wet is dit zware mishandeling en krijgt de heer B. een mooi strafblad
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er moet dan altijd nog wel bewezen worden dat er opzet in het spel was en volgens mij is dit in een recratieve sfeer gebeurd. Wat ik daarmee wil zeggen is dat op het voetbalveld gebeuren dit soort dingen niet dat ik het goed keur. Maar voetbal is een fysieke sport de verdedeging van B.zal kunnen zeggen dat die maar moet gaan schaken wil die niet fysiek in de problemen komen
Zo kan je wel voor iedere schop/elleboog/kopstoot die je krijgt naar de rechter stappen.. Tis ook een beetje 'het spel' natuurlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Volgens de Nederlandse wet is dit zware mishandeling en krijgt de heer B. een mooi strafblad
quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
Dit voorbeeld begrijp ik niet helemaalquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.
quote:Tuurlijk had hij dat niet moeten doen maarja ik zou me afvragen of deze zaak ooit voorkomt je moet bewijzen dat er kwade opzet in het spel was.
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zo kan je wel voor iedere schop/elleboog/kopstoot die je krijgt naar de rechter stappen.. Tis ook een beetje 'het spel' natuurlijk..
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:30 schreef MaxPower het volgende:
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.
En andere overtredingen waar geen letsel bij ontstaat doen niet ter zake, daar beslist de bond over en niet de rechter. En uiteraard wordt er wel met 2 maten gemeten door de bond maar dat wisten we al langer.
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.quote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.
Als ze bij Sparta the guts hebben ontslaan ze zo'n speler.
Als je het naar Go Ahead Eagles stuurt, sturen zij het door.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
Zover ik weet ligt Kokmeijer toch nog in het Erasmus MC? Dat adres staat hier ook ergens in deze thread, maar via GA Eagles sturen lijkt me het handigst.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.
quote:Politie verhoort Bouaouzan
De recherche in Rotterdam heeft Spartaan Rachid Bouaouzan verhoort over de overtreding die hij op 17 december beging op Niels Kokmeijer.
Door die actie moest de speler van Go Ahead een einde maken aan zijn voetballoopbaan.
Kokmeijer is dinsdag voor de vijfde keer geopereerd. Er is in het Erasmus Medisch Centrum een stuk huid uit zijn bovenbeen verwijderd en op de wond aan het onderbeen gezet. Wanneer de wond gaat helen mag Kokmeijer eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Dus welquote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
Herhaling begint over een kwartier op Ned.3.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |