abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:28:33 #281
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_24757954
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.

Als ze bij Sparta the guts hebben ontslaan ze zo'n speler.

Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.

En over onze vriend Kokmeijer: gisteren op de televisie nog de beelden gezien van zijn verminkte been en het trieste verhaal moeten aanhoren dat hij waarschijnlijk niet meer zal kunnenlopen. Ik heb het heel erg met hem te doen, weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:57:19 #282
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24758467
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
Als je het naar Go Ahead Eagles stuurt, sturen zij het door.
GAE: Vetkampstraat 1, 7416 WK Deventer.
Succes!
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:09:56 #283
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24758698
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.
Zover ik weet ligt Kokmeijer toch nog in het Erasmus MC? Dat adres staat hier ook ergens in deze thread, maar via GA Eagles sturen lijkt me het handigst.

Overigens, van die subsidies. Ik weet niet of het waar is wat je zegt. Ik heb er iig nog nooit van gehoord, maar het zou me aan de 1e kant niets verbazen, dus een bronnetje zou ik wel fijn vinden! (mail maar aub, om niet hier offtopic te geraken). Maar ik zie niet in wat het met een eventueel ontslag te maken heeft, Bouazouan heeft simpelweg een profcontract, zonder enige subsidie en daarbij gelden alle wetten en regels voor ontslag zoals die ook voor jou en mij gelden.
pi_24763587
Ik geloof best dat Sparta subsidie krijgt om wat irritante Marokkaantjes te laten voetballen, maar die zullen ze dan dumpen in een B3-elftal of iets dergelijks. Die gaan ze niet mee laten doen met de A-selectie natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24763786
In diezelfde beelden op SBS6 zag je ook die jongen die die tackle maakte lijkbleek in de catacomben lopen, waarschijnlijk nadat hij bij Kokmeijer was gaan kijken. Niet dat het te vergelijken is met hoe Kokmeijer zich op dat moment voelde, maar meer om aan te geven dat je die speler ook weer niet als gewetenloze "moordenaar" moet gaan neerzetten.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:13:23 #286
73305 Stpan
pi_24765500
quote:
Politie verhoort Bouaouzan

De recherche in Rotterdam heeft Spartaan Rachid Bouaouzan verhoort over de overtreding die hij op 17 december beging op Niels Kokmeijer.
Door die actie moest de speler van Go Ahead een einde maken aan zijn voetballoopbaan.

Kokmeijer is dinsdag voor de vijfde keer geopereerd. Er is in het Erasmus Medisch Centrum een stuk huid uit zijn bovenbeen verwijderd en op de wond aan het onderbeen gezet. Wanneer de wond gaat helen mag Kokmeijer eindelijk het ziekenhuis verlaten.
pi_24780454
Dindsdag bij de bekerwedstrijd tegen Willem II waren er ook een aantal steunbetuigingen aan Niels:

Bron: http://www.ga-eagles.nl

Ook had SBS6 rondom de bekerwedstrijd ook nog een item over hem (en ook over Deventer) had ik gelezen, helaas heb ik de uitzending zelf niet gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sassie op 27-01-2005 20:38:07 ]
pi_24782430
Dat vond ik wel een mooie reportage van Sierd de Vos.
That's all folks!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:54:35 #289
73305 Stpan
pi_24798681
Ik heb de uitzending ook niet gezien. Dat 'Niels had langs deze lijn moeten spelen' spandoek is wel het spandoek dat het meest de spijker op de kop slaat.
  zondag 6 februari 2005 @ 12:19:45 #290
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24950882
D'n Opkikker zal 'm goed doen!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:55:58 #291
73305 Stpan
pi_24968505
Kokmeijer mag ziekenhuis verlaten
2005-02-07, 10:59
Door: Erik Schulenberg

Na een verblijf van ruim anderhalve maand mag Niels Kokmeijer, voormalig voetballer van Go Ahead Eagles, waarschijnlijk vanmiddag het ziekenhuis in Rotterdam verlaten. Wel moet hij nog een laatste onderzoek ondergaan aan zijn zwaar getroffen been.

Eenmaal thuis moet Kokmeijer het rustig aan doen, en zal zijn been abslouut nog niet mogen belasten. Wel mag hij zich met krukken door het huis voortbewegen.

Over een paar weken zal Kokmeijer pas echt kunnen beginnen met de revalidatie. Het is echter nog de vraag of de voormalig aanvaller van Go Ahead Eagles ooit weer normaal kan lopen. De doktoren hebben hun twijfels, doordat een zenuw op het verwonde been nog niet goed functioneert, zo meldt de Telegraaf.

Kokmeijer liep op 17 december in het duel met Sparta een open dubbele beenbreuk op, na een wilde tackle van tegenstander Rachid Bouaouzan. Al snel werd duidelijk dat hij zijn loopbaan in het betaalde voetbal moest beëindigen. Hij onderging in het Rotterdamse ziekenhuis vijf operaties.

Kokmeijer heeft na het incident aangifte gedaan bij de politie. Hij beschuldigt Bouaouzan van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. Het onderzoek rond deze aangifte loopt nog.

Bouaouzan kreeg een schorsing van tien wedstrijden. Daarnaast legde werkgever Sparta hem een straf op. De speler werd teruggezet naar het tweede elftal en mocht niet mee naar het trainingskamp in Turkije.
pi_25057437
Kokmeijer morgen te gast bij Holland Sport 17:00 Ned. 3.
pi_25074981
Wat zag dat been er uit .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 13 februari 2005 @ 20:59:29 #294
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25075765
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
pi_25075983
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dus wel

Wel knap dat hij daar gaat liggen, maar wat een pijnlijke beelden zeg. Dat ze hem daar weer mee moeten confronteren (maar daarvan zal hij wel op de hoogte zijn geweest). En dan is het ook niet eens zeker of hij ooit wel weer gewoon kan lopen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_25089493
quote:
Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling begint over een kwartier op Ned.3.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:20:29 #297
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25091258
Ik was aan het trainen.. gelukkig. Ik hoef dat niet meer te zien hoor.

Op zich wel ironisch dat dit topic zo dicht gaat en Niels Kokmeijer dan in de vergetelheid raakt.
pi_25091367
Bij Voetbal Insite kwam het ook ter sprake.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25091571
Rachid B.
  maandag 14 februari 2005 @ 22:42:20 #300
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25091629
Wat nou Rachid B.? Doe alsjeblieft normaal, vent.

Moeilijk genoeg om na zoiets je carričre te vervolgen.
pi_25091652
Daar heeft Rachid het zelf naar gemaakt met deze doldrieste actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')