Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.quote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.
Als ze bij Sparta the guts hebben ontslaan ze zo'n speler.
Als je het naar Go Ahead Eagles stuurt, sturen zij het door.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
Zover ik weet ligt Kokmeijer toch nog in het Erasmus MC? Dat adres staat hier ook ergens in deze thread, maar via GA Eagles sturen lijkt me het handigst.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.
quote:Politie verhoort Bouaouzan
De recherche in Rotterdam heeft Spartaan Rachid Bouaouzan verhoort over de overtreding die hij op 17 december beging op Niels Kokmeijer.
Door die actie moest de speler van Go Ahead een einde maken aan zijn voetballoopbaan.
Kokmeijer is dinsdag voor de vijfde keer geopereerd. Er is in het Erasmus Medisch Centrum een stuk huid uit zijn bovenbeen verwijderd en op de wond aan het onderbeen gezet. Wanneer de wond gaat helen mag Kokmeijer eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Dus welquote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
Herhaling begint over een kwartier op Ned.3.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |