quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als iemand in een dronken bui een familie doodrijdt wordt toch ook niet gezegd dat de familie dan maar thuis had moeten blijven omdat je weet dat er ongelukken kunnen gebeuren met auto's?
Dit voorbeeld begrijp ik niet helemaalquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als jij geen schoenen met stalen neus aan doet terwijl je weet dat het wel moet en er gebeurt iets dan ben jij de penarie en je baas staat dan in het gelijk. Daarmee wil ik niet zeggen dat als je het voetbalveld op loopt je direct verrot moeten laten schoppen of dat dat goed is dat dat gebeurt. maarja er kan altijd wat gebeuren.
quote:Tuurlijk had hij dat niet moeten doen maarja ik zou me afvragen of deze zaak ooit voorkomt je moet bewijzen dat er kwade opzet in het spel was.
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zo kan je wel voor iedere schop/elleboog/kopstoot die je krijgt naar de rechter stappen.. Tis ook een beetje 'het spel' natuurlijk..
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 12 januari 2005 17:30 schreef MaxPower het volgende:
Dat is aan de rechte, om te bepalen of dit "een beetje het spel" is. Ik moet het nog zien in deze zaak. Dit is een overtreding die je 1x in de 20 jaar op het veld ziet.
En andere overtredingen waar geen letsel bij ontstaat doen niet ter zake, daar beslist de bond over en niet de rechter. En uiteraard wordt er wel met 2 maten gemeten door de bond maar dat wisten we al langer.
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.quote:Op zondag 19 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ja sorry dat ik zijn naam verkeerd heb gespeld. Mijn fout. Maar wat een vreselijke aanslag.
Als ze bij Sparta the guts hebben ontslaan ze zo'n speler.
Als je het naar Go Ahead Eagles stuurt, sturen zij het door.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
weet iemand nog iets hoe ik hem nog iets van medeleven kan tonen? (hij zal toch inmiddels wel weg zijn uit Dijkzigt?)
Zover ik weet ligt Kokmeijer toch nog in het Erasmus MC? Dat adres staat hier ook ergens in deze thread, maar via GA Eagles sturen lijkt me het handigst.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:28 schreef Brett-Anderson het volgende:
Dat lijkt me stug. In spangen lopen allemaal maatschappelijke projecten om moeilijke marokkanen van de straat te houden doorzij bij sparta te laten voetballen, met als uiteindelijke reden de gelederen goedkoop uit te breiden. Uiteraard ontvangt de jeugdopleiding daar een 'speciale' slurpsidie voor.
quote:Politie verhoort Bouaouzan
De recherche in Rotterdam heeft Spartaan Rachid Bouaouzan verhoort over de overtreding die hij op 17 december beging op Niels Kokmeijer.
Door die actie moest de speler van Go Ahead een einde maken aan zijn voetballoopbaan.
Kokmeijer is dinsdag voor de vijfde keer geopereerd. Er is in het Erasmus Medisch Centrum een stuk huid uit zijn bovenbeen verwijderd en op de wond aan het onderbeen gezet. Wanneer de wond gaat helen mag Kokmeijer eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Dus welquote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
Herhaling begint over een kwartier op Ned.3.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Herhaling maar even zien. Ze laten toch niet weer die vreselijke beelden zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |