ehm, nee, eigenlijk niet, maar okay, [14.gif]quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
Omgekeerde spiegelogie, smooth.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:09 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil iedereen oproepen om niet op mij te stemmen.
Ik ben de slechtst denkbare kandidaat, het is mij daarom ook een groot raadsel waarom ik door de eerste ronde geraakt ben. Het ontbreekt mij duidelijk aan de 'X-factor', eerlijk gezegd.
Dus nogmaals: als je ONZ een warm hart toedraagt, stem NIET op Croupouque.
die staan in + mên...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen de kandidaten hun sollicitatiemail hier even plaatsen? Zo kan ik een juiste keuze maken.
Je hebt hem allang gezien, maar voor alle geïnteresseerden:quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen de kandidaten hun sollicitatiemail hier even plaatsen? Zo kan ik een juiste keuze maken.
quote:Geachte door mij zeer gewaardeerde geliefde FOK!Crew en Cynix ®,
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Croupouque, en ik ben de slechtste kandidaat voor één van de twee openstaande ONZ-forum modvacatures. Hopelijk overtuigen de volgende 846 woorden, onderverdeeld in 3 heldere mezelf afkrakende punten, jullie van mijn gelijk en is dit reden genoeg om mijn kandidaatschap als derde of vierde ONZ-mod resoluut af te wijzen.
1. Een belangrijk criterium lijkt mij het hebben van veel tijd, en dat is iets wat ik absoluut niet heb. De vele uren die ik op FOK! spendeer, spendeer ik eigenlijk alleen in het weekend. Ik ben namelijk student, woon op kamers en daar heb ik geen internetverbinding. Daarnaast ben ik ontzettend lui en is 'werken' een begrip waar ik spontaan bultjes op vreemde plekken van krijg gecombineerd met een jeuk die niet te verdragen is. Vergaderen achter de schermen bijvoorbeeld, ik weet nu al dat ik die twijfelachtige eer zou laten schieten. Ik moet er niet aan denken, werkelijk waar.
2. Geloofwaardigheid bij de users lijkt me een ander niet te onderschatten punt . Sommige users hebben een beeld van mij: het beeld van een zachtaardige user die je gemakkelijk onder tafel lult, iemand die niet fel ergens tegenin durft te gaan, die liever op een beschaafde en vriendschappelijke manier met zijn mede-users omgaat en ze aan het lachen probeert te maken. Daar hebben ze helemaal gelijk in. Dit is vanzelfsprekend precies wat het ONZ-forum NIET nodig heeft; het heeft behoefte aan een bruut, een botte bijl! Wraaah! Ik heb die kwaliteit niet in huis, helaas. Hoewel ik af en toe onder een kloon zulk gedrag wél heb vertoond of althans geprobéérd heb te vertonen, ik was toen mezelf niet. En als Croupouque ben ik natuurlijk wel voor de volle honderd procent mezelf. Een anoniem forum ergens op het internet is namelijk een hele goede afspiegeling van de werkelijkheid.
3. En last but not least: het goede voorbeeld. Ik beweer niet dat iedere moderator ooit het goede voorbeeld als user gegeven moet hebben, integendeel. Paarse_Paashaas lijkt me bijvoorbeeld een hele goede kandidaat.
De afgelopen jaren heb ik me als user voorbeeldig gedragen. Wanneer het forum naar mijn idee dreigde in te zakken probeerde ik weer wat leven in de brouwerij te brengen met een nieuwe kloon of een nieuw topic. Natuurlijk deed ik dit vooral omdat ik geniet van de waardering die ik daarvoor krijg, ik ben de eerste die toegeeft dat ik verschrikkelijk ijdel ben. Ik teer gemiddeld 2 dagen op een complimentje, daarna heb ik weer een nieuw compliment nodig.
Maar ik deed het ook nog om een andere reden, namelijk omdat ik dol ben op het ONZ-forum en omdat ik er van geniet wanneer ik zie dat users het geweldig naar hun zin hebben. Een liefde die gegroeid is toen ik nog lurkte, een liefde die is opgebloeid toen ik eenmaal user was. Ik sta nu echter op het punt om als user de spreekwoordelijke pijp aan Maarten te geven. De laatste tijd heerst er naar mijn idee een te negatieve sfeer en is er maar een klein aantal users die het voor een grote groep anderen leuk probeert te maken. En als er geen leuke users zijn die mee willen doen in topics dan gaat voor mij de lol er al snel af, en ik ben vast niet de enige. Ik had mezelf voorgenomen om te stoppen na 5000 posts, maar oude liefde roest niet. (Althans niet zo snel als ik gehoopt had.) Daar kwam ik gisteren bijvoorbeeld achter toen ik onbewust die 5000 posts-grens overschreden bleek te hebben.
Motivatie is alles: als de moderators zich enkel als strenge supersarcastische slotjessmijters presenteren en zelf niet af en toe blijk geven van een gevoel voor humor in de vorm van een topic of op zijn mínst een grappige post, welk voorbeeld geef je dan? Want moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie. Insomaniac was een schoolvoorbeeld van het type moderator dat ik een warm hart toedraag, Jogy ook. Beiden zijn nu weg.
Kortom: kies mij NIET als derde of vierde ONZ-mod. Kies mij hooguit alleen als jullie behoefte hebben aan een vijfde moderator. Het vijfde wiel, iemand die zelden aanwezig is. Iemand die de gemoederen probeert te sussen mochten die hoog oplopen, iemand die zich op bepalende momenten volwassen weet te gedragen, iemand die weet wat leuke topics zijn, wat leuke topics kunnen wórden, wat absolute bagger is en wanneer mensen plezier hebben op het forum. Iemand waar volgens mij users respect voor hebben. Iemand die de negativiteit die er de laatste tijd heerst wil proberen om te zetten in positiviteit. Iemand die anderen probeert te motiveren zodat zij en anderen een leuke tijd hebben. Want daar draait het wat mij betreft op het forum om, en ik heb het idee dat het daar aan schort. Of neem op zijn minst deze poging tot het geven van advies serieus.
Gatverdamme, zeg. Dit was het lezen niet waard. Sorry dat ik jullie tijd verspild heb met dit zinloze stukje tekst.
Hopelijk verdwijnt deze mail linea recta in jullie prullenmand, dan kan ik een user in ruste worden en het forum met een gerust hart voorgoed de rug toe keren, wetende dat er voor users zoals ik weinig meer te zoeken is.
Met vriendelijke groet,
Croupouque.
30 keerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere C, das 6 keer zoveel tekst als ik had
Volgt C. opquote:Geachte Crew,
Na hard nadenken over het feit of het qua politieke correctheid okay zou zijn om mensen terecht te wijzen op hun fouten en of gedrag, heb ik besloten om te solliciteren voor moderator van onzin. Mijn argumenten om moderator te worden zal ik derhalve uitleggen; Onzin voor je leven is het mooiste subforum van Fok waar ik veel van mijn vrije tijd in besteed. Het is er altijd gezellig op sommige rellen annex persoonlijke ruzietjes na. Naast de hele bende van vaste users die ondertussen zich daar vertroeven is er altijd plek voor nieuwe mensen die daar hun ideeën kunnen spuien en daarbij het humeur van de grootste chagrijn die er rondloopt kan verbeteren tot een positief iets. Het is gewoon een geweldige plek en fok zou fok niet zijn zonder onzin en daarbij wil ik graag mijn steentje bijdragen aan fok, daar ik alle vrije tijd daar leuk heb mogen besteden zonder daar feitelijk iets voor terug te hoeven doen.
Nu vraagt men in de crew zich af; 'Kun jij wel tegen het gescheld en geflame dat je soms tegenkomt als je de topics afstruint?' Het antwoord hierop zal ja zijn. Ik weet dat ik mij qua gedrag niet altijd even netjes heb gedragen zoals het eigenlijk zou moeten, maar met een voorbeeldfunctie ligt dat toch iets anders. Dit merk ik in mijn privéleven ook. Ik kan makkelijk een onderscheid maken tussen wat wel en niet kan volgens de faq als zowel de normen en waarden van de Nederlandse samenleving, alsmede mij daar naar gedragen.Verder kan ik zeker users terechtwijzen op hun gedrag en van wat gescheld zal ik zeker niet een afspraak gaan maken bij de plaatselijke psycholoog.
Mijn plan van aanpak. Mijn plan van aanpak is vrij simpel; Onzin is er voor je plezier en daarom behoort het plezierig te blijven voor iedereen. Nu weet ik dat het lastig kan zijn om iedereen te plezieren en daarom zul je consequent moeten zijn in je keuzes. Dat consequent zijn is iets wat ik in het dagelijkse leven ook behoor te zijn, dus ook dat zal tot één van de dingen behoren die daardoor in mijn takenlijst zal verschijnen. Kliekjes en dergelijke? Geen probleem. Wil jij als user ergens toe behoren is dat jouw groots recht. Bagger wordt aangepakt indien ik er echt geen toekomst meer in zie. Slowchat? Alleen 's nachts zoals dat nu ook al mooi geregeld is. Rellen kan op zijn tijd leuk zijn maar als de rel te ver gaat zal ik die aanpakken zoals de ME bij een wedstrijd Ajax-Feijenoord.
Mijn online tijden zijn ook simpel; van 's ochtends rond negen uur tot 's avonds een uur of elf en in het weekend zijn de tijden variabel, meestal in een positieve zin. Aangezien ik vooral een zelfstudie heb en daarbij veel tijd besteed achter de PC ofwel van school ofwel van mijzelf zal ik altijd een kans zien om op fok in te loggen.
Et voila, mijn sollicitatie.
*Knufkroelkras*
Tessje
Tot dinsdag geloof ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
Staat er bij. Dinsdag 20.00 uurquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
Wat deze meneer zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?![]()
Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?![]()
Hij wordt gewoon tegengewerkt van bovenaf.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.
Ik schat mijn kansen hoog in, aangezien ik met drie usernames vertegenwoordigd ben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:33 schreef gfree het volgende:
Tenzij..... VAC een kloon van Croupouque is...![]()
Meeposten!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:
PP, iemand opent een topic en die is het eerste deel leuk. Daarna komt deel 2 en die gaat nog wel. Dan komt deel 3 en die vervalt in slowchat.
Kortom, een reeks in wording.
Wat doe jij?
binnen een minuut, ouwe vent, wat klaag je, ik ben je schaap nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, jullie reageren erg langzaam.
Is die snelheid tijdelijk? Of zijn jullie gewoon sloom en mogen we voortaan een eeuw wachten in het feedback topic op een reactie?
nee, een maand en 1 dag zou ik ook niet erg trots op zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zou er gewoon niet (meer) trots op kunnen zijn, mod van ONZ. Sorry hoor.
sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bentquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:10 schreef FlyingFox het volgende:
Waarom leest men niet meer.
Ik blijf altijd optimistisch. Maar zelfs ik zie nu dat ONZ ten dode is opgeschreven.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bent
SORRY, MAAR IK VIND DIT GEWOON NIET LEKKER LEZEN....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef Wrinex het volgende:
PP gebruikt geen hoofdletters. Mocht hij dat vanaf nu gaan doen wil ik mijn stem eventueel wel aanpassen.
hmm, ik en de stuart kliek, gok eensquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
Wat denk PP bv aan de nachtelijke slowchat te gaan doen?
Centraal houden?
Of de nek omdraaien?
Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmm, ik en de stuart kliek, gok eens
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:TESSJE!!!!!
zie sig waarom ik voor Tessje ben
ja, maar als ik in de minderheid ben ga ik er niet tegenin, je moet als mods wel 1 front vormen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.
Ga je het ankaarten?
Ah, vraagje aan jou!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
Stem op mij, zodat de schaarse leuke users zoals Bupatih en Intxaurraga, die op dit moment bijna het hele ONZ-forum dragen, niet wegvallen.
En verder ga ik geen 'campagne' meer voeren. Lees mijn sollicitatiemail, trek je conclusies; je vindt me geschikt of niet.
Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, vraagje aan jou!
Je wordt op een vreselijke manier afgebekt, en de topics springen je om de oren, een ware explosie,
hoe los je dit op?
Oei!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:
Stoïcijns al die troep op slot gooien, en verder: het ligt er aan wat de reden van de topics is, als het een geschil is dan verwijs ik naar het feedbacktopic alwaar we dit in alle redelijkheid kunnen uitpraten.
Mocht dit niet het geval (in de zin van: een irritante plaaggeest) zijn dan kan de desbetreffende user wat mij betreft oprotten, simpel.
paarsquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?
En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Stem dus niet op mij, want ik doe maar wat.
Tsja. Als user heb je nou eenmaal weinig reden om streng te zijn, dus laat ik dat maar achterwege.quote:
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[] - omdat je geen grafische Fok hebt
'Hoe weet jij van mijn verleden? Dat is geheim, daarom een slotje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Tessje, stel als jij mod bent en je sluit een topic van iemand.
Meteen opent die persoon een nieuw topic met als TT: Tessje! en als OP: Vieze vuile kankernazi! Waarom sluit je mijn topic, hoer!
Wat is jouw reactie?
ik maak slechts reklame voor Tessje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?
Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.
POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus. Oh, en ik kan me volgens mij wel volwassen gedragen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?
nu ik dit lees zie ik inene heel sterk in hoe de meeste users mij hier zullen ervarenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus.
Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg altijd uitslag van uitslagen.
Zeg, ik lurk hier vaak.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Niet dat dit uitvoerbaar is, maar toch.
He, een ge-edite regel erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.
Je bent erg jong, komt net op gang als user en bent veel te bepalend voor de leukheid van het forum. Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk jammer vinden als jij weg zou vallen.
Let wel: ik gun het je wel.
BVO? Wie is dat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...
Ik heb het als user hier wel gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He, een ge-edite regel erbij
Zo denk ik ook over jou. Ik ben bang dat je topics zullen verdwijnen wanneer je mod bent..
Je humor zal je altijd wel houden. Hoop ik.
hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.
Niet erg verder, maar ga niet zo dubbelzinnig het hypocrietje uithangen.
"nog wel eens"quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezien
Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb het als user hier wel gezien.
Dus of je nou wel of niet op me stemt, topics en posts van mij zul je (tenzij eventueel als mod) niet meer zien.
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
hoi, klik hier eens op;quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Wrinex het volgende:
[..]
"nog wel eens".
Flikker op, ze heeft verder niks in ONZ te zoeken.
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppen
Wie denk jij wel niet dat je bent zeg. Ik zit hier lang genoeg en ik weet wie die users zijn, en wie ik hier dus niet wil hebben. Als er een betere kandidaat tussen zat dan PP had ik gerust op diegene gestemd. Ik bedoel het ook niet persoonlijk tegen BVO.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.
Niet erg verder, maar ga niet zo dubbelzinnig het hypocrietje uithangen.
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
Ik dacht alleen even over dat verschil na per user. Niks aan de hand men.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe nou niet zo persoonlijk opvatten, ik bedoel je gewoon als voorbeeld joh!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.
Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
Dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi, klik hier eens op;
http://forum.fok.nl/user/history/50744
en daarna hier;
http://forum.fok.nl/user/history/77692
en kijk hoevaak je de letters ONZ tegenkomt....
Dan ben ik een C-merk dat net om de hoek komt kijken bij de rijke multinationals.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.
Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
praat jezelf anders ff tegenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het..
Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
M'n aaibaarheidsgehalte is te laag....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, ik heb er net een van je gesloten.
Of je zou m'n post wat beter moeten lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
praat jezelf anders ff tegen
Ik vind die Bupatih ook gerust niet vervelend hoor. En je kan het ook best serieus bedoelt hebben, misschien had ik niet zo'n expliciet voorbeeld moeten geven dan, sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het..
Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
als ik mod heb ik geen hol met de lurkers te maken, die maken of breken geen topics, en daar verwacht ik al helemaal geen feedback van...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dus
Er lurken genoeg mensen, en die mogen ook hun stem geven. Als je het er niet mee eens bent zou ik je aanraden je terug te trekken.
Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?
let ook even op t kernwoordje "user" lurkers vind ik zeker daar niet ondervallen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.
En users vertrekken niet vanwege de mods, users vertrekken omdat het minder leuk is, en als dat soort mensen denken dat met mod X daar iets aan gedaan kan worden zodat zij het ook leuk vinden en gaan posten dan is het hun goed recht natuurlijk.
De grootste groep mensen die hier reageert zijn vriendjes van mensen die graag mod willen worden en mensen aansporen. Ik heb 0,0 gepromote maar heb wel toegezegd in het lijstje te willen, als er een serieuze kans is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Oh, dat klopt. Ik ben soft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.
Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.
Nu al zoveel verwarring.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...
Richtlijnen is wat anders dan regelgeving..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.
En waar staan de officïele richtlijnen voor het gebruik van een FB topic?
Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Die staan idd niet in mijn ATquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.
En deze ook voor de rest van de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.
POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:55 schreef Croupouque het volgende:
Dirkh en Knut zijn broodnodig op ONZ, maar nóg eentje is teveel van het goede.
ik denk dat t moeilijk antwoorden is zolang wij de werkwijze achter de schermen niet kennen, er zal zeker een pikorde zijn...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
Mijn antwoord staat er niet bij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POLquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En deze ook voor de rest van de kandidaten.
veel plezierquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:14 schreef Kreator het volgende:. Ik ga wat leuks doen.
.
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
Een waarschuwing is op zijn plek, net zoals dat bij users zou moeten. Er is geen verschil.
Dus je gooit het topic dat je dicht had gegooid gewoon weer open? Je geeft ze tenslotte gelijk, maar het is wel een userbash topic. En terug naar POL doen ze pas wanneer die ene z'n ban kwijt is en die duurt nog een week...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POL
Verhip! Ik begin mezelf gewoon te overtuigen!quote:
Neequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:10 schreef Wrinex het volgende:
Hadden boebiedoe en kastanova niet genoeg stemmen
jammer dat had heel het moderaten een leuke surrealistische wending gegeven , wellicht hadden de sluitposts later tot een boekwerk gebundeld kunnen worden ....quote:
Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat is jouw mening en daar zal ik ook niet tegenin gaan, want neutraal ben ik nu eenmaal niet, is ook vrij logisch als je wat langer op t forum rondhangt...
maar ik zie mensen hier allerlei non-argumenten aandragen bij hun stem, dat vind ik zo jammer
jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef gfree het volgende:
ff uit stemtopic gehaald
[..]
Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.
Zodra je alleen maar chagerijnige, humorloze slotjeszetters in ONZ hebt, kan je het subforum wel opdoeken.
nope. leg uit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...
3 woorden, je eigen woorden nog wel;quote:
quote:chagerijnige, humorloze slotjeszetters
DIe wachten tot het eind, als al duidelijk is wie gaat winnen en stemmen dan op de (waarschijnlijke) winnaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef gfree het volgende:
Ik ben wel benieuwd op wie de huidige modjes hun stem uitbrengen.
en dat ging wel of niet goed?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
3 woorden, je eigen woorden nog wel;
[..]
Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t subforum is d'r toch nog?
Kan toch zijn dat het niet veel had gescheeld?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t subforum is d'r toch nog?
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
Tot wanneer kun je stemmmen?
dan weet ik wanneer ik mijn tactische stem kan gebruiken
ja, dat zeg ik, PDD en Swets-achtigen ontbreken...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.
Dinsdag, 20.00 uur.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
lees de Oppoquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:
[..]
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleidquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef mvt het volgende:
[..]
Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid
Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt
Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Als je de "onzin is verbaggerd, de mods zijn nergens te vinden" topic 1 t/m 452452 had gelzen dan weet je dat optie 2 nogal bekend voorkomtquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...
[edit]
toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordtquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:
[..]
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
wat een kutantwoordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt
uitzonderingen daargelaten natuurlijk
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Wrinex het volgende:
Heey p_p
ODOLS - De finale! Stemtopic!
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
Dit moeten we vaker doen. Vooral het feit dat 100.000 users 100.000 meningen over onzin hebben en nu allemaal hun vraagjes gaan stellen over hypotethische situaties.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef mvt het volgende:
[..]
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)
mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB'squote:Op zaterdag 18 december 2004 00:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
Deze post kwam gewoon van mij, Wrinex, dat dat even genoteerd staat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaarheb ik me daardoor vergist
Ik ben géén josti?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
Karboeknkeltje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Dit is dus niet een vraag aan de kandidaten, maar aan de stemmers. Bedenk je even wie dat kan zijn van de kandidaten. 4 dezelfde mods in onzin is niet gewenst, dat snapt iedereen. Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
zo origineel ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
die nu een eenzame dood sterft er is nog niemand genomineerd voor decemberquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB's
"user van de maand"-topic
Je bedoelt; wie heeft er wel humor, intelligentie en is nog niet dement?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
sorry, leg mij deze zin dan even uit, mijn schijnbaar hoogopgeleide breintje snapt t niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef Wrinex het volgende:
[..]
bovengemiddelde intellectuele capaciteiten die jouw schijnbaar hoogopgeleidde breintje ten volste bereiken.
"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."
Gatver. Ik hoop met heel mijn hart dat ik nog een betere kan verzinnen.
Ik heb voor je gestemtquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
Niks. Ik snoer ze en masse de mond.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Croupouque het volgende:
"IN,T, X: Zonder hem blijft ONZ niks."
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, dit word niets meer vanavond, ik ga wel slapen
dat was toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zoiets"?
Je hebt tégen me gestemd, dat is precies het tegenovergestelde!
Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedenavond, mede-usertjes.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.
Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...
Mag je ook tegen stemmen?
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.
Prullenbak, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
klembordquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...
Mag je ook tegen stemmen?
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch jammer dat ik niet door de pré-voorselectie ben gekomen.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:16 schreef knowall het volgende:
aan de voorselectie-heren: Waarom krijgen de users die niet door de voorselectie zijn gekomen geen mail waarin hen wordt uitgelegd waarom zij zo gefaald hebben en wat zij in de toekomst moeten laten of doen om wel door de voorselectie te komen?
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.
Van hoe het niet moet dan he.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.
Is dit nu wat ze een "flame" noemen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.
Pré-voorselectie. De fase waarin je besluit jezelf als kandidaat beschikbaar te stellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmen
moet je aan hen en niet aan mij vragen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dit nu wat ze een "flame" noemen?
Bescheidenheid is troef vanavond.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Die eer verdien ik niet, wat dat betreft sta ik voor eeuwig in jouw schaduw
Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmen
Heerlijk, blauwen om de schuld te kunnen geven. Kun je nagaan wat een voldoening het zal geven om dat met een door mijzelf uitgekozen moderator te doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:25 schreef Croupouque het volgende:
Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.
Same here. Ik post waarschijnlijk niet genoeg of zo...quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch jammer dat ik niet door de pré-voorselectie ben gekomen.
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hierquote:
het had bijvoorbeeld ook Realknuckels kunnen zijn, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:
[..]
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
ik heb wel respect voor je hoor, ik heb nu al een paar posts van je gelezen, en bij geen een heb ik helemaal het idee gehad dat ik de posts helemaal begrepen heb.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:
[..]
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
weet ik.. maar stem van gebande is onrechtmatig.. laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennen
Ik heb Danny's veto al tegen gehad en 1 veto is voorlopig wel even voldoendequote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.
*ril*
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
ik lig al in bedquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
Eeh, dat moet je eigenlijk in het stemtopic doen. Staat hier ook ergens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik stem op Bupatih
waarom leest niemand dat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
En drie minuten later stemt ie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
Dit komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Meen je dat nouquote:
Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè?quote:
Nee, voor d.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè? [afbeelding]
Eerst zal ik jou achter de schermen aanspreken, omdat je mijn naam nog steeds niet kan spellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:23 schreef yvonne het volgende:
Bupathi, vraagje, stel je wordt zo mod,
en je krijgt van half onzin de snakey treatment,
echt heel erg, iedere dag weer,
hoe pak je dat aan?
Hmm, daar ik heb dan erg weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, voor d.
Meedoen en hakken maar!
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef Knut het volgende:
En als dat niet helpt ? Ze blijven op je vloeken. Alsmaar door. En ze volgen je in alle topcis.
Verwijderen??quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.
En als het dan wat beter gaat, zal ik de off-topic reacties verwijderen. Kritiek is opzich geen punt, vind ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verwijderen??
Dan maken ze je helemaal af, bedenk, ze zijn met veel, er is geen beginnen aan..
Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topicsquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Off-topic reacties in een ONZ-topic over mijn functioneren verwijder ik gewoon.
Dan gaan ze maar de discussie aan in het FB-topic. Of ze mailen me maar.
Dan maar verwijderen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topics
tofquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:04 schreef Tiemie het volgende:
toch 2 stemmen meer dan verwacht.
gaat niet op voor mij helaasch, ik heb al jaren t GPD, waar al die idioten zich centraal ophoudenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Vraagjes voor alle kandidaten
Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.
Sluit je ook hun baggertopic?
Ze zijn woedend omdat je hun posts hebt gedelete, hoe reageer je daarop?
Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.
Ik heb geen forumvriendjes, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn vriendjes doen zoiets nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
....mijn forumvriendjes denken niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Je forumvriendjes denken
Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?
Ik heb op je gestemd, makker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Kreator het volgende:
Zo zie je maar wat voor antwoorden je krijgt op een zinloze hypotetische stelling.
Ik ga gewoon met mijn laptop op bed liggen, en hou vol tot het laatste, wellicht bittere einde. Ook mod's worden moe. En begrijpen ze dan vast wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.
Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
Nog een vraagjequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.
Ik ga gewoon naar bed. Ik heb mijn nachtrust goed nodig, dat gaat voor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.
Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
Welke vriendjes?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Kreator het volgende:
....mijn forumvriendjes denken niet.
Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Nog een vraagje
Stel een user vraagt jou iets, wat je eventueel als kritiek kan opmerken. Wat doe je dan?
(A) Je probeert zijn vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, ook al geef je daarmee aan dat je eventueel fout zat
(B) Je geeft een niets zeggend antwoord, dat verder totaal geen betrekking heeft op de vraag
Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraarsquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:
1) Je betert je leven en stopt met rellen
2) Je baggert er vrolijk op los, scheld wat mensen uit en schopt wat schenen, om een recordtijd tussen de bans te vestigen
Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraars
1) Vol begrip, je was immers zelf ook vroeger een baggeraar, en je maakt je er verder niet druk om
2) Je grijpt elke post van hem aan om op zo een dom mogelijke manier te zeiken.
Mja 't is te merkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.
Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?quote:
Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Mja 't is te merken![]()
[..]
Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?
Vooruit dan, ik zal even netjes antwoorden en een even net en eerlijk antwoord geven als jij: Ik ben sinds mijn ban gestopt met baggeren en gereld heb ik nog nooit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.
Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw wedervraag en verwacht nu een net, eerlijk antwoord terug.
Confronterend he
4. Je kijkt hoe lang een mod-kandidaat bereid is om de discussie vol te houden in een topic dat daar inderdaad niet voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
3. Na lang nadenken hou je op.
Ik dacht dat jij er 1 was. :[quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welke vriendjes?
Klonen tellen niet mee als vriendjes he?
Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
Ook wannabe-mods moeten weten of een topic daarvoor bestemd is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.
Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.
Alsjeblieft, niet weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?
Dat is geenszins onwaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?
een verstandige mod steekt zijn middelvinger op en gaat lekker slapen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:00 schreef Knut het volgende:Hou rekening met het feit dat nietszeggende klonen die 10 posts hebben nou niet helemaal een gegronde stem hebben.
Dus de stand hier is nog enigzins te verwaarlozen denk ik zo. Aangezien er nogal wat gekloonde stemmen rondhangen in het topic.
[spuit-elf-modus]quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.quote:
Ik. Maar dat is mijn mening.quote:en wie bepaalt nu uiteindelijk welke stemmen wel en welke niet tellen?
Dat is een goeie. Die onthoud ik voor na m'n nederlaag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert
na de Snakey hetze dacht ik juist wel dat t de meesten wel boeit wie er modereert..quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.
[..]
t boeide je toch niet?quote:Ik. Maar dat is mijn mening.
Nou, er is een verschil tussen iemand die een moderarotor is geworden en een prachtig buitenkansje om even gruwelijk te gaan kankeren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
na de Snakey hetze dacht ik juist wel dat t de meesten wel boeit wie er modereert..
Wie er mod wordt, neuh... maar de Macht, de MACHT!!! Muhuwhahaaa..quote:t boeide je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |