abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:04:45 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_24045324
Hier kan je beppen over of met de kandidaten die door de voorrondes zijn gekomen.

Kandidaten:
Bupatih
Croupouque
HTT-Thalan
Intxaurraga
Kreator
Paarse_paashaas
Tessje
Tiemie

Vraag wat je wilt vragen en zeg wat je wilt zeggen.

Wederom, Have fun!

Stemtopic staat hier

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 17-12-2004 21:11:01 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_24045327
heeft C gemaild?

en; m'n underscore, wat doe je!
Scheren is voor schapen!
pi_24045345
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
heeft C gemailt?
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:06:31 #4
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24045352
tvp
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 21:07:28 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24045375
Hier kunnen de kandidaten andere users overhalen op hun te stemmen en om te kopen.
O,
ik ben omkoopbaar
Lobbyen toegestaan.
Game on!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24045382
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Verhip !
ehm, nee, eigenlijk niet, maar okay, [14.gif]
Scheren is voor schapen!
pi_24045411
Ik wil iedereen oproepen om niet op mij te stemmen.
Ik ben de slechtst denkbare kandidaat, het is mij daarom ook een groot raadsel waarom ik door de eerste ronde geraakt ben. Het ontbreekt mij duidelijk aan de 'X-factor', eerlijk gezegd.
Dus nogmaals: als je ONZ een warm hart toedraagt, stem NIET op Croupouque.
pi_24045448
Ik twijfel nog. Welke kandidaat kan me overtuigen vaom op hem of haar te stemmen?
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:11:57 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_24045471
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:09 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil iedereen oproepen om niet op mij te stemmen.
Ik ben de slechtst denkbare kandidaat, het is mij daarom ook een groot raadsel waarom ik door de eerste ronde geraakt ben. Het ontbreekt mij duidelijk aan de 'X-factor', eerlijk gezegd.
Dus nogmaals: als je ONZ een warm hart toedraagt, stem NIET op Croupouque.
Omgekeerde spiegelogie, smooth.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_24045514
ik wacht nog ff met stemmen tot er genoeg geboden is
pi_24045533
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Omgekeerde spiegelogie, smooth.
Het werkt ook nog, blijkbaar.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:15:08 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_24045545
Kijk! 4 voor PP, 3 voor C. Lijkt me duidelijk! Feli PP!
pi_24045551
Kunnen de kandidaten hun sollicitatiemail hier even plaatsen? Zo kan ik een juiste keuze maken.
pi_24045564
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen de kandidaten hun sollicitatiemail hier even plaatsen? Zo kan ik een juiste keuze maken.
die staan in + mên...
Scheren is voor schapen!
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 21:17:02 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24045589
Ik heb pas een poging tot omkoping
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_24045595
ook mooi dat er ook op BBD gestemt kan worden trouwens
Scheren is voor schapen!
pi_24045601
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:16 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

die staan in + mên...
Ja maar, die wil ik hier ook zien!!!!
pi_24045612
Ik ben bang!
pi_24045614
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:15 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt hem allang gezien, maar voor alle geïnteresseerden:
quote:
Geachte door mij zeer gewaardeerde geliefde FOK!Crew en Cynix ®,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben Croupouque, en ik ben de slechtste kandidaat voor één van de twee openstaande ONZ-forum modvacatures. Hopelijk overtuigen de volgende 846 woorden, onderverdeeld in 3 heldere mezelf afkrakende punten, jullie van mijn gelijk en is dit reden genoeg om mijn kandidaatschap als derde of vierde ONZ-mod resoluut af te wijzen.

1. Een belangrijk criterium lijkt mij het hebben van veel tijd, en dat is iets wat ik absoluut niet heb. De vele uren die ik op FOK! spendeer, spendeer ik eigenlijk alleen in het weekend. Ik ben namelijk student, woon op kamers en daar heb ik geen internetverbinding. Daarnaast ben ik ontzettend lui en is 'werken' een begrip waar ik spontaan bultjes op vreemde plekken van krijg gecombineerd met een jeuk die niet te verdragen is. Vergaderen achter de schermen bijvoorbeeld, ik weet nu al dat ik die twijfelachtige eer zou laten schieten. Ik moet er niet aan denken, werkelijk waar.

2. Geloofwaardigheid bij de users lijkt me een ander niet te onderschatten punt . Sommige users hebben een beeld van mij: het beeld van een zachtaardige user die je gemakkelijk onder tafel lult, iemand die niet fel ergens tegenin durft te gaan, die liever op een beschaafde en vriendschappelijke manier met zijn mede-users omgaat en ze aan het lachen probeert te maken. Daar hebben ze helemaal gelijk in. Dit is vanzelfsprekend precies wat het ONZ-forum NIET nodig heeft; het heeft behoefte aan een bruut, een botte bijl! Wraaah! Ik heb die kwaliteit niet in huis, helaas. Hoewel ik af en toe onder een kloon zulk gedrag wél heb vertoond of althans geprobéérd heb te vertonen, ik was toen mezelf niet. En als Croupouque ben ik natuurlijk wel voor de volle honderd procent mezelf. Een anoniem forum ergens op het internet is namelijk een hele goede afspiegeling van de werkelijkheid.

3. En last but not least: het goede voorbeeld. Ik beweer niet dat iedere moderator ooit het goede voorbeeld als user gegeven moet hebben, integendeel. Paarse_Paashaas lijkt me bijvoorbeeld een hele goede kandidaat.
De afgelopen jaren heb ik me als user voorbeeldig gedragen. Wanneer het forum naar mijn idee dreigde in te zakken probeerde ik weer wat leven in de brouwerij te brengen met een nieuwe kloon of een nieuw topic. Natuurlijk deed ik dit vooral omdat ik geniet van de waardering die ik daarvoor krijg, ik ben de eerste die toegeeft dat ik verschrikkelijk ijdel ben. Ik teer gemiddeld 2 dagen op een complimentje, daarna heb ik weer een nieuw compliment nodig.
Maar ik deed het ook nog om een andere reden, namelijk omdat ik dol ben op het ONZ-forum en omdat ik er van geniet wanneer ik zie dat users het geweldig naar hun zin hebben. Een liefde die gegroeid is toen ik nog lurkte, een liefde die is opgebloeid toen ik eenmaal user was. Ik sta nu echter op het punt om als user de spreekwoordelijke pijp aan Maarten te geven. De laatste tijd heerst er naar mijn idee een te negatieve sfeer en is er maar een klein aantal users die het voor een grote groep anderen leuk probeert te maken. En als er geen leuke users zijn die mee willen doen in topics dan gaat voor mij de lol er al snel af, en ik ben vast niet de enige. Ik had mezelf voorgenomen om te stoppen na 5000 posts, maar oude liefde roest niet. (Althans niet zo snel als ik gehoopt had.) Daar kwam ik gisteren bijvoorbeeld achter toen ik onbewust die 5000 posts-grens overschreden bleek te hebben.
Motivatie is alles: als de moderators zich enkel als strenge supersarcastische slotjessmijters presenteren en zelf niet af en toe blijk geven van een gevoel voor humor in de vorm van een topic of op zijn mínst een grappige post, welk voorbeeld geef je dan? Want moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie. Insomaniac was een schoolvoorbeeld van het type moderator dat ik een warm hart toedraag, Jogy ook. Beiden zijn nu weg.

Kortom: kies mij NIET als derde of vierde ONZ-mod. Kies mij hooguit alleen als jullie behoefte hebben aan een vijfde moderator. Het vijfde wiel, iemand die zelden aanwezig is. Iemand die de gemoederen probeert te sussen mochten die hoog oplopen, iemand die zich op bepalende momenten volwassen weet te gedragen, iemand die weet wat leuke topics zijn, wat leuke topics kunnen wórden, wat absolute bagger is en wanneer mensen plezier hebben op het forum. Iemand waar volgens mij users respect voor hebben. Iemand die de negativiteit die er de laatste tijd heerst wil proberen om te zetten in positiviteit. Iemand die anderen probeert te motiveren zodat zij en anderen een leuke tijd hebben. Want daar draait het wat mij betreft op het forum om, en ik heb het idee dat het daar aan schort. Of neem op zijn minst deze poging tot het geven van advies serieus.

Gatverdamme, zeg. Dit was het lezen niet waard. Sorry dat ik jullie tijd verspild heb met dit zinloze stukje tekst.
Hopelijk verdwijnt deze mail linea recta in jullie prullenmand, dan kan ik een user in ruste worden en het forum met een gerust hart voorgoed de rug toe keren, wetende dat er voor users zoals ik weinig meer te zoeken is.

Met vriendelijke groet,
Croupouque.
pi_24045640
godskolere C, das 6 keer zoveel tekst als ik had
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:19:53 #21
32814 Tessje
pi_24045642
Ik ben de enige vrouw zie ik
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
pi_24045672
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere C, das 6 keer zoveel tekst als ik had
30 keer
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:22:06 #23
32814 Tessje
pi_24045691
quote:
Geachte Crew,

Na hard nadenken over het feit of het qua politieke correctheid okay zou zijn om mensen terecht te wijzen op hun fouten en of gedrag, heb ik besloten om te solliciteren voor moderator van onzin. Mijn argumenten om moderator te worden zal ik derhalve uitleggen; Onzin voor je leven is het mooiste subforum van Fok waar ik veel van mijn vrije tijd in besteed. Het is er altijd gezellig op sommige rellen annex persoonlijke ruzietjes na. Naast de hele bende van vaste users die ondertussen zich daar vertroeven is er altijd plek voor nieuwe mensen die daar hun ideeën kunnen spuien en daarbij het humeur van de grootste chagrijn die er rondloopt kan verbeteren tot een positief iets. Het is gewoon een geweldige plek en fok zou fok niet zijn zonder onzin en daarbij wil ik graag mijn steentje bijdragen aan fok, daar ik alle vrije tijd daar leuk heb mogen besteden zonder daar feitelijk iets voor terug te hoeven doen.
Nu vraagt men in de crew zich af; 'Kun jij wel tegen het gescheld en geflame dat je soms tegenkomt als je de topics afstruint?' Het antwoord hierop zal ja zijn. Ik weet dat ik mij qua gedrag niet altijd even netjes heb gedragen zoals het eigenlijk zou moeten, maar met een voorbeeldfunctie ligt dat toch iets anders. Dit merk ik in mijn privéleven ook. Ik kan makkelijk een onderscheid maken tussen wat wel en niet kan volgens de faq als zowel de normen en waarden van de Nederlandse samenleving, alsmede mij daar naar gedragen.Verder kan ik zeker users terechtwijzen op hun gedrag en van wat gescheld zal ik zeker niet een afspraak gaan maken bij de plaatselijke psycholoog.

Mijn plan van aanpak. Mijn plan van aanpak is vrij simpel; Onzin is er voor je plezier en daarom behoort het plezierig te blijven voor iedereen. Nu weet ik dat het lastig kan zijn om iedereen te plezieren en daarom zul je consequent moeten zijn in je keuzes. Dat consequent zijn is iets wat ik in het dagelijkse leven ook behoor te zijn, dus ook dat zal tot één van de dingen behoren die daardoor in mijn takenlijst zal verschijnen. Kliekjes en dergelijke? Geen probleem. Wil jij als user ergens toe behoren is dat jouw groots recht. Bagger wordt aangepakt indien ik er echt geen toekomst meer in zie. Slowchat? Alleen 's nachts zoals dat nu ook al mooi geregeld is. Rellen kan op zijn tijd leuk zijn maar als de rel te ver gaat zal ik die aanpakken zoals de ME bij een wedstrijd Ajax-Feijenoord.

Mijn online tijden zijn ook simpel; van 's ochtends rond negen uur tot 's avonds een uur of elf en in het weekend zijn de tijden variabel, meestal in een positieve zin. Aangezien ik vooral een zelfstudie heb en daarbij veel tijd besteed achter de PC ofwel van school ofwel van mijzelf zal ik altijd een kans zien om op fok in te loggen.

Et voila, mijn sollicitatie.

*Knufkroelkras*

Tessje
Volgt C. op
pi_24045701
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:

[..]

30 keer
die eerste mail telt heul nie
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:24:32 #25
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_24045747
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_24045789
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:26:52 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24045802
Is de uitslag al bekend?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:27:46 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24045822
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
Tot dinsdag geloof ik.
Daarna mag je ook gerust doorstemmen trouwens hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_24045835
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Staat er bij. Dinsdag 20.00 uur

[edit]
Oeps, stond erbij.
pi_24045839
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?
Wat deze meneer zegt!
pi_24045856
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:28 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Staat er bij. Dinsdag 20.00 uur
Sorry, dat had ik niet gezien.
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:30:09 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24045880
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.
pi_24045896
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.
Hij wordt gewoon tegengewerkt van bovenaf.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:32:35 #34
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_24045925
Croupouque of Tiemie.
Duidelijk.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:33:41 #35
80068 gfree
pi_24045955
Tenzij..... VAC een kloon van Croupouque is...
pi_24046061
Scheren is voor schapen!
pi_24046086
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:33 schreef gfree het volgende:
Tenzij..... VAC een kloon van Croupouque is...
Ik schat mijn kansen hoog in, aangezien ik met drie usernames vertegenwoordigd ben.

Overigens mag je alle reden hebben om niet op mij te stemmen, maar 'omdat ik hem niet kwijt wil als user' vind ik geen reden aangezien ik het als user wel gezien heb.

[ Bericht 17% gewijzigd door Croupouque op 17-12-2004 22:06:54 ]
pi_24046642
Tessje, stel als jij mod bent en je sluit een topic van iemand.
Meteen opent die persoon een nieuw topic met als TT: Tessje! en als OP: Vieze vuile kankernazi! Waarom sluit je mijn topic, hoer!

Wat is jouw reactie?
pi_24046712
PP, iemand opent een topic en die is het eerste deel leuk. Daarna komt deel 2 en die gaat nog wel. Dan komt deel 3 en die vervalt in slowchat.
Kortom, een reeks in wording.

Wat doe jij?
pi_24046729
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:
PP, iemand opent een topic en die is het eerste deel leuk. Daarna komt deel 2 en die gaat nog wel. Dan komt deel 3 en die vervalt in slowchat.
Kortom, een reeks in wording.

Wat doe jij?
Meeposten!

reeksen, m'n zwaktepunt
Scheren is voor schapen!
pi_24046734
Verdomme, jullie reageren erg langzaam.
Is die snelheid tijdelijk? Of zijn jullie gewoon sloom en mogen we voortaan een eeuw wachten in het feedback topic op een reactie?
pi_24046748
Ik ben ook wel benieuwd waarom mensen vinden dat ik mijn uiteindelijke stem op ze moet uitbrengen.
Overtuig me nog eens met een andere tekst dan in het mailtje ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_24046757
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, jullie reageren erg langzaam.
Is die snelheid tijdelijk? Of zijn jullie gewoon sloom en mogen we voortaan een eeuw wachten in het feedback topic op een reactie?
binnen een minuut, ouwe vent, wat klaag je, ik ben je schaap niet
Scheren is voor schapen!
pi_24046760
Ik zou er gewoon niet (meer) trots op kunnen zijn, mod van ONZ. Sorry hoor.
pi_24046761
1) sluiten en doorsturen naar onz fb.
2) deel 3 mogen ze afmaken (mits zonder gezeik) en dan is het over.

Ik had beter kunnen solliciteren zeg .
pi_24046774
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zou er gewoon niet (meer) trots op kunnen zijn, mod van ONZ. Sorry hoor.
nee, een maand en 1 dag zou ik ook niet erg trots op zijn
Scheren is voor schapen!
pi_24046795
Waarom leest men niet meer.
pi_24046824
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:10 schreef FlyingFox het volgende:
Waarom leest men niet meer.
sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bent
Scheren is voor schapen!
pi_24046858
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bent
Ik blijf altijd optimistisch. Maar zelfs ik zie nu dat ONZ ten dode is opgeschreven.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:12:47 #50
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24046863
PP gebruikt geen hoofdletters. Mocht hij dat vanaf nu gaan doen wil ik mijn stem eventueel wel aanpassen.
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 22:14:42 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24046905
Wat denk PP bv aan de nachtelijke slowchat te gaan doen?
Centraal houden?
Of de nek omdraaien?

pi_24046906
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef Wrinex het volgende:
PP gebruikt geen hoofdletters. Mocht hij dat vanaf nu gaan doen wil ik mijn stem eventueel wel aanpassen.
SORRY, MAAR IK VIND DIT GEWOON NIET LEKKER LEZEN....
Scheren is voor schapen!
pi_24046915
Centraal de nek omdraaien, denk ik.
pi_24046923
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
Wat denk PP bv aan de nachtelijke slowchat te gaan doen?
Centraal houden?
Of de nek omdraaien?
hmm, ik en de stuart kliek, gok eens
Scheren is voor schapen!
pi_24046934
1 nachtelijk sc topic wel open houden hoor PP.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:16:24 #56
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24046936
TESSJE!!!!!

zie sig waarom ik voor Tessje ben
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 22:17:52 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24046968
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

hmm, ik en de stuart kliek, gok eens
Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.
Ga je het ankaarten?

pi_24046971
Stem op mij, zodat de schaarse leuke users zoals Bupatih en Intxaurraga, die op dit moment bijna het hele ONZ-forum dragen, niet wegvallen.
En verder ga ik geen 'campagne' meer voeren. Lees mijn sollicitatiemail, trek je conclusies; je vindt me geschikt of niet.
pi_24046978
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
TESSJE!!!!!

zie sig waarom ik voor Tessje ben
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?
Scheren is voor schapen!
pi_24047020
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.
Ga je het ankaarten?
ja, maar als ik in de minderheid ben ga ik er niet tegenin, je moet als mods wel 1 front vormen...

en 1 algemene, overlegde mening naar buiten toe dragen
Scheren is voor schapen!
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 22:19:39 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24047021
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
Stem op mij, zodat de schaarse leuke users zoals Bupatih en Intxaurraga, die op dit moment bijna het hele ONZ-forum dragen, niet wegvallen.
En verder ga ik geen 'campagne' meer voeren. Lees mijn sollicitatiemail, trek je conclusies; je vindt me geschikt of niet.
Ah, vraagje aan jou!
Je wordt op een vreselijke manier afgebekt, en de topics springen je om de oren, een ware explosie,
hoe los je dit op?

pi_24047144
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ah, vraagje aan jou!
Je wordt op een vreselijke manier afgebekt, en de topics springen je om de oren, een ware explosie,
hoe los je dit op?
Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:

Stoïcijns al die troep op slot gooien, en verder: het ligt er aan wat de reden van de topics is, als het een geschil is dan verwijs ik naar het feedbacktopic alwaar we dit in alle redelijkheid kunnen uitpraten.
Mocht dit niet het geval (in de zin van: een irritante plaaggeest) zijn dan kan de desbetreffende user wat mij betreft oprotten, simpel.
pi_24047169
Stem dus niet op mij, want ik doe maar wat.
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 22:24:59 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24047174
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:

Stoïcijns al die troep op slot gooien, en verder: het ligt er aan wat de reden van de topics is, als het een geschil is dan verwijs ik naar het feedbacktopic alwaar we dit in alle redelijkheid kunnen uitpraten.
Mocht dit niet het geval (in de zin van: een irritante plaaggeest) zijn dan kan de desbetreffende user wat mij betreft oprotten, simpel.
Oei!
Een onverwachte kant van je!

vrijdag 17 december 2004 @ 22:25:49 #65
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24047191
[ ] - omdat je geen grafische Fok hebt
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?
paars

EDIT: PP voor een baggeraar has-been ben je wel serieus voor een ONZ moderator wannabee
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:27:00 #66
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047221
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Stem dus niet op mij, want ik doe maar wat.
En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24047228
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oei!
Een onverwachte kant van je!
Tsja. Als user heb je nou eenmaal weinig reden om streng te zijn, dus laat ik dat maar achterwege.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet kan zijn wanneer dat nodig is.
pi_24047230
PP, DIT is het discussietopic, niet die andere.
pi_24047234
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[ ] - omdat je geen grafische Fok hebt
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:28:36 #70
32814 Tessje
pi_24047251
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Tessje, stel als jij mod bent en je sluit een topic van iemand.
Meteen opent die persoon een nieuw topic met als TT: Tessje! en als OP: Vieze vuile kankernazi! Waarom sluit je mijn topic, hoer!

Wat is jouw reactie?
'Hoe weet jij van mijn verleden? Dat is geheim, daarom een slotje. '
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:28:55 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047259
Tess.

POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_24047289
HTT-Thalan.
Baggeruser eerste klas, in het verleden dan. Je krijgt zelf een idee en wil daar een topic over openen. Het idee is leuk, maar ja, je bent blauw en iedereen kotst je uit. En beginnen jouw topic onder te baggeren. Terwijl je er toch echt heel lang over na gedacht hebt, veel tijd in hebt gestoken en het gewoon een leuk topic vindt.
Maar ja, er staan al 30 reacties die allemaal off topic zijn.

Wat doe je dan?
a) Je laat het topic gaan
b) je verwijdert alle reacties
c) je delete het topic
d) anders, namelijk....
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:32:17 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047326
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:32:56 #74
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24047341
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?
ik maak slechts reklame voor Tessje.
En bedenk dat jouw postgedrag hier mensen kan beinvloeden.
Denk eraan dat niet iedereen jouw gevoel voor humor heeft. Je laat zien dat jij jezelf geen raad weet met de mijne, en dat je totaal geen rekening houdt met de Post Icons.

Minpuntje voor jou.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:33:40 #75
32814 Tessje
pi_24047351
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.

POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...
pi_24047407
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?
Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus. Oh, en ik kan me volgens mij wel volwassen gedragen.
En ik ben mij zeer bewust van de naïviteit die deze post uitstraalt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Croupouque op 17-12-2004 22:42:44 ]
pi_24047442
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus.
nu ik dit lees zie ik inene heel sterk in hoe de meeste users mij hier zullen ervaren
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:37:21 #78
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047448
Ik krijg altijd uitslag van uitslagen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24047521
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg altijd uitslag van uitslagen.
Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.
Je bent erg jong, komt net op gang als user en bent veel te bepalend voor de leukheid van het forum. Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk jammer vinden als jij weg zou vallen.

Let wel: ik gun het je wel.
pi_24047538
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Niet dat dit uitvoerbaar is, maar toch .
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:42:00 #81
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24047557
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Zeg, ik lurk hier vaak. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:42:04 #82
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047558
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.
Je bent erg jong, komt net op gang als user en bent veel te bepalend voor de leukheid van het forum. Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk jammer vinden als jij weg zou vallen.

Let wel: ik gun het je wel.
He, een ge-edite regel erbij

Zo denk ik ook over jou. Ik ben bang dat je topics zullen verdwijnen wanneer je mod bent..
Je humor zal je altijd wel houden. Hoop ik.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:42:41 #83
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047577
quote:
BVO? Wie is dat?
pi_24047588
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Bupatih het volgende:

[..]

BVO? Wie is dat?
precies!
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:43:21 #85
57971 Wrinex
pi_24047593
quote:
die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.

Niet erg verder, maar ga niet zo dubbelzinnig het hypocrietje uithangen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:44:00 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047606
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:33 schreef Tessje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...
De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?
pi_24047623
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Zeg, ik lurk hier vaak. .
Doe nou niet zo persoonlijk opvatten, ik bedoel je gewoon als voorbeeld joh!
pi_24047626
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Bupatih het volgende:

[..]

He, een ge-edite regel erbij

Zo denk ik ook over jou. Ik ben bang dat je topics zullen verdwijnen wanneer je mod bent..
Je humor zal je altijd wel houden. Hoop ik.
Ik heb het als user hier wel gezien.
Dus of je nou wel of niet op me stemt, topics en posts van mij zul je (tenzij eventueel als mod) niet meer zien.
pi_24047627
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:

[..]

hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezien
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:45:21 #90
57971 Wrinex
pi_24047643
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezien
"nog wel eens" .

Flikker op, ze heeft verder niks in ONZ te zoeken.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:45:31 #91
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047649
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik heb het als user hier wel gezien.
Dus of je nou wel of niet op me stemt, topics en posts van mij zul je (tenzij eventueel als mod) niet meer zien.
Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppen
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:45:40 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047654
quote:
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
pi_24047679
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Wrinex het volgende:

[..]

"nog wel eens" .

Flikker op, ze heeft verder niks in ONZ te zoeken.
hoi, klik hier eens op;

http://forum.fok.nl/user/history/50744

en daarna hier;

http://forum.fok.nl/user/history/77692

en kijk hoevaak je de letters ONZ tegenkomt....
Scheren is voor schapen!
pi_24047691
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppen
Ja.
En toen kwam deze vacature vrij, en dacht ik: "als het niet leuk is, dan kan ik in ieder geval proberen om het leuker te maken."
Vandaar.
pi_24047692
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Wie denk jij wel niet dat je bent zeg. Ik zit hier lang genoeg en ik weet wie die users zijn, en wie ik hier dus niet wil hebben. Als er een betere kandidaat tussen zat dan PP had ik gerust op diegene gestemd. Ik bedoel het ook niet persoonlijk tegen BVO.
Ik wilde alleen het punt duidelijk maken dat een user met 10 posts z'n stem net zoveel waard is als iemand die hier al jaren zit. En ik gaf zelf al aan dat het veel te ingewikkeld is om daar wat aan te doen. De tering.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:47:45 #96
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047704
Hé. Willen jullie BVO er buiten laten
pi_24047707
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 22:48:00 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24047709
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.

Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
pi_24047733
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik dacht alleen even over dat verschil na per user. Niks aan de hand men.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:49:02 #100
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24047734
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Nouk het volgende:

[..]

Doe nou niet zo persoonlijk opvatten, ik bedoel je gewoon als voorbeeld joh!
Ik weet het. .

Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
pi_24047742
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.

Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
Ja, ik heb er net een van je gesloten.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:49:31 #102
57971 Wrinex
pi_24047743
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

hoi, klik hier eens op;

http://forum.fok.nl/user/history/50744

en daarna hier;

http://forum.fok.nl/user/history/77692

en kijk hoevaak je de letters ONZ tegenkomt....
Dus

Er lurken genoeg mensen, en die mogen ook hun stem geven. Als je het er niet mee eens bent zou ik je aanraden je terug te trekken.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:49:33 #103
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24047744
quote:

Dan ben ik een C-merk dat net om de hoek komt kijken bij de rijke multinationals.
pi_24047761
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik weet het. .

Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
praat jezelf anders ff tegen
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 22:50:20 #105
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24047763
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, ik heb er net een van je gesloten.
M'n aaibaarheidsgehalte is te laag....
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:51:08 #106
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24047777
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

praat jezelf anders ff tegen
Of je zou m'n post wat beter moeten lezen. .

Maar goed, ik ben weer weg naar SHO en blijf het hier bij lurken houden. .
pi_24047778
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik weet het. .

Ik vind die Bupatih ook gerust niet vervelend hoor. En je kan het ook best serieus bedoelt hebben, misschien had ik niet zo'n expliciet voorbeeld moeten geven dan, sorry.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:51:30 #108
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047785
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.
En users vertrekken niet vanwege de mods, users vertrekken omdat het minder leuk is, en als dat soort mensen denken dat met mod X daar iets aan gedaan kan worden zodat zij het ook leuk vinden en gaan posten dan is het hun goed recht natuurlijk.
pi_24047800
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Dus

Er lurken genoeg mensen, en die mogen ook hun stem geven. Als je het er niet mee eens bent zou ik je aanraden je terug te trekken.
als ik mod heb ik geen hol met de lurkers te maken, die maken of breken geen topics, en daar verwacht ik al helemaal geen feedback van...

dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:53:43 #110
32814 Tessje
pi_24047841
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?
Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...
pi_24047846
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.
En users vertrekken niet vanwege de mods, users vertrekken omdat het minder leuk is, en als dat soort mensen denken dat met mod X daar iets aan gedaan kan worden zodat zij het ook leuk vinden en gaan posten dan is het hun goed recht natuurlijk.
let ook even op t kernwoordje "user" lurkers vind ik zeker daar niet ondervallen...

en t is natuurlijk ook lekker makkelijk hé, gewoon zeggen dat je "weleens lurkt" terwijl je gewoon gevraagd bent om als vriendendienst ff voor iemand te stemmen
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 22:54:27 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24047857
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:

dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
De grootste groep mensen die hier reageert zijn vriendjes van mensen die graag mod willen worden en mensen aansporen. Ik heb 0,0 gepromote maar heb wel toegezegd in het lijstje te willen, als er een serieuze kans is.
Nu krijg ik 0 stemmen. Ach ja. Het is hoe dan ook 'vriendjes' politiek en daar is weinig mis mee. .
pi_24047871
quote:

Oh, dat klopt. Ik ben soft.
Maar niet zó soft dat ik bibberend op mijn knietjes val als ik onder vuur lig. Ik kan echt wel tegen een stootje. Het is volgens mij een misvatting dat ONZ enkel gemodereerd moet worden door botteriken, daar verpest je de sfeer mee. Dirkh en Knut zijn broodnodig op ONZ, maar nóg eentje is teveel van het goede.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:58:12 #114
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24047920
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef Tessje het volgende:

[..]

Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...
Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:01:35 #115
32814 Tessje
pi_24047987
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:03:08 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24048016
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:

[..]

Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:03:56 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048030
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:

[..]

Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.

En waar staan de officïele richtlijnen voor het gebruik van een FB topic?
pi_24048031
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:04:34 #119
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048041
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:04:49 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24048047
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...
Nu al zoveel verwarring.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:06:57 #121
32814 Tessje
pi_24048097
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.

En waar staan de officïele richtlijnen voor het gebruik van een FB topic?
Richtlijnen is wat anders dan regelgeving..
pi_24048099
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.
Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:07:31 #123
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048108
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:07:48 #124
32814 Tessje
pi_24048112
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.
Die staan idd niet in mijn AT Onzin in hart en nieren
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:07:58 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048114
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.

En deze ook voor de rest van de kandidaten.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:10:31 #126
57971 Wrinex
pi_24048173
Hadden boebiedoe en kastanova niet genoeg stemmen
pi_24048180
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:55 schreef Croupouque het volgende:

Dirkh en Knut zijn broodnodig op ONZ, maar nóg eentje is teveel van het goede.
Inspiratieloos!
pi_24048193
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

ik denk dat t moeilijk antwoorden is zolang wij de werkwijze achter de schermen niet kennen, er zal zeker een pikorde zijn...

maar een topic erover openen lijkt me wel de meest logische gang van zaken, niet zonder meer ingrijpen...
Scheren is voor schapen!
pi_24048208
quote:

[..]

Mijn antwoord staat er niet bij.
B. Komt nog het dichtst in de buurt; maar op beledigen staat w.m.b. geen ban, tenzij deze echt té grof is. Of bedoelde je dat?
Een waarschuwing is op zijn plek, net zoals dat bij users zou moeten. Er is geen verschil.
pi_24048238
quote:

[..]

En deze ook voor de rest van de kandidaten.
ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POL
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:14:18 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24048274
. Ik ga wat leuks doen. .

Groetjes,

Krea.
pi_24048373
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:14 schreef Kreator het volgende:
. Ik ga wat leuks doen. .

Groetjes,

Krea.
veel plezier

Martin
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:18:15 #133
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048387
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:11 schreef Croupouque het volgende:
Een waarschuwing is op zijn plek, net zoals dat bij users zou moeten. Er is geen verschil.
!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:20:44 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24048444
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ik denk dat je zulke types gewoon moet calvobbessen, niet op door gaan, maar gewoon gelijk geven zodat de lol er snel genoeg af is en ze wel terug gaan naar POL
Dus je gooit het topic dat je dicht had gegooid gewoon weer open? Je geeft ze tenslotte gelijk, maar het is wel een userbash topic. En terug naar POL doen ze pas wanneer die ene z'n ban kwijt is en die duurt nog een week...
pi_24048511
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

!
Verhip! Ik begin mezelf gewoon te overtuigen!
Nu maar snel ophouden, dit is niet de bedoeling.
pi_24048734
Tot wanneer kun je stemmmen?
dan weet ik wanneer ik mijn tactische stem kan gebruiken
  Admin vrijdag 17 december 2004 @ 23:33:22 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24048771
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:10 schreef Wrinex het volgende:
Hadden boebiedoe en kastanova niet genoeg stemmen
Nee

pi_24048825
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee
jammer dat had heel het moderaten een leuke surrealistische wending gegeven , wellicht hadden de sluitposts later tot een boekwerk gebundeld kunnen worden ....
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:37:58 #139
80068 gfree
pi_24048877
ff uit stemtopic gehaald
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

dat is jouw mening en daar zal ik ook niet tegenin gaan, want neutraal ben ik nu eenmaal niet, is ook vrij logisch als je wat langer op t forum rondhangt...

maar ik zie mensen hier allerlei non-argumenten aandragen bij hun stem, dat vind ik zo jammer
Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.
Zodra je alleen maar chagerijnige, humorloze slotjeszetters in ONZ hebt, kan je het subforum wel opdoeken.
pi_24048881
Ik vind dat je ook een stem mag moet kunnen uitbrengen op wie van de kandidaten je absoluut NIET zou stemmen, en dat het totaal van de pro-stemmen geminderd moet worden met de contra-stemmen.
Goed idee he?
Ja.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:38:56 #141
80068 gfree
pi_24048899
Ik ben wel benieuwd op wie de huidige modjes hun stem uitbrengen.
pi_24048908
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:37 schreef gfree het volgende:
ff uit stemtopic gehaald
[..]

Ik vind dat leuk en grappig toch zeker een eigenschap van de ONZ mod moeten zijn. Ze moeten immers een soort van voorbeeld stellen.
Zodra je alleen maar chagerijnige, humorloze slotjeszetters in ONZ hebt, kan je het subforum wel opdoeken.
jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:41:28 #143
80068 gfree
pi_24048956
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

jij hebt blijkbaar Swets en/of PDD nooit meegemaakt...
nope. leg uit.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:42:15 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24048982
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef gfree het volgende:

[..]

nope. leg uit.
quote:
chagerijnige, humorloze slotjeszetters in ONZ hebt, kan je het subforum wel opdoeken.
pi_24048988
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef gfree het volgende:

[..]

nope. leg uit.
3 woorden, je eigen woorden nog wel;
quote:
chagerijnige, humorloze slotjeszetters
Scheren is voor schapen!
pi_24048993
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef gfree het volgende:
Ik ben wel benieuwd op wie de huidige modjes hun stem uitbrengen.
DIe wachten tot het eind, als al duidelijk is wie gaat winnen en stemmen dan op de (waarschijnlijke) winnaar
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:43:53 #147
80068 gfree
pi_24049017
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

3 woorden, je eigen woorden nog wel;
[..]
en dat ging wel of niet goed?
pi_24049035
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:43 schreef gfree het volgende:

[..]

en dat ging wel of niet goed?
t subforum is d'r toch nog?
Scheren is voor schapen!
pi_24049080
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:46:31 #150
80068 gfree
pi_24049084
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Kan toch zijn dat het niet veel had gescheeld?
pi_24049101
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef knowall het volgende:
Tot wanneer kun je stemmmen?
dan weet ik wanneer ik mijn tactische stem kan gebruiken
Wil de aanstaande mod deze vraag even beantwoorden?
pi_24049117
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:46 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ja, en het bruist van levendigheid en de humor brengt mij in vervoering.
ja, dat zeg ik, PDD en Swets-achtigen ontbreken...
Scheren is voor schapen!
pi_24049135
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:

[..]

Dinsdag, 20.00 uur.
pi_24049147
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:47 schreef knowall het volgende:

[..]

lees de Oppo
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:50:16 #155
17061 mvt
blame Canada
pi_24049184
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid

Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt

Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
We were to understand there would be pie and punch?
  Moderator vrijdag 17 december 2004 @ 23:50:36 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24049192
Stem allemaal bosbeetle "ik beloof een kanarie in elke sluitpost "
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24049199
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:48 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dinsdag, 20.00 uur.
Ah dan kan ik nog even wachten voordat ik heel verrassend op jou ga stemmen.
pi_24049209
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef mvt het volgende:

[..]

Toch wel als je het niet eens bent met de gevolgen van het gevoerde beleid

Stel dat je er 4 Rambo mods op die modden volgens een ijzeren wet, dan jaag je users weg omdat de sfeer verpest wordt

Als je 4 softies opzet die zich laten omlullen en niet genoeg ingrijpen, dan wordt onzin overgenomen door baggeraar en lopen er users weg omdat de sfeer verpest wordt.
ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...

[edit]

toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:52:28 #159
17061 mvt
blame Canada
pi_24049236
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:53:49 #160
17061 mvt
blame Canada
pi_24049272
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja, zo kun je alles wel in de extremen trekken, lekker makkelijk te beargumenteren ook...

[edit]

toevoeging, en echt realistisch is t ook niet
Als je de "onzin is verbaggerd, de mods zijn nergens te vinden" topic 1 t/m 452452 had gelzen dan weet je dat optie 2 nogal bekend voorkomt

en optie 1 was de situatie vlak na de splitsing van onz in SCD en SC
pi_24049312
Waarom kan ik niet op VAC stemmen?
Meer Limburgers in de crew
pi_24049313
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:

[..]

Dus een bekende/beruchte onzinner legt meer gewicht in de schaal dan een potentiele onzinner die zich niet kan vinden in de huidige sfeer?
t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Scheren is voor schapen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:56:05 #163
17061 mvt
blame Canada
pi_24049332
quote:

[..]

wat een kutantwoorden
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:58:25 #164
57971 Wrinex
pi_24049409
Heey p_p

ODOLS - De finale! Stemtopic!

Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:58:26 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_24049410
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:59:24 #166
17061 mvt
blame Canada
pi_24049437
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

t is in de lijstjes van Arcee wel gebleken dat de meeste users 1 of 2 subfora als hoofdfora hebben, en de rest links laten liggen, dus als een user al enkele duizende posts heeft in bv VBL en slechts een paar in ONZ is statistisch gezien de kans klein dat t ooit een echte ONZ user wordt

uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
pi_24049444
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Wrinex het volgende:
Heey p_p

Indien je tot mod wordt gekozen, zou je dan eventueel een bijspijkercursus begrijpend lezen willen volgen? Zodat eventuele misstanden mbt tot het slotjes-gooien, feedback beantwoorden en conflicten oplossen grotendeels voorkomen kunnen worden?
ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaar heb ik me daardoor vergist
Scheren is voor schapen!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 17 december 2004 @ 23:59:43 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24049446
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:58 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is nú al een veelbelovende [reeks].
Dit moeten we vaker doen. Vooral het feit dat 100.000 users 100.000 meningen over onzin hebben en nu allemaal hun vraagjes gaan stellen over hypotethische situaties. .
pi_24049550
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef mvt het volgende:

[..]

Maar telt de stem van zo iemand, die zegt dat ie veel in onz lurkt, dan niet mee? Ik heb ook wel eens flink geklaagd over het modbeleid in GAM, juist omdat ik het daar zo verpest vond dat ik niet wou posten. En veel mensen hebben dat ook met ONZ.
Dus waarom zou de stem van iemand die niet meepost, maar wel meeleest of een idee heeft van ee npersoon minder zwaar meetellen?
ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)

mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
Scheren is voor schapen!
pi_24049644
Eigenlijk zomaar iets voor iedereen.

Knut wordt gezien als een humorloze mod.
Ik word gezien als een humorloze slotjes-machine.

Dat roept dus om een goede tegenhanger, en terecht. Niet dat de stelling terecht is, maar dat er wel iemand nodig is die dit in ieder geval niet oproept bij de mensen die dit zeggen.
Het moet dus ook iemand zijn, die de zittende mods niet persé tegenwerkt, maar wel voor de balans kan zorgen.

Dit is dus niet een vraag aan de kandidaten, maar aan de stemmers. Bedenk je even wie dat kan zijn van de kandidaten. 4 dezelfde mods in onzin is niet gewenst, dat snapt iedereen. Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 18-12-2004 00:51:28 ]
pi_24049691
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ik had t teneerste net niet over de lurkers, maar de mensen die slechts zelden in ONZ komen ( en posten)

mijn probleem met de lurkers is dat iedereen zich voor kan doen als zijnde een lurker, en sommige users hierdoor heel makkelijk veel stemmen kun verzamelen, terwijl de uitslag dan niet de mening van ONZ vertegenwoordigd..
Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
pi_24049737
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:07 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik denk dat dat er zo weinig zijn, dat hun stem niet een doorslaggevende factor is.
Net zo min als de stemmen van 'kliekjes' (punnikwoord) dat zijn.
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB's
"user van de maand"-topic
Scheren is voor schapen!
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:08:35 #173
57971 Wrinex
pi_24049738
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ja sorry BBD, jij had er gewoon een paar zinnen tussenzitten, die liepen gewoon niet lekker, en blijkbaar heb ik me daardoor vergist
Deze post kwam gewoon van mij, Wrinex, dat dat even genoteerd staat.

Maar in ieder geval mijn verontschuldigingen voor mijn enorme naïviteit. Ik dacht namelijk dat als je een discussie voert tenminste even aandacht schenkt aan wát een ander heeft te zeggen en hóé hij dat zegt. Niet iedereen in ONZ beschikt namelijk over bovengemiddelde intellectuele capaciteiten die jouw schijnbaar hoogopgeleidde breintje ten volste bereiken. Dat belooft wat voor als je daadwerkelijk mod wordt van dit subforum
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 00:09:43 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_24049770
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
Ik ben géén josti?
pi_24049775
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
pi_24049804
quote:
Dit is dus niet een vraag aan de kandidaten, maar aan de stemmers. Bedenk je even wie dat kan zijn van de kandidaten. 4 dezelfde mods in onzin is niet gewenst, dat snapt iedereen. Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
Karboeknkeltje. .
pi_24049829
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
zo origineel ook
Scheren is voor schapen!
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 00:12:18 #178
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24049861
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB's
"user van de maand"-topic
die nu een eenzame dood sterft er is nog niemand genomineerd voor december
pi_24049872
quote:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
Je bedoelt; wie heeft er wel humor, intelligentie en is nog niet dement?
pi_24049886
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef Wrinex het volgende:

[..]

bovengemiddelde intellectuele capaciteiten die jouw schijnbaar hoogopgeleidde breintje ten volste bereiken.
sorry, leg mij deze zin dan even uit, mijn schijnbaar hoogopgeleide breintje snapt t niet meer

het spijt me
Scheren is voor schapen!
pi_24049900
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."

Gatver. Ik hoop met heel mijn hart dat ik nog een betere kan verzinnen.
pi_24049924
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:11 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

zo origineel ook
Ik was mijn handen in onschuld.
pi_24049956
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:

[..]

"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."

Gatver. Ik hoop met heel mijn hart dat ik nog een betere kan verzinnen.
Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?

Scheren is voor schapen!
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:15:37 #184
17061 mvt
blame Canada
pi_24049966
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb voor je gestemt

naja, zoiets
pi_24049995
"IN,T, X: Zonder hem blijft ONZ niks."
pi_24050023
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?

Niks. Ik snoer ze en masse de mond.
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:17:53 #187
17061 mvt
blame Canada
pi_24050035
"dingus, dingus he's our man, if he cn't do it no one can"
pi_24050063
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Croupouque het volgende:
"IN,T, X: Zonder hem blijft ONZ niks."
Dat wordt geen slogan dus. Volgende agendapunt dan maar.
pi_24050324
hmm, dit word niets meer vanavond, ik ga wel slapen
Scheren is voor schapen!
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 00:39:39 #190
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24050365
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, dit word niets meer vanavond, ik ga wel slapen
Anabel het wordt niks zonder jou !

beetje omvormt : " pa-aashaas het wordt niks zonder jou !
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:51:08 #191
17061 mvt
blame Canada
pi_24050654
Kan er trouwens bekent gemaakt worden wie er allemaal gemailed heeft? Ben eigenlijk benieuwd wie er de eerste ronde niet doorgekomen is?
pi_24050684
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:15 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik heb voor je gestemt

naja, zoiets
"Zoiets"?
Je hebt tégen me gestemd, dat is precies het tegenovergestelde!
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:54:10 #193
17061 mvt
blame Canada
pi_24050728
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:52 schreef Croupouque het volgende:

[..]

"Zoiets"?
Je hebt tégen me gestemd, dat is precies het tegenovergestelde!
dat was toch de bedoeling?
pi_24050792
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:15 schreef mvt het volgende:

[..]

Ik heb voor je gestemd

naja, zoiets
Graag gedaan.
pi_24050831
Goedenavond, mede-usertjes.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24050849
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedenavond, mede-usertjes.
Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door knowall op 18-12-2004 01:06:15 ]
pi_24050912
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.
Graag gedaan.
pi_24050939
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...

Mag je ook tegen stemmen?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24050955
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:04 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ja gotver zo dus ook niet.
pi_24050999
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...

Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.
pi_24051060
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:09 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
pi_24051075
Toch jammer dat ik niet door de pré-voorselectie ben gekomen.
pi_24051083
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
Prullenbak, toch?
Laptop kopen?
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 01:13:38 #204
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24051084
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

klembord
pi_24051149
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:

pi_24051156
aan de voorselectie-heren: Waarom krijgen de users die niet door de voorselectie zijn gekomen geen mail waarin hen wordt uitgelegd waarom zij zo gefaald hebben en wat zij in de toekomst moeten laten of doen om wel door de voorselectie te komen?
pi_24051172
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24051176
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Troost je, jij bent blauw en hij niet. Het is vást jaloezie.

Ofzo.

Laptop kopen?
pi_24051195
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:16 schreef knowall het volgende:
aan de voorselectie-heren: Waarom krijgen de users die niet door de voorselectie zijn gekomen geen mail waarin hen wordt uitgelegd waarom zij zo gefaald hebben en wat zij in de toekomst moeten laten of doen om wel door de voorselectie te komen?
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.

Ze zien er geen heil meer in
Laptop kopen?
pi_24051230
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.
pi_24051237
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef knowall het volgende:

[..]

Van hoe het niet moet dan he.
pi_24051264
quote:

[..]

Is dit nu wat ze een "flame" noemen?
Laptop kopen?
pi_24051276
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pré-voorselectie. De fase waarin je besluit jezelf als kandidaat beschikbaar te stellen.
pi_24051277
quote:

[..]

Van hoe het niet moet dan he.
Die eer verdien ik niet, wat dat betreft sta ik voor eeuwig in jouw schaduw
Laptop kopen?
pi_24051289
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:22 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Is dit nu wat ze een "flame" noemen?
moet je aan hen en niet aan mij vragen.
pi_24051302
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:23 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Die eer verdien ik niet, wat dat betreft sta ik voor eeuwig in jouw schaduw
Bescheidenheid is troef vanavond.
pi_24051311
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.
pi_24051320
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Heerlijk, blauwen om de schuld te kunnen geven. Kun je nagaan wat een voldoening het zal geven om dat met een door mijzelf uitgekozen moderator te doen.

Maar goed, opruimsloten stinken dus.
  zaterdag 18 december 2004 @ 01:26:19 #219
17061 mvt
blame Canada
pi_24051340
vraag aan de kandidaten :

• Knowall
  • We were to understand there would be pie and punch?
    pi_24051344
    De prijs voor Meest Perceptieve Kandidaat Moderator gaat naar Croupouque.
    pi_24051361
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:25 schreef Croupouque het volgende:
    Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.

dat verklaart het grotendees wel denk ik, bedankt voor de heldere toelichting
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_24051362
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:26 schreef mvt het volgende:
    vraag aan de kandidaten :

• Knowall
  • Het houdt je wel bezig he?
    pi_24051367
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
    Same here. Ik post waarschijnlijk niet genoeg of zo...

How could it hurt you when it looks so good...
      zaterdag 18 december 2004 @ 01:30:13 #224
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_24051410
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:27 schreef knowall het volgende:

[..]

Het houdt je wel bezig he?
    neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
      zaterdag 18 december 2004 @ 01:31:14 #225
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_24051432
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:

[..]

neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
    het had bijvoorbeeld ook Realknuckels kunnen zijn, bijvoorbeeld
    pi_24051439
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:

[..]

ik heb wel respect voor je hoor, ik heb nu al een paar posts van je gelezen, en bij geen een heb ik helemaal het idee gehad dat ik de posts helemaal begrepen heb.
    pi_24051525
    ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
    dag
    pi_24051533
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
    ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
    Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.

*ril*
    Laptop kopen?
    pi_24051543
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
    Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.
    pi_24051596
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.
    hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
    dag
    pi_24051629
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:

[..]

Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennen
    Laptop kopen?
    pi_24051649
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:43 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennen
    weet ik.. maar stem van gebande is onrechtmatig.. laten we maar zeggen
    dag
    pi_24051652
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.

*ril*
    Ik heb Danny's veto al tegen gehad en 1 veto is voorlopig wel even voldoende .
    pi_24051759
    Tot dinsdag dus nog. De prognoses zijn nog niet top, dus tijd voor een meedogenloze campagne. Dit zijn de agendapunten:

• Zaterdag: Maurice de Hondt lobbyen. 's Avonds naar Barend en Van Dorp.

• Zondag: Optreden op het Marktplein van Ulft en Geertruidenberg.

• Maandag: Schokkend materiaal blootleggen. Het drugsverleden van Croupouque zal eindelijk aan het licht komen.

• Dinsdag: op een zo min mogelijk geforceerde manier zeggen: "Ik mod? Dat had ik nóóóit verwacht. Echt niet".
  • pi_24052040
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:

[..]

Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
    pi_24052160
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
    ik lig al in bed
    dag
      zaterdag 18 december 2004 @ 07:21:26 #237
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_24053486
    Na het lezen van dit topic zie ik wel heil in Croupouque eigenlijk Daarom stem ik Tessje en gaat mijn 2e niet geldende stem naar Croupouque (uiteraard gemeld in het stemtopic ) .

[ Bericht 19% gewijzigd door DaMook op 18-12-2004 07:28:01 ]
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_24053606
    Het is zowaar nog best spannend.

1 Croupouque 17
    2 Tessje 15
    3 Bupatih 14
    4 HTT-Thalan 12
    5 Paarsepaashaas 9
    6 Intxaurraga 3
    7 Tiemie 2
    8 Kreator 0
      † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 08:57:43 #239
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_24053618
    Maar er kan nog van alles gebeuren.
    pi_24053662
    Ik stem op Bupatih
    I was killed by a toilet seat from outer space
      † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 09:19:22 #241
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_24053677
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 09:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
    Ik stem op Bupatih
    Eeh, dat moet je eigenlijk in het stemtopic doen. Staat hier ook ergens.
      zaterdag 18 december 2004 @ 09:55:48 #242
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_24053828
    Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
      zaterdag 18 december 2004 @ 09:59:29 #243
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_24053843
    Snap niet dat Tessje nog zoveel stemmen trekt eigenlijk. Die zie ik nog wel huilend weg rennen zometeen.
    pi_24054201
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Verhip !
    waarom leest niemand dat!
    Scheren is voor schapen!
    pi_24054240
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
    Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
    En drie minuten later stemt ie.
    Snel nog ff je rekening gecontroleerd? Hoeveel was het?
    pi_24054320
    Hou rekening met het feit dat nietszeggende klonen die 10 posts hebben nou niet helemaal een gegronde stem hebben.

Dus de stand hier is nog enigzins te verwaarlozen denk ik zo. Aangezien er nogal wat gekloonde stemmen rondhangen in het topic.
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:01:51 #247
    22497 Bioslock
    we hope that you choke
    pi_24054341
    Ik stem op . Kreator. . .
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:04:47 #248
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_24054363
    toch 2 stemmen meer dan verwacht.
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:19:09 #249
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054525
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
    Dit komt me bekend voor.
    pi_24054552
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:19 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dit komt me bekend voor.
    Meen je dat nou !
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 11:23:40 #251
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24054579
    Bupathi, vraagje, stel je wordt zo mod,
    en je krijgt van half onzin de snakey treatment,
    echt heel erg, iedere dag weer,
    hoe pak je dat aan?

zaterdag 18 december 2004 @ 11:24:09 #252
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054585
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:20 schreef Knut het volgende:

[..]

Meen je dat nou !
    Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè?
    pi_24054605
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè? [afbeelding]
    Nee, voor d.
    Meedoen en hakken maar!
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:26:23 #254
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054610
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:23 schreef yvonne het volgende:
    Bupathi, vraagje, stel je wordt zo mod,
    en je krijgt van half onzin de snakey treatment,
    echt heel erg, iedere dag weer,
    hoe pak je dat aan?
    Eerst zal ik jou achter de schermen aanspreken, omdat je mijn naam nog steeds niet kan spellen.

En daarna zal ik gewoon de discussie aangaan met de users die over mij zeiken. En als ze gaan kloten over mij in een ander ONZ-topic zal ik ze op het ONZ-FB-topic wijzen (om daar verder te kwebbelen).
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:27:01 #255
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054619
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nee, voor d.
    Meedoen en hakken maar!
    Hmm, daar ik heb dan erg weinig van gemerkt.
    Jullie kozen voor C
    pi_24054626
    En als dat niet helpt ? Ze blijven op je vloeken. Alsmaar door. En ze volgen je in alle topcis.
      zaterdag 18 december 2004 @ 11:28:51 #257
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054646
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef Knut het volgende:
    En als dat niet helpt ? Ze blijven op je vloeken. Alsmaar door. En ze volgen je in alle topcis.
    Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.

En als het dan wat beter gaat, zal ik de off-topic reacties verwijderen. Kritiek is opzich geen punt, vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bupatih op 18-12-2004 11:29:18 (-geen) ]
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 11:30:21 #258
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24054668
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:28 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.

En als het dan wat beter gaat, zal ik de off-topic reacties verwijderen. Kritiek is opzich geen punt, vind ik.
    Verwijderen??
    Dan maken ze je helemaal af, bedenk, ze zijn met veel, er is geen beginnen aan..

zaterdag 18 december 2004 @ 11:33:12 #259
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24054706
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Verwijderen??
    Dan maken ze je helemaal af, bedenk, ze zijn met veel, er is geen beginnen aan..

Off-topic reacties in een ONZ-topic over mijn functioneren verwijder ik gewoon.
    Dan gaan ze maar de discussie aan in het FB-topic. Of ze mailen me maar.
      Admin zaterdag 18 december 2004 @ 11:37:54 #260
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_24054782
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Off-topic reacties in een ONZ-topic over mijn functioneren verwijder ik gewoon.
    Dan gaan ze maar de discussie aan in het FB-topic. Of ze mailen me maar.
    Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topics

zaterdag 18 december 2004 @ 11:55:48 #261
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24055066
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topics
    Dan maar verwijderen.
    Ik houd er zelf ook niet van als users off-topic gaan in míjn topic.
    Of ze openen dan maar een topic waarbij ze de discussie met me aangaan.
    pi_24055547
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:04 schreef Tiemie het volgende:
    toch 2 stemmen meer dan verwacht.
    tof
    Scheren is voor schapen!
    pi_24055611
    Vraagjes voor alle kandidaten

Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.

Sluit je ook hun baggertopic?
    Ze zijn woedend omdat je hun posts hebt gedelete, hoe reageer je daarop?
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
    pi_24055656
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:

Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.

gaat niet op voor mij helaasch, ik heb al jaren t GPD, waar al die idioten zich centraal ophouden
    Scheren is voor schapen!
    pi_24055669
    quote:

Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?
    pi_24055674
    quote:

Ik heb geen forumvriendjes, dus dat is lekker makkelijk.
    pi_24055677
    quote:

Mijn vriendjes doen zoiets niet

Maar, mocht ik me onverhoopt inlaten met dergelijke figuren, dan krijgen ze geen voorkeursbehandeling. Mijn vrienden snappen namelijk dat het best cool is dat je moderator mocht worden op een groot jongerenforum, en hebben onderhand allemaal wel de leeftijd om te beseffen dat dit niet real life is. Dalord zit alleen in GAM en verder ken ik weinig echte mensen op fok

In de hoop hiermee aan uw vraag te hebben voldaan, verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Htt-Thalan, uw allen user-mod
    Laptop kopen?
      Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 12:32:05 #268
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24055680
    quote:
    Je forumvriendjes denken
    ....mijn forumvriendjes denken niet.
    pi_24055696
    Nog een vraagje

Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.

Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
    Echte liefde!
      Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 12:33:08 #270
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24055704
    Zo zie je maar wat voor antwoorden je krijgt op een zinloze hypotetische stelling.
    pi_24055714
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef knowall het volgende:

[..]

Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?
    Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.
    Echte liefde!
      zaterdag 18 december 2004 @ 12:34:22 #272
    22497 Bioslock
    we hope that you choke
    pi_24055730
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Kreator het volgende:
    Zo zie je maar wat voor antwoorden je krijgt op een zinloze hypotetische stelling.
    Ik heb op je gestemd, makker.
    pi_24055734
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
    Nog een vraagje

Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.

Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
    Ik ga gewoon met mijn laptop op bed liggen, en hou vol tot het laatste, wellicht bittere einde. Ook mod's worden moe. En begrijpen ze dan vast wel.

Bovendien heeft een ADHD'er nu eenmaal weinig slaap nodig, ik denk niet dat dat echt een probleem word
    Laptop kopen?
    pi_24055749
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.
    Nog een vraagje

Stel een user vraagt jou iets, wat je eventueel als kritiek kan opmerken. Wat doe je dan?
    (A) Je probeert zijn vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, ook al geef je daarmee aan dat je eventueel fout zat
    (B) Je geeft een niets zeggend antwoord, dat verder totaal geen betrekking heeft op de vraag
    pi_24055757
    quote:
    Nog een vraagje

Ik ga gewoon naar bed. Ik heb mijn nachtrust goed nodig, dat gaat voor.
      † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 12:36:33 #276
    4036 crew  Cynix ®
    Verzuurde hork
    pi_24055776
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Kreator het volgende:
    ....mijn forumvriendjes denken niet.
    Welke vriendjes?
    Klonen tellen niet mee als vriendjes he?
      zaterdag 18 december 2004 @ 12:36:42 #277
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_24055779
    Wat Croupouque zegt.
    pi_24055801
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:35 schreef knowall het volgende:

[..]

Nog een vraagje

Stel een user vraagt jou iets, wat je eventueel als kritiek kan opmerken. Wat doe je dan?
    (A) Je probeert zijn vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, ook al geef je daarmee aan dat je eventueel fout zat
    (B) Je geeft een niets zeggend antwoord, dat verder totaal geen betrekking heeft op de vraag
    Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:

1) Je betert je leven en stopt met rellen
    2) Je baggert er vrolijk op los, scheld wat mensen uit en schopt wat schenen, om een recordtijd tussen de bans te vestigen

Laptop kopen?
    pi_24055854
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:

1) Je betert je leven en stopt met rellen
    2) Je baggert er vrolijk op los, scheld wat mensen uit en schopt wat schenen, om een recordtijd tussen de bans te vestigen

Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraars

1) Vol begrip, je was immers zelf ook vroeger een baggeraar, en je maakt je er verder niet druk om
    2) Je grijpt elke post van hem aan om op zo een dom mogelijke manier te zeiken.
    pi_24055907
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:40 schreef knowall het volgende:

[..]

Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraars

1) Vol begrip, je was immers zelf ook vroeger een baggeraar, en je maakt je er verder niet druk om
    2) Je grijpt elke post van hem aan om op zo een dom mogelijke manier te zeiken.
    Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.

Ga jij nu ook antwoord geven?
    Laptop kopen?
    pi_24055946
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.
    Mja 't is te merken
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Ga jij nu ook antwoord geven?
    Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?
    pi_24055988
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef knowall het volgende:

[..]

Mja 't is te merken
    [..]

Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?
    Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.

Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw wedervraag en verwacht nu een net, eerlijk antwoord terug.

Confronterend he
    Laptop kopen?
    pi_24056028
    Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.

1. Je houdt op.
    2. Je houdt op.
    3. Na lang nadenken hou je op.
    pi_24056031
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
    Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.

Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw wedervraag en verwacht nu een net, eerlijk antwoord terug.

Confronterend he
    Vooruit dan, ik zal even netjes antwoorden en een even net en eerlijk antwoord geven als jij: Ik ben sinds mijn ban gestopt met baggeren en gereld heb ik nog nooit.
    pi_24056049
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
    Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.

1. Je houdt op.
    2. Je houdt op.
    4. Je kijkt hoe lang een mod-kandidaat bereid is om de discussie vol te houden in een topic dat daar inderdaad niet voor bedoeld is.
      Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 12:51:04 #286
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24056062
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Welke vriendjes?
    Klonen tellen niet mee als vriendjes he?
    Ik dacht dat jij er 1 was. :[
      Official ESF Kreviewer zaterdag 18 december 2004 @ 12:51:26 #287
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_24056068
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:34 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Ik heb op je gestemd, makker.
    .
    pi_24056090
    quote:

1. Je houdt op.
    2. Je houdt op.
    Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.
    Laptop kopen?
    pi_24056156
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:52 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.
    Ook wannabe-mods moeten weten of een topic daarvoor bestemd is.
    pi_24056177
    quote:

1. Je houdt op.
    2. Je houdt op.
    Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.
    pi_24056212
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.
    Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?
    pi_24056220
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Alsjeblieft, niet weer
    Laptop kopen?
    pi_24056294
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is geenszins onwaar.
    pi_24056312
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Alsjeblieft, niet weer
    Wees gerust. Gisteren was een unicum.
      zaterdag 18 december 2004 @ 13:07:13 #295
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_24056324
    quote:
    Nog een vraagje

een verstandige mod steekt zijn middelvinger op en gaat lekker slapen...
    een discussie met die kubaggeraars is enorm zonde van je nachtrust.
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_24056391
    de animo is wel bedroevend

en wie bepaald nu uiteindelijk welke stemmen wel en welke niet tellen?
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 11:00 schreef Knut het volgende:
    Hou rekening met het feit dat nietszeggende klonen die 10 posts hebben nou niet helemaal een gegronde stem hebben.

Dus de stand hier is nog enigzins te verwaarlozen denk ik zo. Aangezien er nogal wat gekloonde stemmen rondhangen in het topic.
    Scheren is voor schapen!
    pi_24056393
    quote:

[spuit-elf-modus]
    Het lijkt me juist makkelijker om een topic op slot te gooien van iemand die je kent, omdat je weet hoe ze dingen opvatten. Dus wat dat betreft zal ik gewoon consequent zijn. Niet dat ik vrienden heb op fok.
    Soit, alleen Renmaestro ken ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Intxaurraga op 18-12-2004 13:18:27 (tikfout) ]
    pi_24056467
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
    de animo is wel bedroevend
    Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.
    quote:
    en wie bepaalt nu uiteindelijk welke stemmen wel en welke niet tellen?
    Ik. Maar dat is mijn mening.
    pi_24056510
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
    Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert
    Dat is een goeie. Die onthoud ik voor na m'n nederlaag.
    pi_24056515
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.
    [..]
    na de Snakey hetze dacht ik juist wel dat t de meesten wel boeit wie er modereert..
    quote:
    Ik. Maar dat is mijn mening.
    t boeide je toch niet?
    Scheren is voor schapen!
    pi_24056620
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 13:17 schreef paarse_paashaas het volgende:

na de Snakey hetze dacht ik juist wel dat t de meesten wel boeit wie er modereert..
    Nou, er is een verschil tussen iemand die een moderarotor is geworden en een prachtig buitenkansje om even gruwelijk te gaan kankeren.

Voorbeeld, stel je hebt een baan in een middelgroot bedrijf en je ziet je "baas" eigenlijk heel zelden. Het bedrijf loopt wel lekker en je baan is fijn, heb je dan een uitgesproken mening over de baas?
    quote:
    t boeide je toch niet?
    Wie er mod wordt, neuh... maar de Macht, de MACHT!!! Muhuwhahaaa..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')