quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.
Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
Dusquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi, klik hier eens op;
http://forum.fok.nl/user/history/50744
en daarna hier;
http://forum.fok.nl/user/history/77692
en kijk hoevaak je de letters ONZ tegenkomt....
Dan ben ik een C-merk dat net om de hoek komt kijken bij de rijke multinationals.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Als ik het zo lees, dan is croupouque (ofzo) wel aardig populair, maar ik denk toch dat ie wel aardig te soft is.
Maar goed, ik hoef mezelf verder niet te verkopen. Mijn product ligt al jaren in de schappen hier.
praat jezelf anders ff tegenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het..
Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
M'n aaibaarheidsgehalte is te laag....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, ik heb er net een van je gesloten.
Of je zou m'n post wat beter moeten lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
praat jezelf anders ff tegen
Ik vind die Bupatih ook gerust niet vervelend hoor. En je kan het ook best serieus bedoelt hebben, misschien had ik niet zo'n expliciet voorbeeld moeten geven dan, sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het..
Maar meen serieus dat ik Bupatih een hele geschikte mod zou vinden om de genoemde redenen... al ben ik het er mee eens dat users als Croupouque en Bupatih te leuke users zijn om mod te maken.
Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...
als ik mod heb ik geen hol met de lurkers te maken, die maken of breken geen topics, en daar verwacht ik al helemaal geen feedback van...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Dus
Er lurken genoeg mensen, en die mogen ook hun stem geven. Als je het er niet mee eens bent zou ik je aanraden je terug te trekken.
Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?
let ook even op t kernwoordje "user" lurkers vind ik zeker daar niet ondervallen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dan ga je met z'n allen hem zo diep mogelijk de grond in trappen.
En users vertrekken niet vanwege de mods, users vertrekken omdat het minder leuk is, en als dat soort mensen denken dat met mod X daar iets aan gedaan kan worden zodat zij het ook leuk vinden en gaan posten dan is het hun goed recht natuurlijk.
De grootste groep mensen die hier reageert zijn vriendjes van mensen die graag mod willen worden en mensen aansporen. Ik heb 0,0 gepromote maar heb wel toegezegd in het lijstje te willen, als er een serieuze kans is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dus ik vind wel degelijk dat de stem van een bekende ONZ user zwaarder telt dan een VBL usual die af en toe eens in ONZ lurkt...
Oh, dat klopt. Ik ben soft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:48 schreef Kreator het volgende:
Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag. Waar ik ook even over na moest denken. FB is nu niet iets wat je zomaar op slot kunt gooien.. Berichten verwijderen tot ze het zat zijn.. Als bannen er echt niet in zit he...
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staat niets in de berichten dat tegen de policy is, waarom wissen? Wil je zo graag topics in FeedBack over de vrijheid van meningsuiting en de beperking daarvan in ONZ? En je geeft zo alleen maar aan dat je de discussie niet kan winnen, goed signaal?
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zo is hoe ik er nu over denk.. Over het algemeen zijn de richlijnen dat FB te gebruiken is voor serieuze vragen aan de modjes... Niet om erin te kloten etc.
ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.
Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
FB is het domein van de admins en fa's. Niet van moderators.
Nu al zoveel verwarring.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ze bedoelt denk ik t ONZ feedback topic, Einstein...
Richtlijnen is wat anders dan regelgeving..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs als je aan het kloten bent kan je serieus zijn hoor. Of zo overkomen.
En waar staan de officïele richtlijnen voor het gebruik van een FB topic?
Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tessje haalt FB en FB topics doorelkaar.
Iedere kandidaat mag hier op antwoorden hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Die staan idd niet in mijn ATquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het mens heeft waarschijnlijk zó'n gigantische ONZ-hart, dat zij alle andere fora uit haar Active Topics-lijst heeft gefilterd. Wát een kandidaat.
En deze ook voor de rest van de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.
POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |