SORRY, MAAR IK VIND DIT GEWOON NIET LEKKER LEZEN....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef Wrinex het volgende:
PP gebruikt geen hoofdletters. Mocht hij dat vanaf nu gaan doen wil ik mijn stem eventueel wel aanpassen.
hmm, ik en de stuart kliek, gok eensquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:14 schreef yvonne het volgende:
Wat denk PP bv aan de nachtelijke slowchat te gaan doen?
Centraal houden?
Of de nek omdraaien?
Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hmm, ik en de stuart kliek, gok eens
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:TESSJE!!!!!
zie sig waarom ik voor Tessje ben
ja, maar als ik in de minderheid ben ga ik er niet tegenin, je moet als mods wel 1 front vormen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je collega's hebben echter besloten ze een nachtbagger reeks toe te staan.
Ga je het ankaarten?
Ah, vraagje aan jou!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
Stem op mij, zodat de schaarse leuke users zoals Bupatih en Intxaurraga, die op dit moment bijna het hele ONZ-forum dragen, niet wegvallen.
En verder ga ik geen 'campagne' meer voeren. Lees mijn sollicitatiemail, trek je conclusies; je vindt me geschikt of niet.
Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, vraagje aan jou!
Je wordt op een vreselijke manier afgebekt, en de topics springen je om de oren, een ware explosie,
hoe los je dit op?
Oei!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg nét dat ik geen campagne meer ga voeren, maar goed:
Stoïcijns al die troep op slot gooien, en verder: het ligt er aan wat de reden van de topics is, als het een geschil is dan verwijs ik naar het feedbacktopic alwaar we dit in alle redelijkheid kunnen uitpraten.
Mocht dit niet het geval (in de zin van: een irritante plaaggeest) zijn dan kan de desbetreffende user wat mij betreft oprotten, simpel.
paarsquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
wat snap je niet aan de woorden "discussie" en "stem" ?
En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:
Stem dus niet op mij, want ik doe maar wat.
Tsja. Als user heb je nou eenmaal weinig reden om streng te zijn, dus laat ik dat maar achterwege.quote:
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[] - omdat je geen grafische Fok hebt
'Hoe weet jij van mijn verleden? Dat is geheim, daarom een slotje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Tessje, stel als jij mod bent en je sluit een topic van iemand.
Meteen opent die persoon een nieuw topic met als TT: Tessje! en als OP: Vieze vuile kankernazi! Waarom sluit je mijn topic, hoer!
Wat is jouw reactie?
ik maak slechts reklame voor Tessje.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
erg tof van je, de rest negeer ik gewoon ff, okay?
Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Tess.
POL verveelt zich, één van heeft een bannetje en ze besluiten een boycott in te stellen en tijdelijk hierheen te verhuizen. Bannen is geen optie. Hoe denk je een discussie van ze te winnen?
Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus. Oh, en ik kan me volgens mij wel volwassen gedragen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En welke punten heb je die jou als ONZ-mod er bovenuit doen springen?
nu ik dit lees zie ik inene heel sterk in hoe de meeste users mij hier zullen ervarenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb als user het goede voorbeeld gegeven. Volgens mij nemen mensen me daarom wel serieus.
Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik krijg altijd uitslag van uitslagen.
Zeg, ik lurk hier vaak.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Niet dat dit uitvoerbaar is, maar toch.
He, een ge-edite regel erbijquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent de enige kandidaat van wie ik echt stellig hoop dat die het niet wordt.
Je bent erg jong, komt net op gang als user en bent veel te bepalend voor de leukheid van het forum. Ik zou het in ieder geval verschrikkelijk jammer vinden als jij weg zou vallen.
Let wel: ik gun het je wel.
BVO? Wie is dat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
Kan er geen waarde van 0 tot 1 gegeven worden aan de stem van mensen. Ik vind de stem van bv. VAC (als ie nog gaat stemmen) veel meer waard als een stem van BVO, die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
die eigenlijk alleen maar in SHO zit en z'n vriendje even komt steunen.
De serieuze discussie draaien ze twaalf rondjes om je heen voor jij ook maar één letter hebt getyped, ze zijn snel, gecoördineerd, en zijn oeverloze discussies in FB topics gewend, ze stoppen met het openen van topics maar gaan eindeloos door in het FB topic. En nu? Hoe overtuig je ze ervan dat ze moeten kappen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:33 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je kunt sluiten tot je een ons weegt.. Maar wat dat betreft zul je niet toe moeten geven.. Sluitposts en slotjes.. En daarna misschien een serieuze discussie in FB of ze even op msn roepen om ze zo tot orde te roepen...
Ik heb het als user hier wel gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He, een ge-edite regel erbij
Zo denk ik ook over jou. Ik ben bang dat je topics zullen verdwijnen wanneer je mod bent..
Je humor zal je altijd wel houden. Hoop ik.
hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezienquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.
Niet erg verder, maar ga niet zo dubbelzinnig het hypocrietje uithangen.
"nog wel eens"quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoi lieve schat, Nouk wil ook nog wel eens in ONZ posten, ik had die hele BVO tot 20 seconden geleden nog nooit gezien
Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppenquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb het als user hier wel gezien.
Dus of je nou wel of niet op me stemt, topics en posts van mij zul je (tenzij eventueel als mod) niet meer zien.
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:40 schreef Nouk het volgende:
hoi, klik hier eens op;quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Wrinex het volgende:
[..]
"nog wel eens".
Flikker op, ze heeft verder niks in ONZ te zoeken.
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eerst dat je helemaal zou stoppen
Wie denk jij wel niet dat je bent zeg. Ik zit hier lang genoeg en ik weet wie die users zijn, en wie ik hier dus niet wil hebben. Als er een betere kandidaat tussen zat dan PP had ik gerust op diegene gestemd. Ik bedoel het ook niet persoonlijk tegen BVO.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:43 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hoe hypocriet is dit, alsof jij niet langskwam om PP te steunen.
Niet erg verder, maar ga niet zo dubbelzinnig het hypocrietje uithangen.
such bullcrap, een onzin user ben je of ben je niet, je stopt er niet ff een jaartje mee omdat een mod je niet bevalt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
Ik dacht alleen even over dat verschil na per user. Niks aan de hand men.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een nonsense Nouk, er zijn genoeg lurkers die misschien wel weer gaan posten bij de mod van hun keuze.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Doe nou niet zo persoonlijk opvatten, ik bedoel je gewoon als voorbeeld joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |