geeft zelf al toe niet te willenquote:Croupouque
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:09 schreef Croupouque het volgende:
Ik wil iedereen oproepen om niet op mij te stemmen.
Ik ben de slechtst denkbare kandidaat, het is mij daarom ook een groot raadsel waarom ik door de eerste ronde geraakt ben. Het ontbreekt mij duidelijk aan de 'X-factor', eerlijk gezegd.
Dus nogmaals: als je ONZ een warm hart toedraagt, stem NIET op Croupouque.
please, zelfs een geestelijk gehandicapte eend is nog intelligenter...quote:HTT-Thalan
Inaukswattus? dat basht toch niet lekker, als je iedere keer een naam moet kopierenquote:Intxaurraga
Has been, oldbie die z'n beste tijd gehad heeft...quote:Kreator
[BIFI]... en zeg nou zelf, heeft Snakey al niet genoeg schade aangericht in ONZ?quote:Tessje
te soft, helaas, goeie kerel, maar niets voor ONZquote:Tiemie
Goeie kerel, opent mooie topics en reageert leuk, maar t is algemeen bekend dat een blauw kleurtje al je humor spontaan kapot maakt, zou zonde zijn van al t potentieel TTT materiaal in z'n hoofdquote:Bupatih
quote:
Paarse_paashaas
Duh!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
DE ideale ONZ mod, een echte FOK!ker
DE ideale ONZ mod, een echte FOK!kerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[fase-2.jpg] iemand die zelf kotstend op internet durft !!!!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
DE ideale ONZ mod, een echte FOK!ker
niet al mn materiaal in een keer opmaken hèquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:39 schreef Dirkh het volgende:
Heb je nog smerige roddels over je tegen kandidaten? Ik bedoel, echt modder materiaal?
Zie zijn OP. Wat wil je nog meer weten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:41 schreef gfree het volgende:
Waar blijven je standpunten?
Gooi je stem niet weg, stem niet op mij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Croupouque:
geeft zelf al toe niet te willen
Ik denk dat [13.gif] de lading wel zo'n beetje dekt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie zijn OP. Wat wil je nog meer weten?![]()
Als PP mod wordt, dan krijgt ie het zo enorm zwaar voor zijn kiezen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:50 schreef stinkie het volgende:
Snakey was nog maar oefenen. PP word het echte werk
ik heb dr nu al zin in!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als PP mod wordt, dan krijgt ie het zo enorm zwaar voor zijn kiezen...
ergens vraag ik me dat af, hij zal er wel doorhen slapenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als PP mod wordt, dan krijgt ie het zo enorm zwaar voor zijn kiezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |