Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.
Prullenbak, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
klembordquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik was toevallig in een ander topic al bezig met mijn kladblok (of hoe heet het stukje computer waar gecopiëerde dingen naartoe gaan...)...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...
Mag je ook tegen stemmen?
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch jammer dat ik niet door de pré-voorselectie ben gekomen.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:16 schreef knowall het volgende:
aan de voorselectie-heren: Waarom krijgen de users die niet door de voorselectie zijn gekomen geen mail waarin hen wordt uitgelegd waarom zij zo gefaald hebben en wat zij in de toekomst moeten laten of doen om wel door de voorselectie te komen?
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat jij nog steeds geen mail hebt gekregen waarin uitgelegd word hoe jij je ná je ban moest gedragen om wél een leuke users te worden.
Van hoe het niet moet dan he.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.
Is dit nu wat ze een "flame" noemen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel een voorbeeld voor de mensheid.
Pré-voorselectie. De fase waarin je besluit jezelf als kandidaat beschikbaar te stellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmen
moet je aan hen en niet aan mij vragen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dit nu wat ze een "flame" noemen?
Bescheidenheid is troef vanavond.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Die eer verdien ik niet, wat dat betreft sta ik voor eeuwig in jouw schaduw
Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ik heb je naam niet gezien om op te kunnen stemmen
Heerlijk, blauwen om de schuld te kunnen geven. Kun je nagaan wat een voldoening het zal geven om dat met een door mijzelf uitgekozen moderator te doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:25 schreef Croupouque het volgende:
Het was dan ook de pré-voorselectie; de leden van de Zimbabwaanse regering hebben eerst hun stem uitgebracht vóórdat jullie dat mochten doen. Karboenkeltje mocht trouwens van geluk spreken dat hij door de pré-pré-voorselectieronde is gekomen, want het Zanzibariaanse Lagerhuis stemde pas op het laatste moment vóór.
Same here. Ik post waarschijnlijk niet genoeg of zo...quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch jammer dat ik niet door de pré-voorselectie ben gekomen.
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hierquote:
het had bijvoorbeeld ook Realknuckels kunnen zijn, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:
[..]
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
ik heb wel respect voor je hoor, ik heb nu al een paar posts van je gelezen, en bij geen een heb ik helemaal het idee gehad dat ik de posts helemaal begrepen heb.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef mvt het volgende:
[..]
neuh, tis meer als voorbeeld van hoe je met sommige users om zou gaan als mod. Toevallig reageer jij hier
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:36 schreef petre86 het volgende:
ik neem aan dat gebande users die met klonen op fok komen geen stemrecht hebben ofwel?
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang ze maar één keer stemmen.
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
weet ik.. maar stem van gebande is onrechtmatig.. laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook goedemorgen! Na 5000+ posts zou je toch onderhand de gemiddelde user wel moeten kennen
Ik heb Danny's veto al tegen gehad en 1 veto is voorlopig wel even voldoendequote:Op zaterdag 18 december 2004 01:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
Gelukkig niet. Dan zou Kastanova Veto hebben.
*ril*
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo? ze mogen niet op het forum komen.. dus stemmen kan niet..
ik lig al in bedquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam.
Eeh, dat moet je eigenlijk in het stemtopic doen. Staat hier ook ergens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:15 schreef toiletseatgirl het volgende:
Ik stem op Bupatih
waarom leest niemand dat!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verhip !
En ik heb in die mail jou ook nog eens aanbevolen, kun je het geloven?
En drie minuten later stemt ie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ik twijfel nog tussen HTT-Thalan, Bupaith en Kreator. Mijn rekeningnummer is per mail verkrijgbaar. Benieuwd wie het meest overtuigend is.
Dit komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Een crewlid zeikt iemand nodeloos af in een topic, wat doe je?
A) Je opent op hoge poten een discussie achter de schermen?
B) Je laat hem rücksichtlos bannen, flikker op, crew of geen crew, er zijn grenzen
C) Je wacht het even af en massdelete na afloop, even kijken uit wat voor hout de user gesneden is.
Meen je dat nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |