Karboeknkeltje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Dit is dus niet een vraag aan de kandidaten, maar aan de stemmers. Bedenk je even wie dat kan zijn van de kandidaten. 4 dezelfde mods in onzin is niet gewenst, dat snapt iedereen. Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
zo origineel ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
die nu een eenzame dood sterft er is nog niemand genomineerd voor decemberquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben/was gewoon een beetje bang voor "conflictiaanse" taferelen zoals in het begin met BB's
"user van de maand"-topic
Je bedoelt; wie heeft er wel humor, intelligentie en is nog niet dement?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Wie van de kandidaten onderscheid zich van de mods die er al zijn?
sorry, leg mij deze zin dan even uit, mijn schijnbaar hoogopgeleide breintje snapt t niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:08 schreef Wrinex het volgende:
[..]
bovengemiddelde intellectuele capaciteiten die jouw schijnbaar hoogopgeleidde breintje ten volste bereiken.
"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een pakkende slogan. Maar "Stem voor, stem Intxaurraga" bekt zo slecht.
Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Intxaurraga, met deze mod kun je lagga."
Gatver. Ik hoop met heel mijn hart dat ik nog een betere kan verzinnen.
Ik heb voor je gestemtquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
Niks. Ik snoer ze en masse de mond.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kijk inauksdingus, zelfs C kan met je nick niet overweg, wat moet de gemiddelde BaggerJosti er dan wel niet van maken?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:16 schreef Croupouque het volgende:
"IN,T, X: Zonder hem blijft ONZ niks."
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, dit word niets meer vanavond, ik ga wel slapen
dat was toch de bedoeling?quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Zoiets"?
Je hebt tégen me gestemd, dat is precies het tegenovergestelde!
Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Goedenavond, mede-usertjes.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Kom op dat kan beter, zo overtuig je de zwevende kiezers echt niet.
Als ik iets geleerd heb hier, is dat je altijd moet CTRL-C'en voordat je post! Je weet nooit wanneer het forum weer eens stottert.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dankzij DirkH is mijn stempost (inclusief motivatie) de cybervergetelheid ingedoken. Ik ga het dus bij een naam houden...
Mag je ook tegen stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |