Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè?quote:
Nee, voor d.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie hadden toen zeker niet voor B gekozen hè? [afbeelding]
Eerst zal ik jou achter de schermen aanspreken, omdat je mijn naam nog steeds niet kan spellen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:23 schreef yvonne het volgende:
Bupathi, vraagje, stel je wordt zo mod,
en je krijgt van half onzin de snakey treatment,
echt heel erg, iedere dag weer,
hoe pak je dat aan?
Hmm, daar ik heb dan erg weinig van gemerkt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, voor d.
Meedoen en hakken maar!
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:27 schreef Knut het volgende:
En als dat niet helpt ? Ze blijven op je vloeken. Alsmaar door. En ze volgen je in alle topcis.
Verwijderen??quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn hoofd tussen mijn benen zitten en rustig ademhalen.
En als het dan wat beter gaat, zal ik de off-topic reacties verwijderen. Kritiek is opzich geen punt, vind ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verwijderen??
Dan maken ze je helemaal af, bedenk, ze zijn met veel, er is geen beginnen aan..
Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topicsquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Off-topic reacties in een ONZ-topic over mijn functioneren verwijder ik gewoon.
Dan gaan ze maar de discussie aan in het FB-topic. Of ze mailen me maar.
Dan maar verwijderen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen gaan ze echt niet doen, de onzinnertjes doen het wel in topics
tofquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:04 schreef Tiemie het volgende:
toch 2 stemmen meer dan verwacht.
gaat niet op voor mij helaasch, ik heb al jaren t GPD, waar al die idioten zich centraal ophoudenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Vraagjes voor alle kandidaten
Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.
Sluit je ook hun baggertopic?
Ze zijn woedend omdat je hun posts hebt gedelete, hoe reageer je daarop?
Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.
Ik heb geen forumvriendjes, dus dat is lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn vriendjes doen zoiets nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:

....mijn forumvriendjes denken niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Je forumvriendjes denken
Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Heb jij ooit een bifi-topic gesloten?
Ik heb op je gestemd, makker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Kreator het volgende:
Zo zie je maar wat voor antwoorden je krijgt op een zinloze hypotetische stelling.
Ik ga gewoon met mijn laptop op bed liggen, en hou vol tot het laatste, wellicht bittere einde. Ook mod's worden moe. En begrijpen ze dan vast wel.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.
Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
Nog een vraagjequote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb mn eigen reeks om zeep geholpen mên.
Ik ga gewoon naar bed. Ik heb mijn nachtrust goed nodig, dat gaat voor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.
Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |