Tot dinsdag geloof ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
Staat er bij. Dinsdag 20.00 uurquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Tot wanneer kan er gestemd worden?
Aangezien niet alle kandidaten op dit moment online zijn en iedereen toch op zijn minst even de kans moet krijgen om zich te promoten.
Wat deze meneer zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?![]()
Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:24 schreef gfree het volgende:
Verdomme, waarom staat VAC er niet tussen. Was die lul te lui om een mailtje te sturen?![]()
Hij wordt gewoon tegengewerkt van bovenaf.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja. Hij schatte zijn eigen kansen kennelijk niet hoog genoeg in.
Ik schat mijn kansen hoog in, aangezien ik met drie usernames vertegenwoordigd ben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:33 schreef gfree het volgende:
Tenzij..... VAC een kloon van Croupouque is...![]()
Meeposten!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:06 schreef Dirkh het volgende:
PP, iemand opent een topic en die is het eerste deel leuk. Daarna komt deel 2 en die gaat nog wel. Dan komt deel 3 en die vervalt in slowchat.
Kortom, een reeks in wording.
Wat doe jij?
binnen een minuut, ouwe vent, wat klaag je, ik ben je schaap nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Verdomme, jullie reageren erg langzaam.
Is die snelheid tijdelijk? Of zijn jullie gewoon sloom en mogen we voortaan een eeuw wachten in het feedback topic op een reactie?
nee, een maand en 1 dag zou ik ook niet erg trots op zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zou er gewoon niet (meer) trots op kunnen zijn, mod van ONZ. Sorry hoor.
sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bentquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:10 schreef FlyingFox het volgende:
Waarom leest men niet meer.
Ik blijf altijd optimistisch. Maar zelfs ik zie nu dat ONZ ten dode is opgeschreven.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
sinds jij een verzuurde oldbie alá Dirk geworden bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |