Komt niet voldoende overeen met mijn idealen dusquote:Ja. Om van het bannen maar meteen helemaal een prestigezaak te maken?
Precies!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tof, HTT trekt nú al users aan die normaal gesproken lurkten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xebro, kun je even vertellen op wie je nou werkelijk stemt? Ik heb de 1e (HTT) geteld, terwijl je daarna voorkeursstemmen aan bupa geeft boven hem.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
0,5 stem boor pubaquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:27 schreef Maanvis het volgende:
De tussenstand!!! (t/m cemetryslut's post)
Xebro, kun je even vertellen op wie je nou werkelijk stemt? Ik heb de 1e (HTT) geteld, terwijl je daarna voorkeursstemmen aan bupa geeft boven hem.
Dat is dan ook niet zo heel moelijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:13 schreef jogy het volgende:
en kan volgens mij best wat toevoegen aan de zittende moderatorcrew.
Je zit hier verkeerd, discussietopics is hierquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:26 schreef Meki het volgende:
waarom sta ik er niet bij
Goed puntquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:27 schreef Jerruh het volgende:
croupouque is te leuk als user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Oh, als het k_i_m het zegt zal het wel goed zitten; dan stem ik ook maar op Kreaquote:Op zondag 19 december 2004 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Om de trent voort te zetten dat uiteindelijk alle moderators mij niks meer zouden zeggen en ik me bij elke nieuwe moderator op het hoofd zou moeten krabben of ik die uberhaupt ooit heb zien posten, zou ik moeten stemmen op Intxaurraga.
Maar dat doe ik niet. Ik stem op krea.
Groetjes,
k_i_m
Pas nou op, nou kan ik straks met al die stemmen misschien de verbitterde niet-onzin-mod-excrew-zeikhuilie niet uithangen...quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef DaMadKow het volgende:
HTT-Thalan, dus....
1 2 3 4 5 6 7 8 | (2) Tessje 39 (1) Croupouque 37 (3) HTT-Thalan 29 (4) Bupatih 23 (5) Paarsepaashaas 15 (6) Tiemie 8 (7) Intxaurraga 7 (8) Kreator 3 |
"ze heb tiete"quote:Op maandag 20 december 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Bij sommige stemmen mist toch echt een motivatie. Waarom kies je voor iemand?
a: je bent een kutuser.quote:Op maandag 20 december 2004 21:28 schreef cygnusx het volgende:
Waarom sta ik niet in de lijst!
cygnusx
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat die klootzak zegt!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
a: je bent een kutuser.
b ik ken je niet
c niemand kent je
d je hebt dus totaal geen recht van spreken
e niemand luistert naar je
f iedereen kotst je uit
g je bent de dus een loser
Goeie vraagquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef buzzer het volgende:
Wanneer slui tde stemming eigenlijk ?
mij wel he?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
h ik ban je niet voor niets steeds van #onz
Vandaag om 20.00 uur.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef buzzer het volgende:
Wanneer slui tde stemming eigenlijk ?
geenzinsquote:
Doe dat nou niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef buzzer het volgende:
Ik wil mijn stem veranderen van Bup naar Croup.....
Zonder jou als kwalitatieve user en regelmatige leverancier voor het TTT gaat imo het forum ten onder.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:26 schreef Bupatih het volgende:
Doe dat nou niet.
Zonder mij zal het forum ten onder gaan.
Bliksemregistraties, banregens en baggeroverstromingen zullen Fok! ten deel vallenDoe het niet. Nu het nog kan!!!!!!
Net of dat bij Croupouque en Intxaurraga níet het geval is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:30 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zonder jou als kwalitatieve user en regelmatige leverancier voor het TTT gaat imo het forum ten onder.![]()
Daarom stem ik óók niet op hen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Net of dat bij Croupouque en Intxaurraga níet het geval is.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:47 schreef Renmaestro het volgende:
Ik wil mijn stem graag wisselen van Intxaurraga naar Croupouque. Misschien haalt het nog wat uit.
Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De represailles zullen genadeloos zijn.
Maarre, dacht je aanvankelijk dat op mij stemde wél wat uithaalde?
Ik maak hieruit op dat ik nooit een optie voor je geweest ben? Dat je mij niet eens even noemtquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:06 schreef yvonne het volgende:
-lang verhaal-
Iedereen krijgt een verhaaltje en uitleg, en ik word helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat ik nooit een optie voor je geweest ben? Dat je mij niet eens even noemt
Jij bent toch mijn verkering, Yvonne?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:06 schreef yvonne het volgende:
Bu en in, laat die nog lekker ff groeien als user, ze zijn nog zo jong en hebben hun plekje op ONZ heus wel veroverd, maar ik zie nu (nog) geen modmateriaal in ze.
Ik denk ook aan factoren school, verkering, dan heb je echt de tijd niet meer die zo noodzakelijk is voor ONZ.
Het pijpen heeft toch geholpenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:06 schreef yvonne het volgende:
Bladiebladiebla *bier* bladieblablabla
Je staat ertussenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen blauw als excuus!
Als ik nou vanavond afwas, krijg ik er dan nog 10 extra?quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:30 schreef LuckyLady het volgende:
Ik wil graag 20 stemmen uitbrengen op HTT-Thalan !
Helpt dit?
Ik stem voor tessje.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, dit is nog steeds het STEM topic.
Weggegooide stem, ik verander deze stem even in Croupouque.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:37 schreef DarkElf het volgende:
mijn stem gaat naar Kreator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |