Oké, lang nagedacht en mijn stem is dan maar een verloren stem, so be it.
Bu en in, laat die nog lekker ff groeien als user, ze zijn nog zo jong en hebben hun plekje op ONZ heus wel veroverd, maar ik zie nu (nog) geen modmateriaal in ze.
Ik denk ook aan factoren school, verkering, dan heb je echt de tijd niet meer die zo noodzakelijk is voor ONZ.
Kreator,
als mod was het een goede op PTA,
ik denk dat hij zo weinig stemmen heeft omdat men hem zich herinnert als de usual poster, jammer want hij heeft daarna nog zoveel meer leuks gedaan.
Ik zou hem best graag weer terugwillen als crew, lekker kritisch, lekker meedenken,
denk alleen dat hij nu mod zou moeten worden, goddomme moet hij zich weer gan gedragen in R&P en FB,
niet doen dus Krea, laat me liever kromliggen om je topics!
HTT,
tsja,
moeilijke, ik heb zn posts in het discussieertopic gelezen over wat hij van en met ONZ wil,
ONZ is een speciale plek met speciale mensen die buiten het ONZ in hun eigen forum best nog weleens iets serieus kwijt willen.
Ik zie er op dit moment (nog ) geen mod in,
hoef je niet beledigd door te voelen, want ik geloof zeer zeker dat je het zoudt kunnen, persoonlijk zou ik je nog een poos user laten om nog meer te groeien, nog meer een overall blik kunt hebben,
ONZ is zo verschrikkelijk uitgebreid, zoveel verschillende users, zoveel verschillende soort topics.
Voo allen geldt trouwens,
tijdens de verkiezing zijn jullie allemaal veel online geweest, maar hoe gaat dat straks als je mod bent,
DAT gedeelte heb ik nu al vaker fout zien gaan.
Maar goed, HTT als mod, kan, maar imho nu nog niet.
Tessje, ondanks dat veel users hier zeggen dat ze een baggeruser is,
ach, Jogy was vroeger ook een notoir baggeraar en heeft zich goed bewezen,
ik denk dat een baggeruser kan geen goede mod worden argument niet opgaat, als mod kijk je anders tegen dingen aan dan als user.
Ik geloof dat ze het goed zou kunnen, ziet JUIST als baggeraar de baggertopics en kan erop reageren.
Ja, ik heb wel vertrouwen in Tessje als mod, ze zou een aardig tegenwicht zijn op Knut en Dirkh.
Croupouque,
mooie topics,
ik lig er niet van onder tafel van het lachen, maar ze zijn mooi,
zijn ideeen over ONZ klinken interessant, maar ik ben zo vreselijk bang dat de werkelijkheid van ONZ iets minder poetisch is,
als je op een dag 65 baggermeuk moet sluiten en met users in de clinch moet in FB heb je bitter weinig tijd over voor de echt mooie topics te maken of te stimuleren.
Ik ben ZO bang dat bij hoogoplopende meningsverschillen in ONZ en vergeet niet ook in admin
hij gedesillusioneerd raakt.
En dat zou ik eeuwig zinde vinden, want je bent meteen een leuke user kwijt,
hij zou een aardig tegenwicht zijn op Knut en Dirkh,
ik ben heel, heel erg nieuwsgierig hoe hij met zaken om zou gaan en gun hem het modschap wel.
Hopelijk is hij feller en harder dan ik zo van hem zie.
Maar m'n verloren stem gaat naar Paarse_paashaas.
Deze user heb ik zien groeien van een reeksenman die vreselijk kon baggeren,
naar een user die onbewust overal al een beetje als scheidsrechter fungeerde,
en als olie op het vuur gooier
![]()
Ik geloof dat hij heel goed kan inschatten wat de ONZ user wil en wat wij als FOK! willen,
ook niet onbelangrijk.
Tijd die hij op ONZ zit neem ik ook mee, is ruim voldoende voor het modschap, tel daarbij de groei en de ervaring dan denk ik dat hij een goede mod zou zijn.
Maar helaas dachten de users daar anders over
[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 21-12-2004 18:20:52 ]